Motor 1,5 T-gdi
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 30 pro 2021, 10:25
Re: Motor 1,5 T-gdi
Mám i30 kombi nline 1,5 tgdi benzín Automat.
A zatím spokojenost. Ve městě ( Praha ) jezdím v Eco režimu 5,6l/100km. Hodně to háže spotřebu dolů i díky plachtění. Ale jak trochu jedu do kopce stejně mám pak na konci dne a i během jízdy nějakých 6l/100km. V normsl režimu jezdím taky a tam ta spotřeba je cca 5,8l/100km lehká noha. A když si zahraji na hulváta tak 6,4l/100km.
!!!! Mimo téma !!!
Jezdíte do ČS Shell, OMV nebo Benzina. Zatím jezdím do Shell-ky a rád bych dopřál motoru to nejlepší a nejlvalitnější. Tankuji 95 V-Power ( ne Racing ). Oplatí se nebo je lepší jiná ČS? Hledal jsem na internetu a moc toho tu není. Podle zatím dočtených fórech a různých blogů jezdí většina do Benziny Verva100 a OMV MaxxMotion. Ale některé články či diskuze na fórech jsou už poměrně staršího data. Je tu někdo kdo má přehled doporučil?
Pak hlučnost v autě!!
Někdy se mi zdá, že hlučnost je ok a pak jedu kdesi jinde po městě a hlučnost v autě je o něco větší. Myslíte, že to bude silnicemi nebo ekonomicky řešené odhlučnění Hyundai?
Díky a přeji hezký den!
A zatím spokojenost. Ve městě ( Praha ) jezdím v Eco režimu 5,6l/100km. Hodně to háže spotřebu dolů i díky plachtění. Ale jak trochu jedu do kopce stejně mám pak na konci dne a i během jízdy nějakých 6l/100km. V normsl režimu jezdím taky a tam ta spotřeba je cca 5,8l/100km lehká noha. A když si zahraji na hulváta tak 6,4l/100km.
!!!! Mimo téma !!!
Jezdíte do ČS Shell, OMV nebo Benzina. Zatím jezdím do Shell-ky a rád bych dopřál motoru to nejlepší a nejlvalitnější. Tankuji 95 V-Power ( ne Racing ). Oplatí se nebo je lepší jiná ČS? Hledal jsem na internetu a moc toho tu není. Podle zatím dočtených fórech a různých blogů jezdí většina do Benziny Verva100 a OMV MaxxMotion. Ale některé články či diskuze na fórech jsou už poměrně staršího data. Je tu někdo kdo má přehled doporučil?
Pak hlučnost v autě!!
Někdy se mi zdá, že hlučnost je ok a pak jedu kdesi jinde po městě a hlučnost v autě je o něco větší. Myslíte, že to bude silnicemi nebo ekonomicky řešené odhlučnění Hyundai?
Díky a přeji hezký den!
- Reklama
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Motor 1,5 T-gdi
Otázka odhlučnění je téma bezbřehé. Ano, není etalonem odhlučnění zejména podvozku a podběhů, ale s každou další generací a modernizací se to zlepšuje. Nejvíc jsou v i30 slyšet podběhy, takže samozřejmě je sakra důležité po jakém povrchu se jede (typicky kus dálnice D10 za exitem Radonice směrem do Prahy - kdo není zvyklý může se fest leknout, jak to najednou začne od kol doslova řvát).
A co se paliv týče - kolik řidičů, tolik názorů. Já jsem Vervu100 "zavrhnul" poté, co to začali řezat biosložkou víc než je zdrávo a je jedno, že to není biolíh, ale ETBE. Já svým benzínům dopřávám OMV MaxxMotion100 s plným vědomím toho, že je to drahý jako prase. Ale při mém nájezdu to ještě jsem ochoten financovat .
A co se paliv týče - kolik řidičů, tolik názorů. Já jsem Vervu100 "zavrhnul" poté, co to začali řezat biosložkou víc než je zdrávo a je jedno, že to není biolíh, ale ETBE. Já svým benzínům dopřávám OMV MaxxMotion100 s plným vědomím toho, že je to drahý jako prase. Ale při mém nájezdu to ještě jsem ochoten financovat .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Motor 1,5 T-gdi
Re paliva : můj názor je trochu opačný ale nikomu ho nechci vnucovat, píšu jen o benzinu (ne o naftě)
Ekonomika : Před lety jsem zjišťoval zda prémiová paliva mají vliv na spotřebu nebo výkon. Nemají. Nebo aspoň ne měřitelný. Takže ekonomicky to nedává smysl.
Kvalita : Co se týká kvality tak u (nafty je to jiné) benzinu (i podle testů) není problém a motoru je to jedno. Jediné co může být, když benzin dlouho leží tak se dole vytváří voda. Moje úvaha je, že prémiovka je drahá a tím pádem se málo kupuje a tím pádem na pumpě dlouho leží a v tom důsledku může obsahovat větší podíl vody.
Funkčnost : Prémiovka (resp. benzin s více aditivy) by měla méně vytvářet karbonové usazeniny. To je důležité pro přímý vstřik a u jiných značek i EGR. S ohledem na předchozí bod to řeším přidáním aditiv (VIF), který i podle testů udělají z obyč benzínu podobný jako je prémie.
Závěr : beru tam kde se benzín často doplňuje, tedy ten nejlevnější (já mám nejblíž ONO) a přidávám aditiva, ale nijak bych tuto problematiku nedémonizoval, milióny aut čepují kdejaký benzín a taky jezdí takže v klidu
Ekonomika : Před lety jsem zjišťoval zda prémiová paliva mají vliv na spotřebu nebo výkon. Nemají. Nebo aspoň ne měřitelný. Takže ekonomicky to nedává smysl.
Kvalita : Co se týká kvality tak u (nafty je to jiné) benzinu (i podle testů) není problém a motoru je to jedno. Jediné co může být, když benzin dlouho leží tak se dole vytváří voda. Moje úvaha je, že prémiovka je drahá a tím pádem se málo kupuje a tím pádem na pumpě dlouho leží a v tom důsledku může obsahovat větší podíl vody.
Funkčnost : Prémiovka (resp. benzin s více aditivy) by měla méně vytvářet karbonové usazeniny. To je důležité pro přímý vstřik a u jiných značek i EGR. S ohledem na předchozí bod to řeším přidáním aditiv (VIF), který i podle testů udělají z obyč benzínu podobný jako je prémie.
Závěr : beru tam kde se benzín často doplňuje, tedy ten nejlevnější (já mám nejblíž ONO) a přidávám aditiva, ale nijak bych tuto problematiku nedémonizoval, milióny aut čepují kdejaký benzín a taky jezdí takže v klidu
i30 kombi 2020- Style 1.4 t-gdi navi Olivine Grey
ex : Nissan Primera 2.0i
ex : Nissan Primera 2.0i
Re: Motor 1,5 T-gdi
Pokud jsi z Moravy, tak EuroOil bez biosložky je nabídka, kterou nelze odmítnout.
Re: Motor 1,5 T-gdi
Ahoj, byl jsem teď v servisu a rovnou mi řekli, že je svolávačka (mám I30 1,5T-GDI DCT) a nahráli mi nový program systému řízení motoru - DCT. A všiml jsem si, že teď při studeném startu mi vyletí otáčky na 1900 spadnou na 1300 a pak do 20s spadnou na 900. A předtím otáčky vyletěli na cca 1300, do 20s spadli na 900. Má někdo stejnou zkušenost? Díky.
Re: Motor 1,5 T-gdi
Tento dotaz (otáčky motoru) jsem kladl o stránku dřív. Nečteš, nevíš.
i30 Style Combi 1,5 T-GDI MH 2021
Re: Motor 1,5 T-gdi
ve skupine na FB sem čtl že mozna bude svolavacka na turbo
plechový zvuk od motoru výrobní chyba výměna turba plus přehrání softwaru najeto 7500km
ví o tom někdo neco?
plechový zvuk od motoru výrobní chyba výměna turba plus přehrání softwaru najeto 7500km
ví o tom někdo neco?
