Kombi 1,5 T-GDI iMT N LINE PREMIUM Sunset Red
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Kombi 1,5 T-GDI iMT N LINE PREMIUM Sunset Red
Podle konfigurátoru bez problémů, jen si musíš vykomunikovak ET a hlavně typový list pro zápis do VTP.
https://www.pneumatiky.cz/pruvodce-alu- ... 482-ccm-t6
https://www.pneumatiky.cz/pruvodce-alu- ... 482-ccm-t6
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
- Reklama
Re: Kombi 1,5 T-GDI iMT N LINE PREMIUM Sunset Red
Na to jsem koukal, ale nerozlišují normální a N Line. Moc tomu nerozumím, na druhou stranu, proč pak jsou v TP zapsané jen 18"?
i30 Kombi 1,5 T-GDI iMT N LINE PREMIUM Sunset Red (2022)
ex Hyundai i30 II kombi FL 1.6 MPI Weekend Ash Blue (2015)
ex Hyundai i30 II kombi FL 1.6 MPI Weekend Ash Blue (2015)
Re: Kombi 1,5 T-GDI iMT N LINE PREMIUM Sunset Red
Protože poplatek při otypování vozu?
Šetří se všude
Šetří se všude
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: Kombi 1,5 T-GDI iMT N LINE PREMIUM Sunset Red
Další várka postřehů po cca. 700 km. Celkově pořád spokojenost, vždy se řeším, když můžu někam jet, pár nedomyšlených věcí se ale našlo.
Poprvé jsem jezdil víc po městě. Dost pochytají sedačky, ale i tak je v tomto režimu větší tvrdost auta poznat, mama taxi by to ideální nebylo Přesně chápu rozporuplné recenze, kdy jednou podvozek chválí jako (vzhledem k zaměření auta) stále dostatečně komfortní a jinde omezený komfort kritizují. Každopádně jezdím spíš dálnice a mimo město, tam je to v pohodě.
Přestal jsem po diskuzi tady vypínat na dálnici pasivní asistent jízdy (LKA) v pruzích, opravdu funguje v pohodě. Občas ťukne do volantu, ale zvykl jsem si rychle. Úplně mi nevyhovuje nastavení hlídání mrtvého úhlu, při zařazování se před auto by mohlo vypínat dřív. Obzvlášť v realitě pražského provozu.
Automatické odsunutí sedaček dozadu při otevření dveří za mnou nechává minimum místa, i v mírnějším nastavení si synek za mnou stěžuje. Škoda, že nejde nastavit dle potřeby, takto jsem to musel vypnout. K tomu se váže příloha, zastavil jsem v kopci s nohou na brzdě a otevřel dveře. Sedačka ujíždí dozadu, noha s ní a brzdový pedál se uvolňuje. Naštěstí jsem rychle sáhnul po ručce...
V kufru mě naštvala dělící síť, ve staré i30 jsem při vůbec nesundával - stejně jsme pořád jezdili s kočárkem a plní až po strop. Tady je posunutá níž a horní neprůhledná část dost ubírá z výhledu dozadu. Kdo tohle vymyslel Budu ji sundávat (naštěstí se vejde pod podlážku kufru) a nahazovat jen v případě potřeby.
Poslední zklamání je navigace. Provedení, barvičky atd. v pohodě, ale vyhledávání cílů za 0.
1) Lowman příbram (auto jsem tam koupil) -> nic. Správně je Louwman, ale google si poradí i s překlepem.
2) No nic, adresa je Nová Hospoda 120, Dubno. Začnu psát Nová Hospoda 120 -> asi 10 cílů, můj žádný. Vzdávám to, vytahuju mobil, Google mapy samozřejmě v pohodě. Nakonec jsem zpětně zjistil, že podle RUIANu je adresa Dubno 120, tu najde i navigace.
3) Jedeme k tchýni. Třebíč, Ivana Olbrachta. Píšu Ivana Olbrachta + čp -> jeden cíl, v Semilech. Zkouším bez čp, cílů asi 10, Třebíč nikde. Vzdávám to, vytahuju mobil. Kontrola RUIANu nakonec ukazuje, že oficiální adresa je I. Olbrachta. Tohle opět najde i navigace.
4) Vyjíždím z nemocnice v Motole, navigace říká, že doprava, pak doleva. Je mi to divné, ale jedu. Na místě zákaz odbočení vlevo, následuje zajížďka na 5 minut.
Suma sumárum, dokud to navigace Hyundai nedostane alternativní názvy ulic a měst + toleranci překlepů, je na dvě věci. Jdu shánět android auto kabel...
Poprvé jsem jezdil víc po městě. Dost pochytají sedačky, ale i tak je v tomto režimu větší tvrdost auta poznat, mama taxi by to ideální nebylo Přesně chápu rozporuplné recenze, kdy jednou podvozek chválí jako (vzhledem k zaměření auta) stále dostatečně komfortní a jinde omezený komfort kritizují. Každopádně jezdím spíš dálnice a mimo město, tam je to v pohodě.
Přestal jsem po diskuzi tady vypínat na dálnici pasivní asistent jízdy (LKA) v pruzích, opravdu funguje v pohodě. Občas ťukne do volantu, ale zvykl jsem si rychle. Úplně mi nevyhovuje nastavení hlídání mrtvého úhlu, při zařazování se před auto by mohlo vypínat dřív. Obzvlášť v realitě pražského provozu.
Automatické odsunutí sedaček dozadu při otevření dveří za mnou nechává minimum místa, i v mírnějším nastavení si synek za mnou stěžuje. Škoda, že nejde nastavit dle potřeby, takto jsem to musel vypnout. K tomu se váže příloha, zastavil jsem v kopci s nohou na brzdě a otevřel dveře. Sedačka ujíždí dozadu, noha s ní a brzdový pedál se uvolňuje. Naštěstí jsem rychle sáhnul po ručce...
V kufru mě naštvala dělící síť, ve staré i30 jsem při vůbec nesundával - stejně jsme pořád jezdili s kočárkem a plní až po strop. Tady je posunutá níž a horní neprůhledná část dost ubírá z výhledu dozadu. Kdo tohle vymyslel Budu ji sundávat (naštěstí se vejde pod podlážku kufru) a nahazovat jen v případě potřeby.
Poslední zklamání je navigace. Provedení, barvičky atd. v pohodě, ale vyhledávání cílů za 0.
1) Lowman příbram (auto jsem tam koupil) -> nic. Správně je Louwman, ale google si poradí i s překlepem.
2) No nic, adresa je Nová Hospoda 120, Dubno. Začnu psát Nová Hospoda 120 -> asi 10 cílů, můj žádný. Vzdávám to, vytahuju mobil, Google mapy samozřejmě v pohodě. Nakonec jsem zpětně zjistil, že podle RUIANu je adresa Dubno 120, tu najde i navigace.
3) Jedeme k tchýni. Třebíč, Ivana Olbrachta. Píšu Ivana Olbrachta + čp -> jeden cíl, v Semilech. Zkouším bez čp, cílů asi 10, Třebíč nikde. Vzdávám to, vytahuju mobil. Kontrola RUIANu nakonec ukazuje, že oficiální adresa je I. Olbrachta. Tohle opět najde i navigace.
4) Vyjíždím z nemocnice v Motole, navigace říká, že doprava, pak doleva. Je mi to divné, ale jedu. Na místě zákaz odbočení vlevo, následuje zajížďka na 5 minut.
Suma sumárum, dokud to navigace Hyundai nedostane alternativní názvy ulic a měst + toleranci překlepů, je na dvě věci. Jdu shánět android auto kabel...
i30 Kombi 1,5 T-GDI iMT N LINE PREMIUM Sunset Red (2022)
ex Hyundai i30 II kombi FL 1.6 MPI Weekend Ash Blue (2015)
ex Hyundai i30 II kombi FL 1.6 MPI Weekend Ash Blue (2015)
Re: Kombi 1,5 T-GDI iMT N LINE PREMIUM Sunset Red
Report po 10 tis. km. Nečekaně dlouho mi trvalo najít polohu za volantem. Na začátku jsem si hrál se sklonem sedáku a pak kombinaci sklon sedáku - sklon opěradla nemohl trefit. Teď už ok a nadšení.
Asistenty: LKA jsem přestal vypínat mimo vyloženě úzkých silniček, na dálnici často jezdím i s LFA. Obojí funguje dobře, jen jsem musel změnit filozofii držení volantu - držet ho na volno a nechat "řídit", zároveň být připraven za to pořádně vzít a přetlačit ho. Start-stop taky nechávám být, kolikrát si vypnutí motoru ani nevšimnu, start je rychlý. Celkově asistenty pozitivní překvapení, neštve mě ani jeden.
Paradoxně mě dost baví eco režim. Při delších jízdách nebo v provozu je příjemná změna chvíli jet víc na spotřebu a využívat plachtění. Škoda, že plachtění je svázané s eco režimem a nemá nezávislé tlačítko, třeba na dálnici se s rychlejší reakcí na plyn v Normal / Sport nevylučuje.
Navigaci nepoužívám, jedu na android auto. Ani nevadí drátové připojení, stejně je třeba průběžně nabíjet a bezdrátovku věčně okupuje manželka Skvělé je split screen s AA vlevo a rádiem vpravo
Spekuloval jsem o výměně zimních pneu za 17'' kvůli řetězům, i za cenu opruzu s dopsáním rozměru do techničáku. Nakonec jsem zatím nechal 18'' a zkusím látkové řetězy. Používám je jednou za pár let na posledních 200m k nějaké horské chalupě, teoreticky jsou přesně na tohle. Při přezutí jsem koukal, že normální řetězy se asi fakt nevejdou. Je to natěsno seshora vzadu (s tím, pokud dobře počítám, 17'' moc nepomůžou), ale hlavně nahoře za kolem.
Nedávno jsem chtěl při výletu do Němec vyzkoušet maximálku, ale jejich autobahn už taky není, co býval. Hromada omezení a v mezičase provoz a předjíždějící se kamiony. Klidné místo s malým provozem za celých 500 km nebylo. Každopádně do 180 km/h to zrychluje hezky.
Servisně taky zatím žádné problémy, takže pořád spokojenost.
Asistenty: LKA jsem přestal vypínat mimo vyloženě úzkých silniček, na dálnici často jezdím i s LFA. Obojí funguje dobře, jen jsem musel změnit filozofii držení volantu - držet ho na volno a nechat "řídit", zároveň být připraven za to pořádně vzít a přetlačit ho. Start-stop taky nechávám být, kolikrát si vypnutí motoru ani nevšimnu, start je rychlý. Celkově asistenty pozitivní překvapení, neštve mě ani jeden.
Paradoxně mě dost baví eco režim. Při delších jízdách nebo v provozu je příjemná změna chvíli jet víc na spotřebu a využívat plachtění. Škoda, že plachtění je svázané s eco režimem a nemá nezávislé tlačítko, třeba na dálnici se s rychlejší reakcí na plyn v Normal / Sport nevylučuje.
Navigaci nepoužívám, jedu na android auto. Ani nevadí drátové připojení, stejně je třeba průběžně nabíjet a bezdrátovku věčně okupuje manželka Skvělé je split screen s AA vlevo a rádiem vpravo
Spekuloval jsem o výměně zimních pneu za 17'' kvůli řetězům, i za cenu opruzu s dopsáním rozměru do techničáku. Nakonec jsem zatím nechal 18'' a zkusím látkové řetězy. Používám je jednou za pár let na posledních 200m k nějaké horské chalupě, teoreticky jsou přesně na tohle. Při přezutí jsem koukal, že normální řetězy se asi fakt nevejdou. Je to natěsno seshora vzadu (s tím, pokud dobře počítám, 17'' moc nepomůžou), ale hlavně nahoře za kolem.
Nedávno jsem chtěl při výletu do Němec vyzkoušet maximálku, ale jejich autobahn už taky není, co býval. Hromada omezení a v mezičase provoz a předjíždějící se kamiony. Klidné místo s malým provozem za celých 500 km nebylo. Každopádně do 180 km/h to zrychluje hezky.
Servisně taky zatím žádné problémy, takže pořád spokojenost.
i30 Kombi 1,5 T-GDI iMT N LINE PREMIUM Sunset Red (2022)
ex Hyundai i30 II kombi FL 1.6 MPI Weekend Ash Blue (2015)
ex Hyundai i30 II kombi FL 1.6 MPI Weekend Ash Blue (2015)
Re: Kombi 1,5 T-GDI iMT N LINE PREMIUM Sunset Red
Ja som skusal maximalku a 218km/h to dalo, mozno by to slo aj 220, ale od 210 to stupalo velmo pomali
Tie latkove retaze si kupoval aku znacku?
Tie latkove retaze si kupoval aku znacku?
i30 Fastback nline+, 1.5 t-gdi MHEV s DCT. Shadow grey
Re: Kombi 1,5 T-GDI iMT N LINE PREMIUM Sunset Red
Budu kupovat Autosock. Bral jsem cena-výkon podle loňského ADAC testu (viz např. https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/au ... f6b220ee8/). Půjdou pod stromeček, pak je teprve zkusím na suchu nasadit.
Jsem připravený, že po jednom použití může být po nich. I tak to vychází líp než řešit 17'' kola.
Jsem připravený, že po jednom použití může být po nich. I tak to vychází líp než řešit 17'' kola.
i30 Kombi 1,5 T-GDI iMT N LINE PREMIUM Sunset Red (2022)
ex Hyundai i30 II kombi FL 1.6 MPI Weekend Ash Blue (2015)
ex Hyundai i30 II kombi FL 1.6 MPI Weekend Ash Blue (2015)
Re: Kombi 1,5 T-GDI iMT N LINE PREMIUM Sunset Red
Máš to parádne Len, za mňa, by to chcelo viac fotiek (tých nie je nikdy dosť ). Výber som mal rovnaký (mal som v merku presne tú konfiguráciu, čo máš Ty, ešte aj rovnakú farbu), akurát som skončil u Focusa. Takže som zvedavý na ďalšie dojmy a skúsenosti
Škoda Fabia Kombi Mk3, 1,0 TSI, 81kW (2018)
Ex:
Ford Focus Kombi Mk1, 1,6 Zetec-SE, 74kW (2004)
Ford Focus Kombi Mk1, 1,6 Zetec-SE, 74kW (2002)
Ford Mondeo Turnier Mk1, 1,8 Zetec, 85kW (1994)
Ex:
Ford Focus Kombi Mk1, 1,6 Zetec-SE, 74kW (2004)
Ford Focus Kombi Mk1, 1,6 Zetec-SE, 74kW (2002)
Ford Mondeo Turnier Mk1, 1,8 Zetec, 85kW (1994)
Re: Kombi 1,5 T-GDI iMT N LINE PREMIUM Sunset Red
latkove retezy budou na velka kola a jen pro pripad nouzoveho dohrabani se k chate asi lepsi volba (na castejsi pouziti urcite klasika) Cvicne sem nasazoval klasicke pewagy brenta-c na 16ky a pri manipulaci sem se lehce dotkl i blatniku a hned ryha do zakladovky jak je ten lak mekkej, s 17/18 tam budes mit mista na manipulaci jeste mene a sance na dodrbani mnohem vetsi
i30 kombi family smart 1.5 DPI 2023 engine red
ex. VW Golf V 1.6 MPI 75kW trendline, Škoda Superb II 2.0 TDI 103kW DSG ambition, Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW
ex. VW Golf V 1.6 MPI 75kW trendline, Škoda Superb II 2.0 TDI 103kW DSG ambition, Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW
Re: Kombi 1,5 T-GDI iMT N LINE PREMIUM Sunset Red
Obvod u kol je cca stejný, aby tachometr mohl ukazovat spravne. Takze u 16,17 i 18 disku je na řetězy stejne mista.
Aktuálně: Hyundai i30 2014 new weekend 1,6 MPI
Dříve: Renault megane II sedan 1,6
Felicia 1,3
š105
Dříve: Renault megane II sedan 1,6
Felicia 1,3
š105
Re: Kombi 1,5 T-GDI iMT N LINE PREMIUM Sunset Red
toto není úplná pravda .. jde i o šířku, která je u menších rozměrů užší tudíž více místa na bocích kola = nebude mít ojebané lemy ani podběhy od řetězů
344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B,Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX:MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11626
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Kombi 1,5 T-GDI iMT N LINE PREMIUM Sunset Red
16 - 205
17 a 18 - 225
17 a 18 - 225
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Kombi 1,5 T-GDI iMT N LINE PREMIUM Sunset Red
Sledoval jsem tvůj výběr, já tehdy taky o Focusu uvažoval, mám pro ně slabost, bylo to moje první auto. Bohužel zrovna tehdy začala Ukrajina a kvůli problémům s dodávkami dílů (snad pro ten velký display) byla total stopka na objednávky. Plus ten litrový motor. Nejsem úplný odpůrce, ale byl to další argument proč nečekat a brát skladovou i30.
Až pojedu z myčky, udělám pár fotek. Naleštěné auto super, ale za dva dny už takové zašlé. Větší kontrast jsem nezažil
i30 Kombi 1,5 T-GDI iMT N LINE PREMIUM Sunset Red (2022)
ex Hyundai i30 II kombi FL 1.6 MPI Weekend Ash Blue (2015)
ex Hyundai i30 II kombi FL 1.6 MPI Weekend Ash Blue (2015)
Re: Kombi 1,5 T-GDI iMT N LINE PREMIUM Sunset Red
Potvrzuju, místa je tam fakt málo, seshora i zezadu jsou výstupky, co místo omezují. Vizuálně jsem to nezkoumal, nahmatal jsem je při nasazování řetězů. Až jsem se bál, že budou drhnout i tyhle.
Každopádně vše v pohodě a můžu potvrdit, že na moje použití - 300m do kopce po protažené zledovatělé cestě - zafungovaly skvěle a nijak se nepoškodily.
Nasazování a sundávání taky v pohodě, jen se musí s autem 1x popojet. To ale u normálních řetězů správně taky kvůli kontrole a utažení.
i30 Kombi 1,5 T-GDI iMT N LINE PREMIUM Sunset Red (2022)
ex Hyundai i30 II kombi FL 1.6 MPI Weekend Ash Blue (2015)
ex Hyundai i30 II kombi FL 1.6 MPI Weekend Ash Blue (2015)