Motor 1.5DPi
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.5DPi
dobry odkaz MrHyundai
pisal som sem to preto, lebo kto vnima co sa deje okolo, nechyba mu prehlad a bezne netaha jachu alebo dalsie auto na podvale tak na bezne cestovanie je tych 81kw z tej DPI vyuzije fakt len prilezitostne
ono je to bohuzial teraz hrozne trendy mat to najlepsie. Vacsina to vsak nevie a nedokaze vyuzit. Spominam si, ze podobnu atmosferu ako je 1,5dpi som mal v spojeni s automatom (6st, klasicky menic) a jazdilo to krasne. Skoda ze tu DPI neparuju s DCT
aby ste si nemysleli, ze poznam len Accenta - odjazdil som celkom dost V6 Pentastarom a stvorvalcami 2,4i. avsetek ten vykon je relativny v autach ked sa posadite na celkom beznu moto ktora ma 45kW na 190kg hmotnosti.
pisal som sem to preto, lebo kto vnima co sa deje okolo, nechyba mu prehlad a bezne netaha jachu alebo dalsie auto na podvale tak na bezne cestovanie je tych 81kw z tej DPI vyuzije fakt len prilezitostne
ono je to bohuzial teraz hrozne trendy mat to najlepsie. Vacsina to vsak nevie a nedokaze vyuzit. Spominam si, ze podobnu atmosferu ako je 1,5dpi som mal v spojeni s automatom (6st, klasicky menic) a jazdilo to krasne. Skoda ze tu DPI neparuju s DCT
aby ste si nemysleli, ze poznam len Accenta - odjazdil som celkom dost V6 Pentastarom a stvorvalcami 2,4i. avsetek ten vykon je relativny v autach ked sa posadite na celkom beznu moto ktora ma 45kW na 190kg hmotnosti.
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- Reklama
Re: Motor 1.5DPi
Myslím že výkon tohoto motoru je pro přemístění z bodu A do B úplně v pohodě. Jen nesmíte předjíždět (možná jen kombajn), protože to už začíná být trochu nebezpečné.
Co se týká potěšení z jízdy a případné placení pokut, tak jsem měl na víkend půjčenou Toyota Supra (oturbený 3 litr 6ti válec má 340 koní) a dostal jsem pokutu za rychlou jízdu a kdybych mohl tak to udělám znovu. Každému z vás bych přál ty emoce co při řízení zažiješ.
Co se týká potěšení z jízdy a případné placení pokut, tak jsem měl na víkend půjčenou Toyota Supra (oturbený 3 litr 6ti válec má 340 koní) a dostal jsem pokutu za rychlou jízdu a kdybych mohl tak to udělám znovu. Každému z vás bych přál ty emoce co při řízení zažiješ.
i30 kombi 2020- Style 1.4 t-gdi navi Olivine Grey
ex : Nissan Primera 2.0i
ex : Nissan Primera 2.0i
Re: Motor 1.5DPi
Pred kúpou FB som bol testovať aj 1.0 aj 1.5 dpi a podľa vás som asi chybný kus, keď by som s nimi nechcel jazdiť ani v Prahe a už vôbec nie po okreskách alebo diaľniciach.
i30 Fastback 1.5 T-GDI DCT Style Shimmering Silver
BMW E36 323i Touring M-Packet Avusblau(1998)
BMW E36 323i Sedan M-Packet Cosmosschwarz(1996)
Favorit 136 GLX Seagreen Metallic(1994)
BMW E36 323i Touring M-Packet Avusblau(1998)
BMW E36 323i Sedan M-Packet Cosmosschwarz(1996)
Favorit 136 GLX Seagreen Metallic(1994)
Re: Motor 1.5DPi
Pánové o čem se tady bavíte? My co jsme si koupili 1.5DPi atmo jsme věděli do čeho jdeme a proč chceme právě tento motor a jak si můžete přečíst ve vlákně, téměř stoprocentně převládá naprostá spokojenost. Já sám už jsem jezdil lecčím a mám možnost jezdit co se týče Hyundaie prakticky vším co se vyrábí v Nošovicích, takže srovnání opravdu mám. Každému zkrátka vyhovuje něco jiného a u toho bych zůstal.
