Jak vám funguje radar v kombinaci se sněžením?
Mi s prvním sněžením hned auto psalo, že je radar zastřený a nefungoval celou cestu Ostrava-Brno.
Dnes ani nesněžilo, ráno to ani nepsalo, ale vůbec to neregistrovalo auta, nebo je registrovalo i když tam nebyly viz foto příloha .
Třešnička na dortu dnes byla prutké přibrzdění na dálnici cca ve 110 s hláškou o kolizi.... No ještě, že se na mě nikdo v zadu nelepil.
Sněhem zastřený radar.
Moderátor: Moderátoři
Sněhem zastřený radar.
- Přílohy
-
- 319766681_491530949738879_7995144462357633699_n.jpg (64.8 KiB) Zobrazeno 1147 x
TUCSON 2022 1,6 TGDI LP 2WD DCT N LINE STYLE
- Reklama
Re: Sněhem zastřený radar.
Klasický jev u většiny aut. Co mám zkušenost tak Corolla hlasí vypnutí i při silnějším dešti. Mercedes E má silné vyhřívání tempomatu a to musí být fakt maras aby se adap. tempomat vypnul.
Velká škoda, že u Tucsonu nejde volit v nastavení adaptivní nebo normální tempomat.
Velká škoda, že u Tucsonu nejde volit v nastavení adaptivní nebo normální tempomat.
Hyundai Tucson NX4 Style HEV 169kW 4x4
Toyota Corrola Hatchback 1.8 Hybrid Selection 90kW
Toyota Corrola Hatchback 1.8 Hybrid Selection 90kW
Re: Sněhem zastřený radar.
no když to nefungovalo, podařilo se mi zapnout režim LIMIT a to se nastavila max rychlost a stačilo mís sešlápnutý pedál a udržovalo o tu nastavenou max.rychlost
TUCSON 2022 1,6 TGDI LP 2WD DCT N LINE STYLE
Re: Sněhem zastřený radar.
Tak isto. Pri snezeni a zaneseni radaru to vypisalo to iste. Stacilo zastavit a ocistit.
Mne sa ale mari, ze sa ten adaptivny tempomat da v nastaveniach vypnut ...a potom by mal fungovat len obycajny. Ale ide to vypnut len cez nastavenia nie ako pri predoslich modeloch na volante.
Mne sa ale mari, ze sa ten adaptivny tempomat da v nastaveniach vypnut ...a potom by mal fungovat len obycajny. Ale ide to vypnut len cez nastavenia nie ako pri predoslich modeloch na volante.
Tucson NX4 1.6 T-GDI, 132kW, Premium, kozeny packet, 4x4, Adapt.Tlmice, logo vo dverach, osvetlenie noh (blue)
Re: Sněhem zastřený radar.
Aha tak to se musím znovu podívat. Teď jsem jel v tom marasu a ze zvědavosti mi radar fungoval. Osobně bych ale v takovém počasí na adaptivní vůbec nejezdil.
Radjur: Trošku OT. Vidím že máš na fotce zapnutý ten dálniční asistent. I automatické řízení. Asi s ním jezdíš často že? Jakou máš zkušenost?
Od doby co mi někde od Olomouce na Mohelnici začalo auto brzdit ze 140 na 80. I když tam nebyla žádná značka (asi chyba v mapových podkladech). Tak jsem ho nadobro vypnul. Jak jsou značky postupně 110,80 tak je to v pohodě. Když je rovnou 80 tak brzdí až moc.
K automatickému řízení: Občas zapnu. Když se chci napít atd.. Nejede ti ale auto až moc u pravé čáry?
Radjur: Trošku OT. Vidím že máš na fotce zapnutý ten dálniční asistent. I automatické řízení. Asi s ním jezdíš často že? Jakou máš zkušenost?
Od doby co mi někde od Olomouce na Mohelnici začalo auto brzdit ze 140 na 80. I když tam nebyla žádná značka (asi chyba v mapových podkladech). Tak jsem ho nadobro vypnul. Jak jsou značky postupně 110,80 tak je to v pohodě. Když je rovnou 80 tak brzdí až moc.
K automatickému řízení: Občas zapnu. Když se chci napít atd.. Nejede ti ale auto až moc u pravé čáry?
Hyundai Tucson NX4 Style HEV 169kW 4x4
Toyota Corrola Hatchback 1.8 Hybrid Selection 90kW
Toyota Corrola Hatchback 1.8 Hybrid Selection 90kW
Re: Sněhem zastřený radar.
Jojo, zapínám to, zatím mě to baví si s tim hrát, zkoušet to.
Podle mě to drži ve středu mezi pruhy, ale občas mám opačný pocit, na můj vkus jezdí moc blízko středního pruhu(zase je chráněný chodec) a jak jede naproti kamión s koly na středové čáře tak mám strach a tahám to pocitově více doprava.
Dálniční asistent, ani nevím jak se to ručně zapíná, myslím, že samo s aktivní navigací, nebo jen podle map či značek pozná že jsem na dálnici.
Já zapínám jen asistenta řízení a jízdu v pruhu.
Párkrát se mi zapla ta automatická rychlost(nevím jak) a pamatuju si, že to taky začalo zrychlovat/zpomalovat i když nemuselo, už nevím kde to bylo, ale olomouc-mohelnice jsem jel taky.
Ono to možná funguje i s dopravními informacemi, pokud je před námí někde kolona, tak může teoreticky zpomalovat prediktivně, aby pak auto nestálo v koloně a dojelo tam ve chvíli kdy kolona není. To je ale spíš jen naivní představa
Jinak to dělájí i chyby v navigaci, když jedeš po dálnici přejedeš most kde je pod/nad okresní cesta, nebo vede vedle dálnice, tak navigace občas přeskočí na tu vedlejší cestu a ukazuje jinou max. povolenou ryclhlost, časo mi to dělalo třeba na Waze navigaci v mobilu a piskalo, že jedu rychle a ukazovalo 50km/h limit.
Podle mě to drži ve středu mezi pruhy, ale občas mám opačný pocit, na můj vkus jezdí moc blízko středního pruhu(zase je chráněný chodec) a jak jede naproti kamión s koly na středové čáře tak mám strach a tahám to pocitově více doprava.
Dálniční asistent, ani nevím jak se to ručně zapíná, myslím, že samo s aktivní navigací, nebo jen podle map či značek pozná že jsem na dálnici.
Já zapínám jen asistenta řízení a jízdu v pruhu.
Párkrát se mi zapla ta automatická rychlost(nevím jak) a pamatuju si, že to taky začalo zrychlovat/zpomalovat i když nemuselo, už nevím kde to bylo, ale olomouc-mohelnice jsem jel taky.
Ono to možná funguje i s dopravními informacemi, pokud je před námí někde kolona, tak může teoreticky zpomalovat prediktivně, aby pak auto nestálo v koloně a dojelo tam ve chvíli kdy kolona není. To je ale spíš jen naivní představa
Jinak to dělájí i chyby v navigaci, když jedeš po dálnici přejedeš most kde je pod/nad okresní cesta, nebo vede vedle dálnice, tak navigace občas přeskočí na tu vedlejší cestu a ukazuje jinou max. povolenou ryclhlost, časo mi to dělalo třeba na Waze navigaci v mobilu a piskalo, že jedu rychle a ukazovalo 50km/h limit.
TUCSON 2022 1,6 TGDI LP 2WD DCT N LINE STYLE
Re: Sněhem zastřený radar.
Mne zatím systém funguje v podstatě v pořádku, až na 2 situace, kdy jednou mne systém napsal, že se vypnul a mam řídit obezřetně (nebo jak to napsal), protože je senzor pokryt ledem a v druhé situaci mi to zaznamenalo auto stojící u krajnice, kolem kterého jsem projížděl a rozpípalo se vše, jako bych do něj měl vrazit... ale brzdy nezasáhly
V prvním případě situace nastala cca po hodině a půl jízdy mrznoucím deštěm, kdy si mne příroda dovolila vyrušit a požádala mne o zastavení a takovým věcem se prostě neříká ne.... no a po dvou minutách, co jsem stál, tak jsem se rozjel a vyply se proti kolizní senzory.
Ve druhém případě bylo vcelku normální počasí, jen auto stálo v zatáčce a já jej objížděl jako vždy.... V té zatáčce stojí bohužel auta vždy a byť tudy jezdím několikrát týdně, tak se mi to stalo pouze jednou....
Celkově by mne ale zajímalo, jak fungují senzory a rád bych si jejich fungování otestoval... jen zatím pokusy o test katastrofálně selhaly.... tak že systémům prostě důvěřovat nemohu, byť vím, že fungují podle chování v určitých situacích...
V prvním případě situace nastala cca po hodině a půl jízdy mrznoucím deštěm, kdy si mne příroda dovolila vyrušit a požádala mne o zastavení a takovým věcem se prostě neříká ne.... no a po dvou minutách, co jsem stál, tak jsem se rozjel a vyply se proti kolizní senzory.
Ve druhém případě bylo vcelku normální počasí, jen auto stálo v zatáčce a já jej objížděl jako vždy.... V té zatáčce stojí bohužel auta vždy a byť tudy jezdím několikrát týdně, tak se mi to stalo pouze jednou....
Celkově by mne ale zajímalo, jak fungují senzory a rád bych si jejich fungování otestoval... jen zatím pokusy o test katastrofálně selhaly.... tak že systémům prostě důvěřovat nemohu, byť vím, že fungují podle chování v určitých situacích...
Tucson SMART A/T 4x4 HEV 2022 169Kw Amazon Gray (6l) - hvězdná loď
Volvo s60 A/T AWD 2002 147Kw Sand Gold (12,2l LPG) - prodáno do dobrých (doufám) pacek
Renault Safrane 1993 101Kw Silver - odpočívající na šrotišti, vzpomínky na první auto zůstávají
Volvo s60 A/T AWD 2002 147Kw Sand Gold (12,2l LPG) - prodáno do dobrých (doufám) pacek
Renault Safrane 1993 101Kw Silver - odpočívající na šrotišti, vzpomínky na první auto zůstávají