Motor 1.5DPi
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Motor 1.5DPi
Sice už to není přímo o motoru 1.5 DPi, ale rád odpovím. My jsme byli ubytováni zde a mohu vřele doporučit.https://www.booking.com/searchresults.c ... _landing=1
A jen pro doplnění, dálnice jsou o víkendech v PL bez poplatků, jinak by to bylo 2x30 zl = cca 300Kč. V porovnání s cestou do Chorvatska před několika léty 1700Kč.
Poláci mají nás Čechy velice rádi, ceny jsou více než přijatelné. Do 200Kč komplet jídlo i s nápojem kdekoliv! Takže stravu nemusíš řešit. Všude plno stánků s čerstvými rybami na všechy způsoby, atrakce pro děti přehršel, živá hudba každý den. Na Hel jsme si zajeli vlakem i s koupačkou. Voda je studenější než v Chorvatsku, ale překvapivě jsem tam vlezl mnohokrát. Zážitek byla třeba vyjíždka rychlým člunem o výkonu 1200koní za 75 zl. Co je dražší než u nás jsou gofry, kdo nezná, taková sladká pochoutka a pivo cca 10-15 zl, ale poslední den jsme měli jedno i za 7 zl. Také jme zajeli vlakem do Gdynia do mořského muzea. Mají tam v přístavu historické lodě. Jeden torpédoborec a jedna plachetnice+mořské akvárium. Atd. Rozhodně se tam chceme vrátit a to přímo na poloostrov Hel. Všem vřele doporučuji se vykašlat na předražené Chorvatsko a zajet na zkušenou k Baltu.
A jen pro doplnění, dálnice jsou o víkendech v PL bez poplatků, jinak by to bylo 2x30 zl = cca 300Kč. V porovnání s cestou do Chorvatska před několika léty 1700Kč.
Poláci mají nás Čechy velice rádi, ceny jsou více než přijatelné. Do 200Kč komplet jídlo i s nápojem kdekoliv! Takže stravu nemusíš řešit. Všude plno stánků s čerstvými rybami na všechy způsoby, atrakce pro děti přehršel, živá hudba každý den. Na Hel jsme si zajeli vlakem i s koupačkou. Voda je studenější než v Chorvatsku, ale překvapivě jsem tam vlezl mnohokrát. Zážitek byla třeba vyjíždka rychlým člunem o výkonu 1200koní za 75 zl. Co je dražší než u nás jsou gofry, kdo nezná, taková sladká pochoutka a pivo cca 10-15 zl, ale poslední den jsme měli jedno i za 7 zl. Také jme zajeli vlakem do Gdynia do mořského muzea. Mají tam v přístavu historické lodě. Jeden torpédoborec a jedna plachetnice+mořské akvárium. Atd. Rozhodně se tam chceme vrátit a to přímo na poloostrov Hel. Všem vřele doporučuji se vykašlat na předražené Chorvatsko a zajet na zkušenou k Baltu.
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
- Reklama
Re: Motor 1.5DPi
Také mám namířeno za týden opět k Baltu, 2021 jsem byl a vzpomínám na oběd v přístavu na Helu, pivo z tanku velká porce čerstvé tresky, hranolky a salát, jídlo výborné cena vím ze byla velmi přijatelná, ale už nevím kolik.
Re: Motor 1.5DPi
Omlouvám se tímto za plevel ve vláknu a když tak prosím, miloshi- přesuň do vlákna o dovolených... Děkuji.
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: Motor 1.5DPi
1.5DPI to umí i na autobahnu .. bohužel provoz umožnil jen krátkou jízdu na max, ale 201 km/h dal
nefoukalo a bylo hezky a kupodivu to za těchto ideálních podmínek bylo i docela v pohodě
v prvotním nadšení jsem jen koukl na spotřebu a tu jsem podle čárky odhadl na 13-14 litrů / 100
škoda že než jsem koukl na otáčky tak už jsem musel brzdit a na další pokus nebyly podmínky
nefoukalo a bylo hezky a kupodivu to za těchto ideálních podmínek bylo i docela v pohodě
v prvotním nadšení jsem jen koukl na spotřebu a tu jsem podle čárky odhadl na 13-14 litrů / 100
škoda že než jsem koukl na otáčky tak už jsem musel brzdit a na další pokus nebyly podmínky
i30 kombi family smart 1.5 DPI 2023 engine red
ex. VW Golf V 1.6 MPI 75kW trendline, Škoda Superb II 2.0 TDI 103kW DSG ambition, Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW
ex. VW Golf V 1.6 MPI 75kW trendline, Škoda Superb II 2.0 TDI 103kW DSG ambition, Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Motor 1.5DPi
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Motor 1.5DPi
No páni, rozperdit to v (mírném) kopečku dolů naší atmosférou na 201 km/h . Pak že to je na cesty kolem komína. Houby, asfalt to trhá i v Dojčlandu.
