motor 1.0 T-GDI
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: motor 1.0 T-GDI
Ak s tým budeš jazdiť v medziach zákona a zdravého rozumu, tak sa o životnosť báť nemusíš… diaľničná prevádzka je pre moderné priamovstrekové motory rozhodne lepšie prostredie ako približovanie s večne studeným motorom…
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
- Reklama
Re: motor 1.0 T-GDI
Mám 5 letou jetinu . S aktuálním nájezdem 80 000 km. Motor je naprosto v pohodě. Vlastně mě velmi překvapil . Původně jsem se "Litru" vyhýbal jak čert kříži ale po zkušební jízdě jsem zkonstatoval že doba holt pokročila a moje předsudky jsou mylné. Pro moje ježdějí cca 10 000 km ročně naprosto dostačující.
Hyundai i30 Kombi. 1,0 TGDi (2017)
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20309
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: motor 1.0 T-GDI
allex1: Nechtěl jsi napsat 16 000 km ročně?
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: motor 1.0 T-GDI
špatně jsem to napsal. Auto má pět let a koupil jsem ho na jaře . Mělo najeto něco pod 80 000.
Hyundai i30 Kombi. 1,0 TGDi (2017)
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20309
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: motor 1.0 T-GDI
Aha, už rozumím.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: motor 1.0 T-GDI
Zdravím,
uvažujem o prestavbe môjho auta Kia CEED MY 2021, 1,0 T-GDI, kód motora G3LE na LPG(Prins VSI-3 DI LPG) s elektronickým systémom dávkovania aditíva Gaslube Special P1000 určený hlavne pre motory Hyundai/KIA proti zaklepávaniu ventilov.
Ja viem nemám Hyundai ale aspoň srdce majú rovnaké, aký je Váš názor, prípadne má tu niekto nejaké skúsenosti s týmto systémom pre tento motor, prípadne iný T-GDI?
uvažujem o prestavbe môjho auta Kia CEED MY 2021, 1,0 T-GDI, kód motora G3LE na LPG(Prins VSI-3 DI LPG) s elektronickým systémom dávkovania aditíva Gaslube Special P1000 určený hlavne pre motory Hyundai/KIA proti zaklepávaniu ventilov.
Ja viem nemám Hyundai ale aspoň srdce majú rovnaké, aký je Váš názor, prípadne má tu niekto nejaké skúsenosti s týmto systémom pre tento motor, prípadne iný T-GDI?
KIA CEED III(CD) Spin; 1.0T-GDI Smartstream 74kW
Palivo: EuroOil N95+VIF
Palivo: EuroOil N95+VIF
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20309
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: motor 1.0 T-GDI
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: motor 1.0 T-GDI
Z môjho pohľadu keď už, tak jedine systém so vstrekovaním tekutej fázy LPG pomocou pôvodných benzínových vstrekovačov. Akurát to je už ekonomický nezmysel. Aj to neriešim, že máš po záruke (minimálne na motor), inak ten systém, čo zamýšľaš, urobí z TGDI plynové MPI, nejaká spotreba benzínu Ti ostane. Skús pozrieť auto.cz ... nejaký ten čas dozadu testovali octaviu 1,5TSI prerobenú takýmto spôsobom na LPG... čo si pamätám, tak to malo nejaké užívateľské neduhy...
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Re: motor 1.0 T-GDI
Tak ono v první řadě je potřeba vzít kalkulačku a pokud vyjde návratnost na vic jak 2 roky, tak se na to vykašlat. Pokud na méně tak řešit co a jak. Pokud litr je promovstrik a žere méně jak 1,6 MPI tak si moc nedovedu představit, jak by to mohlo vyjít na LPG.
Aktuálně: Hyundai i30 2014 new weekend 1,6 MPI
Dříve: Renault megane II sedan 1,6
Felicia 1,3
š105
Dříve: Renault megane II sedan 1,6
Felicia 1,3
š105
Re: motor 1.0 T-GDI
Tak nič, z Kie sa mi vyjadrili jasne. Prišiel by som o záruku.
KIA CEED III(CD) Spin; 1.0T-GDI Smartstream 74kW
Palivo: EuroOil N95+VIF
Palivo: EuroOil N95+VIF
Re: motor 1.0 T-GDI
Logicky...
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: motor 1.0 T-GDI
Skonzultuj si to Hatiar Zvolen ci Korejovce na vychode... Ak vela jazdis preco nie... Je to vec kalkulacky... V rodine pribudne dacia lpg tam je volba jasna.. nizky priplatok a zaruka...
Getz 1.4, 04-2006
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Re: motor 1.0 T-GDI
Já se zajímal o přestavbu koncernového 1.0 TSI na LPG a návratnost by byla někde po najetí 70 - 80 tis. km. Předpokládám, že tady by to bylo podobné.
Hyundai i30WG, 1,6 MPI, Trikolor + komfort, satin amber
Renault Grand Modus 1,2 TCE
Škoda Octavia IV 2.0 TDI DSG (pracovní stroj)
ex-auta
Renault Espace 2.0 16V
Toyota Corolla 1,4 XLI
Citroen BX 1,4 TGE
Fiat Ritmo 2.0 - Abarth
Škoda 1100 MB
Renault Grand Modus 1,2 TCE
Škoda Octavia IV 2.0 TDI DSG (pracovní stroj)
ex-auta
Renault Espace 2.0 16V
Toyota Corolla 1,4 XLI
Citroen BX 1,4 TGE
Fiat Ritmo 2.0 - Abarth
Škoda 1100 MB
Re: motor 1.0 T-GDI
Ahojte,
Chci se prosím zeptat, od kterého roku výroby v i30 je standardně již 48V baterie?
Dekuji
Chci se prosím zeptat, od kterého roku výroby v i30 je standardně již 48V baterie?
Dekuji
Re: motor 1.0 T-GDI
U 1.0 zatím není.
i30 kombi MY2022 1.0 T-GDI, Engine Red, Family Smart (od 16.3.2022)
Focus Mk.2 kombi MY2007 1.8, Rudá metalíza!, Ghia (16.3.2016 - 16.3.2022)
Focus Mk.2 kombi MY2007 1.8, Rudá metalíza!, Ghia (16.3.2016 - 16.3.2022)