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Re: Motor 1.5DPi
Tohle je subjektivni, každý ma jiny styl. Ja teda pirat silnic nejsem a oproti kolegum se povazuju za pohodovejsiho ridice, rozhodne ale nejsem ten co bude dojizdet na vzduch aby usetril na spotrebe, s mym najezdem to nema smysl. Ale kdyz na 90tce jede nekdo 70, tak ať, ale chci ho predjet a to se proste s timhle motorem dela tezko. Kazda dvojkova fabie s 70kw tsi je proti tomu zavodnik. Ty kw 81 sem tam zatim urcite nemel. Ty jsou az u omezovace. Takze ja jezdim tak s 50-60. Odpich bude stejne u kroutaku, kterej bez turba vic jak 150 na 1.5 nemuze byt. Auto jede fajn, dokud nechci predjizdet, jsem spokojeny. Ale pokud mam byt ferovej, ja ho kupoval do mesta a do mesta je skvely. Mimo mesto bych si ale stoprocentne radsi sedl do neceho jineho
I30, 1.5 DPI, HB, family Smart, Silky bronze
Opel Astra G, 1.4 16v, 66kW, 1999. HB.
Opel Astra G, 1.4 16v, 66kW, 1999. HB.
Re: Motor 1.5DPi
Já mám 88kW a turbo, tak Vám do toho nemám co kecat. Ale tomu problému s předjížděním auta co jede 70 na 90tce - tomu fakt nerozumím. S troškou mozku to přece není vůbec žádnej problém i s autem co má 70kW - prostě podřadím, dám si trošku odstup, rozjedu se a do levýho pruhu strkám nos až ve chvíli, kdy jedu 90-100, ne? Co je na tom jako nebezpečnýho? Jasně, na nervózní předjíždění před zatáčkou to není - ale tam spíš výkon dodá pocit falešnýho bezpečí, než nějakou obří výhodu.
i30 kombi MY2022 1.0 T-GDI, Engine Red, Family Smart (od 16.3.2022)
Focus Mk.2 kombi MY2007 1.8, Rudá metalíza!, Ghia (16.3.2016 - 16.3.2022)
Focus Mk.2 kombi MY2007 1.8, Rudá metalíza!, Ghia (16.3.2016 - 16.3.2022)
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.5DPi
ked sa uz riesi ta 70kw fabia tsi - pozdrite sii kde mma spicku vykonu. Tiez to nebude daleko od obmedzovaca. Problemom ludi, ktori jazdia s turbomotormi je ze nechapu, ze atmosfera funguje inak. Ze sa neboji ked pred predbiehanim podradite o dva kvalty nizsie. Takze na okreske tam narazim za tri v 70km a vyrazim. Ziadne cakanie na turbo netreba
obecne vzate, manzelkin Stonic 74kW (1.0tgdi) ide pocitovo lepsie nez ceed od dealera 1.4tgdi. Je to ale tym to auto pochopit a respektovat, dobre ho zajazdit a drzat v dobrej kodicii. Pre tych co chcu len slapat na plyn su tu elektromobily, tam uz netreba riesit vobec nic
obecne vzate, manzelkin Stonic 74kW (1.0tgdi) ide pocitovo lepsie nez ceed od dealera 1.4tgdi. Je to ale tym to auto pochopit a respektovat, dobre ho zajazdit a drzat v dobrej kodicii. Pre tych co chcu len slapat na plyn su tu elektromobily, tam uz netreba riesit vobec nic
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Motor 1.5DPi
Proto o BEV uvažuju pro manželku .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Motor 1.5DPi
Vysous : Porozumněl bys kdybys neměl to turbo . 70kw fabie má ale uplně jinej odpich (díky turbu), takže právě s ní se předjede snáz a to ještě posazený uplně dole "Maximum torque : 175 Nm or 129 lb.ft @ 1600 rpm" ale max KW je taky až na omezovači . Řeknemě že ta 70KW fabka jede podobne jako to tvoje. Já seděl nejčastěji v atmosfeře, takže teorie ani praxe mi nechybí . Můj hlavní problém je nezajeté auto, takže nad 4000otaček s nim prostě nebudu ještě blbnout. Ono to prostě klame.... 81kw panečku to je cifra to musí frčet, joo frčí, do cca 70km/h mi vůbec nic nechybí ani akcelerace . Jde o to že na to předjetí potřebuju delší rovinku (hlavně né v kopci), než ostatní a né vždy tak dlouhá je. V zatačce, kam člověk nevidí a předjiždí... to je jiný příběh, k tomu nepomuže turbo, to už je něco s egem . Ve finále je pro mě nejvhodnější předjíždět ve vesnici kde rozhodně poruším předpisy. Nechci tu nějak oplakával můj výběr auto jsem vybral dle užívání, jen předávám zkušenosti pro další potenciální kupce.
I30, 1.5 DPI, HB, family Smart, Silky bronze
Opel Astra G, 1.4 16v, 66kW, 1999. HB.
Opel Astra G, 1.4 16v, 66kW, 1999. HB.
Re: Motor 1.5DPi
Tento typ diskuzí jsem nikdy nepochopil , připadá mi jako kdyby hodně lidí objevili benzínovou atmosféru, Vždyt před několika lety 1,4/74 KW se dával do Hot Hatchů a kdejakej jouda onanoval nad tím jakej to odpich, výkon atd. Kdo se bojí při předjíždění podřadit třeba o 3 kvalty dolů a vytočit motor na 6000ot/min tak měl zvolit jiný motor.
Re: Motor 1.5DPi
Před několika lety jsem si chválil na mobilu operační systém symbian. Před několika lety jsem si říkal jak 28" LED tv je skvělé pokoukání do obýváku . Nezajeté auto vytáčet nebudu. Teď si některé dny chválim jak skvělej motor to je a pak jsou chvíle jak se na něj zlobím, protože se nedokaže rychle rozhejbat. Ale stejně vím, že dokud existuje 1,5 atmosfera, nešel bych si pro 70Kw tříhrnek s turbem , a ještě když ho dají do něčeho jako KamiQ .
I30, 1.5 DPI, HB, family Smart, Silky bronze
Opel Astra G, 1.4 16v, 66kW, 1999. HB.
Opel Astra G, 1.4 16v, 66kW, 1999. HB.
Re: Motor 1.5DPi
Kurňa, to je zase diskuze!!
Copak auto pro běžného člověka je něco, co se kupuje na rok?
Auto si vybírám podle svých potřeb a preferencí! A velmi, velmi důkladně!
A brečet potom v hospodě nebo na fóru že je to na hovno......nezlobte se chlapci, to je trochu nedospělé!
*
A jak píšou někteří nade mnou - hodně lidí se odnaučilo jezdit s atmosférou.
Nebo nenaučilo!
Copak auto pro běžného člověka je něco, co se kupuje na rok?
Auto si vybírám podle svých potřeb a preferencí! A velmi, velmi důkladně!
A brečet potom v hospodě nebo na fóru že je to na hovno......nezlobte se chlapci, to je trochu nedospělé!
*
A jak píšou někteří nade mnou - hodně lidí se odnaučilo jezdit s atmosférou.
Nebo nenaučilo!
Re: Motor 1.5DPi
Willy: Dospělé je jenom chvalit? Ja myslim ze to forum je jak o plusech, tak o minusech tohoto motoru. Jen jsem to tu trochu rozvířil
I30, 1.5 DPI, HB, family Smart, Silky bronze
Opel Astra G, 1.4 16v, 66kW, 1999. HB.
Opel Astra G, 1.4 16v, 66kW, 1999. HB.
Re: Motor 1.5DPi
nič v zlom, ale keď niekomu nestačí 81 kW atmosféry, tak to nie je o malom výkone ale o tom, že s atmosférou nevie jazdiť. Ja som prešiel na 1.2 62,5 kW atmosféru z oturbených 1.6 naftových 85 kW a áno, ten motor sa správa úplne inak, ale po 150 tisíc km môžem spokojne povedať, že pokiaľ to auto nechodí nonstop vyťažené (čo 99% osobných áut nechodí) tak napr. na prepravu o dvoch ľuďoch s plným kufrom a založenými zadnými sedadlami vecami to v pohode ťahá bez zaváhania aj do najvyššie položeného horského prechodu na Slovensku. Akurát je potrebné to auto držať v otáčkách a ono pôjde dosť ochotne. Jasne skúšal som to aj o 4 ľuďoch, ale to už bolo poznať, že to bolo na hrane ale stále ťahalo.
Dacia Duster TCe 100 LPG Arizona Orange Journey + country pack 01/2024-
Hyundai i20 1.2 62kw CHIC Phantom black + winter pack 8/2017
ex Škoda Fabia 7/2019 - 1/2024
ex Kia cee´d_SW 02/2015 - 08/2017
Hyundai i20 1.2 62kw CHIC Phantom black + winter pack 8/2017
ex Škoda Fabia 7/2019 - 1/2024
ex Kia cee´d_SW 02/2015 - 08/2017
Re: Motor 1.5DPi
Tak jsem to nenapsal! Pokud bude auto vykazovat nějakou závadu či chybu, budu nadávat, to je jasné. Ale nebudu si stěžovat na vlastnosti, které jsem při koupi znal.
Toho auta, a motoru, je plný internet! A nekoupil jsi snad auto bez zkušební jízdy, řekni že ne.
Klidně si nadávej mi to nijak nevadí, ale jednak to auto dehonestuješ a druhak nemusí si někdo udělat správný obrázek o Tobě.
Bez urážky!!
Měj se.