Kúpil som ho dcére do auta,funguje.i30mpact píše: ↑09 pro 2022, 23:30 Měřák tu myslím někdo doporučoval třeba tenhle: https://www.alza.cz/baseus-digital-disp ... 724962.htm ale je jich spousta.
Nakoľko je presný netuším.
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Kúpil som ho dcére do auta,funguje.i30mpact píše: ↑09 pro 2022, 23:30 Měřák tu myslím někdo doporučoval třeba tenhle: https://www.alza.cz/baseus-digital-disp ... 724962.htm ale je jich spousta.
Jezdím tak už asi rok a že by to něčemu vadilo, nevím. Vím jen to, že po nastartování mi voltmetr vyleze za chvilku na těch 14.3 V a mám to tak celou dobu jízdy.Thomas13 píše: ↑10 pro 2022, 19:01Trvalo odpojeny konektor nevadi alternatoru alebo tej agm baterii,pripadne niecomu inemu?pekres píše: ↑10 pro 2022, 13:26 Já mám odpojený konektor na mínus polu baterky a jezdím tak pořád. Nějaká blikajicí kontrolka na panelu mi nevadí když vím, že je to kvůli odpojenému konektoru. A autozásuvce mám stalé připojený tento voltmetr https://www.zbozi.cz/vyrobek/apt-ag361-voltmetr/ který ukazuje jen volty a nic jiného. Za pár minut jízdy mi vystoupá na 14.3 V a pak už se nehne. Ty jiné voltmetry které mají kupříkladu i nabíjení mobilu atd., tak mají menší číslice a na displeji se postupně mění volty, ampéry atd. To mi nevyhovovalo a tak mám jen ten z odkazu.
No a neni tahle vlastnost (ze to vypne int.dobijeni) jen u auta s zarovkovymi prednimi svetly?
Zapnute potkavacky nejsou univerzalni rada na vypnuti inteligentniho dobijeni.Maras píše: ↑10 pro 2022, 19:38 Ahoj, mám MY 23. Kolísání otáček je zcela normální. Vše je dnes podřízeno emisím a systém řízení motoru si otáčky neustále koriguje. Samozřejmě alternátor dobíjí i při nízkých otáčkách a to stálým napětím cca 14,3V pod podmínkou, že je je vypnuto inteligentní dobíjení např. díky zapnutým světlometům.
Zavidím ti tvůj pozitivní pocit. Já jsem teď o víkendu předjížděl v 90km/h a měl jsem co dělat abych to stihl a přitom dlouhá rovinka. Ale že by auto zrychlovalo kopec nekopec......., no já mám teda asi jiné auto . Zrychluje, ale buď to musím ždímat a točit, nebo se za mnou lepí turbíci co se diví proč z té vsi do toho kopce už nejedu 90 a teprve těžce tlačím 70 . Udržet krok s ostatními novými auty je otazka plného plynu a 3500 otaček. Zato plně souhlasím že jízda v menších rychlostech je velmi přijemná a v koloně lze nechat zařazenou jedničku a i bez plynu auto courá 5km/h. Ale vyřazovat si na volnoběh můžu asi s každým manuálem.Brambo von Gratz píše: ↑07 pro 2022, 19:10 Je fakt, že dynamika ve vyšších rychlostech není dechberoucí, což nikdo asi nečeká. Ale i tak auto zrychluje. Ale bez zapnutého tempomatu člověk ve 130 zlehka lechtá plyn a už tam je 150. A je jedno, jestli se jednalo o rovinku, cestu z kopce nebo do kopce. Určitě jsem nebyl brzdou provozu, spíš mě štvali frajeři, kteří přede mnou předjížděli stylem, jakým kamion předjíždí kamion. Pokud provoz zpomalil na cca 100 km/hod, tak jsem podřazoval na 4 pro rychlejší akceleraci.
A hodně jsem ocenil schopnost auta popojíždět na volnoběh, zejména v koloně kolem Brna. Dost jsem tím udivil kolegu, co má Seata Toledo 1,4 TSI. Stačilo jen jemně pouštět spojku. Tuto vlastnost také oceňuju, když popojíždím kolem baráku ke garáži a otáčím se na dvorku. Pěkně na volnoběh, zbytečně nehoblovat spojku.
Tohle mi přijde hodně zvláštní. Máme stejné auto, dnes jsem schválně casto pozoroval cestou do práce napětí na zapalovači a bylo tam pořád 14,5 V, samozřejmě kromě situace před startem.lockay píše: ↑12 pro 2022, 21:04Zapnute potkavacky nejsou univerzalni rada na vypnuti inteligentniho dobijeni.Maras píše: ↑10 pro 2022, 19:38 Ahoj, mám MY 23. Kolísání otáček je zcela normální. Vše je dnes podřízeno emisím a systém řízení motoru si otáčky neustále koriguje. Samozřejmě alternátor dobíjí i při nízkých otáčkách a to stálým napětím cca 14,3V pod podmínkou, že je je vypnuto inteligentní dobíjení např. díky zapnutým světlometům.
Mam i30 vyrobu 07/22 a i pri zapnutych potkavackach kolisa napeti v zapalovaci 12-14,3V ( mereno zapalovacem - voltmetrem, overeno kalibrovanym multimetrem Fluke 175).
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |
Partner: | Hyundaiklub.pl |