Co se chystá a taky prostor pro podněty, tipy, nápady atp.
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8159
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Co se chystá a taky prostor pro podněty, tipy, nápady atp.
mna tak napada Mr H, preco vlastne neriesis pre manzelku napr Niro PHEV (ked uz teda musi byt elektro) alebo Yaris Cross? sice hybrid, ale brutalne vyladeny so spotrebou akou sa mnohym PHEV ani nesniva
IMHO by ubudol takych tych drobnych havarii ktore si spominal. Pac ked som sedel minule v Tucsone prislo mi to hrozne siroke a neptransparentne (tz nevidet moc okolo) auto
IMHO by ubudol takych tych drobnych havarii ktore si spominal. Pac ked som sedel minule v Tucsone prislo mi to hrozne siroke a neptransparentne (tz nevidet moc okolo) auto
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- Reklama
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11632
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Co se chystá a taky prostor pro podněty, tipy, nápady atp.
Paradoxně rozbíjela i30, Tucsona, zatím, ani neškrábla .
Už jsem tu zmiňoval, že produkty koncernu TOYOTA a koncernu V.A.G. nechci ani zadarmo - což je odpověď na Yaris Cross .
Vyhodnotil jsem, že pro ženu chci BEV, pro sebe lavíruju mezi PHEV a taky už BEV, ale já mám ještě chvíli čas .
Už jsem tu zmiňoval, že produkty koncernu TOYOTA a koncernu V.A.G. nechci ani zadarmo - což je odpověď na Yaris Cross .
Vyhodnotil jsem, že pro ženu chci BEV, pro sebe lavíruju mezi PHEV a taky už BEV, ale já mám ještě chvíli čas .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11632
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Co se chystá a taky prostor pro podněty, tipy, nápady atp.
Tam je otázka, jestli já už na produkty Stellantisu nejsem tak zvyklý, že mi to rozporuplné ani přijde...
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Co se chystá a taky prostor pro podněty, tipy, nápady atp.
Mr. : Takže ty k Stellantis-u vlastně podvědomě směruješ
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8159
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Co se chystá a taky prostor pro podněty, tipy, nápady atp.
z mojho pohladu zly smer, ale moje peniaze to nie su
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11632
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Co se chystá a taky prostor pro podněty, tipy, nápady atp.
By mě zajímalo, kam se mi ztratil zápor - samozřejmě jsem chtěl napsat, že mi to rozporuplné ani NEpřijde
Primárním šokem jsem prošel při testu dvojice Corsa-e a Mokka-e, následně jsem logiku jejich ovládání vstřebal a v ëC4 ani 308, potažmo teď Astrách mi to už třeba nepřišlo .
Já nevím jestli ke Stellantisu směřuji podvědomě. Je to jakýsi vývoj. Když se podíváš na moje vyjádření na adresu BEV před zhruba rokem a teď, tak je to otočka o 180 stupňů. Svět kolem nás se mění, logicky se tedy vyvíjí i náhled na technická řešení. Co bylo optimální před rokem už dnes tak dokonale optimální být nemusí.
Zrovna včera jsme měli ve firmě debatu na téma směřování firemní mobility a bylo mi, i když neochotně, dáno za pravdu, že univerzalita řešení mizí, čím dál víc je zapotřebí brát v potaz potřeby a účel konkrétního auta a podle toho jej vybírat - recept "dieslový kombík" sice pořád bude převažovat, ale nebude univerzálním nástrojem mobility.
Když vezmu v potaz naše ježdění, tak žena najede denně 39 km - 19,5 ráno, 19,5 odpoledne. Na to je fakt naftový Tucson ideál . Pravda kompenzujeme to víkendovým používáním v roli familycaru (už jsme překročili 45.000 km za 22 měsíců), ale i tak ten motor trpí. Zcela objektivně technicky vzato je pro tento způsob použití ideálem elektroauto - krátké trasy jsou mu fuk.
Ale i ten familycar nejede v 95% případů dál než nějakých 150 max. 180 km od baráku a vždy se tentýž den vracíme domů. Dnešní BEV tohle v drtivé většině případů zvládnou na jedno nabití. Proto i já přemýšlím o tom, že místo PHEV, coby univerzálnějšího řešení, sáhnu nakonec po BEV, protože pro náš provoz stačí a vyhovuje. Při nabíjení výhradně doma, a to elektřinou vyrobenou dominantně vlastní FVE je výše nákladů na provoz víceméně směšná (Ti co to tak již dělají - vědí ).
Takže pořád lavíruju jestli pro sebe PHEV (a z toho co jsem zatím vyzkoušel mi je systém Stellantisu nejbližší) nebo BEV (jenže auta na platformě EMP2 budou čisté BEV příští rok, takže i letošní zkoušení ICE či PHEV verzí má svoje opodstatnění).
Primárním šokem jsem prošel při testu dvojice Corsa-e a Mokka-e, následně jsem logiku jejich ovládání vstřebal a v ëC4 ani 308, potažmo teď Astrách mi to už třeba nepřišlo .
Já nevím jestli ke Stellantisu směřuji podvědomě. Je to jakýsi vývoj. Když se podíváš na moje vyjádření na adresu BEV před zhruba rokem a teď, tak je to otočka o 180 stupňů. Svět kolem nás se mění, logicky se tedy vyvíjí i náhled na technická řešení. Co bylo optimální před rokem už dnes tak dokonale optimální být nemusí.
Zrovna včera jsme měli ve firmě debatu na téma směřování firemní mobility a bylo mi, i když neochotně, dáno za pravdu, že univerzalita řešení mizí, čím dál víc je zapotřebí brát v potaz potřeby a účel konkrétního auta a podle toho jej vybírat - recept "dieslový kombík" sice pořád bude převažovat, ale nebude univerzálním nástrojem mobility.
Když vezmu v potaz naše ježdění, tak žena najede denně 39 km - 19,5 ráno, 19,5 odpoledne. Na to je fakt naftový Tucson ideál . Pravda kompenzujeme to víkendovým používáním v roli familycaru (už jsme překročili 45.000 km za 22 měsíců), ale i tak ten motor trpí. Zcela objektivně technicky vzato je pro tento způsob použití ideálem elektroauto - krátké trasy jsou mu fuk.
Ale i ten familycar nejede v 95% případů dál než nějakých 150 max. 180 km od baráku a vždy se tentýž den vracíme domů. Dnešní BEV tohle v drtivé většině případů zvládnou na jedno nabití. Proto i já přemýšlím o tom, že místo PHEV, coby univerzálnějšího řešení, sáhnu nakonec po BEV, protože pro náš provoz stačí a vyhovuje. Při nabíjení výhradně doma, a to elektřinou vyrobenou dominantně vlastní FVE je výše nákladů na provoz víceméně směšná (Ti co to tak již dělají - vědí ).
Takže pořád lavíruju jestli pro sebe PHEV (a z toho co jsem zatím vyzkoušel mi je systém Stellantisu nejbližší) nebo BEV (jenže auta na platformě EMP2 budou čisté BEV příští rok, takže i letošní zkoušení ICE či PHEV verzí má svoje opodstatnění).
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Co se chystá a taky prostor pro podněty, tipy, nápady atp.
Chudina žena si ani na Mr. Browna(mr. Horviho)- pro neznalé ledová káva- na benzinu zajet nemůže, protože by najela o 0,17678654 km navíc a to by tabulky nesnesly
Nedej bože ráno a odpoledne
P.S. pro nás neznalé a zaostalé.
Prosím o vysvětlení použitých zkratek
Mexican: mám úplně stejný názor, se stejným závěrem
Nedej bože ráno a odpoledne
P.S. pro nás neznalé a zaostalé.
Prosím o vysvětlení použitých zkratek
Mexican: mám úplně stejný názor, se stejným závěrem
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: Co se chystá a taky prostor pro podněty, tipy, nápady atp.
I z mého pohledu . Počkal bych na nového nástupce Kony příští rok a to model SX 2.
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11632
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Co se chystá a taky prostor pro podněty, tipy, nápady atp.