Hyundai i30 HB 1.5 DPi, MY22, comfort.
Re: Motor 1.5DPi
To jako fakt 201?? spíš bych řekl, že foukal zezadu severák a jelo se dolů se sklonem 20% Já s tím dal nejvýš 185 tachometrových. Ale ještě zajíždím no.
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Re: Motor 1.5DPi
No vida, ted pojedu Nemeckem, tak bych taky Vmax mohl legalne vyzkouset..
červená i30 III/FL combi, 1,5 DPi / 81 kW, comfort
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
Re: Motor 1.5DPi
3350 km za 13 dní okružní roadtrip po Polsku se zajížďkou do Berlina skrz ten autobahn průměr podle tankování 6.18 (min 5.7 max 6.6)
trasy 3/4 dálnice a rychlostní silnice zbytek města a pjdelky, ve dvou lidech plus bagáž. Rychlostně sem byl na horní hranici limitů - plán byl totiž příliš ambiciózní a nestíhali jsme. Bohužel taky očekávám nějaké pokuty páč ne všechny radary Waze odhalil. Ale spotřeba krásná to ho.
Při takto intenzivním provozu - v průměru 260km/den sem si uvědomil mnohem více věcí - motor ujde, jezdit pod 2000 tis/ot asi jen z kopce nebo na úplné rovince, aspoň nějaká snaha zrychlovat je až od 2500 ot. V případě nutnosti podřadit o 1 stupeň je skoro zbytečná práce, to jen v případě že by člověk před tím jel na ty minimální 2000 ot. Podřadit o 2 stupně je asi nejrozumnější řešení, o 3 stupně se dá získat výkon, ale to už mi přišlo jako trápení spojky protože chytnout správné otáčky přišlápnutím plynu je kumšt. Prostě motor na pohodu. Bohužel doteď nevím jak s ním jezdit v prudkém kopci a ostrých zatáčkách o 180 stupňů. Když mám dvojku a otáčky spadnou pod 2500 tak začínají trable s výkonem a když se otáčky propadnou ke 2000 je zrychlení skoro nulové. Rvete tam jedničku?? dyť to za pohybu snad ani nejde.
201 km na autobahnu byl opravdu běh na dlouhou trať - když už člověk musel zpomalit, tak další rozjezd byl doslova minutová záležitost. Nečekal sem to zvlášť na univerzálním pneu Michelin Crossclimate 2. Nebylo to s větrem v zádech ani z nějakého kopce. A světe div se, když nefoukalo tak to auto nebylo ani nijak nestabilní. Dny před tím foukalo a ve 140-150 to se mnou občas nehezky házelo. Smekám před polákama - dálnice mají super s legálníma 140 a třech pruzích je cestování náramná pohoda, téměř žádné opravy, krásné odpočívky s wc zdarma a někdě i sprchy :O
Zatímco motoricky tedy jakž takž spokojenost, převodovka půjde na servis.. od prvních km občas vibrovala po zařazení šestka, v servisu mi řekli ať to pozoruju, že si to třeba sedne. Teď už vibruje skoro při každém zařazení, takže neutrál a další pokus, na druhý pokus to už někdy vyjde jinak třetí pokus.
A pak komfort .. tohle auto není dálniční drak, tak rozlámanej sem dlouho nebyl docela chápu že jej více nepoužívají taxikáři. A ten hluk. Nemyslím tím aerodynamický při 130 ) ale cokoli ve městě, na dlažkách a kostkách různé rezonance apod minimálně jedno místo sem našel a to nejspíš uvolněnou přední mlhovku, co snad servis opraví, ale ono se v tom autě klepe snad úplně vše.
trasy 3/4 dálnice a rychlostní silnice zbytek města a pjdelky, ve dvou lidech plus bagáž. Rychlostně sem byl na horní hranici limitů - plán byl totiž příliš ambiciózní a nestíhali jsme. Bohužel taky očekávám nějaké pokuty páč ne všechny radary Waze odhalil. Ale spotřeba krásná to ho.
Při takto intenzivním provozu - v průměru 260km/den sem si uvědomil mnohem více věcí - motor ujde, jezdit pod 2000 tis/ot asi jen z kopce nebo na úplné rovince, aspoň nějaká snaha zrychlovat je až od 2500 ot. V případě nutnosti podřadit o 1 stupeň je skoro zbytečná práce, to jen v případě že by člověk před tím jel na ty minimální 2000 ot. Podřadit o 2 stupně je asi nejrozumnější řešení, o 3 stupně se dá získat výkon, ale to už mi přišlo jako trápení spojky protože chytnout správné otáčky přišlápnutím plynu je kumšt. Prostě motor na pohodu. Bohužel doteď nevím jak s ním jezdit v prudkém kopci a ostrých zatáčkách o 180 stupňů. Když mám dvojku a otáčky spadnou pod 2500 tak začínají trable s výkonem a když se otáčky propadnou ke 2000 je zrychlení skoro nulové. Rvete tam jedničku?? dyť to za pohybu snad ani nejde.
