Zdravím všechny uživatele.
Přišel jsem pro radu a názor, protože si nevím již rady.
Začalo mi zlobit zamykání vozu, začalo to tím, že za jízdy začaly cvakat zámky (odemykat a zamykat), tlačítko v kabině se symbolem zámku blikalo a již nechtělo pouze svítit na signál, že je vůz zamčený. Když cvakání přestalo, šlo ho spustit i jen tlačítkem na elektrické ovládání oken.
Po zaparkování vůz nešel zamknout ani dálkově, ani klíčem přímo v klice. Po zamčení se okamžitě odemkly dveře opět. Po nějaké chvíli to fungovalo zase tak, že se auto zamklo, tlačítko zamykání v kabině asi cca minutu svítilo a jak zhaslo auto se odemklo. Po delší době se auto zamklo a po čekání cca 3 minuty bylo stále zamčené, odcházím domů.
Při návratu k autu, auto odemčené. Zkoušeno různě. Někdy odemčené po hodině, někdy až po třech hodinách, rozhodně vždy odemčené a já již netuším proč?
Vyměnil jsem spínač kliku pátých dveří, tam byla již narušená ochranná guma spínače. Zkontroloval jsem zástrčky u pantu dveří, prostříkal sprejem na kontakty, vyměnil pojistku na zámky dveří a stále každý den je auto odemčené, když k němu přijdu.
To cvakání během jízdy je většinou až po přestávce, například jedu na místo B zaparkuju a nedělalo to, jedu na místo C a již to dělá během jízdy, pak se celý proces zamykání opakuje. Odemyká se hned po zamčení, po několika pokusech zůstane zamčené, ale ráno zase odemčené.
Má s tím někdo zkušenosti? Jak řešil? Na co se soustředit? Budu rád za každou radu.
Samovolné odemykání auta
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
- Reklama
Re: Samovolné odemykání auta
Hledej problém v zámku dveri, ale spíše hlavne v kabelazi, kde se hleda nejhůře. Ono když to cvaka za jízdy, tak si to mysli, ze někdo vystupuje. A to, ze ovládání oken to spustí taky, to značí, ze se nekde neco pohne a je blbej kontakt…
Aktuálně: Hyundai i30 2014 new weekend 1,6 MPI
Dříve: Renault megane II sedan 1,6
Felicia 1,3
š105
Dříve: Renault megane II sedan 1,6
Felicia 1,3
š105
Re: Samovolné odemykání auta
Díky. Také již se přikláním k tomu, že bude někde problém s kontakty či dráty, ale nejde mi do hlavy, že když zaparkuju auto a zamknu dálkově či v klice klíčem, tak vše se tváří vpořádku. Auto zamčené, alarm spuštěný a já odcházím domů. Přijdu po dvou hodinách a auto stále zamčené, přijdu po dalších dvou a auto odemčené a spustím alarm, jak otevřu dveře.
Pokud by byl špatný kontakt či drát, dokázal bych auto vůbec takhle zamknout, i když jen na nějakou dobu?
To cvakání za jízdy vypadá již více, že je někde špatný drát či kontakt. Nemám to moc vysledováné, ale přijde mi, že se to spustilo vždy při zatočení vlevo, jako by se tam něco tím pohlo.
Oříšek byl tedy způsob zamčení auta a zajištění bez centrálního zamykání. Příručka píše o zámcích a že se v nich nachází kroužek, s drážkou na planžetu klíče, kdy se s ním otočí směrem k vozu a zavřou se dveře, které jsou následně zamčené. Funguje to, ale i tak jsem měl ráno auto odemčené. Nakonec jsem musel vytáhnout pojistku a vyřadit úplně centrální zamykání, abych tímto způsobem zamkl auto a zůstalo zamknuté. Tedy krom víčka na nádrž, to nouzově bez centrálu zamknout nelze.
Ještě mě napadla baterie, 8 let je 8 let a hlavně když se spustí alarm, tak síla poplachu slábne jako by se vybíjela baterie, jenže na druhou stranu baterie dává12.7 voltů a hlavně auto startuje bez problémů.
