koroze 5. dveri po roce provozu
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: koroze 5. dveri po roce provozu
To je fakt. Zkusím tam zajet. V okolí mám dva tak uvidíme.
- Reklama
Re: koroze 5. dveri po roce provozu
Tak prý je to málo zrezlé
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: koroze 5. dveri po roce provozu
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: koroze 5. dveri po roce provozu
Pokapat kyselinou
To fakt už není normální
Uděláme tabulky s obrázky, jak moc má být auto zrezlé pro reklamaci
To fakt už není normální
Uděláme tabulky s obrázky, jak moc má být auto zrezlé pro reklamaci
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: koroze 5. dveri po roce provozu
A co potom tohle:Axel.Foley píše: ↑04 srp 2020, 20:05 Harrystr: Přesně tak to berou mnozí servisáci, t. j. poctivá návštěva autorizáku na každou servisku, a to ještě včas. A když chce být někdo za hovado, dá ti vyžrat i servisku v konkurenčním servisu (vlastní zkušenost). Ale jak píše idam, zkus se zeptat. Líná huba holé neštěstí.
Automobiloví výrobci nemohou podmiňovat platnost záruky opravami nebo servisem vozidla ve své vlastní síti nebo použitím svých vlastních značkových originálních náhradních dílů. V souladu s novými pravidly platnými od 1.června 2010 mohou spotřebitelé využívat jakoukoli opravnu za účelem pravidelného servisu nebo oprav a to jak v průběhu zákonem stanovené záruční lhůty tak i v průběhu prodloužené záruční lhůty.
Citace z webu Automima...
To se jako musíme soudit nebo co???
Re: koroze 5. dveri po roce provozu
Přidám aktuální zkušenost.
Po 7 letech denně používaného auta se stáním venku pod přístřeškem jsem našel u osvětlení SPZ malý puchýřek, přesně ve spoji bodovaného plechu. V rámci servisní prohlídky jsem to řešil s technikem a ten konstatoval, že by to šlo řešit na vadu laku v rámci záruky do 5ti let. Tím, že nejde o korozi skrz plech se nedá uplatnit jiná záruka a že do konce záruky na kastli to určitě vydrží a tak to nemám řešit. Zajel jsem s tím po zajímavost do dalšího autorizovaného servisu a tam mi pan technik řekl, že jde o poletavou řez, protože jsem to auto málo myl a že se na to záruka nevztahuje. Na to jsem mu oponoval, že to tedy nechám být a počkám, až to prohnije skrz a pak přijedu uplatnit záruku na kastli. To prý ale taky ne, protože jsem korozi měl předcházet a nenechat to dojít tak daleko . Tak jsem se naštval, nafotil to ze všech stran včetně servisky a poslal do Prahy na posouzení. Přišla odpověď, že mi na záruku vymění celé dveře a výměnu můžu uplatnit kdekoli u autorizovaného prodejce/opravce. Sice jsem čekal měsíc a půl na náhradní auto, ale dveře mi vyměnili na záruku a já se dva týdny vozil v novém modelu i30. (Ten litrový motůrek dokáže jezdit kolem 4,5l/100km).
Po 7 letech denně používaného auta se stáním venku pod přístřeškem jsem našel u osvětlení SPZ malý puchýřek, přesně ve spoji bodovaného plechu. V rámci servisní prohlídky jsem to řešil s technikem a ten konstatoval, že by to šlo řešit na vadu laku v rámci záruky do 5ti let. Tím, že nejde o korozi skrz plech se nedá uplatnit jiná záruka a že do konce záruky na kastli to určitě vydrží a tak to nemám řešit. Zajel jsem s tím po zajímavost do dalšího autorizovaného servisu a tam mi pan technik řekl, že jde o poletavou řez, protože jsem to auto málo myl a že se na to záruka nevztahuje. Na to jsem mu oponoval, že to tedy nechám být a počkám, až to prohnije skrz a pak přijedu uplatnit záruku na kastli. To prý ale taky ne, protože jsem korozi měl předcházet a nenechat to dojít tak daleko . Tak jsem se naštval, nafotil to ze všech stran včetně servisky a poslal do Prahy na posouzení. Přišla odpověď, že mi na záruku vymění celé dveře a výměnu můžu uplatnit kdekoli u autorizovaného prodejce/opravce. Sice jsem čekal měsíc a půl na náhradní auto, ale dveře mi vyměnili na záruku a já se dva týdny vozil v novém modelu i30. (Ten litrový motůrek dokáže jezdit kolem 4,5l/100km).
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: koroze 5. dveri po roce provozu
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek