Dobrý den, Jdu s prosbou.
Mám Tucsona 2.0 CRDi, 4X4 rv. 2007 a při sešlápnutí plynu cca při 1800 otáčkách v autě mírně cca 3 škubne. Potom př 2000 otáčkách zapíná turbo a už auto jede normálně. A diagnostika žádnou závadu nehlásí. Podotýkám že mám nový palivový a vzduchový filtr a nový EGR ventil. Nesetkal se s tím někdo, popřípadě kde by mohl být problém. Předem děkuji za názory.
Auto cuká při 1800 otáčkách.
Moderátor: Moderátoři
- Reklama
Re: Auto cuká při 1800 otáčkách.
Mám něco podobného a myslím,že celý ten problém je v intercooleru.Proste turbu trvá než natlačí požadovaný tlak a pak auto vystřelí.Jinak když se člověk snaží udržet jen setrvačnost auta ,tak to škube.mikos12 píše: ↑10 srp 2022, 10:30 Dobrý den, Jdu s prosbou.
Mám Tucsona 2.0 CRDi, 4X4 rv. 2007 a při sešlápnutí plynu cca při 1800 otáčkách v autě mírně cca 3 škubne. Potom př 2000 otáčkách zapíná turbo a už auto jede normálně. A diagnostika žádnou závadu nehlásí. Podotýkám že mám nový palivový a vzduchový filtr a nový EGR ventil. Nesetkal se s tím někdo, popřípadě kde by mohl být problém. Předem děkuji za názory.
Trnka 723 938 512
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11632
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Auto cuká při 1800 otáčkách.
Aktualizace SW řídící jednotky byla provedena? Tyhle dvoulitry na to trpěly a dělal se tam upgrade ještě v záruce, tedy někdy do roku 2010 - jestli si to pamatuju správně. Měl jsem tu dvě auta s tímhle motorem - Sonatu a Tucsona - a dělaly to obě. Po upgrade SW problém prakticky zmizel...
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate