EGR ventil
Moderátor: Moderátoři
Re: EGR ventil
Axel
Pokud jsi byl někdy pod autem ,tak snad víš.
Pokud jsi byl někdy pod autem ,tak snad víš.
- Reklama
Re: EGR ventil
Dá sa k tomu asi odspodu.. aspoň pri predokolke...
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20453
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: EGR ventil
Ptal jsem se na tenhle konkrétní motor v kombinaci s tímto autem.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White
Re: EGR ventil
Tak v servise potvrdili, ze tam uz davaju pri vymene konstrukcne novy typ EGR-ka ... Tak snad uz mame(komu to vymenia) na dlhsie pokoj ...
Tucson NX4 1.6 T-GDI, 132kW, Premium, kozeny packet, 4x4, Adapt.Tlmice, logo vo dverach, osvetlenie noh (blue)
Re: EGR ventil
Tady mají nafocen ze všech stran.
https://www.ekodily.cz/e-shop/1600317-c ... 400-2m400/
https://www.ekodily.cz/e-shop/1600317-c ... 400-2m400/
Re: EGR ventil
Ja mam sice i30 s 1.5t gdi ale po 20 000 kontrolka motora, vymena egr. Technik vravel ze zakarbonovany. Do benzinu pridavam aj vif takze evidentne nepomohol. Co som sa s bim bavil tak ze na dvore im stoja dalsie 3 priamovstreky s tou istou chybou.
Re: EGR ventil
20 000 najeto a už taky měsíc čekám na nový EGR
Tucson NX4e Hybrid 4x4 Style Premium
i30 1.6 GDI
i30 1.6 GDI
Re: EGR ventil
Ten EGR ventil musí byť zakarbónovaný logicky a z princípu. Spaliny totiž odoberá ešte pred filtrom GPF...na výstupe z katalyzátora... a to výrazne neovplyvní žiadne aditívum, keďže sú to sadze, ako prirodzený výsledok spaľovania vo valcoch..
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20453
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: EGR ventil

Jak s těmi auty, chlapi, kua, jezdíte? EGR nemůže být zakarbonovaný po 20 000 km


Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White
Re: EGR ventil
Ja jazdim skorej sportovejsie, ziadne podtacanie. Obcas sa pozrie motor aj na obmedzovac tak neviem. Asi udelali soudruzi z NDR niekde chybu
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8393
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR ventil
uplne normalne..Ale ak ti na 15km u hybrida asi 16x naskoci a zhasne motor a na konci nie je ohriata ani voda ( a to mame vonku 30 stupnov) tak mi je jasne kde bude zakopany pes.Axel.Foley píše: ↑15 srp 2023, 17:47![]()
Jak s těmi auty, chlapi, kua, jezdíte? EGR nemůže být zakarbonovaný po 20 000 km![]()
![]()
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: EGR ventil
Ja osobe normálne... do každej nádrže dávam VIF (vzhľadom na moje cesty a ceny na SK je určite 3/4 tankovaní mimo SR.. PL/CZ/SLO/HR.. takže E5 95okt)... za 13,5 mesiaca mám nabehaných takmer 35tkm, takže ak s tým jazdím niečo po meste, tak je to bohato vyvážené dlhými trasami... rádovo stovky km...Axel.Foley píše: ↑15 srp 2023, 17:47![]()
Jak s těmi auty, chlapi, kua, jezdíte? EGR nemůže být zakarbonovaný po 20 000 km![]()
![]()
EGR išlo na výmenu po 30tkm.... stav EGR som neriešil, auto po oprave mi odovzdával druhý technik... ten od

- podcenená konštrukcia pohonu, ktorá si neporadí s trochou karbónu... to, že sa EGR karbónuje je proste fakt a inak to nebude
- z vynútenia normy EURO 6AP nezmyslene prísne rozsahy nameraných hodnôt... takže EGR z pohľadu praktickej prevádzky nič nie je a ešte by 150tkm spravilo, ale RJ to už proste musí vadiť a musí svietiť chybu....
holt ani jedno dobré a ani druhé...
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Re: EGR ventil
To je holt to, čo som napísal už X krát... HEV/PHEV

.... problémy s EGR aj pri úplne obyčajnej ICE motorizácii moc dobré vyhliadky nedáva....
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Re: EGR ventil
Ja osobne som touto EGR kauzou dost sklamany a fakt som necakal takyto "pruser". O to viac, ze H / KIA garantovala tymto novym typom/radou motora SmartStream vyladeny a modernizovany motor. Pevne verim, ze ostatne casti a suciastky uz budu OK a nebudem musiet bliziac sa k 5tim rokom zaruky uvazovat o predaji tohoto pre mna zatial skveleho auta.
Tucson NX4 1.6 T-GDI, 132kW, Premium, kozeny packet, 4x4, Adapt.Tlmice, logo vo dverach, osvetlenie noh (blue)
- TheFirstman
- **
- Příspěvky: 150
- Registrován: 29 črc 2009, 16:37
Re: EGR ventil
Ja se trochu obávám, že problém bude časem i s motorem a to hlavně kvůli CVVD. Proto, kdybych měl tento motor, tak měním olej vždy max při 7500 km, jak už je zmíněno v manuálu (náročnější provoz). EGR se bude během životnosti auta měnit několikrát.
Hyundai i30 WG 1.5 DPi Smart Nav, engine red (2022)
Hyundai i20 1.4i Comfort, vínová metalíza (2009) - prodáno
Hyundai i10 1.1 48kW, modrá metalíza (2008)
Škoda 125L, zeleň topolová (1989)
Hyundai i20 1.4i Comfort, vínová metalíza (2009) - prodáno
Hyundai i10 1.1 48kW, modrá metalíza (2008)
Škoda 125L, zeleň topolová (1989)