HONDA HR-V
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11632
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
HONDA HR-V
Původně jsem o tomhle autě neuvažoval ani trochu, jenže zhruba před měsícem a půl jsem jí potkal na silnici a na první dobrou mě tohle auto oslovilo. Začal jsem trošku pátrat a když jsem zjistil jak je vyřešen pohon, musel jsem si tohle auto prohlédnout, osahat a projet osobně.
Samozřejmě platí, že každý si na vzhled děláme názor zcela originální, každému se líbí něco jiného. Přestože celková délka nedosahuje ani 4,4 metru je příď nečekaně mohutná, s velkou maskou a klasickými světly, která obsahují í blinkry – takže vše je tam, kde to ostatní čekají a za to jednoznačně . Profil mi evokuje mojí velice oblíbenou Mazdu MX-30. Na mohutnou příď navazuje kabina, která vyvolává dojem poměrně rychle klesající střechy evokující vzhled kupé, což umocňují schované kliky zadních dveří. A záď, která na fotkách působí mohutně a v reálu je přesně tak „masivní“ jak má být, zalomení pod zadním oknem je přirozené a moc se mi líbí zadní světla propojená červenou linkou. Rozsvícené je to moc pěkné a působí to velice dynamicky .
Zkoušená Honda byla šedá, na prodejně stála černá a před prodejnou písková – ve všech barvách je to zatraceně hezké auto. Za mě vede písková – je neobvyklá, praktická a vyniknou v ní povedené tvary. Takže za extreriér jednička, tak hurá dovnitř.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
- Reklama
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11632
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
HONDA HR-V
Obvyklé fotky výplní dveří bohužel nemám, ale dá se ledacos odtušit z jiných použitých fotek interiéru – není jiná možnost.
Výplně dveří mají jednoduchý horizontálně orientovaný design (na který trpím ). Použité materiály jsou na přiměřené úrovni, vnitřní klika je masivní, opěrka pro ruku je měkčená, použitá baterie ovladačů je obvyklá – ale zasazená v klavírním laku - ovšem, v příslušenství jsou k dispozici alternativy v jiném provedení (barva hodně podobná pískové barvě karoserie) a s kovovým vzhledem, to bude méně ošmatané a více odolné proti poškrábání. I kapsa ve dveřích má dostatečný rozměr. Palubní deska je také členěná horizontálně, takže opět jde naproti mému vkusu. Základní tvar je jednoduchý, prostorově nenáročný, použitý materiál je příjemný na omak a dobře vypadá. Pěkně vyřešená je „ventilační lišta“. Všechny výdechy jsou v jedné linii, dobře rozvržené v šířce, vypadají nenápadně a moc se mi líbí ovládání jejich uzavírání. Ve stejné výšce je i tablet MMS. Nebyl moc čas jeho možnosti a schopnosti analyzovat, ale z toho mála na co čas byl lze konstatovat, že má slušnou grafiku, couvací kamera vykresluje ostře, navigace má jednoduchou grafiku. Ale jak je uživatelsky přátelská jsem bohužel neměl možnost vyzkoušet. Následuje směrem dolů okrasná a měkčená lišta, která je v nejvyšší výbavě světlá. Vlevo od volantu máme baterii ovladačů, vpravo krásně mechanické ovládání automatické dvouzónové klimatizace. A přes odkládací prostor jsme došli k ovladači „převodovky“ za nímž už jsou jen ovladač drive mode, parkovací brzda a držák nápojů.
Volant má správný průměr a i tloušťku věnce, ale přichází první piha na kráse – nejde v rámci výškového nastavení dát až tak vysoko, jak bych si představoval. Zatímco možnosti nastavení sedadla řidiče, včetně jeho tvarování, jsou zcela v pořádku a rychle jsem se pohodlně usadil, po zjištění omezených možností nastavení volantu muselo jít sedadlo níž. Není to samozřejmě zásadní problém, ale je škoda, že rozsah nastavení volantu není tak velký, aby pokryl možnosti velmi dobrého sedadla.
Výplň zadních dveří odpovídá těm předním, žádné šizení s měkčením a materiály se nekoná.