Re: Motor 1,5 T-gdi
Ahoj, který olej by jste preferovali pro 1,5Tgdi?
Nějaký jiný tip?
https://www.autodily-pema.cz/motorovy-o ... c-0w-20-1l
(prý první plnící olej v motorech Hyundai)
https://www.autodily-pema.cz/motorovy-o ... 0w-20-5l-2
CASTROL ?
https://www.autokseft.cz/SHELL-Motorovy ... gLBE_D_BwE
SHELL ?
Nějaký jiný tip?
https://www.autodily-pema.cz/motorovy-o ... c-0w-20-1l
(prý první plnící olej v motorech Hyundai)
https://www.autodily-pema.cz/motorovy-o ... 0w-20-5l-2
CASTROL ?
https://www.autokseft.cz/SHELL-Motorovy ... gLBE_D_BwE
SHELL ?
Naposledy upravil(a) imagine dne 28 úno 2022, 10:48, celkem upraveno 1 x.
i30 Style Combi 1,5 T-GDI MH 2021
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8142
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,5 T-gdi
imagine - tie linky si dal zle. To je vec prva. Druha vec je ze ak predajca za den, desat alebo dvanast mierne upravi web aj spravne linky budu nanic
idealne si daj tu pracu a vypis tie nazvy ked uz chces poradit
ja osobne som do podobneho motoru daval Petro-Canada Supreme Synthetic 0W-20 (API SN Plus, ILSAC GF-6A) presne podla podmienok Hyundai / Kia
idealne si daj tu pracu a vypis tie nazvy ked uz chces poradit
ja osobne som do podobneho motoru daval Petro-Canada Supreme Synthetic 0W-20 (API SN Plus, ILSAC GF-6A) presne podla podmienok Hyundai / Kia
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Motor 1,5 T-gdi
Díky, opraveno.
1. Petro-Canada Supreme Synthetic 0W-20
2. Castrol EDGE Titanium C5 0W-20, 5L
3. Helix Ultra SN plus 0W-20 SH 550052651
ok, takže 1. je asi top.
1. Petro-Canada Supreme Synthetic 0W-20
2. Castrol EDGE Titanium C5 0W-20, 5L
3. Helix Ultra SN plus 0W-20 SH 550052651
ok, takže 1. je asi top.
i30 Style Combi 1,5 T-GDI MH 2021
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8142
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,5 T-gdi
netvrdim ze cislo jedna je top. Este existuje TOTAL QUARTZ 9000 FUTURE GF6 0W-20, ten je lacnejsi a ja osobne mam s olejmi total vyborne skusenosti (380 000km u Accenta a cca 100 000km u Fabie HTP), jeho funkcia oleja ktory dobre maze a chrani motor bola splnena
- Přílohy
-
- Capture.JPG (41.67 KiB) Zobrazeno 1246 x
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Motor 1,5 T-gdi
Můžu vědět jak to dopadlo? Byl jsem na 1. garančce a ačkoli mám manuál, tak mi byl dohrán "nový program systému řízení motoru - DCT" není to jen pro automaty? Stejný projev - otáčky 2000 a jdou cítít vibrace od motoru, pak to začne padat.... Celkem nepříjemné.
i30 Style Combi 1,5 T-GDI MH 2021
Re: Motor 1,5 T-gdi
To si děláš srandu?
Oni ti do manuálu nahrají soft pro DCT a ty se na to nezeptáš v autorizáku, ale tady?
Prostě asi někdo něco trochu pos...- trochu dost víc a teď jsem zvědav, jak to budou řešit dál a hlavně jak to budeš řešit ty?
Jsou věci co fakt nechápu???
Oni ti do manuálu nahrají soft pro DCT a ty se na to nezeptáš v autorizáku, ale tady?
Prostě asi někdo něco trochu pos...- trochu dost víc a teď jsem zvědav, jak to budou řešit dál a hlavně jak to budeš řešit ty?
Jsou věci co fakt nechápu???
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: Motor 1,5 T-gdi
Nic proti ničemu ale mě do manuálu nahráli systém řízení motoru DTC. Ne DCT
i30 2021 Nline 1.5T-gdi, manual