Ta chudinka v životě nedržela tankovací pistoli v ruce Vždy, když před velkým nákupem zazní dotaz, zda si nevezmeme její auto, tak je jasné, že hladové oko svítí...
O tom, že ledovou kávu nepije nehovoříc
Sice to tu už párkrát bylo, ale opáčko nezaškodí
ICE - motor s vnitřním spalováním
BEV - bateriový elektromobil
HEV - full-hybrid
PHEV - plug-in hybrid, nebo-li hybrid s větší baterkou, která se dá nabíjet externě
MHEV - mild-hybrid - tedy baterka 48V, která se dá využít k pomoci motoru přes startér-generátor při vykrývání turbodíry, zrychlení nástupu výkonu atp.
A zopakujeme si i to, že univerzalita řešení mobility prostě končí, každý máme jiné potřeby a jiné podmínky. A podle těchto parametrů bychom měli volit řešení. Těžko si baterkáč pořídí někdo, kdo bydlí v paneláku a nemůže dobíjet ani v práci, protože ceny na veřejných nabíječkách jsou k blití (o zabíjení času nemluvě); už poměrně dlouho platí, že s nafťákem se nemá jezdit kolem komína, a tak by se dalo pokračovat dál a dál.
Takže u nás doma to zrovna teď vychází jako nejvhodnější řešení BEV pro ženu a pro mě to musíme ještě doanalyzovat, zda taky BEV nebo raději PHEV .
O tom, že ledovou kávu nepije nehovoříc
Sice to tu už párkrát bylo, ale opáčko nezaškodí
ICE - motor s vnitřním spalováním
BEV - bateriový elektromobil
HEV - full-hybrid
PHEV - plug-in hybrid, nebo-li hybrid s větší baterkou, která se dá nabíjet externě
MHEV - mild-hybrid - tedy baterka 48V, která se dá využít k pomoci motoru přes startér-generátor při vykrývání turbodíry, zrychlení nástupu výkonu atp.
A zopakujeme si i to, že univerzalita řešení mobility prostě končí, každý máme jiné potřeby a jiné podmínky. A podle těchto parametrů bychom měli volit řešení. Těžko si baterkáč pořídí někdo, kdo bydlí v paneláku a nemůže dobíjet ani v práci, protože ceny na veřejných nabíječkách jsou k blití (o zabíjení času nemluvě); už poměrně dlouho platí, že s nafťákem se nemá jezdit kolem komína, a tak by se dalo pokračovat dál a dál.
Takže u nás doma to zrovna teď vychází jako nejvhodnější řešení BEV pro ženu a pro mě to musíme ještě doanalyzovat, zda taky BEV nebo raději PHEV .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Co se chystá a taky prostor pro podněty, tipy, nápady atp.
Děkuji - vytisknu si pomůcku pro zkratkoblba
Ta první věta je ale sebedevastující
Závěr souhlas. Doufám, že platí i pro uživatele bytů v ČND.
Ta první věta je ale sebedevastující
Závěr souhlas. Doufám, že platí i pro uživatele bytů v ČND.
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8159
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Co se chystá a taky prostor pro podněty, tipy, nápady atp.
petzl62 no z nas budu kamosi. A keby si vedel, co viem ja (a dozvies sa to o nezmyselne dlhu dobu v rozmedzi mesiacov), budemeuplne bratri v triku
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Co se chystá a taky prostor pro podněty, tipy, nápady atp.
Tvl nestraš
A nenaznačuj...
Co si má člověk potom domýšlet
A nenaznačuj...
Co si má člověk potom domýšlet
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: Co se chystá a taky prostor pro podněty, tipy, nápady atp.
Fúú,zaujímavá ponuka.
Teda nič pre mňa , no v dnešnej dobe je už všetko možné.
P.S.Skratky aj mne moc nejdu.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11632
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Co se chystá a taky prostor pro podněty, tipy, nápady atp.
První kousky KIA Niro SG2 - i když zatím jen HEV (tedy full-hybridy) začaly najíždět k prodejcům - https://www.tipcars.com/kia-niro/suv/hy ... 31287.html ...
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Co se chystá a taky prostor pro podněty, tipy, nápady atp.
Na prvú, celkom fajn.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...