Motor 1.5DPi
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Motor 1.5DPi
Jezdím lehce nad limit (mimo město cca 100-110) a teď mi průměr klesl na 5,7. A časy si taky nevybírám, prostě jedu a přizpůsobuji se aktuální situaci. Píšu to už po x-té. Základem úsporné jízdy je nebrzdit a nejezdit jako šílenec 160 km/h. I když třeba z kopce dolů se mi to ze 120 rozjede klidně i na 140 bez plynu. S Tucsonem jsem se na stejné trase z kopce na víc než cca 120 km/h nedostal. Takový je rozdíl v aerodynamice, a proto se s i30 dostávám na stejnou spotřebu jako u Tucsona v 1.7CRDi.
Jinak si vedu statistiku na spritmonitoru pod stejným nickem.
Jinak si vedu statistiku na spritmonitoru pod stejným nickem.
Hyundai i30 III Combi 1.5 DPI Smart, Silky bronze
Tucson 2015, 1.7 CRDi
Opel Astra Caravan 1.7 Dti
Tucson 2015, 1.7 CRDi
Opel Astra Caravan 1.7 Dti
- Reklama
Re: Motor 1.5DPi
Re: Motor 1.5DPi
Odstupňování celkem souhlasí, jen bych podle mých zkušeností s tímto motorem všude ubral 0,5 lcsgut píše: ↑25 kvě 2022, 13:02 Tohle jsou krásné spotřeby, ale trochu vytržené z kontextu a zasazené do ojedinělé konstelace hvězd a dalších vlivů.
Měli bychom k trasám 20 km, 100 km uvádět i spotřebu za posledních několik tisíc km, kde je zohledněn průměrný provoz vašeho auta a taky k tomu jeho průměrný vlastnosti týkající se spotřeby.
Já už si závěr udělal:
5.5 - extra úsporně jezdící řidič, který k tomu volí i trasy a časy...,
6 - úsporně jezdící řidič,
6.5 - řidič, co jezdí rychlostní limity, a umí to,
7, 8 a více - jezdí živě, krátké trasy, kopce,.. nebo to neumí a nedá se nic moc dělat..
Nějaký reklamace?
Např. teď o víkendu rovný úsek mezi obcemi min 25 km, přes obec 50 km//h mimo 80 km/h, posádka pouze řidič, tam 4,9 l a za 4 hodiny stejný úsek, ale naopak 4.8 l. (úsporně jezdící řidič)
Do 6 l silnice i dálnice, ale max do 130km/h (řidič, co jezdí rychlostní limity)
Re: Motor 1.5DPi
No, reklamace.....csgut píše: ↑25 kvě 2022, 13:02 Tohle jsou krásné spotřeby, ale trochu vytržené z kontextu a zasazené do ojedinělé konstelace hvězd a dalších vlivů.
Měli bychom k trasám 20 km, 100 km uvádět i spotřebu za posledních několik tisíc km, kde je zohledněn průměrný provoz vašeho auta a taky k tomu jeho průměrný vlastnosti týkající se spotřeby.
Já už si závěr udělal:
5.5 - extra úsporně jezdící řidič, který k tomu volí i trasy a časy...,
6 - úsporně jezdící řidič,
6.5 - řidič, co jezdí rychlostní limity, a umí to,
7, 8 a více - jezdí živě, krátké trasy, kopce,.. nebo to neumí a nedá se nic moc dělat..
Nějaký reklamace?
Já jsem něco mezi těmi:
"6 - úsporně jezdící řidič,
6.5 - řidič, co jezdí rychlostní limity, a umí to,"
a přesto mám dlouhodobou spotřebu pod 5,5. Tak teď nevím jak to zdůvodním!
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.5DPi
uz je to na webe - a ano, receznoval to Hrubis: https://www.youtube.com/watch?v=ZHCya6y ... nel=Hrubis
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Motor 1.5DPi
Vždy jsem sem ten odkaz dával ráno A je to jen 3 min upoutávka
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.5DPi
mea culpa
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Motor 1.5DPi
Ale tady už to je
https://www.autosalon.tv/reportaze/auto ... cvvt-smart
https://www.autosalon.tv/reportaze/auto ... cvvt-smart
Re: Motor 1.5DPi
Podle mne vcelku objektivní recenze.
Hyundai i30 HB 1.5 DPI, 81kW, Smart - Polar white, r.v. 2021
Suzuki Swift 1.3 GLX, 68kW, r.v. 2008
ex Škoda Fabia Combi 1.2 HTP, 47kW, r.v. 2007, LPG od r. 2015
ex Škoda Felicia LXI 1.3, 50kW, r.v. 2000
Suzuki Swift 1.3 GLX, 68kW, r.v. 2008
ex Škoda Fabia Combi 1.2 HTP, 47kW, r.v. 2007, LPG od r. 2015
ex Škoda Felicia LXI 1.3, 50kW, r.v. 2000
Re: Motor 1.5DPi
Mal som zhodou okolnosti moznost si to vcera pozriet, a za mna velmi dobre vyvedeny test. Nastastie to nemal na starosti nekonecne afektovany "expert" Pepa, to by som to okamzite vypol, ale ulohy sa zhostil Hrubis, takze to bolo v pohode pozeratelne. A musim vlastne uplne suhlasit s tym, ako to auto zhodnotil. Za mna teda palec hore, a opat si mozem dat od autosalonu na par mesiacov/rokov pokoj
Hyundai i30 1.5 T-GDI iMT Family Smart 2022, 117kW/253Nm, Engine Red - od 12.4.2022
Toyota Corolla 1.8 VVTL-i MT T-Sport 2003, 141kW/180Nm, Red
Toyota Corolla 1.8 VVTL-i MT T-Sport 2003, 141kW/180Nm, Red
Re: Motor 1.5DPi
Mě teda pobavilo že to není pro rodiny co jezdí 1x ročně autem k moři. No, moje stará astra má 4 rychlosti v automatu a taky je tam ve 130 hluk, tak jezdím 120 a pohoda a tady to bude asi podobný.
Re: Motor 1.5DPi
Ajaj to tu zas bude breku, že ten motor nevychválil do neba...kokozka píše: ↑26 kvě 2022, 07:22 Ale tady už to je
https://www.autosalon.tv/reportaze/auto ... cvvt-smart
Vlastne už to aj začalo
i30 Fastback 1.5 T-GDI DCT Style Shimmering Silver
BMW E36 323i Touring M-Packet Avusblau(1998)
BMW E36 323i Sedan M-Packet Cosmosschwarz(1996)
Favorit 136 GLX Seagreen Metallic(1994)
BMW E36 323i Touring M-Packet Avusblau(1998)
BMW E36 323i Sedan M-Packet Cosmosschwarz(1996)
Favorit 136 GLX Seagreen Metallic(1994)
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.5DPi
expert pepa je dobry v seriale Fort na tripuSrandista píše: ↑26 kvě 2022, 13:37 Mal som zhodou okolnosti moznost si to vcera pozriet, a za mna velmi dobre vyvedeny test. Nastastie to nemal na starosti nekonecne afektovany "expert" Pepa, to by som to okamzite vypol, ale ulohy sa zhostil Hrubis, takze to bolo v pohode pozeratelne. A musim vlastne uplne suhlasit s tym, ako to auto zhodnotil. Za mna teda palec hore, a opat si mozem dat od autosalonu na par mesiacov/rokov pokoj
tiez si myslim, ze je dobre ze DPI testoval Hrubis
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Motor 1.5DPi
Ja teda nechápu co to je za lzi s android autem. Ja teda vse bezdratove. Mobil už nevyndavam z kapsy. Jestli ten novej panel to neumí tak to je vtip. Ale jinak naprosto skvele shrnutí. Az prekvapive pozitivni... maras to vase firma podplatila?
Kazdej tu mluví jak nejezdi pomalu, ale ty spotřeby nevím nevím. To musej byt sakra klidný rozjezdy a otáčky furt na 2000. Jinak je to za 6l.
No porovnani s oktavkou 70kw tsi. To snad nikdo nekupuje, ale pro dpi to bylo výhodnější.
Kazdej tu mluví jak nejezdi pomalu, ale ty spotřeby nevím nevím. To musej byt sakra klidný rozjezdy a otáčky furt na 2000. Jinak je to za 6l.
No porovnani s oktavkou 70kw tsi. To snad nikdo nekupuje, ale pro dpi to bylo výhodnější.
I30, 1.5 DPI, HB, family Smart, Silky bronze
Opel Astra G, 1.4 16v, 66kW, 1999. HB.
Opel Astra G, 1.4 16v, 66kW, 1999. HB.
Re: Motor 1.5DPi
Nie su to ziadne lzi, 10,25" MMS bezdratove AA nevie. A z fabriky ho pokial viem nevie ani 8" MMS, clovek sa tam musi hrabat v engineering mode, aby sa k nemu dostal...
Hyundai i30 1.5 T-GDI iMT Family Smart 2022, 117kW/253Nm, Engine Red - od 12.4.2022
Toyota Corolla 1.8 VVTL-i MT T-Sport 2003, 141kW/180Nm, Red
Toyota Corolla 1.8 VVTL-i MT T-Sport 2003, 141kW/180Nm, Red