Cukání auta s dct, je to na servis nebo to je vlastnost?
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Cukání auta s dct, je to na servis nebo to je vlastnost?
Interval výměny je 50 000km
Opravy a servis automatických převodovek všech tipů a značek.Repasovani hydromenicu,. Prodej náhradních dílů olejů a kapalin.. +420608675576 www.prevodovkyautomat.cz
- Reklama
Re: Cukání auta s dct, je to na servis nebo to je vlastnost?
Tak dnes som bol po auto, trvalo to presne 3 týždne, oprava bola záručna takže ma nestála ani euro
Zatial som spravil na ňom asi iba 50km ale problem sa už neprejavil
Zatial som spravil na ňom asi iba 50km ale problem sa už neprejavil
-
- **
- Příspěvky: 137
- Registrován: 31 říj 2019, 17:46
Re: Cukání auta s dct, je to na servis nebo to je vlastnost?
Helou, chcel by som sa spýtať či niekto nemá podobné symptómy a či to je na reklamáciu?
1. Keď auto stojí pár dní, typické cez víkend a po ňom do práce, tak po prvotnom zaradení D sa vehikel rozbehne trhane. Nedeje sa to vždy a občas je to nepatrné ale niekedy dosť razantné.
2. Toto sa deje častejšie. Keď stojím za niekým na križovatke, pohnem sa, pustím plyn a následne ho znova pridám (povedzme, keď týpek predo mnou odbáča vpravo alebo vojdem do križovatky so značkou daj prednosť v jazde) tak sa zvykne dosť stať, že motor "zvädne" na otáčkach a chvíľu tej prevodovke trvá, že čo vlastne chcem. Toto je ešte ten lepší prípad. Horší je, keď len vybehnú otáčky ako keby tam bol neutrál, potom to dá kick a ide akoby nič. Deje sa to len na režime Normal, pri režime Sport nič také neevidujem.
Je celkom blbé, keď stojím za niekým už dlhšie na križovatke, dávame prednosť z oboch strán, spraví sa medzera, týpek vyrazí, chcem sa tam rýchlejšie aj ja pichnúť a stane sa toto.
Toto druhé mi príde ako chyba softvéru.
1. Keď auto stojí pár dní, typické cez víkend a po ňom do práce, tak po prvotnom zaradení D sa vehikel rozbehne trhane. Nedeje sa to vždy a občas je to nepatrné ale niekedy dosť razantné.
2. Toto sa deje častejšie. Keď stojím za niekým na križovatke, pohnem sa, pustím plyn a následne ho znova pridám (povedzme, keď týpek predo mnou odbáča vpravo alebo vojdem do križovatky so značkou daj prednosť v jazde) tak sa zvykne dosť stať, že motor "zvädne" na otáčkach a chvíľu tej prevodovke trvá, že čo vlastne chcem. Toto je ešte ten lepší prípad. Horší je, keď len vybehnú otáčky ako keby tam bol neutrál, potom to dá kick a ide akoby nič. Deje sa to len na režime Normal, pri režime Sport nič také neevidujem.
Je celkom blbé, keď stojím za niekým už dlhšie na križovatke, dávame prednosť z oboch strán, spraví sa medzera, týpek vyrazí, chcem sa tam rýchlejšie aj ja pichnúť a stane sa toto.
Toto druhé mi príde ako chyba softvéru.
Hyundai i30 fastback 1.4 t-gdi 7DCT 2018 Ultimate
Re: Cukání auta s dct, je to na servis nebo to je vlastnost?
Ahoj bando taky hledám vinu toho cukání. Měnil jsem silenblok převodovky tím to nebylo, dále mi měnili v převodovce origo olej tím to taky není, dělalo to i před výměnou. Nevíte na co se dal zaměřit?? Auto nehučí, nemlatí, nerachta nic neklepe. Motor tichý na volnoběh otáčky nekolisaji vše v pohodě. Motor 1.6 crdi 100kw automat (90000km)za každé tipy a rady budu rád pochybuji že to bude tím setrvačníkem
Re: Cukání auta s dct, je to na servis nebo to je vlastnost?
Ahoj, skús dať prémiovú naftu a zmeniť cerpacku. Mne to zatiaľ pomohlo keď sa problém objavil a tiež som nechcel veriť že by to bolo v nafte
Re: Cukání auta s dct, je to na servis nebo to je vlastnost?
Ahoj stegy jsem zapoměl ještě zmínit že palivo tankuji bez bioslozky na euroooil, před týdnem jsem měl rozebraný palivový čerpadlo abych se kouknul na sítko taky vše v pohodě nejeví to žádné nečistoty. Zkusil jsem ještě koupit zelenou plechovku přípravek od BG dekarbonizaci spalovacího ústrojí tak uvidíme zda to pomůže na srovnání a čištění vstřiku. Dělá mi to jen při nízkých otáčkách, jakmile tomu dám napít nedělá to při přidáváni plynu jen při nízkých otáčkách někde sem četl že by to mohl dělat špinavý egr ventil máte stim někdo zkušenosti? Jestli nepomůže plechovka chystám se vyčistit DPf, egr ventil sání a chladič.
-
- **
- Příspěvky: 127
- Registrován: 09 kvě 2022, 12:33
Re: Cukání auta s dct, je to na servis nebo to je vlastnost?
EGR ventil je nejpravděpodobnější příčina
E60 525D 145kW 2007
2x Accent 1.4 MCIII 74kW 2007
i30 GDi 99kW 2015
2x Accent 1.4 MCIII 74kW 2007
i30 GDi 99kW 2015
Re: Cukání auta s dct, je to na servis nebo to je vlastnost?
Ahoj dlhšie som sa neozval, nemal som problem, ale som daleko z domu (Francuzsko) a auto zacalo sklbat kua drat..... Este predtym som si vsimol, ze ked som siel z Brna do Prahy tak tam boli take mensie kopceky a ked som pridal pocul.som akokeby unikal.odniekal.vzruch, ubral nic ticho...pridal zase akokeby unik vzduchu. Teraz mi cuka asi motor (strata vykonu) robí mi to +- pri 120 tke a ked pridam, otacky tak 2250 +- viac to cuka ked ja pridam a zatial na tenpo.at sa to neprejavuje.
I30 kombi, 1.4TGDI, Style, 7 - DCT, RLED, Safety pack plus, 103 kW.
Citroen Xsara 1.4 i, 55 kW.
Citroen Xsara 1.4 i, 55 kW.
Re: Cukání auta s dct, je to na servis nebo to je vlastnost?
Zdravím, také bych měl dotaz ohledně automatu.
Dnes ráno jsem jel do práce, režim normal a převodovka řadila jako když u manuálu pustíte brzo spojku. Má s tím někdo zkušenost?
Díky.
Dnes ráno jsem jel do práce, režim normal a převodovka řadila jako když u manuálu pustíte brzo spojku. Má s tím někdo zkušenost?
Díky.