Pokec TUCSON I
Moderátor: Moderátoři
Vela info najdes na tomto fore: http://www.hyundai-forums.com/
Kedze mam 2.0 benzin, tak som cital aj prispevky, hlavne kvoli spotrebe, aj o 2.7. Pamatam, ze sa vela majitelov stazuje na velku spotebu, samozrejme este vacsiu nez u 2.0. Takisto ich vytaca velky rozdiel voci vyrobcom udavanym hodnotam. A vraj vykon nie je az taky ohurujuci.
No osobne som v tom nesedel, nemam skusenost. A este 1 vec, je v tom relat. stary 4-st. automat. Osobne, by som do toho nesiel.
Skoda, ze nerobia 2.0 turbo, to by bol mozno skvely kompromis.
Kedze mam 2.0 benzin, tak som cital aj prispevky, hlavne kvoli spotrebe, aj o 2.7. Pamatam, ze sa vela majitelov stazuje na velku spotebu, samozrejme este vacsiu nez u 2.0. Takisto ich vytaca velky rozdiel voci vyrobcom udavanym hodnotam. A vraj vykon nie je az taky ohurujuci.
No osobne som v tom nesedel, nemam skusenost. A este 1 vec, je v tom relat. stary 4-st. automat. Osobne, by som do toho nesiel.
Skoda, ze nerobia 2.0 turbo, to by bol mozno skvely kompromis.
Tucson 2.0i CVVT + Getz 1.4i + Galloper 2.5TD
- Reklama
2.7V6 je hodně dobrý motor s veeelkou výkonovou rezervou, v poslední tovární verzi 139kW je pro běžné ježdění zcela dostačující. Spotřeba odpovídá obsahu a počtu válců, po městě 15 a více, mimo město dle stylu jízdu 9-12 v režimu 4x4. 4stp automat je sice starý, ale spolehlivý a po rozjezdu dokáže ve spojení s takto silným motorem věci. Dle mě nejlepší benzin motor v H vozech posledních let.
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Jj, jezdil, byl to můj horký favorit, ale nakonec jsem kvůli tomu ne zrovna ideálnímu automatu koupil 2.4 s manuálem. Škoda, že se ta 2.7 nedělala v manálu.
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
2.4 starej Santa
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Re: Zavazadlovy prostor
Aka je skutocna litraz bat. priesotru? Ja som nasiel v tech. udajoch 540litorv.geart píše:Dobry den
muzu poprosit stastne majitele TUCSONu o zkusenosti se zavazadlovym prostorem? Uvazuji o koupi, ale velikost 325l se mi jevi jako nedostatecna. Diky
Myslim, ze 325 je spravne, tych 540, je ked tam asi nalejes vodu alebo najskor je to omyl alebo merane zhovievavejsou metodou. Takze asi Ti nedam presnu odpoved, ale skor to mensie cislo je spravne.
Ale kufor ma dobry tvar + polohovatelne zadne sedacky. Jazdime v tom 2 aj 3 na cesty a v pohode. Nechcel by som ani vacsi, kedze by to slo na ukor velkosti auta. Podla mna je to tak akurat.
Ale kufor ma dobry tvar + polohovatelne zadne sedacky. Jazdime v tom 2 aj 3 na cesty a v pohode. Nechcel by som ani vacsi, kedze by to slo na ukor velkosti auta. Podla mna je to tak akurat.
Tucson 2.0i CVVT + Getz 1.4i + Galloper 2.5TD
Vyndal jsem taky roletu, začernil sklo a nechal mříž N1. Nakládám i kočár a je to v pohodě. Jedu teď do Chorvatska a myslím, že rakev na střechu dávat nebudu. měl jsem Octávku combi a ten kufr jsem velikostí využil snad jen 2x. Tady je podlaha ve výšce nárazníku a když tam dávám kočár, je to lepší než ho zádama spouštět dolů do hlubokého kufru. Využíváme ho v létě i jako příležitostný přebalovací pult pro našeho juniora.
Použití bionafty v Tusconu (CRDi VGT)
Ahoj,
víte někdo nějaké podrobnosti o tom, jak vhodné / nevhodné / nemožné je používat bionaftu v Tusconu? Od soboty (1.9.2007) ji budou přimíchávat do nafty a mnohde varují, že některým motorům to nebude prospívat, klesne výkon, stoupne spotřeba a k tomu všemu i cena . A poměr biopaliva v naftě bude časem růst. Budou potřeba nějaké úpravy motoru? Liší se v tomto ohledu nový VGT (103kW) od původního dieslu?
víte někdo nějaké podrobnosti o tom, jak vhodné / nevhodné / nemožné je používat bionaftu v Tusconu? Od soboty (1.9.2007) ji budou přimíchávat do nafty a mnohde varují, že některým motorům to nebude prospívat, klesne výkon, stoupne spotřeba a k tomu všemu i cena . A poměr biopaliva v naftě bude časem růst. Budou potřeba nějaké úpravy motoru? Liší se v tomto ohledu nový VGT (103kW) od původního dieslu?
Hyundai Tucson CRDi 2.0 VGT (2006)
20000km
20000km
Obecně se výkon vozu snižuje o několik procent, spotřeba roste o cca 5%. CommonRail je náchylný na jakékoliv příměsi do nafty, navíc bio složka na sebe váže vodu a je méně stabilní. Takže to sebou nese rychlejší opotřebení čerpadla a každopádně je nutno častěji měnit filtr. Ono to není tak dávno, co automobilky používání bionafty ve svých vozech výslovně zakazovali a s použitím bionafty padala i záruka. Jinak proti tomuto si pomůžeš jedině opravdu starým dieslem, do nějž můžeš lít i fritovací olej.
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Tucson 2.7 V6
Tak jsem se stal šťastným majitelem Tucsona 2.7 V6 a zatím jsem nadšený. Mám ho týden a už jsem ho otestoval i ve sněhu. Průměrná spotřeba po prvních 500 km je 12,4 l což docela jde, když vezmu v úvahu počasí a jízdy především na krátké vzdálenosti. Jízdní vlastnosti jsou skvělé a motor krásně táhne už od nízkých otáček. Až budu míc víc najeto, tak zase připíšu další zkušenosti.
Tucson 2.7 V6
Gratuluji k 2,7 a předpokádám že s automatem. Mám to tak v Santa Fe rok 2004 - tedy před face liftem. najeto 105 000 a plná spokojenost.
Včera jsem přijeli ke známým na vysočinu a "pluhoval" jsem jim tam dvůr - tedy je to těsně vedle Hlinska a dnes se tam rozjely i vleky na sjezdovce.
Silný motor, automat, který sleví a motor nechcípne, takže občas i puštěné stěrače, když šel prašan přes kapotu na přední sklo.
A to mám vždy obavu, co bude při couvání, zda to santík v hlubokém sněhu zvládne - typy před face liftem neměli možnost připojit 4x4 tlačítkem a tak automatické přiřazení funguje pouze při jízdě v před.
Na autě mám zimní Coopery - tehdy je k tomu nabízeli jako celou sadu - na sněhu a blátě neocenitelné - snad jen na silnici trochu hlučné.
Ale ten pohled, když Ti od všech kol lítá sníh jak od sněhové frézy - ten stojí za to.
A spotřeba ?
minulou nádrž jsem vyjezdil na cesty do firmy a zpět ( tedy po 14 km úsecích - z centra města na okraj) + jedna jízda 32 km tam a zpět - bylo to na začátku listopadu a spotřeba 12,4
Pokud je delší trasa někam kde není dálnice, pak jsem dosáhl i těsně kolem 10l, dálnice Německo 12 - 12,5, naložený na zimu do Itálie včetně rakve 12,8 - 13,2.
Předpokládám, že u Tebe ( Tucson je lehčí ) bude spotřeba nižší - nehledě na to, že máš už nyní vyšší výkon než já.
Nicméně v prosinci přestavuji na LPG - mám po záruce tak proč ne.
Myslím si že 2,7 pro tucson je vynikající volba - mrzí mne, že do evropy má jít Veracruz na počátku s 2,2 dieselem a ne s 3,8 benzinem a novým 3 litrem dieselem.
Do velkých aut patří velké motory a automaty. Vždyť se dá určitě jízda s SUV nebo OFF ROADy přirovnat chooperům v oblasti motorek. Jede nám to taky dost, ale už z povahy těžkého a výkoného auta člověk tak nejančí na silnici a raději se vyblbne mimo ni.
clay
Včera jsem přijeli ke známým na vysočinu a "pluhoval" jsem jim tam dvůr - tedy je to těsně vedle Hlinska a dnes se tam rozjely i vleky na sjezdovce.
Silný motor, automat, který sleví a motor nechcípne, takže občas i puštěné stěrače, když šel prašan přes kapotu na přední sklo.
A to mám vždy obavu, co bude při couvání, zda to santík v hlubokém sněhu zvládne - typy před face liftem neměli možnost připojit 4x4 tlačítkem a tak automatické přiřazení funguje pouze při jízdě v před.
Na autě mám zimní Coopery - tehdy je k tomu nabízeli jako celou sadu - na sněhu a blátě neocenitelné - snad jen na silnici trochu hlučné.
Ale ten pohled, když Ti od všech kol lítá sníh jak od sněhové frézy - ten stojí za to.
A spotřeba ?
minulou nádrž jsem vyjezdil na cesty do firmy a zpět ( tedy po 14 km úsecích - z centra města na okraj) + jedna jízda 32 km tam a zpět - bylo to na začátku listopadu a spotřeba 12,4
Pokud je delší trasa někam kde není dálnice, pak jsem dosáhl i těsně kolem 10l, dálnice Německo 12 - 12,5, naložený na zimu do Itálie včetně rakve 12,8 - 13,2.
Předpokládám, že u Tebe ( Tucson je lehčí ) bude spotřeba nižší - nehledě na to, že máš už nyní vyšší výkon než já.
Nicméně v prosinci přestavuji na LPG - mám po záruce tak proč ne.
Myslím si že 2,7 pro tucson je vynikající volba - mrzí mne, že do evropy má jít Veracruz na počátku s 2,2 dieselem a ne s 3,8 benzinem a novým 3 litrem dieselem.
Do velkých aut patří velké motory a automaty. Vždyť se dá určitě jízda s SUV nebo OFF ROADy přirovnat chooperům v oblasti motorek. Jede nám to taky dost, ale už z povahy těžkého a výkoného auta člověk tak nejančí na silnici a raději se vyblbne mimo ni.
clay
Santa Fe 2,7i V6 + Santa Fe 2,4i - nyní LPG sekvence
(Toyota Carina E Combi; Ford Sierra 1,8 TDi ; Sonata 2,0 16v odpočívá v Hyundaiáckém ráji s 375 000 km
Škoda 125 L ; Škoda 120 GLS; Škoda 1100MB; Škoda 110L; Škoda Octavia Combi 1963)
(Toyota Carina E Combi; Ford Sierra 1,8 TDi ; Sonata 2,0 16v odpočívá v Hyundaiáckém ráji s 375 000 km
Škoda 125 L ; Škoda 120 GLS; Škoda 1100MB; Škoda 110L; Škoda Octavia Combi 1963)
Tucson s motorem 3.3 V6
mám zprávu, že Tucson se na některých trzích prodává teď i s motorem 3.3V6 ze Santíka, to už s tím musí sakra cvičit
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz