Girův kombík - 1.5T-GDi MHEV DCT
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Girův kombík - 1.5T-GDi MHEV DCT
Ti je jednoduchá odpověď. V ČR je hustá síť benzinek, ale jinde je to opačně.
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
- Reklama
Re: Girův kombík - 1.5T-GDi MHEV DCT
Jop, v takom Nemecku keď na diaľnici minieš benzínku, tak ďalšia na diaľnici môže kľudne nasledovať o 50-70 km. Mne raz takto zasvietilo hladové oko pár km po minutí pumpy a so stresom som potom asi po 30 km liezol z diaľnice dolu, abych tankoval v nejakej 10 km vzdialenej dedinke. V meste som zvyknutý s hladovým okom bežne pár dní ešte jazdiť, hentam mi to už tak jedno nebolo.
Hyundai i30 1.5 T-GDI iMT Family Smart 2022, 117kW/253Nm, Engine Red - od 12.4.2022
Toyota Corolla 1.8 VVTL-i MT T-Sport 2003, 141kW/180Nm, Red
Toyota Corolla 1.8 VVTL-i MT T-Sport 2003, 141kW/180Nm, Red
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Girův kombík - 1.5T-GDi MHEV DCT
cesty za polarnym kruhom na vas, vy benzinky
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- Kamílek
- **
- Příspěvky: 427
- Registrován: 29 čer 2018, 19:47
- Bydliště: skoro Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Girův kombík - 1.5T-GDi MHEV DCT
to ani nemusí být za polárním kruhem. Pamatuju si, jak jsem znervózněl v USA, když jsem míjel značku No servis next 110 miles
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Girův kombík - 1.5T-GDi MHEV DCT
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Girův kombík - 1.5T-GDi MHEV DCT
Tak teď za 2 dny výlet Prostějov-Praha-Prostějov ujeto 618km a průměrná spotřeba 6,8l (dle tankování na první cvaknutí). Ovšem je pravda, že cesta do Prahy byla v rychlém tempu. Rychlost 150-170km/h v jednom místě jsem se utrhl a hned to vyletělo na 200km/h pak jsem si dával bacha, protože jsem vážně nechtěl, aby po Praze jezdila manželka co odře auto o keř v horní dolní .
Nicméně po cestě zpátky nás velice mile překvapil režim eko a plachtění vozu. Na Rohlence za Brnem jsme měli domů ještě 48km, ale dojezd jen na 23,2km. No a vzhledem k teplotě okolo nuly a vědění, že i při 0 dojezdu je v nádrži přes 7l jsme se rozhodli vyzkoušet možnosti eko jízdy v nouzovém režimu (nedostatek paliva)
A milé překvapení. Nulový dojezd se nám ukázal až 6,9km před cílem což znamená, že jsme oproti plánovanému dojezdu dojeli o 17,9km víc!! To je téměř dvojnásobek!! Ovšem mělo to i svou nevýhodu. Rychlost byla 80-100km/h s velkým citem a snažením se maximalizovat délku plachtění. Na benzinku jsme najeli ještě dalších 11km a stejně do plné natankovali jen 42,16l. Myslím, že s tímhle přístupem se dá na rezervu do mrtě ujet i 100km, ale samozřejmě z důvodu potřeby chlazení čerpadla to ani zkoušet nehodlám a budu jezdit max k 0 normálního dojezdu.
Nicméně po cestě zpátky nás velice mile překvapil režim eko a plachtění vozu. Na Rohlence za Brnem jsme měli domů ještě 48km, ale dojezd jen na 23,2km. No a vzhledem k teplotě okolo nuly a vědění, že i při 0 dojezdu je v nádrži přes 7l jsme se rozhodli vyzkoušet možnosti eko jízdy v nouzovém režimu (nedostatek paliva)
A milé překvapení. Nulový dojezd se nám ukázal až 6,9km před cílem což znamená, že jsme oproti plánovanému dojezdu dojeli o 17,9km víc!! To je téměř dvojnásobek!! Ovšem mělo to i svou nevýhodu. Rychlost byla 80-100km/h s velkým citem a snažením se maximalizovat délku plachtění. Na benzinku jsme najeli ještě dalších 11km a stejně do plné natankovali jen 42,16l. Myslím, že s tímhle přístupem se dá na rezervu do mrtě ujet i 100km, ale samozřejmě z důvodu potřeby chlazení čerpadla to ani zkoušet nehodlám a budu jezdit max k 0 normálního dojezdu.
Čekatel (6.8.21) i30 kombi 1.5 t-gdi MHEV s DCT Family smart + nav, sunset red
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Girův kombík - 1.5T-GDi MHEV DCT
chcel som moralizovat, ale nebudem. Len si neodpustim poznamku, ze drtit surovy motor vysokymi rychlostami na dialnici nie je uplne najlepsi napad ako udrzat motor v kondicii.
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Girův kombík - 1.5T-GDi MHEV DCT
Dříve se říkalo : zajíždět motor ve vysokých otáčkách znamená že bude víc žrát olej ale pojede rychleji. Důvod : vůle v kluzných spojích budou větší a tím pádem menší odpor = vyšší otáčky. Naopak zajíždění jako pantáta znamenalo menší spotřebu oleje ale na top speed prohraje s předchozím případem. Tedy oba způsoby měly své pro i proti.
K tématu : dnešním lehkoběžným motorům je to víceméně jedno (tedy pokud někdo neplánuje nájezd 500 tis km), mají tak dokonalé povrchy že způsob zajíždění není podstatný. Ale stále platí vyměňovat olej a před výkonem motor ohřát.
K tématu : dnešním lehkoběžným motorům je to víceméně jedno (tedy pokud někdo neplánuje nájezd 500 tis km), mají tak dokonalé povrchy že způsob zajíždění není podstatný. Ale stále platí vyměňovat olej a před výkonem motor ohřát.
i30 kombi 2020- Style 1.4 t-gdi navi Olivine Grey
ex : Nissan Primera 2.0i
ex : Nissan Primera 2.0i
Re: Girův kombík - 1.5T-GDi MHEV DCT
Nevím co myslíš tím surový, ale motor už zajíždím 3 týdny a myslím, že celkem zodpovědně a to že ho po 1500km nechám trochu prohnat po dálnici není vůbec na škodu. A vysokými otáčkami jsem ho "trápil" cca 10sec než zrychlil a zařadil 7. Pak otáčky naprosto v normálu a při 170km/h to točilo mín jak naše stará fabie při 130km/h, takže těch otáček bych se vůbec nebál.
Jinak moralizovat můžeš leda na sedadle spolujezdce. Když nejsi v ten moment na daném místě nmůžeš soudit zda rychlost byla nepřiměřená. Prázdné 3 pruhy, motor zahřátý hodinovou jízdou a suchá vozovka. Co víc si přát
Jinak moralizovat můžeš leda na sedadle spolujezdce. Když nejsi v ten moment na daném místě nmůžeš soudit zda rychlost byla nepřiměřená. Prázdné 3 pruhy, motor zahřátý hodinovou jízdou a suchá vozovka. Co víc si přát
Čekatel (6.8.21) i30 kombi 1.5 t-gdi MHEV s DCT Family smart + nav, sunset red
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Girův kombík - 1.5T-GDi MHEV DCT
Co víc si přát?
Plnou nádrž a žádné švestky široko daleko
Plnou nádrž a žádné švestky široko daleko
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek