Hybrid a zväčšenie baterie
Moderátor: Moderátoři
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8134
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hybrid a zväčšenie baterie
druid: a aky je rozdiel v nakupke tych dvoch aut? resp inak - ak si dame phev Tucsona a MHev tucsona v rovnakej vybave, rozdiel je asi 50 000kc. skutocne sa v beznom rezime (ano, tu prijde otazka co je bezny rezim) zaplati rozdiel a potreba nabijat a zaroven tankovat?
ak to clovek nespocita takto, nedava to moc relevantne vysledky. Celkom sa bavim, ked ludia pisu ze jazdia mesto za 7,6 a je to dobre. Zena jazdi hlupim litrom v stonicu v zimnom obdobi presne za 6, ja by som este mozno 3-4 deco zrazil. Tu vstava otazka ci clovek potrebuje na jazdenie po meste Tucsona. Asi ano ak ho chcel. Tu mi vsak prijde divne riesit spotrebu u auta v meste, kde tych kilometrov moc nie je (ak clovek nie je taxikar) a priemerna rychlost je mala. A taha so sebou tych 400kilo extra (vasto aj viac). Mimo mesta phev nedava oproti hev/phev ziadne vyhody.
ak to clovek nespocita takto, nedava to moc relevantne vysledky. Celkom sa bavim, ked ludia pisu ze jazdia mesto za 7,6 a je to dobre. Zena jazdi hlupim litrom v stonicu v zimnom obdobi presne za 6, ja by som este mozno 3-4 deco zrazil. Tu vstava otazka ci clovek potrebuje na jazdenie po meste Tucsona. Asi ano ak ho chcel. Tu mi vsak prijde divne riesit spotrebu u auta v meste, kde tych kilometrov moc nie je (ak clovek nie je taxikar) a priemerna rychlost je mala. A taha so sebou tych 400kilo extra (vasto aj viac). Mimo mesta phev nedava oproti hev/phev ziadne vyhody.
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- Reklama
-
- **
- Příspěvky: 245
- Registrován: 01 úno 2022, 18:07
Re: Hybrid a zväčšenie baterie
Mexican:
ale prečo by nemalo PHEV dávat mimo mesto výhody? aj so smiešnou 13,5kw baterku ktoru mám, tak 100km spravím za nejakych max2,5 litra nafty. alebo poznáš u nás mesto ktoré má u nás z jednej strany na druhu 50km?
inak ak idem dialky, tak mna dialnici som schopny do 400-500km len rekuperaciou tu baterku znovu nabit. PHEV má v dnešnej dobe naopak najvačší zmysel do doby, než daju elektra aj v zime 500km na pohodu
ale prečo by nemalo PHEV dávat mimo mesto výhody? aj so smiešnou 13,5kw baterku ktoru mám, tak 100km spravím za nejakych max2,5 litra nafty. alebo poznáš u nás mesto ktoré má u nás z jednej strany na druhu 50km?
inak ak idem dialky, tak mna dialnici som schopny do 400-500km len rekuperaciou tu baterku znovu nabit. PHEV má v dnešnej dobe naopak najvačší zmysel do doby, než daju elektra aj v zime 500km na pohodu
BMW i3 120 2019
BMW 320D 2015
Ford Focus 2.0i 2007
RR Silver Wraith II 1977
BMW 320D 2015
Ford Focus 2.0i 2007
RR Silver Wraith II 1977
Re: Hybrid a zväčšenie baterie
@Mexican: ja jsem si delal propocet HEV vs. cisty benzin, rozdil v cene je 70 tis. coz by se mi pri urcite cene benzinu a najezdu melo teoreticky vratit nekdy behem 5 let. Ale uspora nebyla primarni duvod, proc jsem chtel HEV, chtel jsem hlavne kone navic a rychlejsi rozjezdy PHEV by se mi hodil jeste vice, 90% cest bych mohl jezdit ciste na baterku (pokud by to ovsem melo tepelne cerpadlo), ale uz to bylo moc drahe - priplatek 140 tis oproti HEV.
To uz si kazdy musi zvazit sam, v jakem rezimu bude auto provozovat. Pokud bych jezdil kazdy tyden na nemecke dalnice, tak bych kupoval naftovy sedan. Pro me je hybridni SUV takovy univerzal, ktery dobre zvladne mesto, zasnezene venkovske cesty i obcasne delsi cesty po dalnici. Na semaforech muzu zavodit s bavoraky a v garazi neni pri nastupovani/vystupovani smrad z nastartovaneho motoru
To uz si kazdy musi zvazit sam, v jakem rezimu bude auto provozovat. Pokud bych jezdil kazdy tyden na nemecke dalnice, tak bych kupoval naftovy sedan. Pro me je hybridni SUV takovy univerzal, ktery dobre zvladne mesto, zasnezene venkovske cesty i obcasne delsi cesty po dalnici. Na semaforech muzu zavodit s bavoraky a v garazi neni pri nastupovani/vystupovani smrad z nastartovaneho motoru
Tucson NX4e Hybrid 4x4 Style Premium
i30 1.6 GDI
i30 1.6 GDI
Re: Hybrid a zväčšenie baterie
Mne nedáva zmysel mild hybrid...
PHEV aj Full hybrid zmysel určite majú otázka pre koho - to si musí každý zodpovedať a vybrať si čo potrebuje a načo má...
Mexican - áno so stonicom urobíš spotrebu akú chceš problém stonicu je že je to malé auto, suv je predsa len univerzálnejšie ak nejazdíš len sám a berieš viacčlennú rodinu na dovolenku, výlety, prenášaš objemnejšie veci.... ty to riešiš dodávkou ak sa nemýlim, no väčšie suv je pre niekoho to pravé orechové ako jedno z áut doma alebo dokonca ako jediné. Ak full hybrid berie v meste 5.0l nemám čo riešiť, ak mám peňáze a rodinný dom a dochádzam prečo nie rovno plug in?
Inak ja som šiel k hybridom ani nie kvôli spotrebe ale kvôli lacnej údržbe - paradoxne a spotrebu beriem len ako bonus k tomu. Ale to je iná značka, iný príbeh.
PHEV aj Full hybrid zmysel určite majú otázka pre koho - to si musí každý zodpovedať a vybrať si čo potrebuje a načo má...
Mexican - áno so stonicom urobíš spotrebu akú chceš problém stonicu je že je to malé auto, suv je predsa len univerzálnejšie ak nejazdíš len sám a berieš viacčlennú rodinu na dovolenku, výlety, prenášaš objemnejšie veci.... ty to riešiš dodávkou ak sa nemýlim, no väčšie suv je pre niekoho to pravé orechové ako jedno z áut doma alebo dokonca ako jediné. Ak full hybrid berie v meste 5.0l nemám čo riešiť, ak mám peňáze a rodinný dom a dochádzam prečo nie rovno plug in?
Inak ja som šiel k hybridom ani nie kvôli spotrebe ale kvôli lacnej údržbe - paradoxne a spotrebu beriem len ako bonus k tomu. Ale to je iná značka, iný príbeh.
Getz 1.4, 04-2006
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8134
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hybrid a zväčšenie baterie
pisal som: Mimo mesta phev nedava oproti hev/phev ziadne vyhody. Je fakt, ze 50km dlhe mesta niesu (mozno na dostrel jedine Istanbul)
hybridny mechanizmus je rovnaky, rozdiel je v tom, ze PHEV ma vyrazne vacsiu kapacitu baterii, ak dokazes rekuperovat celu bateriu PHEV z nuly na 100 klobuk dole, asi zalezi od trasy. Je tam vyrazne vyssia hmotnost. A stoji vyrazne viac penazi oproti HEV/MHEV. Otazka je ako sa sprava PHEV a napri u Hyundai/Kia ten motor proste bezi skoro stale ak nie je vyssia teplota (pretoze motor chce byt v rozumnej teplote, nieco okolo 50-60 stupnov) - motor pohana kurenie a zivi elektronstalaciu (svetla, RJ a vsetko okolo)
otazka spotreby je len synteticka hodnota, taka bolestiva realita je popisana dnes na idnese (aj na mna je to napisane samozrejme negativisticky, ale asi to odraza beznu situaciu. Firmy to maju spocitane dobre, pretoze nvychadzaju len so spotreby ale aj z prevadzkovych nakladov a nakupky
https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi ... tomoto_fdv
Suhlasim s tym, ze sukromnik bude nabijat PHEv castejsie. Je to vsak znova taka ta surealisticka situacia ako stat 20 minut na Tank Ono lebo maju lacnejsi benzin, vzate od podlahy sa to financne a casovo neoplati. Tym myslim, ze u PHEV musim stale tankovat a pri realnom vyuziti lietat s kablami, premyslat kde a kedy to budem nabijat.
A poznamka naokraj. Priklad z koncernu: Ceed CW PHEV vs CEED CW - kufor u kombika PHEV pada na uroven kratkeho hatchu bez PHEV. To asi nebude splnat kriteria rodinneho auta. U Tucsonu je to 558l u PHEV, u 616l HEV, a u 577l MHEV takze rozdiely nastastie nie su nijak dramaticke. Tych 200kg navyse vsak beriem ako dost velky rozdiel.
Ak clovek bude zodpovedny (a mat moznost nabijat), bude jazdit najma pre PHEV optimalny rezim tak ten financny rozdiel je mozne zmaznut
rozsirovanie baterie bol vsak len taky vtipek, dufam ze to tu nikto nezobral vazne
PS: k tomu stonicu: zena to ma do prace 14 a 14 (resp 30km). Stoji na parkacu firmy, kde su radi ze po rokoch maju zamkovku. Stoji tam cca 100 aut (firma sa zaobera napojovymi a kavovymi automatmi v CR/SR/Rakusku) a neexistuje jedina nabijacka. Takze nemat RD, neviem kde by nabijala. Takychto firiem je vacsina, otvorte oci a jazdite a sledujte ako vyzeraju parkoviska pred firmami. Ja som zamestany v technologickej firme, mame v Brne 3000 IT zamestnancov. Parkoviska (vnutorne/vonkajsie) asi pre 800 aut. Ani jedna nabijacka. SMe radi, ze mame zastresene stanie pre bicykle. To je realita. Phev ma paradoxne oproti BEV nevyhodu pomaleho nabijania, takze tych 50km stoji celkom dost casu a nervov
Ak nebudu nabijacky vo forme americkych parkovacich hodin (pri kazdom mieste stlpik) tak to realne dobijanie mimo domu bude narocne aj pre PHEV a ludi, ktori nemaju idealne podmienky (ale to uz riesim vo vlakne elektromobilita pokec vseobecne takze vam to nejdem spamovat
Som zvedavy a uprimne ma zaujima spotreba casom u PHEV v Tucsone a porovnanie s MHEV/HEV resp obyc TGDi. Dufam, ze casom budu na spritmonitore relevantne udaje
hybridny mechanizmus je rovnaky, rozdiel je v tom, ze PHEV ma vyrazne vacsiu kapacitu baterii, ak dokazes rekuperovat celu bateriu PHEV z nuly na 100 klobuk dole, asi zalezi od trasy. Je tam vyrazne vyssia hmotnost. A stoji vyrazne viac penazi oproti HEV/MHEV. Otazka je ako sa sprava PHEV a napri u Hyundai/Kia ten motor proste bezi skoro stale ak nie je vyssia teplota (pretoze motor chce byt v rozumnej teplote, nieco okolo 50-60 stupnov) - motor pohana kurenie a zivi elektronstalaciu (svetla, RJ a vsetko okolo)
otazka spotreby je len synteticka hodnota, taka bolestiva realita je popisana dnes na idnese (aj na mna je to napisane samozrejme negativisticky, ale asi to odraza beznu situaciu. Firmy to maju spocitane dobre, pretoze nvychadzaju len so spotreby ale aj z prevadzkovych nakladov a nakupky
https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi ... tomoto_fdv
Suhlasim s tym, ze sukromnik bude nabijat PHEv castejsie. Je to vsak znova taka ta surealisticka situacia ako stat 20 minut na Tank Ono lebo maju lacnejsi benzin, vzate od podlahy sa to financne a casovo neoplati. Tym myslim, ze u PHEV musim stale tankovat a pri realnom vyuziti lietat s kablami, premyslat kde a kedy to budem nabijat.
A poznamka naokraj. Priklad z koncernu: Ceed CW PHEV vs CEED CW - kufor u kombika PHEV pada na uroven kratkeho hatchu bez PHEV. To asi nebude splnat kriteria rodinneho auta. U Tucsonu je to 558l u PHEV, u 616l HEV, a u 577l MHEV takze rozdiely nastastie nie su nijak dramaticke. Tych 200kg navyse vsak beriem ako dost velky rozdiel.
