Motor 1.5DPi
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Motor 1.5DPi
Až bude Wikipedie relevantní zdroj informací tvořený odborníky a nikoliv uživateli bez ověřeného vzdělání v daných oborech, tak možná bude i k něčemu se do ní dívat...
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
- Reklama
Re: Motor 1.5DPi
To už se mi stalo taky u 10000km. Možná po těch deseti tisícich se to vynuluje samo.
Hyundai i30 kombi 1.5 DPI, Smart.
Re: Motor 1.5DPi
Pánové, rychlý dotaz - kolik se do 1,5 DPi vejde oleje? 3,4 nebo 4,2l?
Ptám se ohledem na garančku...
Loni mi totiž dali nabídku na 3,4l a pak počítali 4,2 (nevšiml jsem si toho).
Letos nabídka totéž. Když jsem to otevřel (ještě jsem tam nebyl), řekli, že jo aha a že se spletli a je že to prý 4,2. (autorizák v Praze).
Jovzin taky uvádí, že mu teď na garančce počítali 3,4...
V manuálu je taky 3,4.
Je to pár stovek, ale nerad bych byl za blbce.
Ptám se ohledem na garančku...
Loni mi totiž dali nabídku na 3,4l a pak počítali 4,2 (nevšiml jsem si toho).
Letos nabídka totéž. Když jsem to otevřel (ještě jsem tam nebyl), řekli, že jo aha a že se spletli a je že to prý 4,2. (autorizák v Praze).
Jovzin taky uvádí, že mu teď na garančce počítali 3,4...
V manuálu je taky 3,4.
Je to pár stovek, ale nerad bych byl za blbce.
červená i30 III/FL combi, 1,5 DPi / 81 kW, comfort
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
Re: Motor 1.5DPi
Jestli je v manuálu 3,4, tak je to s největší pravděpodobností 3,4. A v manuálu to mám taky V jakém pražském autorizáku? Pomalu se chystám na první výměnu, tak abych věděl kam kdyžtak nejezdit
i30 kombi MY2022 1.0 T-GDI, Engine Red, Family Smart (od 16.3.2022)
Focus Mk.2 kombi MY2007 1.8, Rudá metalíza!, Ghia (16.3.2016 - 16.3.2022)
Focus Mk.2 kombi MY2007 1.8, Rudá metalíza!, Ghia (16.3.2016 - 16.3.2022)
Re: Motor 1.5DPi
Ještě to s nima proberu.
Nicméně co teď koukám do knížky, tak mi 3,4l přijde málo.
1,0 T-GDI je 3,6l, 1,5 T-GDI je 4,2l, diesel 1,6 je 4,4l.
pak mi u 1,5l motoru 3,4l oleje nesedí...
Nicméně co teď koukám do knížky, tak mi 3,4l přijde málo.
1,0 T-GDI je 3,6l, 1,5 T-GDI je 4,2l, diesel 1,6 je 4,4l.
pak mi u 1,5l motoru 3,4l oleje nesedí...
červená i30 III/FL combi, 1,5 DPi / 81 kW, comfort
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8142
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.5DPi
ak nalejes 3,6 do 1.0 TGDi tak ho prelejes. Vyskusane raz osobne vymenou oleja doma osobne a raz autorizak servis. Ideal je naliat 3,2-3,3 litra a olej bude tesne pod ryskou F
pocitam, ze u DPI to bude podobne
pocitam, ze u DPI to bude podobne
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Motor 1.5DPi
Kdo mate auto od nova... nevsimli jste si, jestli je olej z fabriky na F rysce, nebo je ho vic?
