Četnost regenerace DPF

Moderátor: Moderátoři

Tarsinion
Příspěvky: 6
Registrován: 17 úno 2023, 19:18

Re: Četnost regenerace DPF

Příspěvek od Tarsinion »

Sám zvažuji možnosti.
1. Napsat na zastoupení, zda se ztotožňují se závěrem "mechanika", který laxním pohledem do koncovky vyvodil závěr v duchu, že saze nevadí.
2. nechat udělat znalecký posudek a tím se posléze oháňet.

Jinak není tu někdo, kdo vlastní taky 2.0 CRDi ve verzi 100/136 kW? Jde mi ještě o zvuk při studeném startu, kdy motor na vteřinu zaklepe. Mechanikem, zhodnoceno, jako vlastnost těchto motorů :D. nesmysl, protože minulý rok jsem podobné zvuky nezaznamenal. Příjde mi to jako problém s napínákem rozvodu nebo mírně natažený samotný řetěz. Zvuk mám nahraný, takže mohu případně postnout.
Reklama
 

Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20284
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: Četnost regenerace DPF

Příspěvek od Axel.Foley »

1. Jsi s Tucsonem ve vlákně pro i40
2. Uživatel sarin má Tucson TL s dvoulitrovým srdcem od pana Diesla a výkonem 136 kW, občas se zde, na fóru, objeví
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Tarsinion
Příspěvky: 6
Registrován: 17 úno 2023, 19:18

Re: Četnost regenerace DPF

Příspěvek od Tarsinion »

Díky,zkusím napsat
Uživatelský avatar
patriknet
***
Příspěvky: 694
Registrován: 11 zář 2015, 15:23
Bydliště: Praha

Re: Četnost regenerace DPF

Příspěvek od patriknet »

Obrázek

Dělal jsem test tesnosti sání (kompresorom jsem se snažil natlakovat sání za váhou vzduchu). Odvětrávání vačkové hřídele jsem odpojil, hadici od turba zaslepil. Na moje překvapení jsem zjistil, že se při tlakování sání tlak (vzduch) nějak (pro mně záhadně) stejně dostává do prostoru odvětrávání vačkové hřídele...... jak / kudy se tam může dostat? Vysvětlíte mi to někdo prosím?

Obázek: tam jak to je zakroužkované, tam jsem to odpojil, hadici zaslepil no a z toho bazmeku pak unikal vzduch co jsem foukal od váhy vzduchu.....
Přílohy
odvetraVANI KLIK.JPG
odvetraVANI KLIK.JPG (252.65 KiB) Zobrazeno 522 x

=============================
i40 kombi crdi 104kW, premium
=============================
Uživatelský avatar
petzl62
*******
Příspěvky: 5122
Registrován: 03 pro 2011, 17:09
Bydliště: Opava

Re: Četnost regenerace DPF

Příspěvek od petzl62 »

PCV ventil? :idea:
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Uživatelský avatar
patriknet
***
Příspěvky: 694
Registrován: 11 zář 2015, 15:23
Bydliště: Praha

Re: Četnost regenerace DPF

Příspěvek od patriknet »

Diesel (resp nas diesel) nema PCV ventil

=============================
i40 kombi crdi 104kW, premium
=============================
Uživatelský avatar
petzl62
*******
Příspěvky: 5122
Registrován: 03 pro 2011, 17:09
Bydliště: Opava

Re: Četnost regenerace DPF

Příspěvek od petzl62 »

O.K dík za upřesnění :-#
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Odpovědět

Zpět na „i40 Motor a převodovka“