Vrzání palubní desky/skla u budíků. i30Nline 2021
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Vrzání palubní desky/skla u budíků. i30Nline 2021
Dobrý den,
pořídil jsem Hyundai i30 Nline Hatchback. Najeto 4tis. km. Registrace 1.1.2021. Po dvou dnech od pořízení se začalo ozývat nepřetržité vrzání plastů mezi palubovkou a sklem/plastem co chrání budíky (otáčkoměr, rychlost). Po stlačení rukou buďto palubky nad budiky nebo přidržení ochranného plastu před budíky vrzaní přestane. Nacpal jsem mezi palubovku a ochranný plast (je tam cca 2mm mezera) dva malé kousky korku a vrzání se neděje. Děje toto také někomu a je možné že by toto v servisu vyřešili když je to zřejmě z fabriky nekvalitně vyrobeno?
Děkuji za odpovědi/zkušenosti
pořídil jsem Hyundai i30 Nline Hatchback. Najeto 4tis. km. Registrace 1.1.2021. Po dvou dnech od pořízení se začalo ozývat nepřetržité vrzání plastů mezi palubovkou a sklem/plastem co chrání budíky (otáčkoměr, rychlost). Po stlačení rukou buďto palubky nad budiky nebo přidržení ochranného plastu před budíky vrzaní přestane. Nacpal jsem mezi palubovku a ochranný plast (je tam cca 2mm mezera) dva malé kousky korku a vrzání se neděje. Děje toto také někomu a je možné že by toto v servisu vyřešili když je to zřejmě z fabriky nekvalitně vyrobeno?
Děkuji za odpovědi/zkušenosti
- Reklama
Re: Vrzání palubní desky/skla u budíků. i30Nline 2021
Stalo se mi to u fastbacku, na ten plast jsem zatlačil, prokřuplo si to, pozvedl jsem ten plast nad volantem, pod tím plastem a od té doby klid. Připadně jedu reklamovat hned jak se to objeví
i30 2021 Nline 1.5T-gdi, manual
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Vrzání palubní desky/skla u budíků. i30Nline 2021
Krabbik: Máš to v záruce, reklamuj. A modli se, aby nějakého šikulu nenapadlo nacpat tam silikon nebo jiný ekvivalent z tuby.
PS: Opravdu registrace 1. 1. 2021
PS: Opravdu registrace 1. 1. 2021
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Vrzání palubní desky/skla u budíků. i30Nline 2021
díky kluci za odpovědi. zatím to koriguje ten korek až přestane fungovat zavezu to na reklamaci.
oprava: registrace 1.1.2022
oprava: registrace 1.1.2022
Re: Vrzání palubní desky/skla u budíků. i30Nline 2021
.... montážní pěnuAxel.Foley píše: ↑02 kvě 2022, 17:19 Krabbik: Máš to v záruce, reklamuj. A modli se, aby nějakého šikulu nenapadlo nacpat tam silikon nebo jiný ekvivalent z tuby.
PS: Opravdu registrace 1. 1. 2021
červená i30 III/FL combi, 1,5 DPi / 81 kW, comfort
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
Re: Vrzání palubní desky/skla u budíků. i30Nline 2021
Už mám asi 10 různých věcí.
Viz 2 videa.
https://youtube.com/shorts/4Q4kVKo8zKo?feature=share
https://youtube.com/shorts/9waSnURhGAA?feature=share
Viz 2 videa.
https://youtube.com/shorts/4Q4kVKo8zKo?feature=share
https://youtube.com/shorts/9waSnURhGAA?feature=share
i30 2021 Nline 1.5T-gdi, manual
Re: Vrzání palubní desky/skla u budíků. i30Nline 2021
Na ten první problém mi velmi dobře u minulého vozu pomohlo tohle:
https://www.aliexpress.com/item/4000420 ... 0231%21sea
Ten druhý problém ani nechci komentovat, prostě výměna a další a další, až to bude o.k.
https://www.aliexpress.com/item/4000420 ... 0231%21sea
Ten druhý problém ani nechci komentovat, prostě výměna a další a další, až to bude o.k.
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: Vrzání palubní desky/skla u budíků. i30Nline 2021
Bohužel je těchto “mini” závad více. Na 90%jsem rozhodnutý dát to do Áček. A budu mít klid.
i30 2021 Nline 1.5T-gdi, manual
Re: Vrzání palubní desky/skla u budíků. i30Nline 2021
frustracia z pazvukov je hrozna, to iste som pocitoval minuly rok ked mi vrzgal A stlpik a vyduch vzduchotechniky vlavo, kazda jazda s autom bola utrpenim (najmä na klasickych rozbitych cestach), az druha oprava v servise pomohla a som im za to vdacny, opät som zacal mat to auto rad a uzivat si jazdu
na tvojom mieste reklamujem a snazim sa to riesit aj svojpomocne, i30 v N-Line si nezasluzi osud AAA
na tvojom mieste reklamujem a snazim sa to riesit aj svojpomocne, i30 v N-Line si nezasluzi osud AAA
i30 Combi FAMILY; vyrobene 3/2020; 1.4T-GDI
Re: Vrzání palubní desky/skla u budíků. i30Nline 2021
Dají za to kolem 530 000 s 12000km. Je to super auto. Ale mám tam cca 10-15 těhle závad. Servis to semnou řešil tak že tam servisák není. Že až možná příští týden. Mám jen ranní a druhý nebližší servis je 40km. Jsem z toho dost smutný, nebudu říkat, že ne. u většiny ty kecy, že to je normalní, běžná věc, standart, že to je v míře atd atd..
i30 2021 Nline 1.5T-gdi, manual
Re: Vrzání palubní desky/skla u budíků. i30Nline 2021
Svépomocí si řeším 20 letou fábii. Proto jsem koupil nový abych tohle řešit nemusel. A jediný co řeším jsou stále nové a nové závady.
i30 2021 Nline 1.5T-gdi, manual
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Vrzání palubní desky/skla u budíků. i30Nline 2021
Abych parafrázoval , "kvalita bez kompromisů". Pamětníci vědí... není to tak dávno...
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11632
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Vrzání palubní desky/skla u budíků. i30Nline 2021
Ano, pamětníci vědí, proto jich neustále ubývá, a to i mezi skalními ...
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Vrzání palubní desky/skla u budíků. i30Nline 2021
Bohužel "vývoj" nezastavíš
Kde by mě napadlo, že budeme s nostalgií vzpomínat na velkého vezíra
Kde by mě napadlo, že budeme s nostalgií vzpomínat na velkého vezíra
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: Vrzání palubní desky/skla u budíků. i30Nline 2021
Mne skusali 2x v servise podlepit ten plast co chrani budiky, pri tretej navsteve sme spisali reklamacny protokol. Hyundai uznal reklamaciu, vymenili mi ten plast a na cca 10k km bol pokoj. Teraz to obcas zacina vrzgat znova tak isto ako predtym. Zatial to neriesim ale ked to bude vyraznejsie urcite budem znova riesit reklamaciu. Je to skoda, s autom som inak spokojny (kombi 1.5 dpi) ale z tohto ide fakt zly pocit.