Za mňa je to stále úlet. Furt sa tu bavíme o aute segmentu C, teda nižšia stredná trieda. A u nej budem pokladať sedem miestnu cenovku za úlet, nech sa jedná o ktorúkoľvek automobilku. Duplom, keď tá Astra začína na relatívne normálnych cenách, a až PHEV verzia tú cenovku posiela do neslušných výšin...Mr. HYUNDAI píše: ↑08 črc 2022, 15:29 Pak to zřejmě není zas až takový úlet, ale prostě realita cen obecně (i když neveselá).
OPEL Astra L 1,2T 130 6MT Elegance / PHEV GS line
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Re: OPEL Astra L 1,2T 130 6MT Elegance / PHEV GS line
Hyundai i30 1.5 T-GDI iMT Family Smart 2022, 117kW/253Nm, Engine Red - od 12.4.2022
Toyota Corolla 1.8 VVTL-i MT T-Sport 2003, 141kW/180Nm, Red
Toyota Corolla 1.8 VVTL-i MT T-Sport 2003, 141kW/180Nm, Red
- Reklama
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8132
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: OPEL Astra L 1,2T 130 6MT Elegance / PHEV GS line
presnee! ja by som nepovedal, ze nie je ani o 200 000kc lepsia ako pekne poskladana i30 s 1,5TGDi v podstate v najvyssej vybave
Rozhodne nie je lepsia ako Tucson HEV (ako priklad) ktory sa da s par serepetickami bokom (tazne/priplatkova farba) kupit do 850 000kc
PHEV ja povazujem za slepu vyvojovu vetvu, pretoze kombinuje negativa obidvoch pohonov a defacto nedava ziadnu logiku u auta so 400l kuform zaradeneho do nizsej strednej. Velka hmotnost, nizky dojazd na elektrinu, pomale nabijanie. Na druhej strane nutnost servisovat a zivit oturbeny motor s filtrom pevnych castic. Marginalna cielova skupina (skutocne netusim ci je to auto mozne nazvat rodinnym, pretoze poskakovat po meste s oturbenym benzinom (je to priamovstrek?) , mnoo je to stale nein danke. A u oplu / Pazoutu zvlast:-D
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11625
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: OPEL Astra L 1,2T 130 6MT Elegance / PHEV GS line
No, u těch 8 litrů je řeč o "rychlejších přesunech" - jak pisálky znám, tak to je eufemismus pro jízdy na dobytka . Do KV už je dnes z Prahy zhruba polovina po dálnici a tam to dal za 5,5. Já touhle trasou končím na Valči a s i30 tam bývám pod 5 ...
A ceny PHEV? Prostě takové být musí - pořád je to auto daného segmentu se spalovacím motorem a automatickou převodovkou + elektromotor + baterka (10 kWh stojí zhruba Kč 100.000,-) + fičury okolo.
Stačí srovnat ceny spalovacích a PHEV Tucsonů (například ).
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: OPEL Astra L 1,2T 130 6MT Elegance / PHEV GS line
porovnaním nášho cenníka corolla 2.0 hybrid vs tento opel tá cena opla je úplne primeraná.... či je to veľa pre danú peňaženku je iná vec. To nech sa porovnávajú peňaženky.
Getz 1.4, 04-2006
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8132
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: OPEL Astra L 1,2T 130 6MT Elegance / PHEV GS line
porovnavat spiicku v oblasti hybridov a vlastne aj spolahlivosti s oplom, ktory nie je a nikdy nebol kvalitnym autom (a teraz to nebude lepsie) nie je moc koser
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: OPEL Astra L 1,2T 130 6MT Elegance / PHEV GS line
porovnávame ceny... automobilky nezohľadňujú v cene výrobku všeobecný " pohľad na model, značku". Lebo konkurencia.
Inak dnešný moderný kupec nerieši či v hybride je turbo alebo nie, či je tam klasický automat alebo nejaký iný... Proste si porovnáva ceny a kilá výbavy ktorú za to dostane.
Inak dnešný moderný kupec nerieši či v hybride je turbo alebo nie, či je tam klasický automat alebo nejaký iný... Proste si porovnáva ceny a kilá výbavy ktorú za to dostane.
