Mikeho i30 1.6CRDi kombi, Ultimate Red
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Mikeho i30 1.6CRDi kombi, Ultimate Red
idam: Obávám se, že máš pravdu
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
- Reklama
Mikeho i30 1.6CRDi kombi, Ultimate Red
Souhlas s váma .
Peugeot 308 SW 2024, 1.5 BlueHDi 96 kW
Hyundai i30 kombi 2016, 1.6 CRDi 81 kW
Hyundai i30 kombi 2016, 1.6 CRDi 81 kW
Re: Mikeho i30 1.6CRDi kombi, Ultimate Red
Tak se to nevyhnulo ani mě, první vážnější škoda. Paradoxně se to stalo na parkovišti. Jsem teď zvědavý na kolik bude odhadnuta oprava a jak to nakonec servis opraví.
Naposledy upravil(a) Neo-Mike dne 03 dub 2019, 21:56, celkem upraveno 1 x.
Peugeot 308 SW 2024, 1.5 BlueHDi 96 kW
Hyundai i30 kombi 2016, 1.6 CRDi 81 kW
Hyundai i30 kombi 2016, 1.6 CRDi 81 kW
Re: Mikeho i30 1.6CRDi kombi, Ultimate Red
no teda...
jestli to není nevhodné - nějaký popis události ?
P.S.
ten sloupek... to je dost blbý.
jestli to není nevhodné - nějaký popis události ?
P.S.
ten sloupek... to je dost blbý.
Kona 1.0 T-GDI Best Of Style, Pulse Red (11/2018)
+
IX 20 1,4 Trikolor, Creamy White (09/2013)
...................................
ex.
Citroen Xsara Break 1,6/16 Exclusive, GRIS ALUMINIUM (06/2002)
Felicia,2xUno,Š.Forman Silver Line,Š.105,Š.1000MB.
+
IX 20 1,4 Trikolor, Creamy White (09/2013)
...................................
ex.
Citroen Xsara Break 1,6/16 Exclusive, GRIS ALUMINIUM (06/2002)
Felicia,2xUno,Š.Forman Silver Line,Š.105,Š.1000MB.
Re: Mikeho i30 1.6CRDi kombi, Ultimate Red
No, je to tedy dost zvláštně nabouraná část.
Re: Mikeho i30 1.6CRDi kombi, Ultimate Red
Dojel jsem na parkoviště, přede mnou bylo další auto a před ním ještě starý VW Transporter nějakých úklidových služeb s korbou. Transporter uhnul na stranu a pustil auto přede mnou. Když jsem se rozjel i já, tak začal couvat a nabral mě vlastně jen hranou korby. Už jsem stačil jen zatroubit, ale to k ničemu nebylo. Proto tak zvláště nabourané místo. Stalo se to v malé rychlosti, ale plechy roztrhl pěkně.
Peugeot 308 SW 2024, 1.5 BlueHDi 96 kW
Hyundai i30 kombi 2016, 1.6 CRDi 81 kW
Hyundai i30 kombi 2016, 1.6 CRDi 81 kW
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Mikeho i30 1.6CRDi kombi, Ultimate Red
Neo-Mike: Blbá náhoda nebo spíš nepozornost...
Blatník je na výměnu, ten pude. Jak je napsáno výše, blbý je A-sloupek. Jsem zvědavý, co na to pojišťovna.
Blatník je na výměnu, ten pude. Jak je napsáno výše, blbý je A-sloupek. Jsem zvědavý, co na to pojišťovna.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Mikeho i30 1.6CRDi kombi, Ultimate Red
Říkal, že mě vubec neviděl no...
Blatník, dveře to se vymění. Kapota se přestříká (je odřená) a ta díra se patrně zavaří. Ten A sloupek nevím no. Zatím při příjmu odhadli cenu opravy cca 100 tisíc. Zase tohle je jen plech na sloupku, ten by se měl bez problémů a následků dát vyměnit (podle mého). Otázka je, zda není chycená i výztuha v něm.
Blatník, dveře to se vymění. Kapota se přestříká (je odřená) a ta díra se patrně zavaří. Ten A sloupek nevím no. Zatím při příjmu odhadli cenu opravy cca 100 tisíc. Zase tohle je jen plech na sloupku, ten by se měl bez problémů a následků dát vyměnit (podle mého). Otázka je, zda není chycená i výztuha v něm.
Peugeot 308 SW 2024, 1.5 BlueHDi 96 kW
Hyundai i30 kombi 2016, 1.6 CRDi 81 kW
Hyundai i30 kombi 2016, 1.6 CRDi 81 kW
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Mikeho i30 1.6CRDi kombi, Ultimate Red
Ach jo
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Mikeho i30 1.6CRDi kombi, Ultimate Red
Som zvedavý čo všetko nakoniec budú meniť a čo to bude stáť, ale držím palce, nech sa opäť vozíš ako v "novom".
Hyundai i30 combi - 1.6i MPI CVVT GO! edition - Fiery Red
Hyundai Accent - 1.4i Elegance - Green
Hyundai Accent - 1.4i Elegance - Green
Re: Mikeho i30 1.6CRDi kombi, Ultimate Red
Tak po dlouhé době uvažování co s vozidlem dál (přeci jenom má už 7 let a 216 tisíc km za sebou), jsem se rozhodl jít cestou vylepšení některých věcí. Navíc je pro mě v současné době tragický výběr v nových autech. Auta jsou designově hezká, o tom žádná. Ale to je samý asistent, pořád něco vypínat po každém nastartování. No po usednutí za volant mi chybí ten wow efekt. Navíc jsem s i30 spokojený a v podstatě mi nic na ní nechybí. A takový primitivní naftový motor dneska už nikdo nevyrobí.
Vzhledem k tomu, že jsem začal vnímat na nerovnostech nějaké drnčení a rezonance, tak jsem se rozhodl jít cestou odhlučnění auta. Čímž dojde i ke zpevnění plechů a snížení rezonancí. Rozhodl jsem se, že to pojmu jako koníček a trávení volného času a budu tlumit sám. Materiály jsem vybíral
od výrobce Comfortmat u Ahifi. Popisují materiály od této firmy jakou úplně něco nového co se týče tlumení a mělo by být mnohem účinější, než materiály které se používaly dříve
Vzhledem k tomu, že se jedná už o starší auto, tak patrně nikdo moc nebude řešit odhlučnění. Spíše tu budou řešit majitelé u třetí generace. Tak nebudu řešit detaily jak rozebrat jednotlivé části interiéru (samozřejmě pokud by někdo měl zájem, tak se rád podělím a poradím), ale spíše poznatky z odhlučnění. Zároveň jsem chtěl mít přehled jak se zvyšuje hmotnost vozidla, takže jsem si pro zajímavost vážil jednotlivé odhlučňovací materiály, které jsem lepil.
1. Začal jsem kapotou, jelikož ta se mi jevila na naučení jak pracovat s materiály nejlehčí. Kapota se odhlučňuje ve dvou vrstvách. První jde antivibrační materiál. Ten jsem vybral Viper (častěji se používá Cobra, která je o něco lehčí, ale má nižší schopnost zabránit rezonancím. V době nákupu ale byla dlouhodobě nedostupná). Na originální kryt z vnitřní strany jsem nalepil Vision. Celkem jsem bral 2x Viper a 1x Vision ve variantě XL. Materiálu bylo dost a zbylo mi ještě i na zadní dveře kufru. Překvapilo mě, jak se kapota zpevnila a že zmizela při přejezdu některých nerovností její rezonance. Což jsem doteď vůbec nevěděl, že dělá kapota. Hmotnost se zde zvýšila o 1,19 kg.
Vzhledem k tomu, že jsem začal vnímat na nerovnostech nějaké drnčení a rezonance, tak jsem se rozhodl jít cestou odhlučnění auta. Čímž dojde i ke zpevnění plechů a snížení rezonancí. Rozhodl jsem se, že to pojmu jako koníček a trávení volného času a budu tlumit sám. Materiály jsem vybíral
od výrobce Comfortmat u Ahifi. Popisují materiály od této firmy jakou úplně něco nového co se týče tlumení a mělo by být mnohem účinější, než materiály které se používaly dříve
Vzhledem k tomu, že se jedná už o starší auto, tak patrně nikdo moc nebude řešit odhlučnění. Spíše tu budou řešit majitelé u třetí generace. Tak nebudu řešit detaily jak rozebrat jednotlivé části interiéru (samozřejmě pokud by někdo měl zájem, tak se rád podělím a poradím), ale spíše poznatky z odhlučnění. Zároveň jsem chtěl mít přehled jak se zvyšuje hmotnost vozidla, takže jsem si pro zajímavost vážil jednotlivé odhlučňovací materiály, které jsem lepil.
1. Začal jsem kapotou, jelikož ta se mi jevila na naučení jak pracovat s materiály nejlehčí. Kapota se odhlučňuje ve dvou vrstvách. První jde antivibrační materiál. Ten jsem vybral Viper (častěji se používá Cobra, která je o něco lehčí, ale má nižší schopnost zabránit rezonancím. V době nákupu ale byla dlouhodobě nedostupná). Na originální kryt z vnitřní strany jsem nalepil Vision. Celkem jsem bral 2x Viper a 1x Vision ve variantě XL. Materiálu bylo dost a zbylo mi ještě i na zadní dveře kufru. Překvapilo mě, jak se kapota zpevnila a že zmizela při přejezdu některých nerovností její rezonance. Což jsem doteď vůbec nevěděl, že dělá kapota. Hmotnost se zde zvýšila o 1,19 kg.
- Přílohy
-
- IMG_0618.jpeg (221.17 KiB) Zobrazeno 600 x
-
- IMG_0620.jpeg (246.23 KiB) Zobrazeno 600 x
Peugeot 308 SW 2024, 1.5 BlueHDi 96 kW
Hyundai i30 kombi 2016, 1.6 CRDi 81 kW
Hyundai i30 kombi 2016, 1.6 CRDi 81 kW
Re: Mikeho i30 1.6CRDi kombi, Ultimate Red
2. Jako druhý krok bylo vytlumení zadních dveří kufru. Zde jsem použil zase materiály Viper a Vision, které mi zbyly po tlumení kapoty. Navíc je zde na tapecirung použit materiál Soft Wave Expert. Zde bych jenom upozornil, že je potřeba bůd použít jeho variantu XL a nebo koupit dvě desky 700x500. S jednou si nevystačíme. Váha tlumení zde je 0,95 kg. Dveře jsou o něco těžší. Při zavírání tolik nerezonují. Zároveň při přejezdu nerovností zmizelo vrzání někde vzadu v kufru. Patrně způsobovaly rezonance v pátých dveří.
- Přílohy
-
- IMG_0623.jpeg (216.6 KiB) Zobrazeno 597 x
-
- IMG_0635.jpeg (152.33 KiB) Zobrazeno 597 x
-
- IMG_0641.jpeg (124.2 KiB) Zobrazeno 597 x
Peugeot 308 SW 2024, 1.5 BlueHDi 96 kW
Hyundai i30 kombi 2016, 1.6 CRDi 81 kW
Hyundai i30 kombi 2016, 1.6 CRDi 81 kW
Re: Mikeho i30 1.6CRDi kombi, Ultimate Red
3. Dalším krokem bylo vytlumení dveří. Opět se záměrem odstranit rezonance, plechový zvuk a zlepšit audio. Sem jsem vybral antivibrační materiál Cobra, jako zvukovou izolaci Integru a na tapecirung Soft Wave Expert. Celkem na čtyři dveře stačí 8x Cobra, 5x Integra a 8x Soft Wave Expert (nebo 4x ve variantě XL). Jak rozebrat dveře jde skvěle vidět na videu pro třetí generaci, ale je to stejné: https://www.youtube.com/watch?v=4vqsIiJ ... M9&index=2. Nejhorší asi odpojení konektoru od zámku. Kvůli takovému plastovému bílému krytu (nebo co to je?). Osvědčilo se mi vyšroubovat tři šrouby z boku dveří co drží zámek. Tím dojde k svěšení zámku a potom jde lehce konektor odpojit. Postupy pro rozebrání je stejný pro zadní i přední dveře. Na zadních dveřích (dohromady pro obě dveře) se zvedla na hmotnost o 5,58 kg. Na předních dveřích (zase pro obě dveře dohromady) to bylo o něco víc, tedy 7,26 kg. Přeci jenom ty dveře jsou větší. Výsledkem je jejich zpevnění. Při hlasitější hudbě v nich nic nerezonuje a také se zlepšila kvalita zvuku. Došlo i ke snížení hluku, který přes dveře pronikal od proti jedoucích vozidel. Celkově mám pocit, že jsem teď více izolován v autě a je větší klid.
Celkově zatím tlumení (kapota, zadní dveře a všechny čtyři dveře) přidaly na hmotnosti 14,98 kg.
Ještě je v plánu udělat torpédo. Z důvodu odstranění rezonancí, které se se vyskytují v určitém pásmu otáček a pronikají do palubní desky. Uvidíme, zda to pomůže a nebo dojde jenom k ztišení motoru, který mi nijak zvlášť nevadí. Ale zase je to docela jednoduché na provedení, tak to vyzkouším. Původně bylo v plánu udělat i kufr. Přeci jenom u kombi je docela velký prostor k přenášení ruchu a také by tím došlo k odstranění hukotu od zadní nápravy. Po odhlučnění dveří, si teď pohrávám s myšlenkou, zda se do kufru pouštět. Přeci jenom to je už zase znatelnější nárust hmotnosti a otázka jak velký účinek by to mělo.
Celkově zatím tlumení (kapota, zadní dveře a všechny čtyři dveře) přidaly na hmotnosti 14,98 kg.
Ještě je v plánu udělat torpédo. Z důvodu odstranění rezonancí, které se se vyskytují v určitém pásmu otáček a pronikají do palubní desky. Uvidíme, zda to pomůže a nebo dojde jenom k ztišení motoru, který mi nijak zvlášť nevadí. Ale zase je to docela jednoduché na provedení, tak to vyzkouším. Původně bylo v plánu udělat i kufr. Přeci jenom u kombi je docela velký prostor k přenášení ruchu a také by tím došlo k odstranění hukotu od zadní nápravy. Po odhlučnění dveří, si teď pohrávám s myšlenkou, zda se do kufru pouštět. Přeci jenom to je už zase znatelnější nárust hmotnosti a otázka jak velký účinek by to mělo.
- Přílohy
-
- 1.jpg (352.14 KiB) Zobrazeno 589 x
-
- 2.jpg (310.47 KiB) Zobrazeno 589 x
-
- 3.jpg (341.34 KiB) Zobrazeno 589 x
-
- 4.jpg (342.42 KiB) Zobrazeno 589 x
-
- 5.jpg (422.54 KiB) Zobrazeno 589 x
Peugeot 308 SW 2024, 1.5 BlueHDi 96 kW
Hyundai i30 kombi 2016, 1.6 CRDi 81 kW
Hyundai i30 kombi 2016, 1.6 CRDi 81 kW
Re: Mikeho i30 1.6CRDi kombi, Ultimate Red
Meral si hlučnosť v interiery pred a po?
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Re: Mikeho i30 1.6CRDi kombi, Ultimate Red
Hlučnost jsem neměřil, soustředil jsem se spíše na to, jak to budu subjektivně vnímat. Aby to mělo nějaké vypovídající výsledky, tak by to chtělo hlukoměr a ten nemám. Telefonem to nemá moc vypovídající hodnotu. Ten ukazuje jak se mu chce.
Peugeot 308 SW 2024, 1.5 BlueHDi 96 kW
Hyundai i30 kombi 2016, 1.6 CRDi 81 kW
Hyundai i30 kombi 2016, 1.6 CRDi 81 kW