Nejpíš mě nemine sundat obložení dveří a podívat na zámky a vedení, ještě možná zámek od víčka nádrže, to kvůli vlhkosti vidím jako nejslabší místo. Toť ale otázka. Rozhodně zkušenosti druhých mohou pomoci, nebo tenhle rok nebudu dělat nic jiného, než rozebírat a skládat auto.
Pokud by byl špatný kontakt či drát, dokázal bych auto vůbec takhle zamknout, i když jen na nějakou dobu?
To cvakání za jízdy vypadá již více, že je někde špatný drát či kontakt. Nemám to moc vysledováné, ale přijde mi, že se to spustilo vždy při zatočení vlevo, jako by se tam něco tím pohlo.
Oříšek byl tedy způsob zamčení auta a zajištění bez centrálního zamykání. Příručka píše o zámcích a že se v nich nachází kroužek, s drážkou na planžetu klíče, kdy se s ním otočí směrem k vozu a zavřou se dveře, které jsou následně zamčené. Funguje to, ale i tak jsem měl ráno auto odemčené. Nakonec jsem musel vytáhnout pojistku a vyřadit úplně centrální zamykání, abych tímto způsobem zamkl auto a zůstalo zamknuté. Tedy krom víčka na nádrž, to nouzově bez centrálu zamknout nelze.
Ještě mě napadla baterie, 8 let je 8 let a hlavně když se spustí alarm, tak síla poplachu slábne jako by se vybíjela baterie, jenže na druhou stranu baterie dává12.7 voltů a hlavně auto startuje bez problémů.
Nejpíš mě nemine sundat obložení dveří a podívat na zámky a vedení, ještě možná zámek od víčka nádrže, to kvůli vlhkosti vidím jako nejslabší místo. Toť ale otázka. Rozhodně zkušenosti druhých mohou pomoci, nebo tenhle rok nebudu dělat nic jiného, než rozebírat a skládat auto.
Re: Samovolné odemykání auta
Baterii mam starší o kousek a nedělá to, otazka je jak to reaguje, když se dvere odpojí úplně(jestli jde vycvaknout ten kabel co jde do dveri, pak auto zamknout centralem a ty jedny dvere klíčem)? Pokud přestane cvakani a odemykani, tak je problém v nich. Sice tam bude taky drátu dost, ale území k pátrání bude mensi.
Aktuálně: Hyundai i30 2014 new weekend 1,6 MPI
Dříve: Renault megane II sedan 1,6
Felicia 1,3
š105
Dříve: Renault megane II sedan 1,6
Felicia 1,3
š105
Re: Samovolné odemykání auta
Vytáhnout svazek drátů ze zásuvky mezi panty dveří? Tam je přívod, takže by zřejmě zámky nebyly napájeny a tudíž by se nic nestalo ne? Nešlo by zamknout centrálně, ale chápu jak je to myšleno, zjistit jestli to jsou dveře řidiče, nebo jedny ze zbývajících dvěří.
Jak jsem psal o tom cvakání, že spustím i tlačítkem na výtažení okna, tak zadní tlačítko nic, ale u řidiče ano, i když ne pokaždé, jen po několika cvaknutí za sebou, což svědčí o tom, že nejspíš dveře řidiče budou tím problémem. Tedy můj tip. Je v nich hlavní řídící zámek a hlavně jako jediné byly odstrojené, když mi tenkrát v záruce vyměnili stahování oken, když tlačítko nereagovalo.
Jak jsem psal o tom cvakání, že spustím i tlačítkem na výtažení okna, tak zadní tlačítko nic, ale u řidiče ano, i když ne pokaždé, jen po několika cvaknutí za sebou, což svědčí o tom, že nejspíš dveře řidiče budou tím problémem. Tedy můj tip. Je v nich hlavní řídící zámek a hlavně jako jediné byly odstrojené, když mi tenkrát v záruce vyměnili stahování oken, když tlačítko nereagovalo.