Draha rada nad zlato pri kupe TUCSON
Moderátor: Moderátoři
VGT
To s tím naklápěním lopatek je pravda.
Je to choulostivější zvláště na ohřátí oleje. Soused má Octávu a jeho syn mu ji párkrát protahl jen tak do města pro něco a rychle zpátky a už dvakrát mu ta turbína padla.
Pokud to ale maká jede to super. Já mám mam normální CRDi a určitě to necham čipnout. Uč jsem měl čipnutý dvě auta a zatím žádný problém. Koukal jsem na tu adresu autosalonu v Ostravě kde to dělaj, ale mám to z Plzně trochu dál. Budu se muset poptat tady v okolí. Joe
Je to choulostivější zvláště na ohřátí oleje. Soused má Octávu a jeho syn mu ji párkrát protahl jen tak do města pro něco a rychle zpátky a už dvakrát mu ta turbína padla.
Pokud to ale maká jede to super. Já mám mam normální CRDi a určitě to necham čipnout. Uč jsem měl čipnutý dvě auta a zatím žádný problém. Koukal jsem na tu adresu autosalonu v Ostravě kde to dělaj, ale mám to z Plzně trochu dál. Budu se muset poptat tady v okolí. Joe
- Reklama
odpověd - RELIC -Kia sportág
Můžeš mi po čase zhodnotit jak jezdí Kia Sportáž,hjakou máš verzi a jakou spotřebu a proč jsi více volil sportáž a ne tucsona ??? Dík
fixxxer - dotaz
Stejný motor je i nové sportáge II co na to říkáš bude to stejné ježdění ve sportáži jak v tusonu. Kia se víc líbí pohledově. Napiš ty máš už silnější motor v naftě že jo ???
Spolahlivost ?
Ja som prave po garancke. Zatial som maximalne spokojny - doteraz som dolieval len benzin - nic ine nebolo treba.(snad obcas nejaka ta voda do ostrekovaca)
Tucson 2.0 CVVT 16V 04/2005
neon
Ahojky.
Áno, ja mám ten silnejší motor. Či to bude rovnake jazdenie aj v Kia Sportage si netrúfam povedať. Mne osobne imponuje svojím vzhľadom a stabilitou oveľa viac Tucson. V nejakom článku som čítal, že Tucson trošičku lepšie drží v zákrutách ako Kia, ale ... Neviem. V každom prípade, mne Tucson z vonku pripadá viac "mužne a dospelácky" ako Sportage. Ten môj je čierny a v nútry je béžový v polokoži, čo na prvý pohľad budí dojem istej noblesy. Ale 100 ľudí, 100 chutí, však ?
Ja zatiaľ neľutujem !!! Tucson rules. Hehe
Áno, ja mám ten silnejší motor. Či to bude rovnake jazdenie aj v Kia Sportage si netrúfam povedať. Mne osobne imponuje svojím vzhľadom a stabilitou oveľa viac Tucson. V nejakom článku som čítal, že Tucson trošičku lepšie drží v zákrutách ako Kia, ale ... Neviem. V každom prípade, mne Tucson z vonku pripadá viac "mužne a dospelácky" ako Sportage. Ten môj je čierny a v nútry je béžový v polokoži, čo na prvý pohľad budí dojem istej noblesy. Ale 100 ľudí, 100 chutí, však ?
Ja zatiaľ neľutujem !!! Tucson rules. Hehe
Tucson Elegance 2.0 CRDI VGT 103kW
pro fixxxer
A tak do sportáže by jsi nešel ?? Mě připadne víc sportovnější a jízdní vlastnosti píší stejné tak jak ??? U sportáže se mi více líbí přední část a plasty ale to je jen můj pohled,ale když jsem zkoušel oba tyty,tak tucson se mi jevil více neohrabaný - nevím to musí asi každý sám.Dík za názor.
Re: Sportage nebo Tucson
Tak jak jsi po čase spokojený se sportáží už máš nový CRDi nebo benzín a jaká spotřeba a volil bys jsi znovu koupi tohoto vozu ?? Ja se stále rozmýšlím co vzít,manželka je pro KIU já nevím........ a bylo by dobré se zapojit na club KIA -klik na spodní lišti club kia,aby se to tam rozjelo-čau odepišRelic píše:Jezdil jsem v obou autech, jízdní vlastnosti řekl bych stejné, jak v lehčím terénu tak na silnici. Kia ale měla za méně peněz více muziky a celkově mi interiér připadá hezčí. Přední maska se ale zase lépe povedla hyundai... Těžké rozhodování, ale i přesto jsem si koupil Sportage a je skvělá! SUV Zdar!
Ty máš v tucsomu automat - je to dobré a lepší jak manuál.???? DíkAnonymous píše:Jastě, jdi do CRDI. Mám rok CRDI 83kw v tucsonu v AT+sekvence a nemá chybu.Spotřeba kolem 9l. Najeto 23tis km.Pro rodinné cestování dostatečně živé. Ocenuji hlavně komfort, výbavu a atraktivní design.
Zdravím všechny Tucsonáře...
pro anonymní .tucson CRDi
Jen se Tě dotazuji,je těxh 83 kw dostatečných na ten vůz,nebo volit už ten nový motor l104 kw nebo to je zbytečné.Ještě mají zásoby zvýhodnění těch 100tis. a již končí,tak na takové popojíždění a běžné ježdění by to mělo být dostačující,nevím naco mě je 6 rychl.ve městě.Prosím pošli mi odpověd ono to spěchá akce končí. Ta 103 kw je za 750 a 83 kw za 630 a zimní 4 kompl.kola,což je výhodné . Dík.Anonymous píše:Jastě, jdi do CRDI. Mám rok CRDI 83kw v tucsonu v AT+sekvence a nemá chybu.Spotřeba kolem 9l. Najeto 23tis km.Pro rodinné cestování dostatečně živé. Ocenuji hlavně komfort, výbavu a atraktivní design.
Zdravím všechny Tucsonáře...
Doporučuji 2.0 CRDi VGT. Dělá se pro Čechy jen v manuálu, ale v Evropě jde koupit i automat. Automat moc nedoporučuju nepatří mezi nejnovější, je to jen 4kvalt. To Santa už má 5kvalt. Mám toho diesela, 6manuál a spotřeba 7,0l a to ještě není ani pořádně zajetej.
Hyundai Tucson 2.0 CRDi, r.v. 2007 Dynamic, Paket Plus, N1
Po svezeni v kamaradove 2.0 CRDI 103kW muzu jen doporucit, krasne tahne:)
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Tucson news
...tento týždeň som dostal Hyundai Newsletter a tam sa píše:
Hyundai Tucson – dlhodobo najspoľahlivejšie SUV
V dlhodobom teste na 100 000 km prestížneho nemeckého motoristického magazínu Auto Motor und Sport sa v silnej konkurencii prémiových modelov ako Volvo XC 90, Mercedes ML, Range Rover či Jeep Grand Cherokee umiestnil na jednoznačnej prvej priečke práve Hyundai Tucson, ktorý vykázal najmenší index zaznamenaných porúch.
Ide tak o ďalší dôkaz spoľahlivosti a rastúcej kvality modelov najväčšej kórejskej automobilky. Nejde však ani zďaleka o prvé ocenenie v oblasti kvality pre tento model. Hyundai Tucson v najnovšej štúdii počiatočnej kvality 2006 SM renomovanej spoločnosti J.D. Power and Associates v USA získal prvé miesto vo svojej kategórii a stal sa tak najkvalitnejším kompaktným všestranným vozidlom na americkom trhu. V rovnomennej štúdii sa mimochodom značka Hyundai umiestnila na vynikajúcom treťom mieste, hneď za značkami Porsche a Lexus.
Hyundai Tucson, bestseller segmentu SUV na Slovensku v roku 2005, je popri overenej kvalite teraz i najdostupnejším SUV na slovenskom trhu – zákazníci ho môžu získať už za 609 800 Sk bez DPH, čo z neho robí viac než dobrú voľbu.
Mne sa zdá byť Tucson naozaj fajn
Hyundai Tucson – dlhodobo najspoľahlivejšie SUV
V dlhodobom teste na 100 000 km prestížneho nemeckého motoristického magazínu Auto Motor und Sport sa v silnej konkurencii prémiových modelov ako Volvo XC 90, Mercedes ML, Range Rover či Jeep Grand Cherokee umiestnil na jednoznačnej prvej priečke práve Hyundai Tucson, ktorý vykázal najmenší index zaznamenaných porúch.
Ide tak o ďalší dôkaz spoľahlivosti a rastúcej kvality modelov najväčšej kórejskej automobilky. Nejde však ani zďaleka o prvé ocenenie v oblasti kvality pre tento model. Hyundai Tucson v najnovšej štúdii počiatočnej kvality 2006 SM renomovanej spoločnosti J.D. Power and Associates v USA získal prvé miesto vo svojej kategórii a stal sa tak najkvalitnejším kompaktným všestranným vozidlom na americkom trhu. V rovnomennej štúdii sa mimochodom značka Hyundai umiestnila na vynikajúcom treťom mieste, hneď za značkami Porsche a Lexus.
Hyundai Tucson, bestseller segmentu SUV na Slovensku v roku 2005, je popri overenej kvalite teraz i najdostupnejším SUV na slovenskom trhu – zákazníci ho môžu získať už za 609 800 Sk bez DPH, čo z neho robí viac než dobrú voľbu.
Mne sa zdá byť Tucson naozaj fajn