A co takhle NOS do Coupé?!
Moderátoři: Tringi, Moderátoři
- Tiburon_FX
- ***
- Příspěvky: 869
- Registrován: 12 dub 2005, 18:20
- Bydliště: Praha-Slapy-Kladno-Aspen
- Kontaktovat uživatele:
upřímě, já bych spíš od výrobce uvítal zvýšení výkonu stávajícího 2l obsahu při zachování životnosti - např. třeba přidáním seriovýho turba nebo kompressoru a patřičnejch úprav, motory v Hondách Type-R dokazuje, že neni potřeba ani turbo, aby se dal vyždímat větší výkon. taky by se mi líbylo kdyby bylo coupátko lehčí cca o 500kilo - potom by se dalo mluvit opravdu o sporťáku....kam tohle zvedání objemu povede? akorát k nafukování celýho auta, k zvýšení spotřeby a hmotnosti.....přijde mi, že pokud bude ještě nějaké nové coupé a narvou do něj olbřímí motor 3,3 tak už to potom bude spíš sportovní SUV, viz ty Borkovy fotky HCD-8, kterej se mi ani trochu nelíbí (sorry Borku ), takový původní HCD-1 nebo HCD-2 to mi řiká mnohem víc....
96´Coupe (Tiburon) FX 2,0 16V, Full Leather, Boston Green, incl.many extras
- Reklama
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4506
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Zvětšování objemu není na škodu-osobně pokud budu mít na výběr stejně výkonná auta turbo x 6V nebo 8 válec ....tak jdu rozhodně do obj. 8V.Lahodný zvuk motoru se stálým zátahem a klidným během,proti chcíplému turbu,potom nakopnutí a ....uvadnutí
Vzpomínám Tiburone na tvé fotky s Lamborghini-a ti jako i jiní machři výrobci řekli jasně,že jejich auta nikdy turbo mít nebudou -proč asi.. Máš pravdu,že v případě Coupe by to byla jednoduchá a laciná cesta zvýšení výkonu.Ale k čemu Nejvyšší povoloná rychlost 130km/h,v kdejaké vesnici číhá za cedulí místní poliš s radarem,který má větší IQ než on,cesty samá díra......Nestačí ti dnašní Coupe,které jede přes 200,zrychlení 8,2s,super vzhled a výbava......a to všechno za skvělou cenu.Kdo chce ještě rychlejší,výkonnější ....auto,tak vytáhne milion,dva,tři z kasičky a jde si takové auto koupit.Ale stačí se podívat do statistik prodeje u nás i v zahraničí a je jasné,že Hyundai se trefil do černého.Prodeje současného modelu Coupe 02 jsou skvělé(skoro čtvrt milionu ks).Tohle auto nemá plnit funkci auta pro zbohatlíky(dvě sedadla,žádný prostor uvnitř ani kufr-auto jen pro zábavu kolem baráku).Já ho používám jako plnohodnotné rodinné auto pro každodenní jízdu-krásný vzhled,bezproblémové jízdní vlastnosti(oproti třeba Audi TT)i při rychlosti přes 200km/h,více než dobrá spotřeba,VELKÝ kufr a prostor uvnitř i na zadních sedadlech,skvělá výbava......atd.a to všechno za skvělou cenu.Pokud někdo ví o podobném rodinném sporťáku,tak jsem zvědav.
Vzpomínám Tiburone na tvé fotky s Lamborghini-a ti jako i jiní machři výrobci řekli jasně,že jejich auta nikdy turbo mít nebudou -proč asi.. Máš pravdu,že v případě Coupe by to byla jednoduchá a laciná cesta zvýšení výkonu.Ale k čemu Nejvyšší povoloná rychlost 130km/h,v kdejaké vesnici číhá za cedulí místní poliš s radarem,který má větší IQ než on,cesty samá díra......Nestačí ti dnašní Coupe,které jede přes 200,zrychlení 8,2s,super vzhled a výbava......a to všechno za skvělou cenu.Kdo chce ještě rychlejší,výkonnější ....auto,tak vytáhne milion,dva,tři z kasičky a jde si takové auto koupit.Ale stačí se podívat do statistik prodeje u nás i v zahraničí a je jasné,že Hyundai se trefil do černého.Prodeje současného modelu Coupe 02 jsou skvělé(skoro čtvrt milionu ks).Tohle auto nemá plnit funkci auta pro zbohatlíky(dvě sedadla,žádný prostor uvnitř ani kufr-auto jen pro zábavu kolem baráku).Já ho používám jako plnohodnotné rodinné auto pro každodenní jízdu-krásný vzhled,bezproblémové jízdní vlastnosti(oproti třeba Audi TT)i při rychlosti přes 200km/h,více než dobrá spotřeba,VELKÝ kufr a prostor uvnitř i na zadních sedadlech,skvělá výbava......atd.a to všechno za skvělou cenu.Pokud někdo ví o podobném rodinném sporťáku,tak jsem zvědav.
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
-
- **
- Příspěvky: 281
- Registrován: 24 črc 2006, 16:45
- Bydliště: Praga
- Kontaktovat uživatele:
Nejde o nejvyssi rychlost ale o ten zatah a zrychleni...Borek píše:Máš pravdu,že v případě Coupe by to byla jednoduchá a laciná cesta zvýšení výkonu.Ale k čemu Nejvyšší povoloná rychlost 130km/h,v kdejaké vesnici číhá za cedulí místní poliš s radarem,který má větší IQ než on,cesty samá díra
Muzu jezdit max 90km/h a uzivat si sportovni jizdu.
Hyundai scoupe 93 N/A prekopany a ma ted turbo moturek.
Catback Exaust
Denso Iridium Sparks
K&N cold air intake
Catback Exaust
Denso Iridium Sparks
K&N cold air intake
- Tiburon_FX
- ***
- Příspěvky: 869
- Registrován: 12 dub 2005, 18:20
- Bydliště: Praha-Slapy-Kladno-Aspen
- Kontaktovat uživatele:
Borek: no jde mi taky jak tady píše Pener_Jack, hlavně o to zrychlení, neřikám, že je coupé v 2litru nějaká líná mrcha, ale dovedu si představit ještě mohutnější akceleraci, na maximálce mi ani tak nezáleží, prostě na coupéčku je spousta kompromsů, což je vzhledem k ceně a cílový skupině zákazníků naprosto pochopytelný. Ale líběj se mi prostě auta typu Lotus Elise, nebo starší lotus elan nebo třeba opel speedster, kde při nízký hmotnosti i oběmu to auto má zrychlení podobný jako většina supersportů, a to hlavně díky hmotnosti. Jinak ty jízdní vlastnosti že by mělo oproti TT nějak výrazně lepší, tomu moc nevěřím, ale posoudit to nemůžu protože jsem bohužel neměl možnost TTřídit. Jinak určitě dobře víš že dneska už nefungujou Turba jak v 80tejch letech, že zabíralo až od určitejch otáček, a doslova tě koplo, dneska už máme variabilní nastavení lopatek atd...Jasně pro lambo se nehodí aby mělo turbo, však ho taky ani nepotřebuje, ale je tady zpousta mezníků v hystorii supersportů, kdy turba hrály významnou roly, jako třeba F40 (to mělo dokonce turba japonský výroby - IHI), v součastnosti obludnej Veyron, kterej má snad dokonce 4ři...myslim že cesta přeplňovánim ať už Turbem nebo ještě líp Kompressorem neni špatná, a spousta výrobců se jíí řídí dodnes. Nazval jsi coupé rodinnym sporťákem, což je bohužel poměrně výstižnej název, ale já ho dost nerad slýchám
96´Coupe (Tiburon) FX 2,0 16V, Full Leather, Boston Green, incl.many extras
Tak stimdle plně souhlasim. Za přijatelnou cenu se ti dostane sporťáček hóóóódně velký kvality. Solidní výbava, perfektní vzhled a přijatelný výkon za cenu jakou se dá sehnat je fakt velký lákadlo . A taky se zrovna kupátka moc nepotkávaj teda aspoň já je moc často nevídám. Jednim slovem Bobma autoBorek píše:.Nestačí ti dnašní Coupe,které jede přes 200,zrychlení 8,2s,super vzhled a výbava......a to všechno za skvělou cenu
V planu je Hyundai Coupe 2.7 V6!! To bude jízda
- Rasty
- *****
- Příspěvky: 2268
- Registrován: 19 srp 2005, 18:47
- Bydliště: Jaroměř
- Kontaktovat uživatele:
Jako tohle nikdy nepochopim. Když už si koupim auto, tak si koupim takové které mi bude vyhovovat. Mě osobně coupe stačí a asi ho nevyměnim za nic. Výkon mi bohatě stačí a auto jede jako z praku a hlavně za malou spotřebu. Já se nedostal ještě nikdy co to auto mám nad 10litrů. Max jsem měl 9.8l a to když sem furt lítal sprinty celý výkend a pak ještě z Mimoně dravá jízda s Borkem na Hradec a že sme to nešetřili. Prostě auto přesně pro mě. A jen můj názor. Co to je vlastně výkon? Uvědomte si co je to za pojem. Třeba coupe má 102KW a někdo říká že je to málo kdy ten výkon využijete stále? Kdyby někdo využíval stále plných 102KW, tak se v tom zabije. Pokud někomu jde o zrychlení a akceleraci, tak je mnohem jednoduší způsob, jako třeba odlehčené řemenice (vyjdou cca na 1500za sadu a při akceleraci to přidá od 5-15%výkonu navíc, které jdou na roztočení původních těžších řemenic). Další věc je třeba lehčí setrvačník. Ale hlavně největším faktorem je váha. Zkuste si koupit místo 17"origo alu kol co jsou na coupe třeba odlehčená 17" kola od OZ Racing (cca 4.5kg/kolo) a poznáte co přidává autu Dále dost lidí nasadí na auto uni křídlo nebo nějakej garážovej lamino nárazník a akorát zkurví aerodinamický tvar a je to v pí... je tolik věcí a problematika výkonu je taková že člověk není schopen vše pobrat.
