Když 1,5 TGDI, tak potom čistou od Kia, ne mild-hybrid od

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Když 1,5 TGDI, tak potom čistou od Kia, ne mild-hybrid od
Přesně tak se to auto chovalo i mě..... Po 10000 jelo uz podstatně lepe! Takže klid, mám 23000 a s akceleraci naprostá spokojenost... Ale je pravda, že na turbo zřejmě nemá, ale zase má jiné přednosti.pirko7 píše: ↑26 bře 2022, 18:24 Já nemám to auto tak dlouho jako ostatní a moje hlavní auto nebylo kw silnější, ani turbo. Mám najeto jen 400km, ještě to není ani měsíc co ho mám. Ale jestli ti příšla 1.4 loudavá, tak se 1.5DPI a 1.0TGDI obloukem vyhni![]()
. Dneska jsem se na dvojce snažil v kopci předjet jednoho šneka co jel 30km celou cestu na 50 a upřímně s rodinou to asi dělat už nebudu, byl to pomalej hazard. A jedničku jsem tam fakt hazet už nechtěl
. Ten kopec bylo jediné místo kde na té trase nebyla plná, jinak bych si našel jiné misto. Tenhle motor je fakt spíš na pohodičku, než na akceleraci. A v pohodičce je skvělej a dle ostatních i na spotřebě. Ale jak šlapnu na plyn je to neuvěřitelně ospalé. Jestli to řídící jednotka po 2000km změní kdo ví
. Mimochodem, tankuju tam efektu z benziny. 1.0TGDI mělo co jsem zkoušel neuvěřitelnej trubo lag, takovej TSI opravdu nemají. A jinak pro porovnání sem přikládám tabulku dle které mi ten třívalec příjde zbytečnej když lze koupit klasika v podobě DPI.
Díky za vysvetlenie. Takže len dojmológia.Axel.Foley píše: ↑27 bře 2022, 13:45 Protože
1. mild-hybrid je za mně totální blbost, s hybridem má společný akorát název, vozíš hmotnost navíc bez možnosti rezervního kola
2. konstrukčně větší složitost mild-hybridu
3. projev, spotřeba a jízda čistého TGDI![]()
![]()
![]()
4. nikdo neví jak se bude chovat celá ta elektrárna, až začne po pár letech odcházet pidi baterka mild-hybridu
Zpět k motoru DPI.
Myslíš???Storman píše: ↑27 bře 2022, 16:29Díky za vysvetlenie. Takže len dojmológia.Axel.Foley píše: ↑27 bře 2022, 13:45 Protože
1. mild-hybrid je za mně totální blbost, s hybridem má společný akorát název, vozíš hmotnost navíc bez možnosti rezervního kola
2. konstrukčně větší složitost mild-hybridu
3. projev, spotřeba a jízda čistého TGDI![]()
![]()
![]()
4. nikdo neví jak se bude chovat celá ta elektrárna, až začne po pár letech odcházet pidi baterka mild-hybridu
Zpět k motoru DPI.![]()
![]()
Když myslíš...Storman píše: ↑27 bře 2022, 16:29Díky za vysvetlenie. Takže len dojmológia.Axel.Foley píše: ↑27 bře 2022, 13:45 Protože
1. mild-hybrid je za mně totální blbost, s hybridem má společný akorát název, vozíš hmotnost navíc bez možnosti rezervního kola
2. konstrukčně větší složitost mild-hybridu
3. projev, spotřeba a jízda čistého TGDI![]()
![]()
![]()
4. nikdo neví jak se bude chovat celá ta elektrárna, až začne po pár letech odcházet pidi baterka mild-hybridu
Zpět k motoru DPI.![]()
![]()
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |
Partner: | Hyundaiklub.pl |