Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium
Moderátor: Moderátoři
Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium
S MHEV máme smolika,ale možná by to šlo předělat pod sedačku.
- Reklama
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8185
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium
v Stonicu su tiez dve tvrde podlahy (co nechapem ze sa s tym vyrobca babral). V dvojnasobne drahsom Tucsone je len jedna ktora ide dat bud na hornu polohu (rovna nakladacia hrana) alebo tych cca 7cm nizsie). uprine, tu spodnu som zatial nevyuzil. je vsak skoda ze som prisiel o priestor kde napr bola powerstation pre chladnicku. skusim z toho povodneho poku vyrobit kapsy aby to tam pri hornej podlahe nemlatilo. mam rad v aute a v kufri poriadok takze snad to bude mat vysledky
lumix: ja som tych defektov tiez moc nemal. Ale napr na accentovi som mal 2 na miestach a v casoch kde som ai teraz povedal ze by mi aj ten jeden defekt stal za 10 000kc. Pretoze riesit odtah napr v tureckej pustine na statny sviatok.. hmm fakt nie (stalo sa). U obytnej dodavky som tu rezervu robil sam vratane drziaku, tiez boli kecy z komunity ze k comu. No a teraz cez leti som napocital na cestach uz tolko obytiek s blbym prazdnym kolesom, cela rodina pekne na 35 stupnovom slnku za zvodidlom.. tam ma to vyslo na 6800kc (drziak, disk, pneu, vyvazenie/nazutie) a asi pol hodiny mojej prace vratane osetrenia proti korozii)
- Přílohy
-
- FB_IMG_1691307581304.jpg (133.44 KiB) Zobrazeno 668 x
-
- FB_IMG_1691307588535.jpg (125.86 KiB) Zobrazeno 668 x
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium
Tak jistě jde o to kde se s autem pohybuji, pokud bych jezdil i do méně obydlených oblastí (pripadne s horšími cestami a předpokládanou jízdou mimo asfalt) jako, Turecko, Albánie, Norsko, Švédsko tak by se možná hodily i dve rezervy. Rezerva je jistota, než čekat na asistenci službu 1-2 nebo více hodin.
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20309
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium
Mexican: Skvělá práce s rezervními koly
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium
Presne tak, nosím dve rezervy. Napr. Tento rok bola príjazdová cesta k plazi (18km)pokrytá čerstvou štiepkou a pod tym ostre kamene . Clovek musel davat fakt bacha a "čítať " terén. Dali sme to iba "odtrhnutym" zadným narazikom, ale kolega s Jimmy utŕžil bočný prieraz od ostrého konára a guma na vyhodenie(neopravitelne). A ziadna asistencia tam neprídelumix píše: ↑06 srp 2023, 10:35 Tak jistě jde o to kde se s autem pohybuji, pokud bych jezdil i do méně obydlených oblastí (pripadne s horšími cestami a předpokládanou jízdou mimo asfalt) jako, Turecko, Albánie, Norsko, Švédsko tak by se možná hodily i dve rezervy. Rezerva je jistota, než čekat na asistenci službu 1-2 nebo více hodin.
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8185
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium
ja si nerobim iluzie kolko kilometrov (alebo stoviek metrov) by v offroade vydrzali tie Primacy4. To ale nie je uplne rezim kde sa pohybujem (predsa len Tucson ani Jumper nie su stvorkolky a najma nie su moc urcene do terenu)
Casto vsak zjazdime sotolinu, resp ine nezpevnene cesty ku plazam, majakom a podobne (prave Balkan) a tam som sa s novym Tucsonom na jar proste bal ze dostaneme defekt. Nerobim si iluzie ze ta dojazdovka by nejak zazracne pomohla ale dava mi dalsiu sancu proste byt mobilny a proste sa vratit a skusit to ked tak znovu
Je zaujimave ze kedysi sme sli pre mna celkom epicku cestu (na miestach kde sa tocil Winnetou - Posledny vystrel) tak som u Accenta tak nejak vobec nemyslel, ze mozme dostat defekt Inak tu cestu doporucujem nadsencom peknej krajiny s dvojkolkami (4x4 sa budu nudit)
Casto vsak zjazdime sotolinu, resp ine nezpevnene cesty ku plazam, majakom a podobne (prave Balkan) a tam som sa s novym Tucsonom na jar proste bal ze dostaneme defekt. Nerobim si iluzie ze ta dojazdovka by nejak zazracne pomohla ale dava mi dalsiu sancu proste byt mobilny a proste sa vratit a skusit to ked tak znovu
Je zaujimave ze kedysi sme sli pre mna celkom epicku cestu (na miestach kde sa tocil Winnetou - Posledny vystrel) tak som u Accenta tak nejak vobec nemyslel, ze mozme dostat defekt Inak tu cestu doporucujem nadsencom peknej krajiny s dvojkolkami (4x4 sa budu nudit)
- Přílohy
-
- pass01.jpg (279.26 KiB) Zobrazeno 596 x
-
- Screenshot 2023-08-06 162929.jpg (131.44 KiB) Zobrazeno 596 x
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium
Kraljičina vrata - Neskutečný zážitek tam nahoru vyjet a jít tam pochodit a pořádně
By mě zajímalo, jestli tam ten vrak toho Mondea ještě je
On i ten sjezd pak dolů do Obrovace je žůžo labůžo
By mě zajímalo, jestli tam ten vrak toho Mondea ještě je
On i ten sjezd pak dolů do Obrovace je žůžo labůžo
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium
Accent jeste nedavno zil
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8185
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium
Hugo11: uaaa !! pozeram ze do neho investovali vymenou tabuliek pod SPZ
kedy si to fotil? inak medzi tymi novymi hruzami tam vyzera pekne. Divim sa ze si vobec niekto chce ist vyzkusat tu plecku v pozadi (ioniq6) ked tam stoji Accent
kedy si to fotil? inak medzi tymi novymi hruzami tam vyzera pekne. Divim sa ze si vobec niekto chce ist vyzkusat tu plecku v pozadi (ioniq6) ked tam stoji Accent
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium
Koukám, že všichni Accentáři jsou stejně, jak to jen napsat...
Já teda najel nejvíc kilometrů s Passatem B4 1,9 Tdi, a to opravdu po celé Evropě. Co odvozil za bagáž, protože jsem v té době vrcholově jeskyňařil, po celém světě- nejen Evropě- v kolika lidech, Kam všude vyjel a jak Ale že bych si o něm myslel a pohlížel na něj jako na modlu a sakra by na to měl nárok, protože... Ale to je vlastně jedno
Nicméně, že bych neviděl v dnešních autech oproti třeba Accentu, nebo Passatu pokrok. ?
Já jezdím, čím jezdím a fakt bych se do Passatu nevrátil.
A to bylo sakra dobré- co dobré, výborné auto, vrcholně spolehlivé celkově, úsporné až se tomu nechtělo věřit
Ale prohlásit o Ioniq6 vedle Accentu za hrůzu?
No jak zní první věta tohoto příspěvku?
Máme jednoznačně odlišný pohled na krásu/hnus.
A to se mi zrovna Ioniq6 zrovna nelíbí, narozdíl od Arteonu, který stojí vedle- pokud dobře vidím.
Ten považuju za nejhezčí VW za posledních mnoho let.
A kde je Accent? No je to snad dost zřejmé z toho co jsem napsal.
Ale je to jen můj pohled na tuto problematiku
Já teda najel nejvíc kilometrů s Passatem B4 1,9 Tdi, a to opravdu po celé Evropě. Co odvozil za bagáž, protože jsem v té době vrcholově jeskyňařil, po celém světě- nejen Evropě- v kolika lidech, Kam všude vyjel a jak Ale že bych si o něm myslel a pohlížel na něj jako na modlu a sakra by na to měl nárok, protože... Ale to je vlastně jedno
Nicméně, že bych neviděl v dnešních autech oproti třeba Accentu, nebo Passatu pokrok. ?
Já jezdím, čím jezdím a fakt bych se do Passatu nevrátil.
A to bylo sakra dobré- co dobré, výborné auto, vrcholně spolehlivé celkově, úsporné až se tomu nechtělo věřit
Ale prohlásit o Ioniq6 vedle Accentu za hrůzu?
No jak zní první věta tohoto příspěvku?
Máme jednoznačně odlišný pohled na krásu/hnus.
A to se mi zrovna Ioniq6 zrovna nelíbí, narozdíl od Arteonu, který stojí vedle- pokud dobře vidím.
Ten považuju za nejhezčí VW za posledních mnoho let.
A kde je Accent? No je to snad dost zřejmé z toho co jsem napsal.
Ale je to jen můj pohled na tuto problematiku
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium
Jsem koukal na ty Tvoje nový kola. Kdybys trochu slevil z profilu na 40, tak máš stejnej rozměr, jako Huracan Sterrato Teda na předních .....
Ale vážně. Myslím, že tohle docela ukazuje, jak se to přehání s šířkou pneu u dnešních aut. Když 235 udrží na silnici 1,5t a 600k, proč to, proboha, cpou na naše kočáry?
Ale vážně. Myslím, že tohle docela ukazuje, jak se to přehání s šířkou pneu u dnešních aut. Když 235 udrží na silnici 1,5t a 600k, proč to, proboha, cpou na naše kočáry?
Kia Xceed GTline 1.5 T-GDI DCT
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium
Tondo,myslím, že to byla jen ironie ze strany Mexicana.
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8185
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium
presne tak. Je to proste nadsazka Aj napriek tomu, ze sa mi s Accentom az do jeho konca jazdilo dobre, bol tam enormne patrny "efekt starnucej manzelky". clovek si pomaly zvyka na horsie vykony ale predsa nemozes povedat natvrdo ze ta mladica je lepsia. Samozrejme ze je
xmira: suhlasim, pisal som to par stran dozadu. pohodlne to celkom je aj na tych 19" alemyslim, ze sirka 215 a 18" bybol ideal
xmira: suhlasim, pisal som to par stran dozadu. pohodlne to celkom je aj na tych 19" alemyslim, ze sirka 215 a 18" bybol ideal
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium
za rezervní kola jasný , já musím do služebního koupit aspoň kompresor.. Dojezdovku tam sice mám, ale pokud je to v rámci krátkého dojezdu do servisu (a nějakého hřebíku v kole), tak se mi víc líbí možnost si kolo dofouknout, než ho hned měnit Jinak za 2 roky co s tím služebním jezdím už 3x píchlá guma.. a vždycky ta samá
ehm.. Vůbec nevím, jak to myslíš, ale třeba ty pneu na tom Ioniqu jsou fakt hnusný... samotný auto zatím soudit nemůžu, neměl jsem tu čest, ale třeba předchozí varianta se mi až na zavazadlový prostor líbila
Hyundai Accent 1,4 71kW 08 Bronze Gray Metallic
Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium
Cca mesic zpatky... Proto jsem accenta samozrejme vyfotil, poradne auto v zaplave krapu si clovek hned vsimne