Re: Motor 1.5DPi
Mám 1.0, ale z fabriky byl tak na 4/5 mezi dolní ryskou a F.
i30 kombi MY2022 1.0 T-GDI, Engine Red, Family Smart (od 16.3.2022)
Focus Mk.2 kombi MY2007 1.8, Rudá metalíza!, Ghia (16.3.2016 - 16.3.2022)
Focus Mk.2 kombi MY2007 1.8, Rudá metalíza!, Ghia (16.3.2016 - 16.3.2022)
Re: Motor 1.5DPi
Ja mel od nova olej malinko nad pulkou, to same u chladici kapaliny. Prej to je takhle vporadku. Neresil jsem a ted po roce mam olej na pulce a kapalinu jsem v lete dolejval asi 2 dcl destilkou
Hyundai i30 1,5 DPi HB start plus, bílá (25.11.2021)
škoda Fabia 1,4 mpi 44kw, 2002
škoda Fabia 1,4 mpi 44kw, 2002
Re: Motor 1.5DPi
Dobrý den,
jako nemajitel i30 bych měl dva dotazy na tento motor v i30:
1. Někdo píše, že je to strašně líný a "nejede to" po dálnici. Teď mám Octavii2 1.6 mpi/75kW v LPG (2007), která má parametry víceméně podobný, o 10 kW míň a podle některých (skoro všech) je taky líná. Jezdím s tím kolem komína a jednou za rok Chorvatsko, jednou za "měsíc" do 50 km nákupy. Na dálnici nemám problém jet tacho 140 km i s relativně plným autem (čili za mě to jede dobře ).
Má někdo z Vás srovnání s oběma auty (O2 1.6Mpi vs i30DPi)? Předpokládám, že to 1.5 DPi nebude v i30 horší než 1.6 mpi v O2.
2. Snažil jsem se vlákno projít ohledně LPG (ale ty 3 písmena to nevyhledá) a je toho 190 stránek, tak jsem neprošel úplně všechno.
Má někdo z Vás reálnou zkušenost s přestavbou tohoto motoru na LPG? Je mi jasné, že ten motor není v prodeji moc dlouho.
Díky
(Patřím do kategorie řidičů, pro kterou není TSI doporučováno (6km do práce), nafta taky ne, atmosférický motor mi nevadí, nezávodím, ale jsem držgrešle a i když mám menší nájezd (do 10000km/rok), jsem s LPG velmi spokojený už 9. rokem, jenže dnes už atmosféry skoro nejsou, tak jsem došel při výběru dalšího vozu až sem k i30 s 1.5Dpi - s tím, že ho nebudu kupovat zítra a nové, ale třeba za rok, dva, ve stáří do těch 4 let, starší stejně zatím nebudou, jen chci mít jasno v hlavě a být připraven, kdyby se naskytla příležitost nebo bych to musel urychlit)
jako nemajitel i30 bych měl dva dotazy na tento motor v i30:
1. Někdo píše, že je to strašně líný a "nejede to" po dálnici. Teď mám Octavii2 1.6 mpi/75kW v LPG (2007), která má parametry víceméně podobný, o 10 kW míň a podle některých (skoro všech) je taky líná. Jezdím s tím kolem komína a jednou za rok Chorvatsko, jednou za "měsíc" do 50 km nákupy. Na dálnici nemám problém jet tacho 140 km i s relativně plným autem (čili za mě to jede dobře ).
Má někdo z Vás srovnání s oběma auty (O2 1.6Mpi vs i30DPi)? Předpokládám, že to 1.5 DPi nebude v i30 horší než 1.6 mpi v O2.
2. Snažil jsem se vlákno projít ohledně LPG (ale ty 3 písmena to nevyhledá) a je toho 190 stránek, tak jsem neprošel úplně všechno.
Má někdo z Vás reálnou zkušenost s přestavbou tohoto motoru na LPG? Je mi jasné, že ten motor není v prodeji moc dlouho.
Díky
(Patřím do kategorie řidičů, pro kterou není TSI doporučováno (6km do práce), nafta taky ne, atmosférický motor mi nevadí, nezávodím, ale jsem držgrešle a i když mám menší nájezd (do 10000km/rok), jsem s LPG velmi spokojený už 9. rokem, jenže dnes už atmosféry skoro nejsou, tak jsem došel při výběru dalšího vozu až sem k i30 s 1.5Dpi - s tím, že ho nebudu kupovat zítra a nové, ale třeba za rok, dva, ve stáří do těch 4 let, starší stejně zatím nebudou, jen chci mít jasno v hlavě a být připraven, kdyby se naskytla příležitost nebo bych to musel urychlit)
Re: Motor 1.5DPi
První necelý týden ježdění a jsem zatím moc spokojený Odpovídá to přesně tomu, co člověk čeká. Šetřím ho, až bude zajetý, tak to zkusím i víc do otáček. Teď do těch 1000 najetých kilometrů tomu víc jak 3500 otáček radši nedám. Ale jinak, je to fajn auto. Když člověk chce a řadí jak má, tak to auto jede dobře. Odpich to má, nemá cenu to trápit nějakým šlapaním na plyn na podlahu, lepší je využít ideální otáčky atmosféry a řadit, a pak to jede jak má.
Jen nevím, zda to ještě všichni v dnešní době umí a chtějí. Spousta lidí chce jen šlápnout pořádně na plynový pedál, i když mají zařazeno něco vysokého a aby to prostě najednou zrychlilo a jelo. To tenhle motor dělat nebude. Ale je blbost to od něj čekat, on umí zrychlit taky dobře, ale chce to jiné zacházení.
Spotřebu první kilometry nemá cenu řešit, mám 6.1, ale najeto asi jen 300 km za první týden. Takže to je opravdu pár krátkých jízd za čerstva. S tím, že většinou to byly cca 20 km jízdy. Ale to píšu jen pro to, že to tam to číslo je, jinak to nemá cenu řešit a vůbec se na to nějak ohlížet. Teď je důležité ten motor dobře zajet a pak se člověk může podívat za kolik to jezdí.
Jsem spokojený, snad bude sloužit a jsem rád, že jsem do toho šel.
Jen nevím, zda to ještě všichni v dnešní době umí a chtějí. Spousta lidí chce jen šlápnout pořádně na plynový pedál, i když mají zařazeno něco vysokého a aby to prostě najednou zrychlilo a jelo. To tenhle motor dělat nebude. Ale je blbost to od něj čekat, on umí zrychlit taky dobře, ale chce to jiné zacházení.
Spotřebu první kilometry nemá cenu řešit, mám 6.1, ale najeto asi jen 300 km za první týden. Takže to je opravdu pár krátkých jízd za čerstva. S tím, že většinou to byly cca 20 km jízdy. Ale to píšu jen pro to, že to tam to číslo je, jinak to nemá cenu řešit a vůbec se na to nějak ohlížet. Teď je důležité ten motor dobře zajet a pak se člověk může podívat za kolik to jezdí.
Jsem spokojený, snad bude sloužit a jsem rád, že jsem do toho šel.
Hyundai i30 kombi 1.5 DPi, 81 kW Family Comfort
Škoda Octavia 1.9 TDI 66 kW
Peugeot 306 1.4 SL Sedan 55 kW
Škoda Favorit L
Škoda Octavia 1.9 TDI 66 kW
Peugeot 306 1.4 SL Sedan 55 kW
Škoda Favorit L
Re: Motor 1.5DPi
@OnderCZ v autoškole som sa učil na Fiat Grande Punto s atmosférou, rodičia mali škodu 120L (stále to stojí u nich v garáži) a Ja som teraz išiel do 1.2DPI. Jednoduchá konštrukcia motora, podľa recenzií aj veľmi spoľahlivý motor a 95% budem na tom voziť sám čiže bohato postačuje do roboty a späť. Keby som chcel tak máme doma aj elektro s 204PS čo nechá všetky staré TDI v prdeli aj s ich turbom
Re: Motor 1.5DPi
offtopic: a aku ma maximalku ten vychyreny EV s 204hp co necha vsetky stre TDI v prdeli?
i30 Combi FAMILY; vyrobene 3/2020; 1.4T-GDI
Re: Motor 1.5DPi
V tom prípade chápem voľbu i20ky.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...