Mexican - Empire Accent, 2007 CRDi
Moderátoři: Martun, Moderátoři
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8134
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mexican - Empire Accent, 2007 CRDi
cajtov som nevolal. nechcelo sa mi tam travit dalsiu hodinu. nepoznam jediny pripad z okolia (a zeich bolo dost) ze by cosi vyriesili - u nas na ulici susede navrtali nadrz a vytiahli benal, na duhej ulici viackrat ukradli palety, vlamali sa do stavebnych kontajnerov atd. nejak ta kriminalita v okoli Brna rastie /
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- Reklama
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4506
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mexican - Empire Accent, 2007 CRDi
Já jsem Kyrmonovi říkal, ať tu kliku nechá, že má jinou barvu auta.
Sekat ruce
Sekat ruce
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Re: Mexican - Empire Accent, 2007 CRDi
se ta moje barva špatně shání no, ale mám namíchaný sprej Ale já bych dal Mexicanovi vědět, že se blížím k Brnu, doufám že mě v Legendě sveze, v tomhle crdi jsem ještě neseděl
PS: Mexican? Máš ještě ten krycí plech pod motorem co jsi vyráběl?
PS: Mexican? Máš ještě ten krycí plech pod motorem co jsi vyráběl?
Hyundai Accent 1,4 71kW 08 Bronze Gray Metallic
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8134
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mexican - Empire Accent, 2007 CRDi
kryci plech som demontoval myslim pri vymene oleja niekde pri 330 000km a pri dostavbe baraku pouzil ako zarazku ked sok kopal zaklad. takze je teraz niekde pod vrstvou kameniva
plastovy uz nemam roky. inak ten plechovy nebol problem strihnut, bolo to pravidelne.
plastovy uz nemam roky. inak ten plechovy nebol problem strihnut, bolo to pravidelne.
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Mexican - Empire Accent, 2007 CRDi
kyrmon: Mám ti poptat plech pod motor vedle ve firmě? Že by ho vypálili laserem. Namaluj si "výkres" a není problém. Jakou tloušťku chceš? 5 mm? Následně bychom na to hodili nějakou povrchovku, třeba pozink, klidně i žárový
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Mexican - Empire Accent, 2007 CRDi
A utrhne mu to na tom jeho "klenotu" nosníky i s motorem
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: Mexican - Empire Accent, 2007 CRDi
Dokonalé pancierovanie.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8134
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mexican - Empire Accent, 2007 CRDi
5mm sa nerobia snad ani u expedicnych aut s takym plechom by mohol Kyrmon taxikovat v Bengazi
ja som daval myslim 1,6-2mm pozink a malo to snad 5kg. Ked som riesil novy kryt pod Stonica, na webe som videl ze niekde v rumunsku robia z 2mm hliniku
EDIT" a z pozinku (2mm) sa da kupit aj v CR - https://krytypodmotor.cz/en/hyundai/656 ... plech.html
ja som daval myslim 1,6-2mm pozink a malo to snad 5kg. Ked som riesil novy kryt pod Stonica, na webe som videl ze niekde v rumunsku robia z 2mm hliniku
EDIT" a z pozinku (2mm) sa da kupit aj v CR - https://krytypodmotor.cz/en/hyundai/656 ... plech.html
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Mexican - Empire Accent, 2007 CRDi
Axel.Foley: děkuji za nabídku, ale spíš jsem se chtěl zatím jen inspirovat, jestli to mělo smysl tam hned od začátku mít + jaká byla praktičnost např při výměně oleje
Mexican: No, aspoň našel dalšího využití plastový zatím mám, i když to jeho sundávání při tý výměně oleje už není jako dřív... se na ty zadní šrouby už nějak hůř dostávám Ten hliník vypadá zajímavě, jsem chvíli přemýšlel, jestli skutečně drží jen na těch 2 šroubech, co tam mají nakreslené a až později mi došlo, že to je pohled skoro ve směru jízdy
Mexican: No, aspoň našel dalšího využití plastový zatím mám, i když to jeho sundávání při tý výměně oleje už není jako dřív... se na ty zadní šrouby už nějak hůř dostávám Ten hliník vypadá zajímavě, jsem chvíli přemýšlel, jestli skutečně drží jen na těch 2 šroubech, co tam mají nakreslené a až později mi došlo, že to je pohled skoro ve směru jízdy
Hyundai Accent 1,4 71kW 08 Bronze Gray Metallic
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8134
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mexican - Empire Accent, 2007 CRDi
tak som to skusil zlepit a poskladat nazpat. vysledok je celkom okay. namiesto krytky zamku som pouzil tenucky hlinikovy plech aby do toho netiekla voda. Zamok odomyka a zamyka, v pripade ze by som sa musel do auta dostavat klucom tak bud zamok u spolujazdcovych dveri alebo proste pretlacit tento pliesok. Kedze klucka bola polamana, musel som to vtbrat a zlepit mamutom, trochu strekol sprejom ktory som mal z rekonstrukcie lemov. Na 15 rocne auto so 400 000+ km uz asi staci a verim, ze nieco podobne sa nebude opakovat
- Přílohy
-
- 1673773680712.jpg (90.17 KiB) Zobrazeno 1318 x
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Mexican - Empire Accent, 2007 CRDi
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Mexican - Empire Accent, 2007 CRDi
Skoro bych nepoznal, kromě toho zámku, že to není původní klika.
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8134
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mexican - Empire Accent, 2007 CRDi
404 000 je v podstate za rohom a kedze i Rokolo pisal o dobijani, tak som sa veteranovi pozrel na zoby
- baterka (7 rokov, Bosch S4) stale podava vykony ale uz chce viac a viac prilezitosti na nabijacke
- altik stale dobija pekne vid foto
- vyskocila na mna chyba EGR (v apke Torque), myslim ze to registrujem asi poslednych 3-4 000km. Accent je pod 2500 dost letargicky a az potom ma dost tentendiu vystrelit, tz pocitam ze EGR je uz asi zaneseny. Je samozrejme povodny a nijak necisteny. Chybu som zmazal, po prejdeni dnesnych 50km sa znovu neobjavila. Uvidime
- baterka (7 rokov, Bosch S4) stale podava vykony ale uz chce viac a viac prilezitosti na nabijacke
- altik stale dobija pekne vid foto
- vyskocila na mna chyba EGR (v apke Torque), myslim ze to registrujem asi poslednych 3-4 000km. Accent je pod 2500 dost letargicky a az potom ma dost tentendiu vystrelit, tz pocitam ze EGR je uz asi zaneseny. Je samozrejme povodny a nijak necisteny. Chybu som zmazal, po prejdeni dnesnych 50km sa znovu neobjavila. Uvidime
- Přílohy
-
- tyzden_bez_pohybu.jpg (92.39 KiB) Zobrazeno 1152 x
-
- dobijanie - bez osvetlenia
- nastartovane_bez_svetiel.jpg (94.28 KiB) Zobrazeno 1152 x
-
- dobijanie so zapnutymi svetlami
- nastartovane_so_svetlami.jpg (85.53 KiB) Zobrazeno 1152 x
-
- diagnostika - chyba EGR
- Torque.jpg (41.38 KiB) Zobrazeno 1152 x
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Mexican - Empire Accent, 2007 CRDi
Za tou letargiou môže byť aj zanesená variabilita.. Ja som mal pred časom to isté, keďže jazdím prevažne pár km denne a pomohlo aditivum, po prejdení možno pol nádrže. Ale samozrejme aj EGR môže byť za tým..
Accent 1.5CRDi,81kW ,2007
Fabia sedan 1.4
Megane classic 1.9dTi
Ibiza 1.9TDi,Xsara break 1.9HDi
Punto 1.1,Passat 1.8,Uno 1.3D
Prisma 1.6B,1.9D,Skoda 125GLS,Olcit
Fabia sedan 1.4
Megane classic 1.9dTi
Ibiza 1.9TDi,Xsara break 1.9HDi
Punto 1.1,Passat 1.8,Uno 1.3D
Prisma 1.6B,1.9D,Skoda 125GLS,Olcit
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8134
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mexican - Empire Accent, 2007 CRDi
ja z tych 404 000km som presiel mozno 2-3 nadrze bez aditiv. Poslednych 300 000km VIF (vzdy cca 0,8 deci/nadrz). som si viacmenej isty ze ta letqrgia bude EGR. minuly tyzden som jazdil s vozikom plnym hliny a pri druhej fure mi uz ten prejav prisiel lepsi (pretoze casto na dvojke, cca 3000 otacok).
moje vacsinove trasy su dost napohodu a az na obcasne predbiehanie proste 90% casu jazdim medzi 2000 az 2600 otacok. Takze je to mozno sposobene aj tym. Kazda minca ma dve strany - toto je ta horsia defenzivneho jazdenia
moje vacsinove trasy su dost napohodu a az na obcasne predbiehanie proste 90% casu jazdim medzi 2000 az 2600 otacok. Takze je to mozno sposobene aj tym. Kazda minca ma dve strany - toto je ta horsia defenzivneho jazdenia
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023