Motor 1.5DPi
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Motor 1.5DPi
Nedělá.Pouze manuál.
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
- Reklama
Re: Motor 1.5DPi
Hmm, škoda
Re: Motor 1.5DPi
Je to vysvětlené v tom videu od Vaculika. Prý by se ten automat na tomto výkonu uřadil k smrti. Ale to mi moc nejde do hlavy, když do dacie sandero s 1.0 turbem co má nepřimej vstřik a stovku uděla za smutných 14s... ho dali. Pravda je, že auto je vykonovou charakteristikou do města a ten automat je super věc do města, na neucpané dálnici ho sotva použíjeme. Já s tou pakou ale řadím moc rád, sice nejsem z teplého těsta, ale fakt se dobře drží a dobře se s ní řadí . Jen tu zpátečku asi jednou urvu.
Nezkoumal někdo zda na motoru je zapalovací lišta, nebo jednotlivé moduly jako mají např škodovky?
Nezkoumal někdo zda na motoru je zapalovací lišta, nebo jednotlivé moduly jako mají např škodovky?
I30, 1.5 DPI, HB, family Smart, Silky bronze
Opel Astra G, 1.4 16v, 66kW, 1999. HB.
Opel Astra G, 1.4 16v, 66kW, 1999. HB.
Re: Motor 1.5DPi
To Sandero má ale cvt, ta je pro tyhle účely lepší, protože má nekonečně mnoho převodových stupňů. Taková 1.5DPi s cvt by do města byla ultimátní kombinace.
Re: Motor 1.5DPi
Mitsubishi Space Star atmo 1.2 taky s automatem. Taky CVT.
Hyundai i30 HB 1.5 DPi, MY22, comfort.
Re: Motor 1.5DPi
Já jsem naopak rád za manuál . Co nejjednodušší motor + co nejjednodušší převodovka = co nejmenší možnost, že se něco po..re.
Hyundai i30 HB 1.5 DPI, 81kW, Smart - Polar white, r.v. 2021
Suzuki Swift 1.3 GLX, 68kW, r.v. 2008
ex Škoda Fabia Combi 1.2 HTP, 47kW, r.v. 2007, LPG od r. 2015
ex Škoda Felicia LXI 1.3, 50kW, r.v. 2000
Suzuki Swift 1.3 GLX, 68kW, r.v. 2008
ex Škoda Fabia Combi 1.2 HTP, 47kW, r.v. 2007, LPG od r. 2015
ex Škoda Felicia LXI 1.3, 50kW, r.v. 2000
Re: Motor 1.5DPi
Mam dotaz, muze se menit tuhost spojky s rychlosti vozu ? Me to prijde jako blbost , ale vyzkousel jsem max rychlost s maximalnim zrychlenim a prislo mi, ze pedal spojky totalne vymeknul , upne se mi propadala noha jako bych tam zadny pedal nemel. Ale jinak jede to hezky i ve 180 je to ovladatelne a nemam pocit , ze se mi to rozpadne jako v jednickovy fabce, tam jsem jel max 160.
Hyundai i30 1,5 DPi HB start plus, bílá (25.11.2021)
škoda Fabia 1,4 mpi 44kw, 2002
škoda Fabia 1,4 mpi 44kw, 2002
Re: Motor 1.5DPi
Jednu věc jsem vnímal u přesednuti do stareho vozu, spojka se mi v něm šlapala vždy víc ztěžka než v DPI. Mhev v režimu race zase uměl ubrat posilování volantu, při stání mi ten volant příjde i v DPI víc naposilovaný, než za jízdy. Takže myslím si že ta spojka by taky mohla být regulovatelná. Ale pochybuju že by to DPI mělo.
Jinak tomu plavání co popisuje hrubis taky nerozumím, asi jsem zvyklej na staré auta. Mě přijde že tohle auto je na silnici přilepené jak lepidlem, alespoň ten HB s tou "horší" torzkou.
Jinak tomu plavání co popisuje hrubis taky nerozumím, asi jsem zvyklej na staré auta. Mě přijde že tohle auto je na silnici přilepené jak lepidlem, alespoň ten HB s tou "horší" torzkou.
I30, 1.5 DPI, HB, family Smart, Silky bronze
Opel Astra G, 1.4 16v, 66kW, 1999. HB.
Opel Astra G, 1.4 16v, 66kW, 1999. HB.
