Moje i40
Moderátor: Moderátoři
Moje i40
Kdyz uz jsem se dneska tak moc rozepsal, tak zkusim semka hodit par fotek.
- Přílohy
-
- IMG_20201124_214153_copy_864x1152.jpg (84.76 KiB) Zobrazeno 2335 x
-
- Point Blur_Nov252020_012419_copy_878x1171.jpg (38.78 KiB) Zobrazeno 2335 x
-
- IMG_20201124_213326_copy_864x1152.jpg (48.32 KiB) Zobrazeno 2339 x
-
- IMG_20201124_213524_copy_864x1152.jpg (54.22 KiB) Zobrazeno 2339 x
-
- IMG_20201124_013553_copy_864x1152.jpg (20.33 KiB) Zobrazeno 2339 x
I40 WG 2016 DCT Premium Luxury 1.7CRDI
- Reklama
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Moje i40
Hezky podsvícené kliky, jak venkovní, tak vnitřní.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Moje i40
Diky
Vsechno je to origo z korejske i40...
Podsviceni tech vnitřních klik je dodelavane ale neni to vončo... Mozna casem
Vsechno je to origo z korejske i40...
Podsviceni tech vnitřních klik je dodelavane ale neni to vončo... Mozna casem
I40 WG 2016 DCT Premium Luxury 1.7CRDI
Re: Moje i40
Jak uz jsem psal v jinem vlakne - auto v servisu tesne pred vyprsenim zaruky. Prestalo me fungovat vyhrivani volantu. Problem udajne v kroužku pod volantem. Taky obcas na volnobeh vibrace motoru. Budou menit oba silentbloky, takze se modlim at to pomůže. Opet odešlo rameno, coz nechapu, ze tak brzo. Delphi kupuji naposled.
Na dotaz, ze me obcas skripe palubovka v mestech u celniho okna, tak pry to resili, ze cela palubka ven a pretesnit. Zatim tam mam gumu z aliexpresu, ktera hodne pomohla ale neni to vono. Kdyz je venku kolem 0, tak je to trochu slyset. Objednal jsem trochu jinej typ, tak pak napisu, jestli to pomohlo. Je to bolest skoro vsech i40ek.
Na dotaz, ze me obcas skripe palubovka v mestech u celniho okna, tak pry to resili, ze cela palubka ven a pretesnit. Zatim tam mam gumu z aliexpresu, ktera hodne pomohla ale neni to vono. Kdyz je venku kolem 0, tak je to trochu slyset. Objednal jsem trochu jinej typ, tak pak napisu, jestli to pomohlo. Je to bolest skoro vsech i40ek.
I40 WG 2016 DCT Premium Luxury 1.7CRDI
Re: Moje i40
Tak jsem udelal nezbytnou upravu na aute. Smysl? Obrovskej
- Přílohy
-
- IMG_20201229_161005_copy_691x921.jpg (88.93 KiB) Zobrazeno 2213 x
-
- IMG_20201229_154609_copy_691x921.jpg (70.63 KiB) Zobrazeno 2213 x
-
- IMG_20201229_155716_copy_691x921.jpg (87.73 KiB) Zobrazeno 2213 x
I40 WG 2016 DCT Premium Luxury 1.7CRDI
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Moje i40
O kolik pocitových procent to hraje lépe?
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Moje i40
0 50%, jelikoz na prednich dverich již byli origo
I40 WG 2016 DCT Premium Luxury 1.7CRDI
Re: Moje i40
Malej update. Auto uz ma najeto 237.000km a uz delsi dobu jsem mel krivy kotouce. Koupil jsem pred nekolika mesici vsechny 4 od firmy Rotinger(Polsko) a teprve vcera je nechal namontovat. Jsou vrtany s drazkovanim a pokud se dobre pamatuju, tak jsem za ne daval kolem 5.000kc za vsechny 4. Predni 320mm a zadni 300 u faceliftu na 18". Zatim jsem najel jen par km, takze je nemuzu jeste ohodnotit, tak snad po cca 200km, az si trochu sednou. Jinak, diky tomu, ze kotouce maji drazkovani/diry, tak se musi davat pozor na to, ze se deli na levy a pravy, coz je pouze napsano na igelitu, v kterym jsou zabaleny a lechce se to da prehlednout!
