Změna výchozího jízdního režimu
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Změna výchozího jízdního režimu
Ahoj. Přišel někdo na způsob, jak automaticky po startu nastavit jiný jízdní režim? Start-Stop vím, že se dá řešit modulem s relátkem, co se přepne, ale pro ty režimy jsem nic podobného nenašel. A zatímco SS mi nevadí, tak ten výchozí eko režim běžně používat fakt nechci.
i30 2021 1.5 T-GDI MHEV Style, DCT
- Reklama
- Richard555
- ******
- Příspěvky: 2737
- Registrován: 03 bře 2010, 18:08
- Bydliště: Praha
Re: Změna výchozího jízdního režimu
No už se snad objevily první vlaštovky v tom směru, že to co si nastavíš zůstane i po vypnutí a znovu nastartování. Tuším že se jedná třeba v případě startstopu o Fiat nebo Suzuki, u Suzuki prý zústávají vyplé asistenty které jsi vypnul..... jsem konzerva, ale před každou jízdou ty asistenty vypínat , a ještě k tomu přes palubní menu přes dotykový displej, to by mě asi jeblo
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11635
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Změna výchozího jízdního režimu
Nejeblo - zvykl by sis - je to taková předletová příprava - po nastartování vypnout S/S, podržením tlačítka na volantu vypnout LKA a pak přes MMS vypnout SLW a přepnout protikolizní systém na pouhé varování. Už to dělám zcela automaticky a po paměti, ani na ten display nemusím koukat.
Co se týče původního dotazu - zatím se nikde návod jak donutit auto s MHEV nezačínat defaultně v ECO módu neobjevil a ofiko to nelze.
Co se týče původního dotazu - zatím se nikde návod jak donutit auto s MHEV nezačínat defaultně v ECO módu neobjevil a ofiko to nelze.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Změna výchozího jízdního režimu
Jo, že to nejde oficiálně vím. Ptal jsem se v servisu. Hádám, že by šlo ubastlit něco podobného, jako je u SS - při zapnutí napájení to po pár vteřinách simuluje jeden stisk. U tohoto tlačítka ani není světlo, takže by to snad mohlo jít celkem snadno. Ale nechce se mi nic takového navrhovat od základu.
A taky mi to přijde, jak předletová příprava. Zapnout autobrzdu, přepnout režim, zapnout topení sedaček, zapnout topení volantu, zapnout samozatáčení. (Jo, já jsem zas ten, co čím víc asistentů, tím líp. Nejlépe, ať na řízení nemusím na dálnici, nebo ve městě, sahat vůbec.) To je pět tlačítek před každou jízdou v zimě. I když je pravda, že autobrzdu zapnu obvykle až na prvním semaforu, kde chvíli stojím. Což při mých typických jízdách nemusí vůbec nastat, takže spíš jen čtyři tlačítka.
A taky mi to přijde, jak předletová příprava. Zapnout autobrzdu, přepnout režim, zapnout topení sedaček, zapnout topení volantu, zapnout samozatáčení. (Jo, já jsem zas ten, co čím víc asistentů, tím líp. Nejlépe, ať na řízení nemusím na dálnici, nebo ve městě, sahat vůbec.) To je pět tlačítek před každou jízdou v zimě. I když je pravda, že autobrzdu zapnu obvykle až na prvním semaforu, kde chvíli stojím. Což při mých typických jízdách nemusí vůbec nastat, takže spíš jen čtyři tlačítka.
i30 2021 1.5 T-GDI MHEV Style, DCT
Re: Změna výchozího jízdního režimu
Zapnout samozatáčení? Vedení v jízdním pruhu je po startu aktivní automaticky.
Proč vypínat SLW?
Proč vypínat SLW?
Norbík - Fastback N-Line - 1,5 T-GDi, MT, Polar white
www.instagram.com/fastback_norbik
www.instagram.com/fastback_norbik
Re: Změna výchozího jízdního režimu
To vedení v jízdním pruhu má dvě úrovně (v mojí výbavě). Základní, co hlídá přejetí čáry a škubne volantem, aby se auto vrátilo zpět. To se zapíná samo. A pak aktivní vedení v pruhu, kdy se drží v jeho středu a nebýt “dejte ruce na volant” hlídání, tak to zvládne odřídit dálnici bez zásahu na volant. A to se už samo nezapne.
i30 2021 1.5 T-GDI MHEV Style, DCT