Getz 1.4, 04-2006
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8132
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: OPEL Astra L 1,2T 130 6MT Elegance / PHEV GS line
tak to mi je potom moderneho kupca luto
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: OPEL Astra L 1,2T 130 6MT Elegance / PHEV GS line
ľudia už nekupujú auto na 300-400 000km... povozia sa tak 3-5 rokov a predaj.. prvý vlastník to poväčšine prežije bez problémov a koho zaujíma kupec jazdenky...
Ľudia majú peňáze a majú ich dosť....
Ľudia majú peňáze a majú ich dosť....
Getz 1.4, 04-2006
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11625
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: OPEL Astra L 1,2T 130 6MT Elegance / PHEV GS line
A další účinkování Astry PHEV - https://www.autojournal.cz/test-opel-as ... ane-karty/
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11625
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: OPEL Astra L 1,2T 130 6MT Elegance / PHEV GS line
Sliby se mají plnit!
Shodou poněkud neuvěřitelných okolností kombinovaných s mojí nemalou drzostí se mi podařilo získat na 24 hodin Astru PHEV. Smysl této akce byl jediný - zjistit co Astra a náš tankodrom. Doufal jsem, že to bude přesně auto ve specifikaci, kterou mám vyhlédnutou jako skladovku, tedy na 18'' kolech, to se nenaplnilo, tohle auto je z druhé várky objednaných aut a je na 17'', které jsou pro výbavu GS Line standardem.
Nicméně to vlastně nevadí - rozdíl v chování na 17'' a 18'' kolech je už vcelku malý, zejména na této platformě, jak jsem se mohl přesvědčit např. při testech P308 .
Objevil se ovšem jiný problém... Zápůjčka byla domluvena již před Velikonocemi, ale na začátku tohoto týdne se stala naprosto neočekáváná věc.
Při testu IONIQu 5 jsem si stěžoval na neklid podvozku na silnici vedoucí do našeho městyse. Tenkrát se objevila tato otázka:
Jenže ona předevčírem začala kompletní rekonstrukce celé silnice !
Ze všech těch rozmlácených úseků mi tady v okolí zbyly jen dva docela krátké...
Má tedy smysl tuhle Astru zkoušet? Jistě, že má!
A začneme tím nejpodstatnějším - podvozkem. Ty dva úseky co zbyly fakt stojí za to a Astru skutečně prověřily. Podvozek odvádí velmi dobrou práci, zadní náprava je naladěná, s ohledem na svou konstrukci v podobě vlečky, až neuvěřitelně. Auto je krásně stabilní, pružiny s tlumiči statečně odfiltrovávají nerovnosti a výtluky. Ani jednou si podvozek nesáhl "na dno" svých schopností a moje záda si nejen lebedila v AGR sedadlech. Ani když jsem jel sám a zadní nápravě nepomáhalo zatížení jsem nezaznamenal neklid, otřesy či nepohodlí .
Jednu drobnou pihu jsem ovšem zaznamenal dnes ráno - lehké povrzávání okolo levého výdechu ventilace. Stačilo ale drobet pomačkat a bylo ticho. Těžko říct, zda je to konstrukční problém nebo problém konkrétního auta, které má v tuto chvíli najeto 8.788 km .
Další podstatnou věcí je u nás vnitřní prostor, zejména vzadu. Pokud si dcera sedne za mě, tak má před koleny ještě cca 6 cm volného místa, nad hlavou je to samozřejmě oproti fastbacku výrazně lepší (holt daň za krásu ). Když se ovšem na pravé straně budou muset složit moje žena a moje máma, tak to bude na hraně. Tady jsem reálně na vážkách, zda nepočkat dva měsíce na kombíčka, který má delší rozvor...
Zaměřil jsem se na páčky pod volantem. Ano, nejsou tak designově krásné jako v Tucsonu NX4, nejsou tak mohutné a bytelně vypadající jako v i30 PDe, ale po funkční stránce k nim nemám nejmenších výhrad.
Pohon jsme tu už probírali několikrát, ale opět se musím podělit o svoje nadšení z jeho fungování. Celý systém je špičkově kultivovaný a pokud používáte hlavu i úsporný.
Dlouho jsem v Astře neseděl, a tak jsem jí trochu upozadil. Moc se těším na novou Konu a facelifty i30 a Tucsonu. Ale po té, co jsem měl opět možnost se Astrou PHEV projet se mi vrátila zpět do centra pozornosti. Tohle auto se mi líbí, výborně se mi v něm sedí, řídí se "samo"...
Ale asi počkám ještě na příchod kombíku
Shodou poněkud neuvěřitelných okolností kombinovaných s mojí nemalou drzostí se mi podařilo získat na 24 hodin Astru PHEV. Smysl této akce byl jediný - zjistit co Astra a náš tankodrom. Doufal jsem, že to bude přesně auto ve specifikaci, kterou mám vyhlédnutou jako skladovku, tedy na 18'' kolech, to se nenaplnilo, tohle auto je z druhé várky objednaných aut a je na 17'', které jsou pro výbavu GS Line standardem.
Nicméně to vlastně nevadí - rozdíl v chování na 17'' a 18'' kolech je už vcelku malý, zejména na této platformě, jak jsem se mohl přesvědčit např. při testech P308 .
Objevil se ovšem jiný problém... Zápůjčka byla domluvena již před Velikonocemi, ale na začátku tohoto týdne se stala naprosto neočekáváná věc.
Při testu IONIQu 5 jsem si stěžoval na neklid podvozku na silnici vedoucí do našeho městyse. Tenkrát se objevila tato otázka:
Moje reakce byla tenkrát očekávatelná - to nehrozí.
Jenže ona předevčírem začala kompletní rekonstrukce celé silnice !
Ze všech těch rozmlácených úseků mi tady v okolí zbyly jen dva docela krátké...
Má tedy smysl tuhle Astru zkoušet? Jistě, že má!
A začneme tím nejpodstatnějším - podvozkem. Ty dva úseky co zbyly fakt stojí za to a Astru skutečně prověřily. Podvozek odvádí velmi dobrou práci, zadní náprava je naladěná, s ohledem na svou konstrukci v podobě vlečky, až neuvěřitelně. Auto je krásně stabilní, pružiny s tlumiči statečně odfiltrovávají nerovnosti a výtluky. Ani jednou si podvozek nesáhl "na dno" svých schopností a moje záda si nejen lebedila v AGR sedadlech. Ani když jsem jel sám a zadní nápravě nepomáhalo zatížení jsem nezaznamenal neklid, otřesy či nepohodlí .
Jednu drobnou pihu jsem ovšem zaznamenal dnes ráno - lehké povrzávání okolo levého výdechu ventilace. Stačilo ale drobet pomačkat a bylo ticho. Těžko říct, zda je to konstrukční problém nebo problém konkrétního auta, které má v tuto chvíli najeto 8.788 km .
Další podstatnou věcí je u nás vnitřní prostor, zejména vzadu. Pokud si dcera sedne za mě, tak má před koleny ještě cca 6 cm volného místa, nad hlavou je to samozřejmě oproti fastbacku výrazně lepší (holt daň za krásu ). Když se ovšem na pravé straně budou muset složit moje žena a moje máma, tak to bude na hraně. Tady jsem reálně na vážkách, zda nepočkat dva měsíce na kombíčka, který má delší rozvor...
Zaměřil jsem se na páčky pod volantem. Ano, nejsou tak designově krásné jako v Tucsonu NX4, nejsou tak mohutné a bytelně vypadající jako v i30 PDe, ale po funkční stránce k nim nemám nejmenších výhrad.
Pohon jsme tu už probírali několikrát, ale opět se musím podělit o svoje nadšení z jeho fungování. Celý systém je špičkově kultivovaný a pokud používáte hlavu i úsporný.
Dlouho jsem v Astře neseděl, a tak jsem jí trochu upozadil. Moc se těším na novou Konu a facelifty i30 a Tucsonu. Ale po té, co jsem měl opět možnost se Astrou PHEV projet se mi vrátila zpět do centra pozornosti. Tohle auto se mi líbí, výborně se mi v něm sedí, řídí se "samo"...
Ale asi počkám ještě na příchod kombíku
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: OPEL Astra L 1,2T 130 6MT Elegance / PHEV GS line
Je zábavne sledovať ako ľudia idú v určitých koľajách.
Podľa tejto logiky by som si nikdy nekúpil a vlastne ani žiadného francúza a pod.
Odhliadnúc od toho že mám v podpise teraz Opla,tvrdím najprv vyskúšaj a potom súď.A hlavnej vyberaj to čo je dobré z konkrétnej ponuky.
Ináč nič v zlom.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Re: OPEL Astra L 1,2T 130 6MT Elegance / PHEV GS line
Presne tak, ja zase znam dost lidi, kteri nadavaji na hyundai, ze to je srac*a. Mexicane ze jsi se o auto staral 20 let a jezdilo ti bez problemu je dusledek pece, mam to podobne. Pokud nekdo jezdil v Oplu z roku 1995, pak to chapu ze spokojeny nebyl, ale dovolim si tvrdit ze uz tak od roku 2005 byly ty modely spolehlivy, pokud clovek dodrzoval servisni intervaly. Ale to plati dodnes.
Manzelka ma byvalou kolegyni, ktera "menila" olej tim zpusobem, ze jen dolejvala a nevypoustela a v servisu se hodne divili, kdyz tam po 5 letech prijela
Manzelka ma byvalou kolegyni, ktera "menila" olej tim zpusobem, ze jen dolejvala a nevypoustela a v servisu se hodne divili, kdyz tam po 5 letech prijela
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: OPEL Astra L 1,2T 130 6MT Elegance / PHEV GS line
Mr. : Děkuji za počtení k obědu.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11625
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: OPEL Astra L 1,2T 130 6MT Elegance / PHEV GS line
Za málo.
To auto mě fakt baví. Třeba ikona k adaptivnímu tempomatu využívá logicky symbol vlastního auta zobrazeného zezadu a před ním se zobrazují ony 3 linie vymezující tři úrovně reakce (brzo, normální, pozdě). Tohle autíčko svítí na palubce pořád. A když šlápneš na brzdu, tak tohle zobrazované autíčko rozsvítí brzdová světla. Ptákovina, ale je to nápadité.
Ne vždy je spalovací motor v takových otáčkách a zátěži, abys o něm věděl. Takže jestli jedeš na spalovák nebo elektromotor se dozvíš z barvy rychloměru (modře elektro, šedá spalovák) a všímavější zaznamenají i to, že pokud jedeš na elektro, tak svítí na palubce jen písmeno "D", pokud se zapojí spalovák, logicky musí použít i převodovku, a tak se u písmena "D" zobrazí i příslušná zařazená rychlost (mimochodem, osmičku to řadí fakt brzo).
Ambientní osvětlení interiéru je příjemně decentní. Jde nastavit hodně barev, tady je logicky červená. Ale není to obtěžující.
Drátky vyhřívání čelního skla pro mě nepředstavují problém ani v noci v návaznosti na světla protijedoucích aut. Zaznamenám je jen při jízdě proti slunci, kdy se občas o nějaký lehce odrazí světlo, ale to dělalo už na Fordech a ani tam mi to nevadilo.
To auto mě fakt baví. Třeba ikona k adaptivnímu tempomatu využívá logicky symbol vlastního auta zobrazeného zezadu a před ním se zobrazují ony 3 linie vymezující tři úrovně reakce (brzo, normální, pozdě). Tohle autíčko svítí na palubce pořád. A když šlápneš na brzdu, tak tohle zobrazované autíčko rozsvítí brzdová světla. Ptákovina, ale je to nápadité.
Ne vždy je spalovací motor v takových otáčkách a zátěži, abys o něm věděl. Takže jestli jedeš na spalovák nebo elektromotor se dozvíš z barvy rychloměru (modře elektro, šedá spalovák) a všímavější zaznamenají i to, že pokud jedeš na elektro, tak svítí na palubce jen písmeno "D", pokud se zapojí spalovák, logicky musí použít i převodovku, a tak se u písmena "D" zobrazí i příslušná zařazená rychlost (mimochodem, osmičku to řadí fakt brzo).
Ambientní osvětlení interiéru je příjemně decentní. Jde nastavit hodně barev, tady je logicky červená. Ale není to obtěžující.
Drátky vyhřívání čelního skla pro mě nepředstavují problém ani v noci v návaznosti na světla protijedoucích aut. Zaznamenám je jen při jízdě proti slunci, kdy se občas o nějaký lehce odrazí světlo, ale to dělalo už na Fordech a ani tam mi to nevadilo.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: OPEL Astra L 1,2T 130 6MT Elegance / PHEV GS line
Fajn auto, díky za sdílení podrobností, ony ty maličkosti co popisuješ dělají celkový dojem a tak nějak se člověku vryjou jako pozitivní do paměti.
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...