Re: Motor 1.5DPi
A máme tady čerstvý testík od Honzy Koubka, ten nám auto vychválil na něj až nevídaně.
https://www.garaz.cz/clanek/videa-dostu ... .seznam.cz
https://www.garaz.cz/clanek/videa-dostu ... .seznam.cz
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
-
- Příspěvky: 3
- Registrován: 26 čer 2022, 15:06
Re: Motor 1.5DPi
Zdravím, nemá někdo změřeno pružné zrychlení, např. z 80 na 110 km/h na trojku, popř. z 90 na 120, což už asi bude na čtyřku? To tak odpovídá nutnosti rychlého předjetí na okresce/státovce...Uvažuju o tomhle autě/motoru, protože mám hodně krátkých tras, ale rád bych na tom byl alespoň stejně, jako u mé současné atmosféry a vyšší euronorma zrovna dynamice u atmosfér nepřeje...a takhle bych si to mohl alespoň pro začátek porovnat, zda má cenu vůbec zkušební jízda
Re: Motor 1.5DPi
Koukni se na Youtube, tam je několik srovnávacích testů i s turbomotory i s atmosférou v předchozí verzi i30 a sice 1.6 Mpi 88 kw a ten motor 1.5DPi jezdí dost dobře na své parametry.
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Re: Motor 1.5DPi
graf zrychlení resp více na https://www.automobile-catalog.com/auta_perf1.php
Acceleration:
0-30 km/h (s): 2.3
0-40 km/h (s): 2.9
0-50 km/h (s): 4.1
0-60 km/h (s): 5.3
0-70 km/h (s): 6.5
0-80 km/h (s): 7.9
0-90 km/h (s): 9.9
0-100 km/h (s): 12.1
0-110 km/h (s) 14.4
0-120 km/h (s): 17.1
0-130 km/h (s): 20.9
0-140 km/h (s): 25.3
0-150 km/h (s): 30.6
0-160 km/h (s): 38.7
0-170 km/h (s): 62.5
0-180 km/h (s): 104.2
Acceleration:
0-30 km/h (s): 2.3
0-40 km/h (s): 2.9
0-50 km/h (s): 4.1
0-60 km/h (s): 5.3
0-70 km/h (s): 6.5
0-80 km/h (s): 7.9
0-90 km/h (s): 9.9
0-100 km/h (s): 12.1
0-110 km/h (s) 14.4
0-120 km/h (s): 17.1
0-130 km/h (s): 20.9
0-140 km/h (s): 25.3
0-150 km/h (s): 30.6
0-160 km/h (s): 38.7
0-170 km/h (s): 62.5
0-180 km/h (s): 104.2
- Přílohy
-
- zrychleni.jpg (41.74 KiB) Zobrazeno 713 x
i30 kombi 2020- Style 1.4 t-gdi navi Olivine Grey
ex : Nissan Primera 2.0i
ex : Nissan Primera 2.0i
Re: Motor 1.5DPi
Pokud to video vnímám správně, tak pán recenzér schvalí řekněme auto jako takové, ale o výkonu motoru kladně nemluví. Těch 110koní je pro mnoho lidí vysoké čislo, co ale za volantem úplně ztratí hodnotu.
Jaromíre, nevím na jakou atmosferu jsi zvyklý. Z mého delšího srovnávání je pocitový výkon tohoto motoru v HB podobný jako u mé staré astry G, co ale měla 66kw. Do 80km/h to jede dle mě celkem svižné. Předjíždět ale někoho nad 80km/h už ale zábava opravdu není. A jsem občas překvapen, že si ho pochvalují lidi co jezdí dálky a dálnice. Pokud máš atmosferu o objemu např. 1.4 myslím že si určitě nepohoršíš. Pokud máš ale například starou 1.6 s 72kw co zvládne stovku za 10s, pak už asi pocitíš útlum.
Jaromíre, nevím na jakou atmosferu jsi zvyklý. Z mého delšího srovnávání je pocitový výkon tohoto motoru v HB podobný jako u mé staré astry G, co ale měla 66kw. Do 80km/h to jede dle mě celkem svižné. Předjíždět ale někoho nad 80km/h už ale zábava opravdu není. A jsem občas překvapen, že si ho pochvalují lidi co jezdí dálky a dálnice. Pokud máš atmosferu o objemu např. 1.4 myslím že si určitě nepohoršíš. Pokud máš ale například starou 1.6 s 72kw co zvládne stovku za 10s, pak už asi pocitíš útlum.
I30, 1.5 DPI, HB, family Smart, Silky bronze
Opel Astra G, 1.4 16v, 66kW, 1999. HB.
Opel Astra G, 1.4 16v, 66kW, 1999. HB.
Re: Motor 1.5DPi
Test za mna dobry, ale vzdy ma v nich vytocia uplne skolacke chyby, co sa chybnych technickych specifikacii tyka.
Nie, vybava Smart vzadu LEDky rozhodne nema (use your freaking eyes!), nie, display MMS poFL nema 12,3" (je to 10,25", ale kto by si to pamatal, ked je to len napisane v oboch cennikoch), nie, Family Smart nie je packet vybavy k Family Comfort (je to samostatny vybavovy stupen odvodeny od vybavy Smart). No co s bezpecnostnych prvkov tyka. Ano, nemam problem uznat, ze LKA nie je bohvie aky dokonaly system, a tiez ho pravidelne vypinam. Ale v meste, pokial clovek ide predpisovo (cize do 50km/h) sa nikdy neaktivuje, takze tam vas fakt obtazovat nebude... No a este by ma zaujimalo, kde vo vybave Smart najdem system RCCW... Pretoze v danej kolonke v cenniku to urcite nie je (zas je az vedla, podobne ako tie LED svetla, previt jeden)...
Okrem toho v podstate nemam vyhrad, bo i30 je ako to Honza spominal. Pohodlne, perfektne ovladatelne (aj co sa jazdy, aj co sa interieru tyka) auto s rozmernym kufrom, ktore sa aj dnes da zohnat stale za rozumnu cenu. Neviem na kolko bych sa spoliehal na prehlasenie, ze dalsia generacia je uz vo vyvoji, nakolko ohladom tohto v priestore prudia rozhne protichodne informacie, ale pokial by na nu naozaj prislo, tak sa kludne stavim, ze terajsia DPi uz v nej fakt nebude. Takze kto chce, mal by si pohnut, lacnejsia uz urcite nebude, a casom nebude vobec...
Nie, vybava Smart vzadu LEDky rozhodne nema (use your freaking eyes!), nie, display MMS poFL nema 12,3" (je to 10,25", ale kto by si to pamatal, ked je to len napisane v oboch cennikoch), nie, Family Smart nie je packet vybavy k Family Comfort (je to samostatny vybavovy stupen odvodeny od vybavy Smart). No co s bezpecnostnych prvkov tyka. Ano, nemam problem uznat, ze LKA nie je bohvie aky dokonaly system, a tiez ho pravidelne vypinam. Ale v meste, pokial clovek ide predpisovo (cize do 50km/h) sa nikdy neaktivuje, takze tam vas fakt obtazovat nebude... No a este by ma zaujimalo, kde vo vybave Smart najdem system RCCW... Pretoze v danej kolonke v cenniku to urcite nie je (zas je az vedla, podobne ako tie LED svetla, previt jeden)...
Okrem toho v podstate nemam vyhrad, bo i30 je ako to Honza spominal. Pohodlne, perfektne ovladatelne (aj co sa jazdy, aj co sa interieru tyka) auto s rozmernym kufrom, ktore sa aj dnes da zohnat stale za rozumnu cenu. Neviem na kolko bych sa spoliehal na prehlasenie, ze dalsia generacia je uz vo vyvoji, nakolko ohladom tohto v priestore prudia rozhne protichodne informacie, ale pokial by na nu naozaj prislo, tak sa kludne stavim, ze terajsia DPi uz v nej fakt nebude. Takze kto chce, mal by si pohnut, lacnejsia uz urcite nebude, a casom nebude vobec...
Hyundai i30 1.5 T-GDI iMT Family Smart 2022, 117kW/253Nm, Engine Red - od 12.4.2022
Toyota Corolla 1.8 VVTL-i MT T-Sport 2003, 141kW/180Nm, Red
Toyota Corolla 1.8 VVTL-i MT T-Sport 2003, 141kW/180Nm, Red
Re: Motor 1.5DPi
Já tedy nevím, ale už jsem na více místech (včetně téhle recenze) slyšel, jak se s tímhle motorem pořád musí řadit. Snad jakoby řidič ani nesundal ruku z řadící páky. Auto mám už přes rok a nic takového jsem tedy nepocítil. Jezdím úplně na pohodu a řadím stejně jako s jakýmkoli jiným manuálem, snad jen s tím rozdílem, že většinou vynechávám 5 a řadím ze 4 většinou rovnou na 6. Takže uřadit se snad může s tímhle motorem jen někdo, kdo vyžaduje sportovní jízdu, neustále zrychluje zpomaluje a předjíždí ... a takový člověk si snad nepořídí auto s takovým motorem. Já teda nemůžu říct, že by mi při předjíždění chyběl výkon. Asi jsem kliďas a předjíždím bezpečně tam kde to jde, nehoním to v nějaké větší koloně koloně auto po autu.Maras píše: ↑26 čer 2022, 18:15 A máme tady čerstvý testík od Honzy Koubka, ten nám auto vychválil na něj až nevídaně.
https://www.garaz.cz/clanek/videa-dostu ... .seznam.cz
Hyundai i30 HB 1.5 DPI, 81kW, Smart - Polar white, r.v. 2021
Suzuki Swift 1.3 GLX, 68kW, r.v. 2008
ex Škoda Fabia Combi 1.2 HTP, 47kW, r.v. 2007, LPG od r. 2015
ex Škoda Felicia LXI 1.3, 50kW, r.v. 2000
Suzuki Swift 1.3 GLX, 68kW, r.v. 2008
ex Škoda Fabia Combi 1.2 HTP, 47kW, r.v. 2007, LPG od r. 2015
ex Škoda Felicia LXI 1.3, 50kW, r.v. 2000