Mimochodem - všimněte si LED bodovky nad zadním sedadlem - moc pěkné . Přichází první šok – jak se sakra dá na rozvoru 2.610 mm vyčarovat takovýhle prostor pro nohy vzadu ?! Nejen, že si za sedadlo nastavené pro mne naše milostivá pohodlně sedadla s velkým foršusem před koleny, já se pohodlně vejdu doprava dozadu za zcela vzad posunuté přední sedadlo – žádné domlouvání se spolujezdcem vpředu… Nechápu!!! Zadní sedák je dostatečně dlouhý a i jeho sklon je v pořádku. Místa vzadu nad hlavou je dostatek, ale rezerva už prakticky žádná. Jsem ale v rodině zatím nejvyšší, takže to není problém. Zadní sedadla HR-V, které je blízkým příbuzným Jazzu, umí totéž co v menším bráškovi – magic seats mají zdvihací sedák, do auta se tak pohodlně dá usadit květináč se vzrostlou kytkou, menší jízdní kolo naštorc – prostě další možnost jak auto může být praktickým přepravníkem. Přitom jdou samozřejmě normálně sklopit zadní opěradla a výsledkem je zcela rovná ložná plocha, která má délku přes 1,5 metru. Plynule jsme tak přešli ke kufru. Má kvalitní podlahu, ale plastové boky, poškrábání časem jisté…. Všimněte si, že na žádné fotce nenajdete jakékoliv uchycení krycí rolety či plata. Honda použila jakousi krycí destičku kufru, která je uchycená k víku kufru, a to pevně (tedy sundat samozřejmě jde). Řešení velmi zvláštní, pravda, nemusíte nic shrnovat, zvedat atp., ale druhá piha je na světě – na nerovnostech umí zaklepat .
Výplně dveří mají jednoduchý horizontálně orientovaný design (na který trpím ). Použité materiály jsou na přiměřené úrovni, vnitřní klika je masivní, opěrka pro ruku je měkčená, použitá baterie ovladačů je obvyklá – ale zasazená v klavírním laku - ovšem, v příslušenství jsou k dispozici alternativy v jiném provedení (barva hodně podobná pískové barvě karoserie) a s kovovým vzhledem, to bude méně ošmatané a více odolné proti poškrábání. I kapsa ve dveřích má dostatečný rozměr. Palubní deska je také členěná horizontálně, takže opět jde naproti mému vkusu. Základní tvar je jednoduchý, prostorově nenáročný, použitý materiál je příjemný na omak a dobře vypadá. Pěkně vyřešená je „ventilační lišta“. Všechny výdechy jsou v jedné linii, dobře rozvržené v šířce, vypadají nenápadně a moc se mi líbí ovládání jejich uzavírání. Ve stejné výšce je i tablet MMS. Nebyl moc čas jeho možnosti a schopnosti analyzovat, ale z toho mála na co čas byl lze konstatovat, že má slušnou grafiku, couvací kamera vykresluje ostře, navigace má jednoduchou grafiku. Ale jak je uživatelsky přátelská jsem bohužel neměl možnost vyzkoušet. Následuje směrem dolů okrasná a měkčená lišta, která je v nejvyšší výbavě světlá. Vlevo od volantu máme baterii ovladačů, vpravo krásně mechanické ovládání automatické dvouzónové klimatizace. A přes odkládací prostor jsme došli k ovladači „převodovky“ za nímž už jsou jen ovladač drive mode, parkovací brzda a držák nápojů.
Volant má správný průměr a i tloušťku věnce, ale přichází první piha na kráse – nejde v rámci výškového nastavení dát až tak vysoko, jak bych si představoval. Zatímco možnosti nastavení sedadla řidiče, včetně jeho tvarování, jsou zcela v pořádku a rychle jsem se pohodlně usadil, po zjištění omezených možností nastavení volantu muselo jít sedadlo níž. Není to samozřejmě zásadní problém, ale je škoda, že rozsah nastavení volantu není tak velký, aby pokryl možnosti velmi dobrého sedadla.
Výplň zadních dveří odpovídá těm předním, žádné šizení s měkčením a materiály se nekoná.
Mimochodem - všimněte si LED bodovky nad zadním sedadlem - moc pěkné . Přichází první šok – jak se sakra dá na rozvoru 2.610 mm vyčarovat takovýhle prostor pro nohy vzadu ?! Nejen, že si za sedadlo nastavené pro mne naše milostivá pohodlně sedadla s velkým foršusem před koleny, já se pohodlně vejdu doprava dozadu za zcela vzad posunuté přední sedadlo – žádné domlouvání se spolujezdcem vpředu… Nechápu!!! Zadní sedák je dostatečně dlouhý a i jeho sklon je v pořádku. Místa vzadu nad hlavou je dostatek, ale rezerva už prakticky žádná. Jsem ale v rodině zatím nejvyšší, takže to není problém. Zadní sedadla HR-V, které je blízkým příbuzným Jazzu, umí totéž co v menším bráškovi – magic seats mají zdvihací sedák, do auta se tak pohodlně dá usadit květináč se vzrostlou kytkou, menší jízdní kolo naštorc – prostě další možnost jak auto může být praktickým přepravníkem. Přitom jdou samozřejmě normálně sklopit zadní opěradla a výsledkem je zcela rovná ložná plocha, která má délku přes 1,5 metru. Plynule jsme tak přešli ke kufru. Má kvalitní podlahu, ale plastové boky, poškrábání časem jisté…. Všimněte si, že na žádné fotce nenajdete jakékoliv uchycení krycí rolety či plata. Honda použila jakousi krycí destičku kufru, která je uchycená k víku kufru, a to pevně (tedy sundat samozřejmě jde). Řešení velmi zvláštní, pravda, nemusíte nic shrnovat, zvedat atp., ale druhá piha je na světě – na nerovnostech umí zaklepat .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11632
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
HONDA HR-V
Suma sumárum panuje po statické prohlídce nadšení – auto, které je krásné zvenku i zevnitř, ty dvě drobné pihy jsou zcela přežitelné.
Tak hurá na silnici zjistit jak tahle strojovna vlastně pracuje – zvědavost velká, tohle auto je tak pěkný, že jsem ochotný ustoupit od elektrifikačních záměrů ve prospěch hybridu . Napřed trochu teorie. Když začnete zkoumat jak Honda pojala svůj hybrid, tak zjistíte, že z pohledu ostatních konstrukcí je to doslova exot. A přitom nám Čechům je zrovna tohle řešení hodně blízké! Říká vám něco jména pana Josefa Sousedíka? Tento geniální konstruktér narozený ve Vsetíně má na svědomí, mimo spousty jiných konstrukcí, pohon Slovenské strely. Kombinoval pohon elektromotorem, generátor a spalovací motor. Strela se vždy rozjížděla na elektromotor, spalovák sloužil k výrobě elektřiny. A když se Strela rozfrčela na cca 82 km/hod., tak spojka odpojila elektromotor a motorový vůz hnal po kolejích spalovací motor. A světě div se, Honda o cca 80 let později přichází v Jazzu s prakticky stejně řešeným hybridním pohonem. Vždy se rozjíždíte na elektromotor, který koly otáčí do cca 70 km/hod., kdy se k němu už přidává spalovák, který do té doby poháněl pouze generátor. A v rychlostech vyšších, kdy už by elektromotor žral a moc toho autu nedal pohání HR-V jen spalovák. Když se díváte na technické údaje, tak hodnoty maximálního výkonu i točivého momentu kopírují data elektromotoru, který je z této dvojice silnější. A pozor, tohle auto NEMÁ převodovku – žádnou! Elektromotor má natvrdo stálý převod, spalovák taky. Takže rychlost auta je dána čistě otáčkami daného hnacího motoru .
A jak to funguje v praxi? Čistě technicky to funguje skvěle! Jako u všech hybridů pomocí drive módů a případné volby „B“ na voliči dáváte autu najevo jak moc úsporně nebo dynamicky (ať už při zrychlování nebo rekuperaci) chcete jet, přičemž do rekuperace můžete autu kecat i pomocí pádel pod volantem. Možnosti práce s hybridním pohonem tak je opravdu moc a každý si najde to správné nastavení pro svůj způsob jízdy resp. aktuální náladu. Na klasické měření spotřeby na vlastním standardním okruhu bohužel nedošlo, ale podle toho mála, co jsem měl možnost vyzkoušet není problém v příměstském provozu jezdit s tímhle autem pod 5 litrů .
Je to zatím oslavná óda? Tak sorry, ale tomu je právě konec… Technicky sice tenhle systém funguje výborně, ale při prvním razantním rozjezdu, který za volantem předvedl pan prodejce, prořízlo ticho v interiéru tak mohutné a nepříjemné zařvání spalovacího motoru, že mi skoro uletěla hlava! Zvuk čtyřválce sice není tak warťasový jako tříválec v minule testované Mazdě 2 Hybrid, ani nedrnčí výfuk, ale intenzita hluku byla možná ještě vyšší. A i když jsem si za volant sedl posléze já a přešel na defenzivní styl jízdy, hluk spalováku se zase tak moc nezmírnil. Stejně jako u Mazdy/Toyoty se nedá úplně přesně odhadnout kdy spalovák naskočí, i když tady je díky konstrukci pohon odhadnutelnější, takže každé naskočení spalováku je překvapení a jde rovnou do otáček. Je to velmi nepříjemné! Zaskočilo mě to o to víc, že vím, že to jiní umí mnohem, ale mnohem, lépe – ať už / KIA u Tucsonu, SantaFé, Sportage, Sorenta nebo Stellantis a jeho PHEV, kde o naskočení spalováku nevíte nejen podle vibrací, kterými Honda taky netrpí, ale ani podle zvuku… A není to ani konstrukcí motoru – Honda má nepřímý vstřik a rozvodový řetěz – i hybridní Kona s motorem GDi a převodovkou DCT umí startovat a zhasínat spalovák zcela neznatelně.
A co podvozek? No, vzadu je vlečka, což má samozřejmě svoje limity. Bohužel jsme nedokázali nikde najít v okolí prodejny dost rozbitou silnici. Ale i na tom, co jsme najít dokázali, to nebylo úplně ono. Dlouho jsem přemýšlel jak to co nejlépe popsat – řekněme, že podvozek HR-V na silnici s mírou rozbití stupně 3 funguje zhruba stejně jako podvozek Tucsonu TLE na silnici s mírou rozbití 6. Ano, torzka nemůže dosáhnout sofistikovanosti fungování víceprvkové nápravy, ale od Hondy jsem čekal víc – až příliš mi chování zadní nápravy připomínalo Mokku na 18‘‘ kolech.
Co nám ještě chybí? Řízení, které je přesné, není zbytečně přeposilované, ale taky vám nic nesdělí – elektrický posilovač má své limity.
Jaké jsou brzdy nevím – opět jsme u toho, že v běžném provozu auto rekuperuje do bezvědomí a brzdy použije tak maximálně při zastavení.
Až do prvního naskočení spalováku jsem byl připravený tohle auto koupit – je krásný, je promyšlený, je neskutečně prostorný, má dobrou výbavu. Je úsporný, má konstrukci slibující dlouhou životnost a ještě s českou stopou. I ta méně kultivovaná zadní náprava by se asi dala ve světle všech těch pozitiv přežít. Ale to by museli páni konstruktéři tvrdě zamakat na odhlučnění interiéru a zkultivování startů spalováku .
Zkušenost s Hondou HR-V byla velice zajímavá, auto fakt krásný, ale zvukový projev pohonu nedávám. Takže je mi líto, ale do dalšího kola výběru HR-V nepostoupilo...¨
Ale když se na ní dívám, tak mě to fakt mrzí!!!