Ak clovek bude zodpovedny (a mat moznost nabijat), bude jazdit najma pre PHEV optimalny rezim tak ten financny rozdiel je mozne zmaznut
rozsirovanie baterie bol vsak len taky vtipek, dufam ze to tu nikto nezobral vazne
PS: k tomu stonicu: zena to ma do prace 14 a 14 (resp 30km). Stoji na parkacu firmy, kde su radi ze po rokoch maju zamkovku. Stoji tam cca 100 aut (firma sa zaobera napojovymi a kavovymi automatmi v CR/SR/Rakusku) a neexistuje jedina nabijacka. Takze nemat RD, neviem kde by nabijala. Takychto firiem je vacsina, otvorte oci a jazdite a sledujte ako vyzeraju parkoviska pred firmami. Ja som zamestany v technologickej firme, mame v Brne 3000 IT zamestnancov. Parkoviska (vnutorne/vonkajsie) asi pre 800 aut. Ani jedna nabijacka. SMe radi, ze mame zastresene stanie pre bicykle. To je realita. Phev ma paradoxne oproti BEV nevyhodu pomaleho nabijania, takze tych 50km stoji celkom dost casu a nervov
Ak nebudu nabijacky vo forme americkych parkovacich hodin (pri kazdom mieste stlpik) tak to realne dobijanie mimo domu bude narocne aj pre PHEV a ludi, ktori nemaju idealne podmienky (ale to uz riesim vo vlakne elektromobilita pokec vseobecne takze vam to nejdem spamovat
Som zvedavy a uprimne ma zaujima spotreba casom u PHEV v Tucsone a porovnanie s MHEV/HEV resp obyc TGDi. Dufam, ze casom budu na spritmonitore relevantne udaje
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Hybrid a zväčšenie baterie
jednoduchý reálny príklad - načo mi je nabíjačka v práci? RAV4 plug in - reálny dojazd 80km, moja "dlhá jazda" do práce - presne tých 40+40km plus minus, "krátka" jazda do práce - 20+20km - chodím na rôzne pracovné "body" - nabíjam skoro všetko doma, vonku nepotrebujem... dlhšia jazda - idem ako klasika hybrid... niet čo riešiť, až na cenu toto je presne príklad pre koho by bol plug in ale bez dotácie je cena vysoká...
Getz 1.4, 04-2006
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
-
- **
- Příspěvky: 245
- Registrován: 01 úno 2022, 18:07
Re: Hybrid a zväčšenie baterie
presne...toto tiež tu niesom schopný vysvetlit, za 14 mesiacov čo mám PHEV som nikdy nenabíjal inde než doma, pretože som ani nemal na to dovod..
určite nebudem sosat lidl zadarmo, ked ma nabijanie zo siete stojí plná baterka stoji do 40kč - to už by bola potom diagnoza šetrílka..
určite nebudem sosat lidl zadarmo, ked ma nabijanie zo siete stojí plná baterka stoji do 40kč - to už by bola potom diagnoza šetrílka..
BMW i3 120 2019
BMW 320D 2015
Ford Focus 2.0i 2007
RR Silver Wraith II 1977
BMW 320D 2015
Ford Focus 2.0i 2007
RR Silver Wraith II 1977
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8134
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hybrid a zväčšenie baterie
lenze PHEV od dojazd 80km nemaju (50 s odretymi usami v idealnych podmienkach teploty a zataze).
A RAVka PHEV atakuje pomaly 1,5 milionu kc . Tam riesit ci ma 80km stoji 40kc je bezpredmetne. Rozdiel medzi PHEV a HEV je 333 000kc. Co znamena pri brutalne pesimistickej cene benzinu 40kc asi 8300 litrov benzinu v prospech obycajneho hybridu. A 8300l benzinu u pesimistickejsej spotreby ako je WLTP (5.9) povedzme 7l/100 je extra dojazd skoro 120 000km. A to by ten PHEV musel jazdit uplne zadarmo (co nejazdi)
Servisovat hybdridny a PHEV system je uplne ten isty, dokonca paradoxne u PHEV je system komplikovanesji. Takze nulova uspora v udrzbe
je ale fakt ze ten obyc hybrid ma systemovy vykon "len" 218 koni. To uznavam je rozdiel oproti 306konom u PHEV. Na druhu stranu som u obyc hybridu dal tu navyssiu moznu vybavu Adventure.
na lidlu toho u PHEV clovek nenasosa, resp to by sa tam musel zdrzat fakt dlho
A RAVka PHEV atakuje pomaly 1,5 milionu kc . Tam riesit ci ma 80km stoji 40kc je bezpredmetne. Rozdiel medzi PHEV a HEV je 333 000kc. Co znamena pri brutalne pesimistickej cene benzinu 40kc asi 8300 litrov benzinu v prospech obycajneho hybridu. A 8300l benzinu u pesimistickejsej spotreby ako je WLTP (5.9) povedzme 7l/100 je extra dojazd skoro 120 000km. A to by ten PHEV musel jazdit uplne zadarmo (co nejazdi)
Servisovat hybdridny a PHEV system je uplne ten isty, dokonca paradoxne u PHEV je system komplikovanesji. Takze nulova uspora v udrzbe
je ale fakt ze ten obyc hybrid ma systemovy vykon "len" 218 koni. To uznavam je rozdiel oproti 306konom u PHEV. Na druhu stranu som u obyc hybridu dal tu navyssiu moznu vybavu Adventure.
na lidlu toho u PHEV clovek nenasosa, resp to by sa tam musel zdrzat fakt dlho
- Přílohy
-
- Capture.JPG (50.16 KiB) Zobrazeno 1157 x
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Hybrid a zväčšenie baterie
veď vieme že cena je dnes pre bežného občana vysoká.... to už nie je ani o ekonomike ale o "chcem to". S prižmúrením oka by sa dalo na firmu s dotáciou...
Inak servisné náklady u toyoty sú smiešne - paradoxne tak zložitý systém a tak lacná prevádzka.
Inak servisné náklady u toyoty sú smiešne - paradoxne tak zložitý systém a tak lacná prevádzka.
Getz 1.4, 04-2006
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Re: Hybrid a zväčšenie baterie
Pri soucasnych cenach mi vychazi navratnost HEV cca po 90 tis. km. A bude hur...
Tucson NX4e Hybrid 4x4 Style Premium
i30 1.6 GDI
i30 1.6 GDI
Re: Hybrid a zväčšenie baterie
Je jeste potreba pocitat ze baterie ani v jednom modelu nevydrzi vecne a po nekolika letech to bude neprodejne auto
Tucson 1.6 T-GDI 130 KW Shadow POLAR WHITE
-
- **
- Příspěvky: 245
- Registrován: 01 úno 2022, 18:07
Re: Hybrid a zväčšenie baterie
záruka je 8 rokov a 160tis km. počíta sa, že pri nabití 3000 cyklov klesne kapacita o cca 20%.
ak fakt ta baterka po tych cca 15-20 rokov na veteranovi nebude použitelna, rad si ju vezmem domov ako powerbanku pre solarnu elektrarnu
ak fakt ta baterka po tych cca 15-20 rokov na veteranovi nebude použitelna, rad si ju vezmem domov ako powerbanku pre solarnu elektrarnu
BMW i3 120 2019
BMW 320D 2015
Ford Focus 2.0i 2007
RR Silver Wraith II 1977
BMW 320D 2015
Ford Focus 2.0i 2007
RR Silver Wraith II 1977
Re: Hybrid a zväčšenie baterie
https://elektrickevozy.cz/clanky/hyunda ... -i-v-cesku
Jeste ze se tech elektricky veteranu po 30 letech nedoziju
Jeste ze se tech elektricky veteranu po 30 letech nedoziju
Tucson 1.6 T-GDI 130 KW Shadow POLAR WHITE
Re: Hybrid a zväčšenie baterie
Ony ty doživotní záruky nebývají doopravdy doživotní, A věřit tomu že firma (její zástupci) nebudou mít různé výhrady k uznání reklamace může být silně krátkozraké...
Pardon, já zapomněl že se již staví hustá síť nabíječek, která obslouží všechna auta parkující na sídlištích.
Ale je jasné kdo bude chtít v nějaké budoucnosti koně bude muset mít na jeho ustájení i žrádlo... A kdo na to mít nebude, bude chodit pěšky. Nebo jezdit v té době určitě dokonalou hromadnou dopravou.
... doma tahám prodlužku z pátého patra paneláku k autu co stojí 500 až 1000 m od okna bytu vzdušnou čarou, která obchází pevné objekty. Dle situace jen přes chodníky, nebo přes silnici a někdy také potok.slabostka píše: ↑14 úno 2022, 12:43 jednoduchý reálny príklad - načo mi je nabíjačka v práci? RAV4 plug in - reálny dojazd 80km, moja "dlhá jazda" do práce - presne tých 40+40km plus minus, "krátka" jazda do práce - 20+20km - chodím na rôzne pracovné "body" - nabíjam skoro všetko doma, vonku nepotrebujem... dlhšia jazda - idem ako klasika hybrid... niet čo riešiť, až na cenu toto je presne príklad pre koho by bol plug in ale bez dotácie je cena vysoká...
Pardon, já zapomněl že se již staví hustá síť nabíječek, která obslouží všechna auta parkující na sídlištích.
Ale je jasné kdo bude chtít v nějaké budoucnosti koně bude muset mít na jeho ustájení i žrádlo... A kdo na to mít nebude, bude chodit pěšky. Nebo jezdit v té době určitě dokonalou hromadnou dopravou.
Re: Hybrid a zväčšenie baterie
Miesto rozšírenia kapacity baterie, radšej investujeme do rozšírenia vykurovacích moznosti v domacnosti.
PS sorry musel som, ale pokračujte dalej, rad sa.dozviem nove veci.
PS sorry musel som, ale pokračujte dalej, rad sa.dozviem nove veci.