Peugeot 308 Allure Pack HYBRID 180 e-EAT8 / 308 SW GT Pack HYBRID 225 e-EAT8
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8159
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Peugeot 308 Allure Pack HYBRID 180 e-EAT8
to vyzera ako naburany osobny vlak /
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- Reklama
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11632
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Peugeot 308 Allure Pack HYBRID 180 e-EAT8 / 308 SW GT Pack HYBRID 225 e-EAT8
Jak jsem avizoval, v rámci Peugeot Emotion Day jsem si objednal krátké svezení v další karosářské verzi 308, a to v kombíku.
Tak hurá na to .
Kombík se neliší jen zádí s batohem, ale má i delší rozvor. Čistě z profilu se nedá přehlédnout, že je to opravdu kus auta, i když jsme ofiko pořád v segmentu C. Rozvor se natáhl na 2.732 mm a celková délka na dost šťavnatých 4.636 mm. Jsem si vědom, že tady jsem asi v menšině, ale mě se nová 308 líbí, a to jak v HB tak v SW.
A nemám vzhledového favorita, po dlouhé době vnímám obě karosářské verze jako designově stejně vydařené. Při pohledu zezadu mě zaujalo, jak málo se designově záď vlastně změnila. Už dlouho jsem při porovnávání zádi obou karosářských variant nevnímal takovou designovou jednotnost . Při pohledu na příď zaujme lehce odlišná maska provedení GT oproti „běžným“ výbavám. Zatímco civilní verze používají na celé ploše víceméně stejně velké obdélníčky, GT s jejich velikostí pracují a směrem ke středu auta se zmenšují. Ale nestát vedle sebe auta ve výbavách GT a Allure Pack, tak jsem si toho nejspíš ani nevšiml .
Zcela záměrně jsem opět volil plug-in hybrid, to je motorizace, která jako jediná pro mě přichází v úvahu. V nabídce bylo jen nejsilnější provedení, ale mě šlo primárně o auto postavené na 18‘‘ kolech, protože za nejzajímavější volbu výbavy považuji stupeň GT a ten nic menšího než 18‘‘ kola neobouvá. Stejně tak mě zajímal 3D i-COCPIT, který je též součástí výbav GT. A s délkou nohou naší dcery je v poslední době parametr číslo jedna místo vzadu.Tak hurá na to .
Kombík se neliší jen zádí s batohem, ale má i delší rozvor. Čistě z profilu se nedá přehlédnout, že je to opravdu kus auta, i když jsme ofiko pořád v segmentu C. Rozvor se natáhl na 2.732 mm a celková délka na dost šťavnatých 4.636 mm. Jsem si vědom, že tady jsem asi v menšině, ale mě se nová 308 líbí, a to jak v HB tak v SW.
A nemám vzhledového favorita, po dlouhé době vnímám obě karosářské verze jako designově stejně vydařené. Při pohledu zezadu mě zaujalo, jak málo se designově záď vlastně změnila. Už dlouho jsem při porovnávání zádi obou karosářských variant nevnímal takovou designovou jednotnost . Při pohledu na příď zaujme lehce odlišná maska provedení GT oproti „běžným“ výbavám. Zatímco civilní verze používají na celé ploše víceméně stejně velké obdélníčky, GT s jejich velikostí pracují a směrem ke středu auta se zmenšují. Ale nestát vedle sebe auta ve výbavách GT a Allure Pack, tak jsem si toho nejspíš ani nevšiml .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11632
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Peugeot 308 Allure Pack HYBRID 180 e-EAT8 / 308 SW GT Pack HYBRID 225 e-EAT8
Dost bylo koukání zvenku, hurá dovnitř.
Čeká nás povědomá palubní deska i známé výplně dveří. Výbava GT má ovšem i svá specifika – například volant s tlustším věncem a famózní sedadla! Spustil jsem sedačku prakticky na podlahu, volant dal dost dolů a pozice za volantem byla vynikající – žádný diskomfort mých bolavých zad a i ten malý volant působil a fungoval zcela přirozeně a nezakrýval mi pohled na budíky. Ty ovšem přinesly první zklamání – v důsledku čipové krize testovaný kus neměl 3D budíky, ale běžné, které už znám. Škoda, jedna z očekávaných zkušeností, i když ta nejmíň důležitá, bude chybět…
Ergonomie místa řidiče mi nečiní problém, na produkty koncernu Stellantis jsem si v rámci testů už zvykl, posed je výborný, výhled adekvátní.
Jak to vypadá vzadu? Byl jsem už u HB překvapen jak dobře se naše lady složila s nohama, tady má navíc k dobru dalších 5 centimetrů a hlásím, že já jsem si sám za sebe pohodlně sedl. Nad hlavou i na šířku je místa dost, před koleny na rozdávání. Stejně jako v HB jsou kotvy ISOFIX schované za zipem, jsou k dispozici výdechy pro cestující vzadu a nabíjecí porty. Výhodou oproti HB je nejen více místa pro kolena cestujících vzadu, ale díky delším dveřím i pohodlnější nastupování . A došli jsme ku kufru. Nám už by dnes v pohodě stačil i HB, ale v Čechách se na kufrování hraje, a tak pro kombíka hovoří nejen víc místa vzadu, ale i opravdu velký kufr, který při dalším prodeji zajistí v našich končinách větší atraktivitu . V hybridu má základní objem 548 litrů, což sice na papíře nevypadá nijak zázračně, ale když u té jeskyně stojíte, tak rozhodně nemáte pocit, že byste potřebovali víc. Já například vím, že takovýto kufr nikdy nenaplním (pokud se tedy nebudeme stěhovat, což bych ovšem rád ).
Čeká nás povědomá palubní deska i známé výplně dveří. Výbava GT má ovšem i svá specifika – například volant s tlustším věncem a famózní sedadla! Spustil jsem sedačku prakticky na podlahu, volant dal dost dolů a pozice za volantem byla vynikající – žádný diskomfort mých bolavých zad a i ten malý volant působil a fungoval zcela přirozeně a nezakrýval mi pohled na budíky. Ty ovšem přinesly první zklamání – v důsledku čipové krize testovaný kus neměl 3D budíky, ale běžné, které už znám. Škoda, jedna z očekávaných zkušeností, i když ta nejmíň důležitá, bude chybět…
Ergonomie místa řidiče mi nečiní problém, na produkty koncernu Stellantis jsem si v rámci testů už zvykl, posed je výborný, výhled adekvátní.
Jak to vypadá vzadu? Byl jsem už u HB překvapen jak dobře se naše lady složila s nohama, tady má navíc k dobru dalších 5 centimetrů a hlásím, že já jsem si sám za sebe pohodlně sedl. Nad hlavou i na šířku je místa dost, před koleny na rozdávání. Stejně jako v HB jsou kotvy ISOFIX schované za zipem, jsou k dispozici výdechy pro cestující vzadu a nabíjecí porty. Výhodou oproti HB je nejen více místa pro kolena cestujících vzadu, ale díky delším dveřím i pohodlnější nastupování . A došli jsme ku kufru. Nám už by dnes v pohodě stačil i HB, ale v Čechách se na kufrování hraje, a tak pro kombíka hovoří nejen víc místa vzadu, ale i opravdu velký kufr, který při dalším prodeji zajistí v našich končinách větší atraktivitu . V hybridu má základní objem 548 litrů, což sice na papíře nevypadá nijak zázračně, ale když u té jeskyně stojíte, tak rozhodně nemáte pocit, že byste potřebovali víc. Já například vím, že takovýto kufr nikdy nenaplním (pokud se tedy nebudeme stěhovat, což bych ovšem rád ).
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11632
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Peugeot 308 Allure Pack HYBRID 180 e-EAT8 / 308 SW GT Pack HYBRID 225 e-EAT8
Dokoukat, sednout, zavřít dveře, zapnout pásy je na čase zjistit jak tahle strojovna
a pro mě nejdůležitější je zjistit jak moc se na komfortu podepíšou tyhle kola .
Po stisknutí startovacího tlačítka se samozřejmě neozve nic a po volbě D se dává auto neslyšně do pohybu na elektromotor. Baterie byla nabitá tak na 50%. Protože už systém PHEV od Stellantisu znám, zapnul jsem mód ELEKTRO, zapnul režim B a používal jsem jej při pohybu po Letňanech a Kbelích jako elektromobil. Doprovod zjevně očekával jízdu pilota formule 1 a byl zpočátku dost překvapen, že se to neděje (dle údajů PP tak jezdili včera všichni přede mnou). Já tuhle potřebu nemám, závodit jsem přestal už dávno. Preferuji klid. Nicméně došlo nakonec i na dálnici v režimu HYBRID a musím uznat, že těch 225 koní s tím autem umí pořádně zacloumat. Pro mě je to ovšem naprosto zbytečná síla a zcela bych se spokojil se slabší verzí o 180 koních, kterou jsem měl možnost vyzkoušet v krátké 308 i Astře.
Ekonomiku jízdy nemělo smysl zkoumat, na to byla jízda jednak krátká, jednak se neodehrála na obvyklém okruhu. Ale není důvod, proč by se měla zásadně lišit od čísel, kterých jsme dosáhli v testu HB – nárůst hmotnosti není tak zásadní, aby se na spotřebě podepsal.
A co podvozek na 18‘‘? Věděl jsem kam jedu, abych si chování ověřil, použil jsem známé silnice po nichž jezdím vcelku často. K mému velkému překvapení se kombík na 18‘‘ kolech chová prakticky stejně jako HB na 17‘‘. Nezaznamenal jsem úbytek komfortu, ale ani významné zlepšení držení stopy, konec konců rozdíl mezi 17‘‘ a 18‘‘ je velice malý. Mohu tedy konstatovat, že podvozek v testu prošel .
Závěrem si dovolím připomenout, že pokud v tomto krátkém textu o kombíkové 308 cokoliv postrádáte, je to proto, že vlastnosti, které má kombík shodné s HB jsem záměrně již neopakoval a dovolím si vás tak odkázat na začátek vlákna k poněkud rozsáhlejšímu textu o krátké verzi.
Za mou osobu je kombíková 308 plug-in hybrid velmi dobré, vyvážené a hezké auto. Cena bohužel odpovídá současné realitě .
Já tedy tohle auto mám na seznamu potenciálních nástupců do mých služeb a hlásím, že dost vysoko .
s kombíkem umí zacloumat a pro mě nejdůležitější je zjistit jak moc se na komfortu podepíšou tyhle kola .
Po stisknutí startovacího tlačítka se samozřejmě neozve nic a po volbě D se dává auto neslyšně do pohybu na elektromotor. Baterie byla nabitá tak na 50%. Protože už systém PHEV od Stellantisu znám, zapnul jsem mód ELEKTRO, zapnul režim B a používal jsem jej při pohybu po Letňanech a Kbelích jako elektromobil. Doprovod zjevně očekával jízdu pilota formule 1 a byl zpočátku dost překvapen, že se to neděje (dle údajů PP tak jezdili včera všichni přede mnou). Já tuhle potřebu nemám, závodit jsem přestal už dávno. Preferuji klid. Nicméně došlo nakonec i na dálnici v režimu HYBRID a musím uznat, že těch 225 koní s tím autem umí pořádně zacloumat. Pro mě je to ovšem naprosto zbytečná síla a zcela bych se spokojil se slabší verzí o 180 koních, kterou jsem měl možnost vyzkoušet v krátké 308 i Astře.
Ekonomiku jízdy nemělo smysl zkoumat, na to byla jízda jednak krátká, jednak se neodehrála na obvyklém okruhu. Ale není důvod, proč by se měla zásadně lišit od čísel, kterých jsme dosáhli v testu HB – nárůst hmotnosti není tak zásadní, aby se na spotřebě podepsal.
A co podvozek na 18‘‘? Věděl jsem kam jedu, abych si chování ověřil, použil jsem známé silnice po nichž jezdím vcelku často. K mému velkému překvapení se kombík na 18‘‘ kolech chová prakticky stejně jako HB na 17‘‘. Nezaznamenal jsem úbytek komfortu, ale ani významné zlepšení držení stopy, konec konců rozdíl mezi 17‘‘ a 18‘‘ je velice malý. Mohu tedy konstatovat, že podvozek v testu prošel .
Závěrem si dovolím připomenout, že pokud v tomto krátkém textu o kombíkové 308 cokoliv postrádáte, je to proto, že vlastnosti, které má kombík shodné s HB jsem záměrně již neopakoval a dovolím si vás tak odkázat na začátek vlákna k poněkud rozsáhlejšímu textu o krátké verzi.
Za mou osobu je kombíková 308 plug-in hybrid velmi dobré, vyvážené a hezké auto. Cena bohužel odpovídá současné realitě .
Já tedy tohle auto mám na seznamu potenciálních nástupců do mých služeb a hlásím, že dost vysoko .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8159
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Peugeot 308 Allure Pack HYBRID 180 e-EAT8
rozdielna vyska displejov mi prijde zastarala, ten interier je na moj vkus moc ostry a neutulny (podporeny az prilis tvarovanym volantom
Cely ta palubka posobi presne tak co nemam rad - je to velky blok ktory pocitovo z predneho okna robi priezor do tanku. V 308 som sedel, len tak zo zaujimavosti pretoze segra uvazuje nad novym autom a je to Peugeotiska ako remen (206 / 307 / 3008)
550l na kombika nie je ziadna hitparada ( kombiky i30 602l, ceed 625l, golf 611l) kor nie na tak dlheho
Cely ta palubka posobi presne tak co nemam rad - je to velky blok ktory pocitovo z predneho okna robi priezor do tanku. V 308 som sedel, len tak zo zaujimavosti pretoze segra uvazuje nad novym autom a je to Peugeotiska ako remen (206 / 307 / 3008)
550l na kombika nie je ziadna hitparada ( kombiky i30 602l, ceed 625l, golf 611l) kor nie na tak dlheho
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Peugeot 308 Allure Pack HYBRID 180 e-EAT8
Je dobře že na to lidi mají. Že jsou v Česku na to příjmy.
Re: Peugeot 308 Allure Pack HYBRID 180 e-EAT8
Mexican ty si hódne náročný klient.
Jasné vkus je individuálne,ale tvrdiť že kufor nič moc.Holt chápem oblúbenosť Octavii.
Bohuźial ceny budú v budúcnosti silne ovplivňovať vkus zákaznikov.Jazdenky budú opäť v kurze
Jasné vkus je individuálne,ale tvrdiť že kufor nič moc.Holt chápem oblúbenosť Octavii.
Bohuźial ceny budú v budúcnosti silne ovplivňovať vkus zákaznikov.Jazdenky budú opäť v kurze
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8159
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Peugeot 308 Allure Pack HYBRID 180 e-EAT8
ja som prave nenarocny klient. Vobec ma netrapia veci co drzi zadne plato, ake su kde ziarovky. To su veci pre mna nedolezite
Dolezite je ze z auta nevidim a fakt, ze by som musel sklanat celkom hlavu dolu aby som na infotainmente cosi videl. To je uz pomaly lepsie vyrieseny cinsky dobastleny tablet v Accentovi (a to uz je co povedat). Dolezita je kvalita sedadiel a celkove rozlozenie interieru. Nechapem tej posadlosti lesklym ciernym fake piano aj na volante, to musi hadzat brutalne odlesky pri jazde
PS: u auta za mega som na podobne veci proste "vysadeny"
Dolezite je ze z auta nevidim a fakt, ze by som musel sklanat celkom hlavu dolu aby som na infotainmente cosi videl. To je uz pomaly lepsie vyrieseny cinsky dobastleny tablet v Accentovi (a to uz je co povedat). Dolezita je kvalita sedadiel a celkove rozlozenie interieru. Nechapem tej posadlosti lesklym ciernym fake piano aj na volante, to musi hadzat brutalne odlesky pri jazde
PS: u auta za mega som na podobne veci proste "vysadeny"
- Přílohy
-
- IMG_20220729_130410.jpg (77.04 KiB) Zobrazeno 908 x
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023