Tak hurá na silnici zjistit jak tahle strojovna vlastně pracuje – zvědavost velká, tohle auto je tak pěkný, že jsem ochotný ustoupit od elektrifikačních záměrů ve prospěch hybridu . Napřed trochu teorie. Když začnete zkoumat jak Honda pojala svůj hybrid, tak zjistíte, že z pohledu ostatních konstrukcí je to doslova exot. A přitom nám Čechům je zrovna tohle řešení hodně blízké! Říká vám něco jména pana Josefa Sousedíka? Tento geniální konstruktér narozený ve Vsetíně má na svědomí, mimo spousty jiných konstrukcí, pohon Slovenské strely. Kombinoval pohon elektromotorem, generátor a spalovací motor. Strela se vždy rozjížděla na elektromotor, spalovák sloužil k výrobě elektřiny. A když se Strela rozfrčela na cca 82 km/hod., tak spojka odpojila elektromotor a motorový vůz hnal po kolejích spalovací motor. A světě div se, Honda o cca 80 let později přichází v Jazzu s prakticky stejně řešeným hybridním pohonem. Vždy se rozjíždíte na elektromotor, který koly otáčí do cca 70 km/hod., kdy se k němu už přidává spalovák, který do té doby poháněl pouze generátor. A v rychlostech vyšších, kdy už by elektromotor žral a moc toho autu nedal pohání HR-V jen spalovák. Když se díváte na technické údaje, tak hodnoty maximálního výkonu i točivého momentu kopírují data elektromotoru, který je z této dvojice silnější. A pozor, tohle auto NEMÁ převodovku – žádnou! Elektromotor má natvrdo stálý převod, spalovák taky. Takže rychlost auta je dána čistě otáčkami daného hnacího motoru .
A jak to funguje v praxi? Čistě technicky to funguje skvěle! Jako u všech hybridů pomocí drive módů a případné volby „B“ na voliči dáváte autu najevo jak moc úsporně nebo dynamicky (ať už při zrychlování nebo rekuperaci) chcete jet, přičemž do rekuperace můžete autu kecat i pomocí pádel pod volantem. Možnosti práce s hybridním pohonem tak je opravdu moc a každý si najde to správné nastavení pro svůj způsob jízdy resp. aktuální náladu. Na klasické měření spotřeby na vlastním standardním okruhu bohužel nedošlo, ale podle toho mála, co jsem měl možnost vyzkoušet není problém v příměstském provozu jezdit s tímhle autem pod 5 litrů .
Je to zatím oslavná óda? Tak sorry, ale tomu je právě konec… Technicky sice tenhle systém funguje výborně, ale při prvním razantním rozjezdu, který za volantem předvedl pan prodejce, prořízlo ticho v interiéru tak mohutné a nepříjemné zařvání spalovacího motoru, že mi skoro uletěla hlava! Zvuk čtyřválce sice není tak warťasový jako tříválec v minule testované Mazdě 2 Hybrid, ani nedrnčí výfuk, ale intenzita hluku byla možná ještě vyšší. A i když jsem si za volant sedl posléze já a přešel na defenzivní styl jízdy, hluk spalováku se zase tak moc nezmírnil. Stejně jako u Mazdy/Toyoty se nedá úplně přesně odhadnout kdy spalovák naskočí, i když tady je díky konstrukci pohon odhadnutelnější, takže každé naskočení spalováku je překvapení a jde rovnou do otáček. Je to velmi nepříjemné! Zaskočilo mě to o to víc, že vím, že to jiní umí mnohem, ale mnohem, lépe – ať už / KIA u Tucsonu, SantaFé, Sportage, Sorenta nebo Stellantis a jeho PHEV, kde o naskočení spalováku nevíte nejen podle vibrací, kterými Honda taky netrpí, ale ani podle zvuku… A není to ani konstrukcí motoru – Honda má nepřímý vstřik a rozvodový řetěz – i hybridní Kona s motorem GDi a převodovkou DCT umí startovat a zhasínat spalovák zcela neznatelně.
A co podvozek? No, vzadu je vlečka, což má samozřejmě svoje limity. Bohužel jsme nedokázali nikde najít v okolí prodejny dost rozbitou silnici. Ale i na tom, co jsme najít dokázali, to nebylo úplně ono. Dlouho jsem přemýšlel jak to co nejlépe popsat – řekněme, že podvozek HR-V na silnici s mírou rozbití stupně 3 funguje zhruba stejně jako podvozek Tucsonu TLE na silnici s mírou rozbití 6. Ano, torzka nemůže dosáhnout sofistikovanosti fungování víceprvkové nápravy, ale od Hondy jsem čekal víc – až příliš mi chování zadní nápravy připomínalo Mokku na 18‘‘ kolech.
Co nám ještě chybí? Řízení, které je přesné, není zbytečně přeposilované, ale taky vám nic nesdělí – elektrický posilovač má své limity.
Jaké jsou brzdy nevím – opět jsme u toho, že v běžném provozu auto rekuperuje do bezvědomí a brzdy použije tak maximálně při zastavení.
Až do prvního naskočení spalováku jsem byl připravený tohle auto koupit – je krásný, je promyšlený, je neskutečně prostorný, má dobrou výbavu. Je úsporný, má konstrukci slibující dlouhou životnost a ještě s českou stopou. I ta méně kultivovaná zadní náprava by se asi dala ve světle všech těch pozitiv přežít. Ale to by museli páni konstruktéři tvrdě zamakat na odhlučnění interiéru a zkultivování startů spalováku .
Zkušenost s Hondou HR-V byla velice zajímavá, auto fakt krásný, ale zvukový projev pohonu nedávám. Takže je mi líto, ale do dalšího kola výběru HR-V nepostoupilo...¨
Ale když se na ní dívám, tak mě to fakt mrzí!!!
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: HONDA HR-V
Škoda,lebo ten reťazec pohonu sa mi zdal byť zaujímavý.
No hluk je to čo moc nemusím. Díky.
P.S.Sovenská strela bila paráda.
https://sk.wikipedia.org/wiki/Slovensk%C3%A1_strela
No hluk je to čo moc nemusím. Díky.
P.S.Sovenská strela bila paráda.
https://sk.wikipedia.org/wiki/Slovensk%C3%A1_strela
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11632
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: HONDA HR-V
Slovenská strela je úžasná a těším se až jí po renovaci uvidím! Jízdenku na 6.5. jsem bohužel nestihl koupit - snad příště.
Vnímání zvuku/hluku je silně individuální - to si musí vyzkoušet každý na vlastní uši. To, že je ta frekvence nepříjemná mně neznamená, že bude vadit i Tobě.
Vnímání zvuku/hluku je silně individuální - to si musí vyzkoušet každý na vlastní uši. To, že je ta frekvence nepříjemná mně neznamená, že bude vadit i Tobě.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: HONDA HR-V
Děkuji za zajímavé počtení.
Apropó, prostřední bezpečností pás vzadu... dle fotky je trochu komplikovaně uchycen. Nebo se mi to jen zdá?
Apropó, prostřední bezpečností pás vzadu... dle fotky je trochu komplikovaně uchycen. Nebo se mi to jen zdá?
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11632
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: HONDA HR-V
Je to krapet divočina, ale otevřeně řečeno - já ho v Tucsonu dosud nepoužil .
Ale za postřeh .
Ale za postřeh .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: HONDA HR-V
No, já jako bývalý fanoušek Hondy,dokud ještě dělala krásné a sportovního ducha auta, oceňuji na tomto modelu pouze sedadla "magic seats", která jsem měl také v Hondě Jazz, kde se mi po sklopení zadních sedadel vešly dvě europalety a nebo jsem převezl tři 220l sudy, nebo dvě horská kola se stanem, spacáky a bagáží. Jinak těžký úpadek značky Honda a cenou úplně mimo standard. Cenou, za kterou nedává nic navíc-bohužel.
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Re: HONDA HR-V
u mna pohon palec hore, snad jedina automobilka ktora postavila konkurencnu technologiu voci hsd toyoty. O CRV som rozmyslal, otazka je vydrz spojky ktora pripaja spalovak a jej cena plus technologia opravy.
Getz 1.4, 04-2006
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Re: HONDA HR-V
Vyšší hlučnost motoru je i u původní benzínové Hrv. Někdo to řešil dodatečném odhlučněním motoru, ale je to snad jediná piha na tomto vozidle. Motor byl pro nezávodního řidiče dostačující a ten prostor na tak malém vozidle perfektní. Včetně vyklápění zadních podsedkáků. Spotřeba u této atmosféry je kolem 6 litrů což na to že už je to tvar krabice super.
Hyundai I30 kombi, 1.6gdi, weekend. Tucson 2022, 1,6 T-gdi, 110kw, 4x4, smart
Honda Jazz, 1,4, 2008- prodaný
Hyundai Getz, 1.3, 2003- prodaný
Honda Jazz, 1,4, 2008- prodaný
Hyundai Getz, 1.3, 2003- prodaný
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11632
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: HONDA HR-V
Honda počítá s životností spojky minimálně 300.000 km.
U Jazzu, který používá prakticky stejný pohon, mě zaujal předepsaný interval výměny motorového oleje - 1 rok nebo 10.000 km. To je jednoznačně nastavení směrem k maximalizaci výdrže .
Fakt škoda toho odfláknutého odhlučnění .
Je tedy pravda, že já slyším extrémně dobře, a to i frekvence, které drtivá většina populace neslyší...
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: HONDA HR-V
Já to mám naopak, slyším extrémně špatně, i ty frekvence, které ostatní slyší normálně.
Jinak ale poděkování za sdílení těch testů.
Jinak ale poděkování za sdílení těch testů.
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11632
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: HONDA HR-V
Mně už při vyšetřeních před odvodem na ORL lékař sdělil, že jsem přírodní úkaz, protože slyším ultrazvuk . Následně se to potvrdilo na zubním, kde já normálně v křesle usínám, ale když mi zubař sundával zubní kámen ultrazvukem, tak jak se blížil k zadním zubům a sluchovodům, tak mě vždycky vzbudil . Rozsah sluchu mám mimořádný, zase nevidím v televizi bez brýlí puk...
Není zač, já díky, že to čtete a snad vás to i baví.
Proces výběru postupně krystalizuje, mám už celkem jasno co chci za druhy pohonu v garáži mít, chci vyzkoušet ještě několik PHEV a jedno elektrické auto a tím by měl proces výběru skončit - teoreticky - pokud zase nepotkám na silnici něco, co mě ještě zaujme .
Není zač, já díky, že to čtete a snad vás to i baví.
Proces výběru postupně krystalizuje, mám už celkem jasno co chci za druhy pohonu v garáži mít, chci vyzkoušet ještě několik PHEV a jedno elektrické auto a tím by měl proces výběru skončit - teoreticky - pokud zase nepotkám na silnici něco, co mě ještě zaujme .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: HONDA HR-V
Mr. HYUNDAY: Tak si říkám, že pokud bys šáhnul po této Japonce, po designové stránce by to ani velká změna v garáži nebyla - na fotkách mi přijde, jako by Tucsonu TLE z oka vypadla. Vlastně si ani nevybavuju, že bych to auto někdy v provozu viděl, ale možná jsem si ho právě s Tusconem spletl
je: Hyundai i30 Combi 1,5 DPI Smart - Heduše (21-)
je2: KIA Ceed II 1.4 MPI (15-), Škoda Octavia I 1.9 TDI Combi (04-)
bylo: Opel CorsaB 1.0, BMW X1 1.8D F48, Šk. Fabia I 1.2 HTP
dávno: Šk. Fabia I 1.4 MPI, Šk. Forman LX, Šk. 105 L, VAZ 21011
je2: KIA Ceed II 1.4 MPI (15-), Škoda Octavia I 1.9 TDI Combi (04-)
bylo: Opel CorsaB 1.0, BMW X1 1.8D F48, Šk. Fabia I 1.2 HTP
dávno: Šk. Fabia I 1.4 MPI, Šk. Forman LX, Šk. 105 L, VAZ 21011
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11632
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: HONDA HR-V
Já zrovna teď cestou domů potkal červenou - jela na nákup do Lidlu .
Už jsem potkal víc HR-V než nových Sportagí NQ5 .
Už jsem potkal víc HR-V než nových Sportagí NQ5 .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate