vybíjení akumulátoru
Moderátor: Moderátoři
vybíjení akumulátoru
zdar chtěl jsem se zeptat kam všude jde proud po vypnutí zapalovaní na mé i 40 se oběvil dost velkej problém dva dny auto stojí a baterka je mrtvá nabyl jsem za dva dny to samé koupil jsem novou baterku a i nabíječku pro sichr opakování předešlé situace nikde nic nesvítí i do kufru jsem se zavřel v servisu připojeno celej den na měřákách nic nezjíštěno
Hyundai i40 2016
Škoda fabia 1.9sdi
Opel Astra
Ford Galaxy
Peugeot 405mi16
Lada Samara
Škoda 120
Škoda fabia 1.9sdi
Opel Astra
Ford Galaxy
Peugeot 405mi16
Lada Samara
Škoda 120
- Reklama
Re: vybíjení akumulátoru
Ak nevládneš elektrike, tak budeš musieť nájsť iný servis, ktorý bude mať trpezlivosť chybu hľadať. Pasívnym zavesením ampérmetra na pól akumulátora chybu nenájdu. Takže možnosti ktoré ma teraz napadajú - alternátor (vnútorná porucha=vybíjanie baterky), ktorákoľvek RJ, budíky....
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Re: vybíjení akumulátoru
Zkusil bych ampermetrem merit odber a při tom postupně vytahovat jednotlivé pojistky. Když bude pokles větší tak v tom okruhu hledat závadu (prokousaný kabel, ...). A jen doufej že to není na výkonové větvi (alternátor, starter, ...). Jo tuto proceduru dělat až po 5ti minutách ustálení, aby to neovlivnilo prvotní příprava (natlakování paliva, startování rádia, ...)
i30 kombi 2020- Style 1.4 t-gdi navi Olivine Grey
ex : Nissan Primera 2.0i
ex : Nissan Primera 2.0i
Re: vybíjení akumulátoru
Je to zvlastni, protoze co vim, tak po 20min auto vypina veškerou elektroniku krom OBD zásuvky. Jeste mam pocit, ze ve dveřích je stalej proud od centralu.
Jinak, ja mam origo alarm, tak treba na ten se mrknout. Kdo vi
Jinak, ja mam origo alarm, tak treba na ten se mrknout. Kdo vi
I40 WG 2016 DCT Premium Luxury 1.7CRDI
Re: vybíjení akumulátoru
Ahojte, mal som tiež problém s batériou, tri dni a bolo po nej. Môj problém bol v zosilňovači pod sedadlom vodiča. Jednoducho sa nevypol ani po zamknutí auta. Po výmena zosilňovača všetko v poriadku.
i40 sedan style+navi, 1,7 CRDI, 100 kw, 2012
Re: vybíjení akumulátoru
Za mne dekuji, zes dal vedet! Kolikrát nekdo se na neco zepta, vyresi zavadu a pak uz se ani neobtezuje napsat jedinou vetu jak na to...
I40 WG 2016 DCT Premium Luxury 1.7CRDI
Re: vybíjení akumulátoru
Minulý týden jsem měl stejný problém. Dva dny a baterka KO. Myslel jsem, že je po baterce, tak jsem koupil novou. Dva, tři dny všechno bez problému, ale měl jsem z toho divný pocit. Další den jsem nastartoval, popojel 2m abych se dostal do kufru. Po cca 6ti hodinách chci nastartovat a baterka KO! To už jsem si říkal, že tam musí něco hořet. Když jsem přes kabely nastartoval, dojel jsem domů, tak jsem se vrhl na hledání závady.
Dobíjení bylo v pořádku, ale když jsem vypnul motor, tak už jsem to chtěl vzdát a v tom najednou jsem si na ampérmetru všiml náhlého odběru 10A, který asi po 5sek. odezněl, řekl jsem si, že to si auto ještě něco šolichalo, ale tento stav se opakoval každých 20sek. (i po uzamčení auta). Tak jsem se vydal vytahovat jednotlivé pojistky a došel jsem až na elektrické nastavení sedačky u spolujezdce. Závada šla vrácením pojistky jednoduše navodit, ale jakmile jsem se dotkl sedačky a jednoho konektoru pohonu motoru, tak odběr zmizel a už se to nevrátilo. Nyní jezdím s vytaženou pojistkou a mám po problému.
Ale co mi nejde do hlavy, co se tam vlastně pod sedadlem stalo, jestli za to může zmiňovaný konektor nebo podle zatížení sedadla a pak se tam občas něco vyzkratuje. Jsem slaboproudař, takže chápu, co by se při takovém zkratu může stát, ale co mi vůbec nejde do hlavy, co způsobuje onen impulzní odběr. Ovládání sedadla je jednoduchý modul co spíná přes tlačítka jednotlivá relé pro pohon motorů. Celé je to jištěné 20A pojistkou, takže ta neshoří. A kdyby tam byl nějaký zkrat, tak bude trvalý, takže tam musí být nějaká ochrana (ale kde?).
Jediné co mě napadlo, že by jedno relé bylo spečené a tekl trvalý proud do jednoho z motorů, kde by vinutí mělo závit na krátko a nějaká proudová/teplotní ochrana (uvnitř motoru) odpínala cyklicky obvod. Ale všechny motory normálně fungují. Dál jsem to nezkoumal, takže to skončilo vytaženou pojistkou v kaslíku a uvidím, jestli někdy najdu čas a náladu se tím dál zabývat.
Dobíjení bylo v pořádku, ale když jsem vypnul motor, tak už jsem to chtěl vzdát a v tom najednou jsem si na ampérmetru všiml náhlého odběru 10A, který asi po 5sek. odezněl, řekl jsem si, že to si auto ještě něco šolichalo, ale tento stav se opakoval každých 20sek. (i po uzamčení auta). Tak jsem se vydal vytahovat jednotlivé pojistky a došel jsem až na elektrické nastavení sedačky u spolujezdce. Závada šla vrácením pojistky jednoduše navodit, ale jakmile jsem se dotkl sedačky a jednoho konektoru pohonu motoru, tak odběr zmizel a už se to nevrátilo. Nyní jezdím s vytaženou pojistkou a mám po problému.
Ale co mi nejde do hlavy, co se tam vlastně pod sedadlem stalo, jestli za to může zmiňovaný konektor nebo podle zatížení sedadla a pak se tam občas něco vyzkratuje. Jsem slaboproudař, takže chápu, co by se při takovém zkratu může stát, ale co mi vůbec nejde do hlavy, co způsobuje onen impulzní odběr. Ovládání sedadla je jednoduchý modul co spíná přes tlačítka jednotlivá relé pro pohon motorů. Celé je to jištěné 20A pojistkou, takže ta neshoří. A kdyby tam byl nějaký zkrat, tak bude trvalý, takže tam musí být nějaká ochrana (ale kde?).
Jediné co mě napadlo, že by jedno relé bylo spečené a tekl trvalý proud do jednoho z motorů, kde by vinutí mělo závit na krátko a nějaká proudová/teplotní ochrana (uvnitř motoru) odpínala cyklicky obvod. Ale všechny motory normálně fungují. Dál jsem to nezkoumal, takže to skončilo vytaženou pojistkou v kaslíku a uvidím, jestli někdy najdu čas a náladu se tím dál zabývat.
Hyundai i40 CW, Premium, 1,7 CRDi, 100kW, 6A/T
Re: vybíjení akumulátoru
Tak stejně to budeš muset na zimu opravit.
Myslím, že i když krátkodobý ale 10A (120W) odběr musí být poznat na teplotě. Prstě si šáhni co se zahřívá (motor, sedačka, ...) a pak můžeš bádat čím je to ovládané.
Myslím, že i když krátkodobý ale 10A (120W) odběr musí být poznat na teplotě. Prstě si šáhni co se zahřívá (motor, sedačka, ...) a pak můžeš bádat čím je to ovládané.
i30 kombi 2020- Style 1.4 t-gdi navi Olivine Grey
ex : Nissan Primera 2.0i
ex : Nissan Primera 2.0i
Re: vybíjení akumulátoru
Proč bych to musel na zimu opravovat?
To souhlasím, 120W musí být někde poznat, ale jak jsem se dotkl sedačky a konektoru současně, tak závada odezněla už se mi ji nepodařilo navodit. Což mě teď přivedlo k myšlence, že kdyby se mi to někdy podařilo znova navodit, tak si na to vezmu termokameru... Škoda že mě to nenapadlo před tím, ale v tu chvíli jsem byl rád, že jsem to aspoň odhalil a mám nyní klid.
To souhlasím, 120W musí být někde poznat, ale jak jsem se dotkl sedačky a konektoru současně, tak závada odezněla už se mi ji nepodařilo navodit. Což mě teď přivedlo k myšlence, že kdyby se mi to někdy podařilo znova navodit, tak si na to vezmu termokameru... Škoda že mě to nenapadlo před tím, ale v tu chvíli jsem byl rád, že jsem to aspoň odhalil a mám nyní klid.
Hyundai i40 CW, Premium, 1,7 CRDi, 100kW, 6A/T
Re: vybíjení akumulátoru
oprava před zimou : já jen reagoval na to že jsi vytáhl tu pojistku, takže předpokládám, že ti sedadlo netopí
i30 kombi 2020- Style 1.4 t-gdi navi Olivine Grey
ex : Nissan Primera 2.0i
ex : Nissan Primera 2.0i
Re: vybíjení akumulátoru
Vyhřívání má svůj vlastní okruh (včetně pojistky) a ten funguje.
Hyundai i40 CW, Premium, 1,7 CRDi, 100kW, 6A/T