Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium
Moderátor: Moderátoři
Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium
Vyssie pises, ze "trochu vrzgala mriezka stredoveho repoduktoru pod celnym sklom"
Ja si myslim, ze to nie je tato mriezka, ale display nad volantom. Pri nahlejsej zmene interierovej teploty si pekne popraska. Vzdy ho potlacim z lava a prava a mam na chvilu pokoj.
Teda aspon mne ani po manualnom stlacani tejto mriezky tam nic nepuka.
Ja si myslim, ze to nie je tato mriezka, ale display nad volantom. Pri nahlejsej zmene interierovej teploty si pekne popraska. Vzdy ho potlacim z lava a prava a mam na chvilu pokoj.
Teda aspon mne ani po manualnom stlacani tejto mriezky tam nic nepuka.
Tucson NX4 1.6 T-GDI, 132kW, Premium, kozeny packet, 4x4, Adapt.Tlmice, logo vo dverach, osvetlenie noh (blue)
- Reklama
Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium
Tahokov se tu hodně řešil u i30 PD, třeba: https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... 66#p593666
Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium
A aby som nezabudol.... veľa spokojných km prajem..... .Mexican píše: ↑08 kvě 2023, 20:30 .....
Moje poznamky / poznatky po 5000+ km
-> system DAW je otravny a nedokazem dodnes pochopit na com je zaozene vyhodnocovanie „pozornosti“ Je super, ak rano vstanete, pokochate sa vyhladom z terasy, date si ranajky a dva turecke caje, podakujete hostitelovi, sadnete do auta a o 13 minut system zacne vrieskat ze mam zvazit prestavku. Ano, ide to vypnut ale je to snad 8 kliknuti v menu a po novom „starte“ sa to znovu aktivuje. Otravne a zbytocne. Nepisem to preto, ze sa to stalo raz. Stalo sa to za den pri 6 startoch pokojne 4 krat do 45 minut.
Veľmi kľučkuješ po ceste... systém hodnotí ako dobre a rovnomerne sa držíš medzi čiarami... zapni autopilota na diaľnici a neozve sa aj 1000km...
-> zavodenie na krizovatkach v turecku je parada. Rezim sport, radenie padlami, auto hold. Stovku tam mate hned, pruznost je fakt skvela. Len si kladiem otazku ako vlastne dochladit mtor a turbo po agresivnej jazde, pripadne narocnej dialnicnej jazde. U bezneho auta proste zvolnite a doplachtite. Tu to preberie EV mod a spalovak proste chcipne. No to som zvedavy na vydrz…
Výdrž a relatívnu bezúdržbovosť niečo na systém Toyota HSD čakať určite nemožno.... Tucson HEV je stále šoférske auto ale kombinácia meničovej prevodovky, elektromotora a priamovstrekového turbo-benzínu z dlhodobého hľadiska naháňa strach... aspoň mne určite
-> originalne pneu Michelin Primacy 4 (tie iste ako na Stonicu), vyrobene v Spanielsku – su tiche, maju vybornu trakciu aj na vode a aj na sotoline. Zimne pneu dal predajca Falken Eurowinter HS02 Pro v rozmere ako letne, teda 19“. Bohuzial pre mna, ja by som radsej vacsie balony. 19“ su vsak jedine homologovane pre HEV vo vybave Style.
Na SK to isté a rovnako aj N-line výbavy... jedine výbavy zo základného cenníka majú na výber - teda pred rokom ešte mali 17,18,19
-> sluzby Hyundai Live (tz dopravne spravodajstvo) vypadli prvy den v Turecku a ani pri navrate cez 5 dalsich krajin vratane tych v EU nenabehli. Pomohol az upgrade infotainmentu. Snad to zas neumrie ked to clovek bude potrebovat. V zasade vsak pouzivam Sygic cez AA (funguje skvele) alebo Maps.Google. S tym bola spojena nefunkcnost Bluelinku. Apku povazujem az nudzove odomknutie auta za zbytocnost
Treba resetnúť infotaiment tlačídlom na ceruzku vedľa displeja, mne to minule zblblo po priblížení k PL hraniciam
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium
Práve konbinácia dsg a priamovstrekovania mi dáva z dlhodobého hladiska nepriaznivé prognózy.
Preto sa viac a viac zamýšľam nad Kugou 2,5 hybrid.
Preto sa viac a viac zamýšľam nad Kugou 2,5 hybrid.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium
Tak aspoň ten Tucson hybrid má hydroměnič, nikoliv dvojspojku.
Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium
Oops sorry.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium
V pohodě. Až na ten přímovstřikovej motor mi to přijde jako docela dobrá varianta (tedy kromě těch cen ale to jsou dneska všechny auta). Dokonce je i kratší, než i30 kombík, takže to ani nebude příliš hrozný manévrování ve městě.
https://www.carsized.com/en/cars/compar ... 17-estate/
https://www.carsized.com/en/cars/compar ... 17-estate/
Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium
Aj s tým meničom je to taká polopravda, pretože použil planétovú prevodovku a namiesto meniča je tam trakčný elektromotor.... ale chovanie by malo byť +/- to isté.
Všeobecne bude platiť vždy.. že hybrid=dva pohony pod jednou strechou=2x toľko rizika poruchy...
pokiaľ použité technické riešenia primerane niektoré časti reťazca nezjednodušia... touto cestou išli Toyota, Ford, Honda... kde bola vždy zjednodušená prevodovka a zložitosť spaľovacieho motora tiež udržali v rozumných medziach....
Všeobecne bude platiť vždy.. že hybrid=dva pohony pod jednou strechou=2x toľko rizika poruchy...
pokiaľ použité technické riešenia primerane niektoré časti reťazca nezjednodušia... touto cestou išli Toyota, Ford, Honda... kde bola vždy zjednodušená prevodovka a zložitosť spaľovacieho motora tiež udržali v rozumných medziach....
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8144
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium
dibarbora dikec za komentare. Autopilota pouzivam len ked sa chcem napit, asistent jazdy v pruhoch je na okreskach v zasade nepouzitelny
Priklad ktory som menoval a podobne sa stali v normalnom meste, kde proste kluckovat musis. To znamena brzdil som, rozbiehal sa, daval blinkre, odbocoval. Preto to povazujem za zbytocnu ficuru, ktora ak by sla natvrdo vypnut bol by som len rad
Priklad ktory som menoval a podobne sa stali v normalnom meste, kde proste kluckovat musis. To znamena brzdil som, rozbiehal sa, daval blinkre, odbocoval. Preto to povazujem za zbytocnu ficuru, ktora ak by sla natvrdo vypnut bol by som len rad
- Přílohy
-
- 345240225_1283924565887581_8072619360035093369_n.jpg (313.42 KiB) Zobrazeno 687 x
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium
To je zajímavé. Mně se to upozornění na pauzu zobrazilo zatím jenom jednou. A to se vyhýbám každé díře a najeto skoro 20 tis.
To praskání palubní desky máte soustavné během jízdy? Nebo to jednou za týden praskne a je klid?
To praskání palubní desky máte soustavné během jízdy? Nebo to jednou za týden praskne a je klid?
Hyundai Tucson NX4 Style HEV 169kW 4x4
Toyota Corrola Hatchback 1.8 Hybrid Selection 90kW
Toyota Corrola Hatchback 1.8 Hybrid Selection 90kW
Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium
"To praskání palubní desky máte soustavné během jízdy? Nebo to jednou za týden praskne a je klid?"
Vzdy, ked sa nahle zmeni teplota, cize ked napr vychadzas teraz z chladnej garaze na ostre slnko, alebo opacne, ked ti zacne chladit klima zohriaty interier ... a puka to skoro vzdy pri takychto teplotnych vykyvoch. Je to u mna na 100% ten kokpitovy display...ten puka
Vzdy, ked sa nahle zmeni teplota, cize ked napr vychadzas teraz z chladnej garaze na ostre slnko, alebo opacne, ked ti zacne chladit klima zohriaty interier ... a puka to skoro vzdy pri takychto teplotnych vykyvoch. Je to u mna na 100% ten kokpitovy display...ten puka
Tucson NX4 1.6 T-GDI, 132kW, Premium, kozeny packet, 4x4, Adapt.Tlmice, logo vo dverach, osvetlenie noh (blue)
Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium
Jen taková připomínka, na foru si TYKÁME
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8144
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium
to bola otazka asi do plena tz plural je okay
ako som pisal, mne ta mriezka trosku praskala ked bol velky rozdiel teplot. Ked to manzelka jemne drzala, prestalo to. Ked to bude zle vytrhnem to a zalepim Mamutom
ako som pisal, mne ta mriezka trosku praskala ked bol velky rozdiel teplot. Ked to manzelka jemne drzala, prestalo to. Ked to bude zle vytrhnem to a zalepim Mamutom
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium
Ten "auto-pilot" je celkom fajn vychytávka... v podstate aj nutná... na týchto nových "smartphone" autách si bez toho ani rádio nenaladíš, takým spôsobom to dotykové ovládanie odvádza pozornosť. Na okreske je použitie limitné, to máš pravdu ale pri diaľničnom presune dokáže ušetriť dosť vodičovej energie.. ak to je spolu s adaptívnym tempomatom (čo nemám) to musí byť na parádu... mal som to v i30 a aj včul v Tucsone.. pri letných presunoch k moru to odmakalo za mňa vždy pár stoviek km....Mexican píše: ↑10 kvě 2023, 07:50 dibarbora dikec za komentare. Autopilota pouzivam len ked sa chcem napit, asistent jazdy v pruhoch je na okreskach v zasade nepouzitelny
Priklad ktory som menoval a podobne sa stali v normalnom meste, kde proste kluckovat musis. To znamena brzdil som, rozbiehal sa, daval blinkre, odbocoval. Preto to povazujem za zbytocnu ficuru, ktora ak by sla natvrdo vypnut bol by som len rad
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8144
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium
hlasim, ze po dobrych skusenostiach s borcom z Rajhradic kde som daval striekat dutiny a urobil nastrek podvozku u obytneho Jumpera mam hotovo aj s Tucsonom. Transparentny nastrek celeho podvozku.
typek inak celkomm pochvalil fabricky nastrek a zakrytovanie podvozku, takze oproti horror stories o i30N co tu prebehli znacne zlepsenie. A ja som rad, ze to bude trochu viac chranene proti zlym cestam na roadtripoch a ocenil som, ze som si mohol detailne omrknut podvozok hybridneho Tucsona.
typek inak celkomm pochvalil fabricky nastrek a zakrytovanie podvozku, takze oproti horror stories o i30N co tu prebehli znacne zlepsenie. A ja som rad, ze to bude trochu viac chranene proti zlym cestam na roadtripoch a ocenil som, ze som si mohol detailne omrknut podvozok hybridneho Tucsona.
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023