i20SVK píše: ↑12 led 2023, 08:21
Budem komentovať iba 10,25" infotainment, ktorý mám a navi je tam otras. Keď chceš aby Ti tam svietil veľký displej, tak choď do toho ale tie mapy sú o ničom od TomTomu a plánovanie ciest úplne bez logiky (veľakrát ma chcel viesť do jednosmerky, bežné cesty pri plánovaní namiesto diaľníc + veľakrát ťa vedie opustiť diaľnicu a ísť po vedľajších cestách bez dôvodu, POI vôbec nepozná a niekedy tam musíš zadávať GPS súradnice a hľadanie adries kde musíš zadať všetko dokopy ale nič ti neukáže až do poslednej sekundy akoby adresu nepoznal). Jediná kombinácia pre mňa by bola, keby FL mal digitálny prístrojový štít a 8" rádio s bezdrôtovým AA/AC + ostatné bezp. prvky ktoré si vymenoval.
Asi máme jinou navigaci. Žádné jednosměrky a podobné věci mi to neudělalo, táhne mě pěkně po dálnicích když může. POI jsou slabší, ale většinou tam jsou. Nejhorší plánování má v mojí zkušenosti naopak Waze, ten mě už protahoval kdysi vším možným a jediné, proč ho občas zapnu, je hlášení hlídek během dopravních akcí a radary v zahraničí.
sao.paulo píše: ↑12 led 2023, 08:38
Co máte na mysli tím nouzovým bržděním?
Že když si myslí, že hrozí srážka, tak dupne na brzdu i bez řidičovy intervence. Třeba když ti někdo na přechodu vběhne pod kola, tak auto by mělo začít brzdit dřív, než ty si vůbec uvědomíš, co se děje. Reálně to má své mouchy, a může se spustit, třeba když plánuješ dojet rychle za auto před tebou a pak metr za ním strhnout volant pro předjetí. Ale i když mi párkrát zapípalo varování, tak brzdit ještě nezačal.