motor 1.0 T-GDI

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Odpovědět
dibarbora
*****
Příspěvky: 2259
Registrován: 05 úno 2018, 14:53
Bydliště: Žilina

Re: motor 1.0 T-GDI

Příspěvek od dibarbora »

Ak s tým budeš jazdiť v medziach zákona a zdravého rozumu, tak sa o životnosť báť nemusíš… diaľničná prevádzka je pre moderné priamovstrekové motory rozhodne lepšie prostredie ako približovanie s večne studeným motorom…
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Reklama
 

allex1
*
Příspěvky: 14
Registrován: 17 kvě 2022, 19:29

Re: motor 1.0 T-GDI

Příspěvek od allex1 »

Mám 5 letou jetinu . S aktuálním nájezdem 80 000 km. Motor je naprosto v pohodě. Vlastně mě velmi překvapil . Původně jsem se "Litru" vyhýbal jak čert kříži ale po zkušební jízdě jsem zkonstatoval že doba holt pokročila a moje předsudky jsou mylné. Pro moje ježdějí cca 10 000 km ročně naprosto dostačující.
Hyundai i30 Kombi. 1,0 TGDi (2017)
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20309
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: motor 1.0 T-GDI

Příspěvek od Axel.Foley »

allex1: Nechtěl jsi napsat 16 000 km ročně? :lol:
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
allex1
*
Příspěvky: 14
Registrován: 17 kvě 2022, 19:29

Re: motor 1.0 T-GDI

Příspěvek od allex1 »

špatně jsem to napsal. Auto má pět let a koupil jsem ho na jaře . Mělo najeto něco pod 80 000.
Hyundai i30 Kombi. 1,0 TGDi (2017)
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20309
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: motor 1.0 T-GDI

Příspěvek od Axel.Foley »

Aha, už rozumím.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Uživatelský avatar
marian85
*
Příspěvky: 68
Registrován: 04 úno 2021, 19:26
Bydliště: Pardubický kraj

Re: motor 1.0 T-GDI

Příspěvek od marian85 »

Zdravím,
uvažujem o prestavbe môjho auta Kia CEED MY 2021, 1,0 T-GDI, kód motora G3LE na LPG(Prins VSI-3 DI LPG) s elektronickým systémom dávkovania aditíva Gaslube Special P1000 určený hlavne pre motory Hyundai/KIA proti zaklepávaniu ventilov.

Ja viem nemám Hyundai ale aspoň srdce majú rovnaké, aký je Váš názor, prípadne má tu niekto nejaké skúsenosti s týmto systémom pre tento motor, prípadne iný T-GDI?
KIA CEED III(CD) Spin; 1.0T-GDI Smartstream 74kW
Palivo: EuroOil N95+VIF
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20309
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: motor 1.0 T-GDI

Příspěvek od Axel.Foley »

#-o
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
dibarbora
*****
Příspěvky: 2259
Registrován: 05 úno 2018, 14:53
Bydliště: Žilina

Re: motor 1.0 T-GDI

Příspěvek od dibarbora »

Z môjho pohľadu keď už, tak jedine systém so vstrekovaním tekutej fázy LPG pomocou pôvodných benzínových vstrekovačov. Akurát to je už ekonomický nezmysel. Aj to neriešim, že máš po záruke (minimálne na motor), inak ten systém, čo zamýšľaš, urobí z TGDI plynové MPI, nejaká spotreba benzínu Ti ostane. Skús pozrieť auto.cz ... nejaký ten čas dozadu testovali octaviu 1,5TSI prerobenú takýmto spôsobom na LPG... čo si pamätám, tak to malo nejaké užívateľské neduhy...
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
motorol
***
Příspěvky: 778
Registrován: 20 srp 2016, 20:37

Re: motor 1.0 T-GDI

Příspěvek od motorol »

Tak ono v první řadě je potřeba vzít kalkulačku a pokud vyjde návratnost na vic jak 2 roky, tak se na to vykašlat. Pokud na méně tak řešit co a jak. Pokud litr je promovstrik a žere méně jak 1,6 MPI tak si moc nedovedu představit, jak by to mohlo vyjít na LPG.
Aktuálně: Hyundai i30 2014 new weekend 1,6 MPI
Dříve: Renault megane II sedan 1,6
Felicia 1,3
š105
Uživatelský avatar
marian85
*
Příspěvky: 68
Registrován: 04 úno 2021, 19:26
Bydliště: Pardubický kraj

Re: motor 1.0 T-GDI

Příspěvek od marian85 »

Tak nič, z Kie sa mi vyjadrili jasne. Prišiel by som o záruku.
KIA CEED III(CD) Spin; 1.0T-GDI Smartstream 74kW
Palivo: EuroOil N95+VIF
Uživatelský avatar
petzl62
*******
Příspěvky: 5130
Registrován: 03 pro 2011, 17:09
Bydliště: Opava

Re: motor 1.0 T-GDI

Příspěvek od petzl62 »

Logicky... :-k
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
slabostka
*****
Příspěvky: 1753
Registrován: 23 dub 2008, 21:00

Re: motor 1.0 T-GDI

Příspěvek od slabostka »

Skonzultuj si to Hatiar Zvolen ci Korejovce na vychode... Ak vela jazdis preco nie... Je to vec kalkulacky... V rodine pribudne dacia lpg tam je volba jasna.. nizky priplatok a zaruka...
Getz 1.4, 04-2006
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Uživatelský avatar
msifa
**
Příspěvky: 175
Registrován: 21 říj 2014, 09:03

Re: motor 1.0 T-GDI

Příspěvek od msifa »

Já se zajímal o přestavbu koncernového 1.0 TSI na LPG a návratnost by byla někde po najetí 70 - 80 tis. km. Předpokládám, že tady by to bylo podobné.
Hyundai i30WG, 1,6 MPI, Trikolor + komfort, satin amber
Renault Grand Modus 1,2 TCE
Škoda Octavia IV 2.0 TDI DSG (pracovní stroj)
ex-auta
Renault Espace 2.0 16V
Toyota Corolla 1,4 XLI
Citroen BX 1,4 TGE
Fiat Ritmo 2.0 - Abarth
Škoda 1100 MB
Oxygen
*
Příspěvky: 11
Registrován: 10 zář 2021, 22:05

Re: motor 1.0 T-GDI

Příspěvek od Oxygen »

Ahojte,
Chci se prosím zeptat, od kterého roku výroby v i30 je standardně již 48V baterie?

Dekuji
Uživatelský avatar
Vysous
***
Příspěvky: 522
Registrován: 16 lis 2021, 14:27

Re: motor 1.0 T-GDI

Příspěvek od Vysous »

U 1.0 zatím není.
i30 kombi MY2022 1.0 T-GDI, Engine Red, Family Smart (od 16.3.2022)
Focus Mk.2 kombi MY2007 1.8, Rudá metalíza!, Ghia (16.3.2016 - 16.3.2022)
Odpovědět

Zpět na „i30 2016- Motor a převodovka“