Co se tyce desek, tak přední TRW. Zadni origo, jelikoz u druhovyroby me pokaždý přišlo ze treci plocha je o kapanek mensi nez u originalu... Vice info na fotografiích.
Co se tyce desek, tak přední TRW. Zadni origo, jelikoz u druhovyroby me pokaždý přišlo ze treci plocha je o kapanek mensi nez u originalu... Vice info na fotografiích.
- Přílohy
-
- IMG_20220120_165957_copy_387x688.jpg (55.99 KiB) Zobrazeno 1460 x
-
- IMG_20220120_160135_copy_369x657.jpg (55.38 KiB) Zobrazeno 1460 x
-
- IMG_20220120_151621_copy_369x657.jpg (56.5 KiB) Zobrazeno 1460 x
-
- IMG_20220120_161451_copy_356x633.jpg (60.57 KiB) Zobrazeno 1460 x
I40 WG 2016 DCT Premium Luxury 1.7CRDI
Re: Moje i40
Takze, auto uz ma 263.000km. Predni kotouce Rotinger sla do pryc. Byla to jedna velká katastrofa...
Nove jsem dal kotouce+desky Brembo. Prvnich 1000km byl hroznej piskot ale tedko uz klid krom trochu pri couvani... Jinak vse super.
Tece me bohužel chladic. Nahrada podle cisla dilu 25310-3Z950 neexistuje. Novej origo kolem 16tkc. Nechapu v cem muze byt rozdil u i40 s DCT.
Vymenil jsem alespon nadobku 25430-3Z100 a konecne uz vidim kolik je tam kapaliny...
Zhruba ve 240.000km jsem vymenil predni tlumice. Byli uplne KO. Dal jsem Sachs(prvovyroba) 315 756 a 315 758. Podle vsech katalogu na facelift nepasujou ale opak je pravdou. Bohuzel predni levej me odesel po mesici, tak jsem musel koupit opet novej
Za nedlouho me ceka cisteni sani, egr, skrtici klapky a dpf filtru, protoze se me spousti regenerace snad kazdych 30km. Tím pádem, o spotrebe radsi nebudu mluvit
Vsiml jsem si oleje v sani, takze bud odchazejici turbo nebo spatny viko valcu motoru.
Pred rokem me zacal blbnout pravej xenon. Rikal jsem si, ze to bude výbojka, tak jsem koupil novy D3S ledky. Nakonec to bylo trafo DHB-2G-D3-LIN. LED vybojky uz jsem tam nechal a po roce musim konstatovat, ze sviti opravdu dobre.
Do zpatecek jsem dal ledky Auxito.
Zadni blinkry Philips x-treme ultinon gen2 PY21W
Vse funguje na výbornou.
Nove jsem dal kotouce+desky Brembo. Prvnich 1000km byl hroznej piskot ale tedko uz klid krom trochu pri couvani... Jinak vse super.
Tece me bohužel chladic. Nahrada podle cisla dilu 25310-3Z950 neexistuje. Novej origo kolem 16tkc. Nechapu v cem muze byt rozdil u i40 s DCT.
Vymenil jsem alespon nadobku 25430-3Z100 a konecne uz vidim kolik je tam kapaliny...
Zhruba ve 240.000km jsem vymenil predni tlumice. Byli uplne KO. Dal jsem Sachs(prvovyroba) 315 756 a 315 758. Podle vsech katalogu na facelift nepasujou ale opak je pravdou. Bohuzel predni levej me odesel po mesici, tak jsem musel koupit opet novej
Za nedlouho me ceka cisteni sani, egr, skrtici klapky a dpf filtru, protoze se me spousti regenerace snad kazdych 30km. Tím pádem, o spotrebe radsi nebudu mluvit
Vsiml jsem si oleje v sani, takze bud odchazejici turbo nebo spatny viko valcu motoru.
Pred rokem me zacal blbnout pravej xenon. Rikal jsem si, ze to bude výbojka, tak jsem koupil novy D3S ledky. Nakonec to bylo trafo DHB-2G-D3-LIN. LED vybojky uz jsem tam nechal a po roce musim konstatovat, ze sviti opravdu dobre.
Do zpatecek jsem dal ledky Auxito.
Zadni blinkry Philips x-treme ultinon gen2 PY21W
Vse funguje na výbornou.
- Přílohy
-
- IMG_20220626_161319_copy_361x642.jpg (65.8 KiB) Zobrazeno 1096 x
-
- IMG_20220628_001108_copy_432x768.jpg (38.41 KiB) Zobrazeno 1096 x
-
- IMG_20220627_025201_copy_432x768.jpg (46.22 KiB) Zobrazeno 1096 x
-
- IMG_20220627_025304_copy_481x856.jpg (30.82 KiB) Zobrazeno 1096 x
-
- IMG_20220627_025332_copy_473x841.jpg (31.88 KiB) Zobrazeno 1096 x
I40 WG 2016 DCT Premium Luxury 1.7CRDI
Re: Moje i40
Jeste tyhle
- Přílohy
-
- IMG_20211020_162526_copy_304x676.jpg (82.39 KiB) Zobrazeno 1096 x
-
- IMG_20210930_171521_copy_305x678.jpg (81 KiB) Zobrazeno 1096 x
-
- IMG_20220626_161052_copy_385x684.jpg (53.86 KiB) Zobrazeno 1096 x
-
- IMG_20220626_161544_copy_377x669.jpg (59.48 KiB) Zobrazeno 1096 x
I40 WG 2016 DCT Premium Luxury 1.7CRDI
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Moje i40
Slušný nájezd
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Moje i40
Udělal jsem si trochu radost a objednal jsem si stropni svetlo z Hyundai Sonata. Vse pasuje vcetne konektoru, takze je to tzv plug&play. Jsou tam 4 ledky
2 na cteni a ostatni 2 se zapinaji s otevrenim dveri. Vypadaji uplne stejne jako origo zadni. Je to velice kvalitni a skoda, ze i40 to nema ve standardu. Cislo dilu s panoramatickou strechu je 92810-3S050TX a 92800-3S050TX pro auta bez.
2 na cteni a ostatni 2 se zapinaji s otevrenim dveri. Vypadaji uplne stejne jako origo zadni. Je to velice kvalitni a skoda, ze i40 to nema ve standardu. Cislo dilu s panoramatickou strechu je 92810-3S050TX a 92800-3S050TX pro auta bez.
- Přílohy
-
- IMG_20220713_171640_copy_401x714.jpg (53.61 KiB) Zobrazeno 891 x
-
- IMG_20220713_171707_copy_408x726.jpg (55.96 KiB) Zobrazeno 891 x
-
- IMG_20220713_171734~2_copy_399x709.jpg (61.8 KiB) Zobrazeno 891 x
-
- IMG_20220714_043144_copy_422x750.jpg (45.33 KiB) Zobrazeno 891 x
-
- IMG_20220714_043042_copy_405x721.jpg (49.88 KiB) Zobrazeno 891 x
I40 WG 2016 DCT Premium Luxury 1.7CRDI
Re: Moje i40
Jeste jedna
- Přílohy
-
- IMG_20220725_174437_copy_817x367.jpg (48.65 KiB) Zobrazeno 891 x
I40 WG 2016 DCT Premium Luxury 1.7CRDI
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Moje i40
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Moje i40
Tak uz druhej den me sviti kontrolka motoruSpadlo to to do nouzaku a auto skoro netahne. Za ty 2 dny se spustila regenerace snad jen jednou, jinak předtím bezela skoro furt. Vcera kdyz se sepla, tak auto jelo jak z praku i kdyz check engine svitil. Pripojil jsem svou diagnostiku Infocar a hazi tam predevsim 2 kody - P0403 a P0404. Podle Google asi EGR ventil. Zkusim jeste dnes zajet na lepsi diagnostiku a uvidim. Jen pro zajímavost. Vzdy se mel problem se skubanim motoru pri cca 1700-2100 otacek a momentalne to nedela. Vim, ze nekteri tady maji podobnej problem s cukanim, takze pak dam vedet.
- Přílohy
-
- Screenshot_2022-08-06-20-04-58-245_mureung.obdproject_copy_780x1734.jpg (30.14 KiB) Zobrazeno 779 x
I40 WG 2016 DCT Premium Luxury 1.7CRDI