Engineering mode
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Engineering mode
Znate nekdo kod na 22MY 210610? i30, comfort, 8". Trable s AA. Díky.
Hyundai i30 HB 1.5 DPi, MY22, comfort.
- Reklama
Re: Engineering mode
Po novom update sa da nainstalovat tie android apk?
I30 kombi, 1.4TGDI, Style, 7 - DCT, RLED, Safety pack plus, 103 kW.
Citroen Xsara 1.4 i, 55 kW.
Citroen Xsara 1.4 i, 55 kW.
Re: Engineering mode
hmm, tak pro verzi PDe_PE_22MY.EUR.D2V.001.001.210709 v 8" display bez navigace, se mi nedaří dostat do engineering modu.
Zkoušel jsem tyto hesla:
rok 2022: zkoušeno: (2702, 2801 2081, 2400, 1208, 1900,1200)
rok 2021: byl 5801, zkoušeno (2801 2081, 2400, 1208, 1900,1200)
rok 2020: byl 2900, 0652
zkoušel jsem změnit i rok (tzn vypnul jsem gps čas a posunul rok)
Jako vstupní bod jsem zkoušel 5x vlevo, 1x vpravo postup a ještě volume 7,3,1 (u toho fungoval jen kód 2400 pro dealer mod)
Nějaké nápady co dál? Vypadá to, že to prostě nejde.
Zkoušel jsem tyto hesla:
rok 2022: zkoušeno: (2702, 2801 2081, 2400, 1208, 1900,1200)
rok 2021: byl 5801, zkoušeno (2801 2081, 2400, 1208, 1900,1200)
rok 2020: byl 2900, 0652
zkoušel jsem změnit i rok (tzn vypnul jsem gps čas a posunul rok)
Jako vstupní bod jsem zkoušel 5x vlevo, 1x vpravo postup a ještě volume 7,3,1 (u toho fungoval jen kód 2400 pro dealer mod)
Nějaké nápady co dál? Vypadá to, že to prostě nejde.
H i30 kombi Comfort 1.5DPI
Re: Engineering mode
Správný kód pro 8" bez navi je 2400
Na youtube je aktivace bezdrátového android auta: https://youtu.be/mvh5cdcB5Wg
Na youtube je aktivace bezdrátového android auta: https://youtu.be/mvh5cdcB5Wg
Hyundai I30 kombi 2020, Family Smart, 1,5 T-GDI MHEV 117 kW 6st. manuální, Dark Teal Metallic
Re: Engineering mode
pro verzi co mám, bohužel není. Viz můj příspěvek, co jsem všechno zkoušel za kódy.
H i30 kombi Comfort 1.5DPI
Re: Engineering mode
Tak já už mám verzi i30 pro rok 2023 a zkoušel jsem se tam dnes dostat, ale nešlo mi to. Na obrazovku se zadáním hesla jsem se dostal (klasicky pětkrát ťuknout v levém rohu, jednou v pravém), ale pak už ne. Zkoušel jsem kódy 2400, 1111, 2900, 2702, 2801, 2603, 2504, aktuální čas, ale zatím bez úspěchů. Až budete někdo vědět jaká kombinace je pro rok 2023, tak dejte prosím vědět, budu rád.
Hyundai i30 kombi 1.5 DPi, 81 kW Family Comfort
Škoda Octavia 1.9 TDI 66 kW
Peugeot 306 1.4 SL Sedan 55 kW
Škoda Favorit L
Škoda Octavia 1.9 TDI 66 kW
Peugeot 306 1.4 SL Sedan 55 kW
Škoda Favorit L
Re: Engineering mode
Koukni sem a zkus ještě ty tam uvedené: https://www.oviradio.cz/hyundai-kia-rad ... g-mode-en/
Re: Engineering mode
Jo jo, tuhle stránku jsem dneska právě taky objevil, když jsem různě hledal po netu. Tak jsem si ty kódy vypsal a postupně zkouším zadávat, uvidím, zda něco zabere, případně dám vědět info pro další. Ono nejspíš i další, co teď budou přebírat, tak už budou mít modelový rok 23. Tak snad se brzy něco zjistí.
Hyundai i30 kombi 1.5 DPi, 81 kW Family Comfort
Škoda Octavia 1.9 TDI 66 kW
Peugeot 306 1.4 SL Sedan 55 kW
Škoda Favorit L
Škoda Octavia 1.9 TDI 66 kW
Peugeot 306 1.4 SL Sedan 55 kW
Škoda Favorit L
Re: Engineering mode
Já se u rok starého auta dostanu do engineering modu takhle:OnderCZ píše: ↑22 říj 2022, 20:35 Tak já už mám verzi i30 pro rok 2023 a zkoušel jsem se tam dnes dostat, ale nešlo mi to. Na obrazovku se zadáním hesla jsem se dostal (klasicky pětkrát ťuknout v levém rohu, jednou v pravém), ale pak už ne. Zkoušel jsem kódy 2400, 1111, 2900, 2702, 2801, 2603, 2504, aktuální čas, ale zatím bez úspěchů. Až budete někdo vědět jaká kombinace je pro rok 2023, tak dejte prosím vědět, budu rád.
- podržet hvězdičku, aby se otevřelo nastavení tlačítek
- vlézt do nastavení VOL kolečka
- přenout z volume na přepínání médií/zoom mapy
- stisknout tlačítko home
- na volantu nastavit hlasitost na hodnotu a potvrdit stiskem kolečka, takhle zadat kód: 731
- Otevře se klávesnice na pin, zadat: 0652
i30 2021 1.5 T-GDI MHEV Style, DCT
Re: Engineering mode
Díky. Jen se zeptám, ten návod, jak popisuješ, to asi není na 8" verzi bez navi, že ne? Zapomněl jsem to tam uvést, že mou snahou je je dle videí na youtube zprovoznit bezdrávové propojení s Android Auto na 8" verzi.
Tohle bude asi pro tu 10" verzi, když tam čtu ten bod "přepnout z volume na přepínání médií/zoom mapy". No každopádně zatím jsem bez úspěchu, pátrání bude pokračovat.
Tohle bude asi pro tu 10" verzi, když tam čtu ten bod "přepnout z volume na přepínání médií/zoom mapy". No každopádně zatím jsem bez úspěchu, pátrání bude pokračovat.
Hyundai i30 kombi 1.5 DPi, 81 kW Family Comfort
Škoda Octavia 1.9 TDI 66 kW
Peugeot 306 1.4 SL Sedan 55 kW
Škoda Favorit L
Škoda Octavia 1.9 TDI 66 kW
Peugeot 306 1.4 SL Sedan 55 kW
Škoda Favorit L
Re: Engineering mode
Opravdu bezdrát není bez poruchy naopak , poruchový jak svin a navíc baterii mobilu to neskutečně vybíjí.
Má to smysl , když tam je bezdotykový nabíjení ,jinak je to o ničem.
Má to smysl , když tam je bezdotykový nabíjení ,jinak je to o ničem.
Re: Engineering mode
Jasné, to chápu, jen jsem to prostě chtěl taky zkusit. Třeba se i mohlo něco změnit, a jak plyne čas, tak to mohli i nějak zlepšit.
Hyundai i30 kombi 1.5 DPi, 81 kW Family Comfort
Škoda Octavia 1.9 TDI 66 kW
Peugeot 306 1.4 SL Sedan 55 kW
Škoda Favorit L
Škoda Octavia 1.9 TDI 66 kW
Peugeot 306 1.4 SL Sedan 55 kW
Škoda Favorit L
Re: Engineering mode
Jo, to je na 10".OnderCZ píše: ↑25 říj 2022, 21:24 Díky. Jen se zeptám, ten návod, jak popisuješ, to asi není na 8" verzi bez navi, že ne? Zapomněl jsem to tam uvést, že mou snahou je je dle videí na youtube zprovoznit bezdrávové propojení s Android Auto na 8" verzi.
Tohle bude asi pro tu 10" verzi, když tam čtu ten bod "přepnout z volume na přepínání médií/zoom mapy". No každopádně zatím jsem bez úspěchu, pátrání bude pokračovat.
Co se týče bezdrátového připojení AA/CP, tak jsem narazil na celkem dost stížností od lidí, kterým to rozpojuje průjezd pod mýtnou bránou a podobně.
i30 2021 1.5 T-GDI MHEV Style, DCT
Re: Engineering mode
Je to trošku off topic, ale může mi někdo vysvětlit, proč je bezdrátové AA pro spoustu lidí tak důležitá věc?
Stejně mobil v autě musím vyndat z kapsy a někam ho položit - jestli při tom musím strávit 0.5s připojováním na kabel - je fuk. Alespoň se mi nabije (bezdrátové nabíjení moje budget Androidy nikdy neměly), a spojení je stabilní. Kabel jsem si nechal trvale v autě.
Dokážu si představit výhodu snad jen v tom, že by mi tam pak ten drát nepřekážel, což se mi ale stejně moc neděje.
Jasně, taky jsem se to snažil zprovoznit, chvíli to fungovalo (a odpojilo se párkrát za cestu) - pak se mi telefon aktualizoval na A12 a od té doby ani ťuk.
Stejně mobil v autě musím vyndat z kapsy a někam ho položit - jestli při tom musím strávit 0.5s připojováním na kabel - je fuk. Alespoň se mi nabije (bezdrátové nabíjení moje budget Androidy nikdy neměly), a spojení je stabilní. Kabel jsem si nechal trvale v autě.
Dokážu si představit výhodu snad jen v tom, že by mi tam pak ten drát nepřekážel, což se mi ale stejně moc neděje.
Jasně, taky jsem se to snažil zprovoznit, chvíli to fungovalo (a odpojilo se párkrát za cestu) - pak se mi telefon aktualizoval na A12 a od té doby ani ťuk.
i30 kombi MY2022 1.0 T-GDI, Engine Red, Family Smart (od 16.3.2022)
Focus Mk.2 kombi MY2007 1.8, Rudá metalíza!, Ghia (16.3.2016 - 16.3.2022)
Focus Mk.2 kombi MY2007 1.8, Rudá metalíza!, Ghia (16.3.2016 - 16.3.2022)
Re: Engineering mode
No, je to pohodlný, nemusíš hledat kabel ani mobil. Zároveň to tolik neopotřebovává konektory. Ano, je to náchylný na rušení a docela dost to žere baterku. Prostě do Chorvatska bych jel s kabelem. Ale na krátký cesty je to fajn.