Závěrem: když chcete výkon kupte si takové auto a ne že si někdo koupí auto za 300000tis a pak si stěžuje že to nemá výkon a turbo. Přitom třeba Toyota Celica GT4 ho má dostatek a její cena je do 150000 nebo Honda Integra či Type-R fuj to sem se rozepsal (Borku už mě nějak kazíš)
Závěrem: když chcete výkon kupte si takové auto a ne že si někdo koupí auto za 300000tis a pak si stěžuje že to nemá výkon a turbo. Přitom třeba Toyota Celica GT4 ho má dostatek a její cena je do 150000 nebo Honda Integra či Type-R fuj to sem se rozepsal (Borku už mě nějak kazíš)
† Renault 19 1.8 16V r.v. 94
† Hyundai Lantra J2 2.0 16V r.v. 98 180koníků
† Audi 80 B4 Quattro 2.0 r.v. 92
* Hyundai coupe GK 2.0 r.v. 03
* Honda Civic EG 1.5 16V V-Tec r.v 94
Výkon je fakt velkej pojem. když si psal že coupé má 102kw tak si myslel 2.0 verzi že jo? protože jeho objemměnjší bratříček má 123kw a to je podle mě tak akorát skoro až skoro max co je přípustný, aby člověk neskončil v prním stromě co potká. a navív tydle výkony se dostavěj když na to člověk fakt dupne. Co sem slyšel tak když táhneš k 6000ot. Ale jedna možná důležitá poznámka, kterou už někdo kdysá psal: Když máš výkoný auto tak taky potřebuješ kvalitní podvozek.
V planu je Hyundai Coupe 2.7 V6!! To bude jízda
- Rasty
- *****
- Příspěvky: 2268
- Registrován: 19 srp 2005, 18:47
- Bydliště: Jaroměř
- Kontaktovat uživatele:
carboner: jj měl sem namysli motor 2.0l Co se týče podvozku tak na ten svůj si nemůžu stěžovat a přesvědčil sem se o tom v Mimoni co všechno dokáže ukočírovat. Nevim přesně, ale myslim že toho byl svědkem Ivan
† Renault 19 1.8 16V r.v. 94
† Hyundai Lantra J2 2.0 16V r.v. 98 180koníků
† Audi 80 B4 Quattro 2.0 r.v. 92
* Hyundai coupe GK 2.0 r.v. 03
* Honda Civic EG 1.5 16V V-Tec r.v 94
Tak se taky kluci vlozim do debaty.
To co Hckam a zvlaste coupatkam chyby je fakt vykona hlavne ostra verza!Na pohodovou a sviznejsi jizdu 2,0 staci to same i 2,7 ta ma vyhodu heskeho zvuku 6hrnce,ale o sportovni jizde se vam muze jen zdat.Tim ze zvisi obsah neviresi absenci turbomotoru ktery je lehci a ma daleko lepsi vykonovy parametry.
To co Hckam a zvlaste coupatkam chyby je fakt vykona hlavne ostra verza!Na pohodovou a sviznejsi jizdu 2,0 staci to same i 2,7 ta ma vyhodu heskeho zvuku 6hrnce,ale o sportovni jizde se vam muze jen zdat.Tim ze zvisi obsah neviresi absenci turbomotoru ktery je lehci a ma daleko lepsi vykonovy parametry.
Accent 1.5 GT
Lantra 1.8 GT 94 , Lantra 1,6 GLS na dily
Trajet 2.0 CVVT 2005 momentálně na JIPce po manželčině zásahu. :-(
Trajet 2.0 CVVT 2006 plyn
Sonata 2.0 2002
H-100 Vodácký šmajchlkabinet s lůžkovou úpravou! :-)
Lantra 1.8 GT 94 , Lantra 1,6 GLS na dily
Trajet 2.0 CVVT 2005 momentálně na JIPce po manželčině zásahu. :-(
Trajet 2.0 CVVT 2006 plyn
Sonata 2.0 2002
H-100 Vodácký šmajchlkabinet s lůžkovou úpravou! :-)
- Tiburon_FX
- ***
- Příspěvky: 869
- Registrován: 12 dub 2005, 18:20
- Bydliště: Praha-Slapy-Kladno-Aspen
- Kontaktovat uživatele:
mluvíš mi z duše! konečně pořádnej názor!Hujer píše:Tak se taky kluci vlozim do debaty.
To co Hckam a zvlaste coupatkam chyby je fakt vykona hlavne ostra verza!Na pohodovou a sviznejsi jizdu 2,0 staci to same i 2,7 ta ma vyhodu heskeho zvuku 6hrnce,ale o sportovni jizde se vam muze jen zdat.Tim ze zvisi obsah neviresi absenci turbomotoru ktery je lehci a ma daleko lepsi vykonovy parametry.
96´Coupe (Tiburon) FX 2,0 16V, Full Leather, Boston Green, incl.many extras
Tak pro me je coupé dost sportovní po všech stránkách (můj názor). No apokud tomu třeba přidáte nějakje ten tuning (i lehčí). máš perfektní káru co se jentak nevidí. Pro mě je todle auto prostě nej a můj názor na to nikdo a nic nezměníHujer píše:....ale o sportovni jizde se vam muze jen zdat.
V planu je Hyundai Coupe 2.7 V6!! To bude jízda
- Tiburon_FX
- ***
- Příspěvky: 869
- Registrován: 12 dub 2005, 18:20
- Bydliště: Praha-Slapy-Kladno-Aspen
- Kontaktovat uživatele:
jak můžeš říct o něčem že je pro tebe dost sportovní, když si to snad ani ještě neřídil, jinak nic ve zlym, ale vzhledem k stylu tvýho vyjadřování bych tipoval že to ještě nějakej pátek bude trvat, než si budeš moct udělat řidičákcarboner píše:Tak pro me je coupé dost sportovní po všech stránkách (můj názor). No apokud tomu třeba přidáte nějakje ten tuning (i lehčí). máš perfektní káru co se jentak nevidí. Pro mě je todle auto prostě nej a můj názor na to nikdo a nic nezměníHujer píše:....ale o sportovni jizde se vam muze jen zdat.
96´Coupe (Tiburon) FX 2,0 16V, Full Leather, Boston Green, incl.many extras
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4506
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Tiburone,rozumím ti.Ale v Lambu nebo v Lotusu bych asi těžko rodinu převezl.Nebo denně jezdil(a jen tu spotřebu každý den,těžko zaplatil ).To jsou nádherná auta,také se mě líbí,ale pro úplně jiné použití,ne pro běžné používání.Proto jsem Coupe nazval krásným,jedinečným(protože o jiném podobném s užitn.vlastnostmi nevím)rodinným sporťákem. Musím 100% souhlasit s celým příspěvkem Rastyho
A kdo si dnes chce Lotus nebo něco podobného koupit,může-jestli na to má(také jeden rozdíl mezi Coupe..).Ale úplně nejlepší jsou lidi,co si koupí auto za pár korun s 1,3 motorem(to je jen příklad) a potom brečí,proč to nejede 200,že by tam mohli dát to a ono,jak přidat 10 koní.... Tak proč si nekoupili stejné auto se silnějším motorem nebo jiné výkonnější?Protože na to nemají nebo za to nechtěli utrácet.Tak ať nebrečí. :?Vždyť dnes je možné si koupit auto třeba s 1000hp.Proč tady nejezdí?Protože k čemu takové auto je Turbo-další věc,která zvýší cenu auta a když přihlédnu k opravám (jak jsem před chvílí četl na SCoupe 15-16000Kč,generálkám-vysokootáčkové,namáhané),nároky na kvalitní olej,....Coupe pojede i na friťák a motor vydrží stovky tisíc km bez oprav,výměn a generálek turba. 8)To je pro mě důležitější,než že si budu na semaforech dokazovat,že jsem nejlepší,protože mám přeci auto s VELKÝM zrychlením.
Mimochodem s tím porovnáním jízd.vlastností s Audi TT jsem narážel na smrtelné tragédie,kdy se při dosažení 160Km/h,zvedal předek a auta se na dálnicích vznášela a těžce havarovala.Jo a Tiburone,s Lambem bys mě z křižovatky ujel,ale než bys přejel(zda vůbec)první žel.přejezd nebo zpomal.hrb tak bych byl o 100km dál a ukazoval ti Topolánkovo gesto,že jsi jednička. (Ne,že se naštveš,dělám si legraci ).
A kdo si dnes chce Lotus nebo něco podobného koupit,může-jestli na to má(také jeden rozdíl mezi Coupe..).Ale úplně nejlepší jsou lidi,co si koupí auto za pár korun s 1,3 motorem(to je jen příklad) a potom brečí,proč to nejede 200,že by tam mohli dát to a ono,jak přidat 10 koní.... Tak proč si nekoupili stejné auto se silnějším motorem nebo jiné výkonnější?Protože na to nemají nebo za to nechtěli utrácet.Tak ať nebrečí. :?Vždyť dnes je možné si koupit auto třeba s 1000hp.Proč tady nejezdí?Protože k čemu takové auto je Turbo-další věc,která zvýší cenu auta a když přihlédnu k opravám (jak jsem před chvílí četl na SCoupe 15-16000Kč,generálkám-vysokootáčkové,namáhané),nároky na kvalitní olej,....Coupe pojede i na friťák a motor vydrží stovky tisíc km bez oprav,výměn a generálek turba. 8)To je pro mě důležitější,než že si budu na semaforech dokazovat,že jsem nejlepší,protože mám přeci auto s VELKÝM zrychlením.
Mimochodem s tím porovnáním jízd.vlastností s Audi TT jsem narážel na smrtelné tragédie,kdy se při dosažení 160Km/h,zvedal předek a auta se na dálnicích vznášela a těžce havarovala.Jo a Tiburone,s Lambem bys mě z křižovatky ujel,ale než bys přejel(zda vůbec)první žel.přejezd nebo zpomal.hrb tak bych byl o 100km dál a ukazoval ti Topolánkovo gesto,že jsi jednička. (Ne,že se naštveš,dělám si legraci ).
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
- Tiburon_FX
- ***
- Příspěvky: 869
- Registrován: 12 dub 2005, 18:20
- Bydliště: Praha-Slapy-Kladno-Aspen
- Kontaktovat uživatele:
Borku, tohle mě nenaštve ani trochu, beru to jako velice plodnou diskuzi výš u toho zrychlení mi nejde o to abych někomu někde na semaforech něco dokazoval (možná občas taky), jde prostě jenom o ten pocit zrychlení, jelikož mám coupé již přez 3 roky, tak jsem si o tom autě už stejně jako ty nějakej obrázek udělal, pravda je že jsem si udělal i obrázek co bych od auta přesně chtěl, v tvym případě chápu že je to auto pro tebe naprosto ideální, ale já jsem svoje požadavky na pocit z jízdy našel trošičku jinde, a proto bych chtěl něco opravdu maximálně sportovního, měl jsem myslim za poslední 3 roky možnost řídit několik jinejch tipů aut takže jsem si udělal obrázek co od auta chtít, skutečnost je taková, že by mi asi nejvýc vyhovoval auták typu Lotus 7 (popř Caterham a jemu podobné). Bohužel nejsem ve finanční situaci, abych si mohl takový auto dovolit, je to prostě otázka priorit. Samozdřejmě tim že tady kritizuju Coupe, tak tim vůbec nemyslim, že bych svoje auto neměl rád, spíš naopak, ale snažim se hodnotit nezaujatě. U podvozku Lamba se pohybujem v naprosto jinech sférách, tohle auto (specielně Murcielágo) neni opravdu stavěný na 90% našich silnic, to je holej fakt, o tom žádná. U toho TTčka byl myslim problém spíš z přítlakem zadní nápravy ne? proto pak dodaly dodatčně křídlo. Nicméně nebudem si nic nalhávat, bohužel si myslim že TTčko je co se jízdních vlastností určitě víc sportovní náčiní než Coupé. A to je právě to hlavní co mi na Coupé vadí, to auto prostě klame tělem, vypadá na víc, než má, což mě dost mrzí... Jinak samozdřejmě Turbo je starost navíc, jako další alternativu jsem uváděl Kompressor...se kterym by takový problémy bejt nemusely....
96´Coupe (Tiburon) FX 2,0 16V, Full Leather, Boston Green, incl.many extras