201 km na autobahnu byl opravdu běh na dlouhou trať - když už člověk musel zpomalit, tak další rozjezd byl doslova minutová záležitost. Nečekal sem to zvlášť na univerzálním pneu Michelin Crossclimate 2. Nebylo to s větrem v zádech ani z nějakého kopce. A světe div se, když nefoukalo tak to auto nebylo ani nijak nestabilní. Dny před tím foukalo a ve 140-150 to se mnou občas nehezky házelo. Smekám před polákama - dálnice mají super s legálníma 140 a třech pruzích je cestování náramná pohoda, téměř žádné opravy, krásné odpočívky s wc zdarma a někdě i sprchy :O
Zatímco motoricky tedy jakž takž spokojenost, převodovka půjde na servis.. od prvních km občas vibrovala po zařazení šestka, v servisu mi řekli ať to pozoruju, že si to třeba sedne. Teď už vibruje skoro při každém zařazení, takže neutrál a další pokus, na druhý pokus to už někdy vyjde jinak třetí pokus.
A pak komfort .. tohle auto není dálniční drak, tak rozlámanej sem dlouho nebyl docela chápu že jej více nepoužívají taxikáři. A ten hluk. Nemyslím tím aerodynamický při 130 ) ale cokoli ve městě, na dlažkách a kostkách různé rezonance apod minimálně jedno místo sem našel a to nejspíš uvolněnou přední mlhovku, co snad servis opraví, ale ono se v tom autě klepe snad úplně vše.
i30 kombi family smart 1.5 DPI 2023 engine red
ex. VW Golf V 1.6 MPI 75kW trendline, Škoda Superb II 2.0 TDI 103kW DSG ambition, Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW
ex. VW Golf V 1.6 MPI 75kW trendline, Škoda Superb II 2.0 TDI 103kW DSG ambition, Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW
Re: Motor 1.5DPi
Polsko je super, ale ceskymu Pepikovi, co si nakoupi lahvace, sbali 4 chleby, 20 rohliku, pastiky, nasadi sandale s ponozkama a ve svoji jednickovy voktavce vyrazi kazdorocne na Jadran toto nevysvetlis.
Ale je to dobre, jinak by u Baltu bylo narvano a to nechces.
Ale je to dobre, jinak by u Baltu bylo narvano a to nechces.
Re: Motor 1.5DPi
Vďaka masívnej "propagande"bolo aj na Jadrane v poho.
A o rok bude ešte menej.Díky vám páni.
A o rok bude ešte menej.Díky vám páni.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Re: Motor 1.5DPi
Jak je projevují vibrace převodovky? To vibruje celé auto?
S pocitem ze sedaček souhlasím, musel jsem si dlouho zvykat i na cestách okolo 100 km. Na druhou stranu, po tolika najetých kilometrech byste byl možná rozlámaný všude.
Jinak ty rezonance, hluk v kabině, jak už jsem tu psal... Auto je levné. Ve své kategorii možná nejlevnější. A jedno z mého pohledu nejcitelnějších šetření je bohužel v tom, že kabina řidiče je velmi špatně! odhlučněná.
Taky jsem byl u Baltu spokojen, ale ne každý chce jet k moři (v úmyslu se hlavně koupat), které má 18 - 20 °C a vzduch 23. Je to o pojetí té dovolené, s Chorvatskem proto pro většinu lidí neporovnatelné.
S pocitem ze sedaček souhlasím, musel jsem si dlouho zvykat i na cestách okolo 100 km. Na druhou stranu, po tolika najetých kilometrech byste byl možná rozlámaný všude.
Jinak ty rezonance, hluk v kabině, jak už jsem tu psal... Auto je levné. Ve své kategorii možná nejlevnější. A jedno z mého pohledu nejcitelnějších šetření je bohužel v tom, že kabina řidiče je velmi špatně! odhlučněná.
Taky jsem byl u Baltu spokojen, ale ne každý chce jet k moři (v úmyslu se hlavně koupat), které má 18 - 20 °C a vzduch 23. Je to o pojetí té dovolené, s Chorvatskem proto pro většinu lidí neporovnatelné.
Hyundai i30 HB 1.5 DPi, MY22, comfort.
Re: Motor 1.5DPi
Hluk motoru celkem v pohodě, ale mám jej odhlučněný o něco více,než standard. Hluk od kol je vyšší to ano. A sedadla musím říct , ani po dlouhé cestě k Baltu a zpět pokaždé se třemi krátkými pauzami, jsem nepociťoval nepohodu.
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Motor 1.5DPi
Nebyl, bavili by jsme se ale o jiném autě.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek