Hybrid a zväčšenie baterie

Vše kolem úprav na Vašem miláčkovi - kola, hudba, osvětlení, úpravy motoru, styling.

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
speci
*
Příspěvky: 88
Registrován: 27 čer 2022, 22:17

Re: Hybrid a zväčšenie baterie

Příspěvek od speci »

Pod 25% ti baterie v 99% nepůjde. Jen když dáš podlahu při 25%. Je to kvůli ochraně baterie. To samé nad 75%. Z kopce se ti pak připojí spálovák a brzdíš motorem. Musím podotknout, že se mi hodně líbí ten detailní ukazatel stavu baterie. Není to prostě rozděleno na 5 dílku a hotovo. Baví mě se na to dívat :D

S tou navigací jsem taky v příručce nic nečetl. U tras co jezdím často mi to před horizontem padne do ev i když máš plyn pořád ve stejné poloze. Fakt jakoby mi to četlo myšlenky. Má s tím někdo jiny zkušenosti?

Ventilaci myslím úplně zhasnutý panel klimatizace. Vyklikám rychlost ventilátoru na 0. Nevím co je vhodnější z hlediska životnosti na 3km trasu. Ty naštěstí nejezdím, ale používám to z toho kopce, jak jsem psal. Spotřeba ti však dost padne.
Hyundai Tucson NX4 Style HEV 169kW 4x4
Toyota Corrola Hatchback 1.8 Hybrid Selection 90kW
Reklama
 

SonicWawes
Příspěvky: 6
Registrován: 18 kvě 2023, 16:36

Re: Hybrid a zväčšenie baterie

Příspěvek od SonicWawes »

@Daweo:
Já koupil PHEV a na krátké trasy mi to náhodou vyhovuje. Jen je neplecha, že :hyu: do auta nedal vůbec žádný elektrický heater, takže to prostě na elektriku netopí. Když jsem pak v zimě jezdil s klímou, tak si auto topilo na spalovák s plně nabitou baterkou. Jen drobná nevýhoda je pak toho přímovstřikového motoru, že začal ředit olej. Mohl by jsi prosím zkusit změřit hladinu oleje na svém HEVu? Já jezdím převážně na elektro a tak to není uplně prča.
Hyundai Tucson NX4 Style PHEV 195kW 4x4
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 8185
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: Hybrid a zväčšenie baterie

Příspěvek od Mexican »

napada ma jednoduchy workaround u PHEav z zime - proste len zapnut vyhrievanie volantu a sedadla. spominam si ze so stonnicom som s vypnutou vwntilaciou v zime testovacim rezimom v -10 (auto stalo v noci von) 15 km len v mikine, uplne napoho. bezny hybrid (HEV) nestartuje ked sa zapne vyhrievanie sedadla a volantu, takze to bude fungovat aj pre MHEV

dnes som pri 5 stupnoch rano o 6.00 sledoval edy sa ohreje motor (teda nie ohreje ale chladiaca kvapalina bude na prevadzkovej teplote) a kvoli specifickej trase, nizsej rychlosti a baterke na 3/4 to trvalo 25km v rezime eko
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
lumix
****
Příspěvky: 1434
Registrován: 03 říj 2016, 21:58

Re: Hybrid a zväčšenie baterie

Příspěvek od lumix »

To jsou starosti. A to že tam neni TČ je smutné. Bych nedal při -10 jet bez topení (možná kdyby to bylo z vyhřáté garáže a na vzdálenost 2km) byla by mi zima, na nohy a celkove nic moc komfort. Jednou jsem to zkusil se spalovacím motorem a opruz. Taky se kolikrát musím usmát, kdyz vidím v zime některý jezdit v elektro i v cepicich a rukavicich ](*,)
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20309
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: Hybrid a zväčšenie baterie

Příspěvek od Axel.Foley »

lumix: Už jsem se taky kolikrát divil...
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
SonicWawes
Příspěvky: 6
Registrován: 18 kvě 2023, 16:36

Re: Hybrid a zväčšenie baterie

Příspěvek od SonicWawes »

Bez topení v zimě to celkem jde. Horší ale je, že nemůžeš dýchat. Jakmile začneš, po minutě se ti zamlží všechny skla a nic nevidíš. Jak nezapneš klimatizaci, tak se to nechce odmlžit ani s otevřenýma oknama a to jsem při -10° taky zkoušel. Nic příjemného. Takže klíma v zimě je nutnost.
Hyundai Tucson NX4 Style PHEV 195kW 4x4
slabostka
*****
Příspěvky: 1753
Registrován: 23 dub 2008, 21:00

Re: Hybrid a zväčšenie baterie

Příspěvek od slabostka »

Mexican píše: 18 kvě 2023, 19:04 napada ma jednoduchy workaround u PHEav z zime - proste len zapnut vyhrievanie volantu a sedadla. spominam si ze so stonnicom som s vypnutou vwntilaciou v zime testovacim rezimom v -10 (auto stalo v noci von) 15 km len v mikine, uplne napoho. bezny hybrid (HEV) nestartuje ked sa zapne vyhrievanie sedadla a volantu, takze to bude fungovat aj pre MHEV

dnes som pri 5 stupnoch rano o 6.00 sledoval edy sa ohreje motor (teda nie ohreje ale chladiaca kvapalina bude na prevadzkovej teplote) a kvoli specifickej trase, nizsej rychlosti a baterke na 3/4 to trvalo 25km v rezime eko
- to máš akože full hybrid?
Getz 1.4, 04-2006
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 8185
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: Hybrid a zväčšenie baterie

Příspěvek od Mexican »

neviem co znamena mat akoze full bybrid. Bud to je HEV (full hybrid), mild hybrid (MHEV) alebo plugin hybrid (PHEV). nic medzi tym v kategorii "akoze" neexistuje. No a co konkretne mam je v podpise :roll:
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
slabostka
*****
Příspěvky: 1753
Registrován: 23 dub 2008, 21:00

Re: Hybrid a zväčšenie baterie

Příspěvek od slabostka »

ou tak to som sa nechcel dotknúť.... ďakujem za vysvetlenie.
Getz 1.4, 04-2006
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Daweo
*
Příspěvky: 34
Registrován: 22 říj 2022, 10:25

Re: Hybrid a zväčšenie baterie

Příspěvek od Daweo »

Zdravim, nekoukal jsem sem dlouho...
Co jsem koukal na hladinu oleje, byla ok - pod ryskou, ale nechával jsem měnit olej v 6-7k km (po půl roce od koupi).... a teď na podzim bude garančka...
Co by tě s tím olejem přesně zajímalo?


SonicWawes píše: 18 kvě 2023, 17:00 @Daweo:
Já koupil PHEV a na krátké trasy mi to náhodou vyhovuje. Jen je neplecha, že :hyu: do auta nedal vůbec žádný elektrický heater, takže to prostě na elektriku netopí. Když jsem pak v zimě jezdil s klímou, tak si auto topilo na spalovák s plně nabitou baterkou. Jen drobná nevýhoda je pak toho přímovstřikového motoru, že začal ředit olej. Mohl by jsi prosím zkusit změřit hladinu oleje na svém HEVu? Já jezdím převážně na elektro a tak to není uplně prča.
Tucson SMART A/T 4x4 HEV 2022 169Kw Amazon Gray (6l) - hvězdná loď
Volvo s60 A/T AWD 2002 147Kw Sand Gold (12,2l LPG) - prodáno do dobrých (doufám) pacek
Renault Safrane 1993 101Kw Silver - odpočívající na šrotišti, vzpomínky na první auto zůstávají
Odpovědět

Zpět na „Tucson III - Úpravy (tuning)“