hafush píše: ↑10 úno 2022, 21:59
Bosch určitě funguje super, ale nezlobte se na mně, ale oproti tvaru ramínek originálních se to nedá srovnat.
Tohle jsou obyčejné stěrače. Originál má takové hezké FLAT lišty.
PS: Neznám délky stěračů pro i30 PDE, proto uvádím Tucson.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
650mm řidič- 400mm spolujezdec- 300mm zadní. Uchycení předních typ "U"
U poslední verze PDe.
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
petzl: Děkuji za doplnění. Snad si to hafush dokáže dohledat.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Děkuji Axelovi, tyhle Valeo opravdu vypadají dobře a Valeo je kvalitka.
I ten rozměr 400mm je na stranu spolujezdce stejný s Tucsonem.
A cena je taky výborná oproti originálu.
A co je nejlepší na tom webu, tak, že se dá hledat podle originálních kódů výrobce.
Díky
Hyundai i30 kombi 3.gen 1,0 T-GDI Trikolor+Komfort Ara Blue (09/2017) Arouš
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Díky za informaci, dlouhou dobu tady Oxyma hodně lidí chválilo. Netušil jsem, že "šly do kytek".
Heyner jsem používal na bejvalce i30 a spokojenost. Lze koupit i ve Velké Bystřici (u Holomóca )
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
dikec za ten tip na ten Heyner. Nepoznal som, skusim. cenovo to vychadza ako Denckerman, ktore pouzivam. Tie vsak nevydzia pekne stierat viac nez pol roka (cca 12-14 000km) offroad / roadtrip tras
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023 2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
V místní mototechně jsem léta kupoval Lucase na feldu, focuse a otci na fusiona. Vydrží tak rok.
Origo se mi po 1,5 roce (a 15kkm) nějak prohnul a v místě, kde přesně má řidič hlavu a potřebuje nejlíip vidět to nestírá. a občas škvíkají (gumově vrzají); za mě nic mo kvalita tedy... rozhodně origo znova kupuvat nebudu.
Když trefíš správnou gumičku, tak stírání bude perfektní jako kvalitní nové. Na druhou stránku koupíš nové kompletní a bude to stát za prd. Prostě taky koupíš blbě. Kupovat jen gumičky doživotně také nejde, protože i ve stěračích se udělají vůle a začnou zlobit i s kvalitní gumičkou. Řekl bych jednou vyměnit gumičku a pak celé.
Já mám tedy originální již od 09/17 a najeto 100t km.
Ke gumičkám se chovám zle, protože, když se mi nechce škrábat, tak nastříkám a stírám, dokud mi to stěrače neoškrábou za mně.
I presto origo stěrače fingovali až do teď.
Teď mám pocit, že za určitých podmínek v zimě (namrzlé sklo) vynechávají malý prostor přímo v zorném poli před řidičem.
Hyundai i30 kombi 3.gen 1,0 T-GDI Trikolor+Komfort Ara Blue (09/2017) Arouš
krouzekj píše: ↑12 úno 2022, 09:36
Oxyma jsem kupoval v létě a fungujou dobře, kdy se zhoršily?
Taky jsem kupoval a prijde mi to porad stejne. Tak ale je fakt, ze je menim kazdy rok. Pro mne byl nejhorsi zazitek s Bosch RunFlatema. Na H proste nefunguji a ve vyssi rychlosti to proste nestira.