Naše i30 combi 1,5 dpi
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Naše i30 combi 1,5 dpi
Zdravím všechny příznivce Hyundai
Po dlouhém přemýšlení jsme pořídili i30 combi 1,5 dpi, sunsed red, family comfort + paket klimate, skladový vůz 2023, převzato 11.8.
Nechali jsme si poradit známým, který roky prodával v Hyundai salonu. Pro naše jezdění doporučil tento motor. Převážná část km naskočí každý třetí týden, kdy je řada na mě s dopravou do práce 500 Km/týdně po dálnici. Zbytek po městě (Liberec), cesta 2 až 3x týdně na tréninky syna (Chrastava 16km tam a pak zpět) a občasné víkendové ježdění se synem na závody po republice a naše výlety a dovča...
Po všech možných recenzích jsem se docela obával zmiňované hlučnosti na dálnici(130 km/hod) a toho, že na delší přesuny po dálnici ten motor není. Předem zmiňuji, že jsme na i30 přesedlali z Dacia Lodgy 1,6 sce. Recenzenti na YouTube každopádně mají zkušenosti s jinými např.oturbenými motory. Věřte, že si teď užívám toho, že nemusím jako v Lodgy pro předjetí či větším kopci automaticky vypnout klimu a podřadit z 5 na 4 i na 3 a hoodně přemýšlet jestli to dám. Jasně, žádný turbo efekt 1,5 dpi nemá, ale podřadím z 6 až na 4, když to 5 nedá a jde to a ty kopce dá většinou ve čtyřech při pohodové jízdě i na tu 6 aniž by výrazně ztratila na rychlosti (nemusím tu klimu konečně vypínat...). Pokud chce někdo mít rychlejší předjíždění a při sešlápnutí plynu tu sílu, tak samozřejmě sáhne po jiném motoru. Pro můj styl jezdění jsem naprosto spokojen.
A hlučnost? Hmm, 130 km/hod na dálnici s Dacií to byl rachot a rádio jsem musel mít hoodně nahlas a bavit se se spolujezdci?Teď si užívám pohodovou jízdu. A to Chorvatsko s Dacií pak by recenzenti měli sednout do i30 1,5 dpi.
Spotřeba za mě super s Dacií jsem měl cca o 1,5 litrů více. Přikládám kombinovanou spotřebu foto po více jak 1000 km a jízdu do Plzně s cca 20.minutovou kolonou na dálnici tuto neděli při tempomatových 134 km/h.
Za mě můžu zatím jen chválit a je mi jasné, že je to dáno předešlými vozy, které jsem měl (Trabi, Golf 2.gen, Escort, Xsara Picasso, Lodgy). Žádné nemělo pořádný motor na trhání asfaltu a ani turbo.
Všem přeji mnoho bezproblémových km.
Po dlouhém přemýšlení jsme pořídili i30 combi 1,5 dpi, sunsed red, family comfort + paket klimate, skladový vůz 2023, převzato 11.8.
Nechali jsme si poradit známým, který roky prodával v Hyundai salonu. Pro naše jezdění doporučil tento motor. Převážná část km naskočí každý třetí týden, kdy je řada na mě s dopravou do práce 500 Km/týdně po dálnici. Zbytek po městě (Liberec), cesta 2 až 3x týdně na tréninky syna (Chrastava 16km tam a pak zpět) a občasné víkendové ježdění se synem na závody po republice a naše výlety a dovča...
Po všech možných recenzích jsem se docela obával zmiňované hlučnosti na dálnici(130 km/hod) a toho, že na delší přesuny po dálnici ten motor není. Předem zmiňuji, že jsme na i30 přesedlali z Dacia Lodgy 1,6 sce. Recenzenti na YouTube každopádně mají zkušenosti s jinými např.oturbenými motory. Věřte, že si teď užívám toho, že nemusím jako v Lodgy pro předjetí či větším kopci automaticky vypnout klimu a podřadit z 5 na 4 i na 3 a hoodně přemýšlet jestli to dám. Jasně, žádný turbo efekt 1,5 dpi nemá, ale podřadím z 6 až na 4, když to 5 nedá a jde to a ty kopce dá většinou ve čtyřech při pohodové jízdě i na tu 6 aniž by výrazně ztratila na rychlosti (nemusím tu klimu konečně vypínat...). Pokud chce někdo mít rychlejší předjíždění a při sešlápnutí plynu tu sílu, tak samozřejmě sáhne po jiném motoru. Pro můj styl jezdění jsem naprosto spokojen.
A hlučnost? Hmm, 130 km/hod na dálnici s Dacií to byl rachot a rádio jsem musel mít hoodně nahlas a bavit se se spolujezdci?Teď si užívám pohodovou jízdu. A to Chorvatsko s Dacií pak by recenzenti měli sednout do i30 1,5 dpi.
Spotřeba za mě super s Dacií jsem měl cca o 1,5 litrů více. Přikládám kombinovanou spotřebu foto po více jak 1000 km a jízdu do Plzně s cca 20.minutovou kolonou na dálnici tuto neděli při tempomatových 134 km/h.
Za mě můžu zatím jen chválit a je mi jasné, že je to dáno předešlými vozy, které jsem měl (Trabi, Golf 2.gen, Escort, Xsara Picasso, Lodgy). Žádné nemělo pořádný motor na trhání asfaltu a ani turbo.
Všem přeji mnoho bezproblémových km.
- Přílohy
-
- 1000007368-01_copy_742x965.jpg (111.37 KiB) Zobrazeno 2348 x
-
- 20230823_152301_copy_925x694.jpg (124.85 KiB) Zobrazeno 2348 x
-
- 1000007369-01_copy_877x513.jpg (190.19 KiB) Zobrazeno 2348 x
-
- 1000007370-01_copy_870x494.jpg (198.26 KiB) Zobrazeno 2348 x
Hyundai i30 kombi - 1.5i CVVT (81 kW) 8/2023,Family Comfort + Climate Paket, Sunsed Red
- Reklama
Re: Naše i30 combi 1,5 dpi
ahoj a vítej do rodiny. hlučnost na dalnici fakt je ok nic hrozneho a to spise slysim gumy nez motor ) moje puvodni auto i30 start z r 2020 bylo tedy hlucnejsi. asi Smart ma neco navic a nebo proste za ty roky odhlucneni motoru vice vychytali v tovarne
Hyundai i30 kombi - 1.5i CVVT (81 kW) - Smart (výroba 07 2023)
Hyundai i30 kombi - 1.5i CVVT (81 kW) - Start + Paket plus (výroba 07 2020)
Hyundai i30 kombi - 1.5i CVVT (81 kW) - Start + Paket plus (výroba 07 2020)
Re: Naše i30 combi 1,5 dpi
Ahoj,
taky spíš slyším ty gumy než motor. Jak jsem již psal, jsem spokojený. Užívám si tu jízdu a řeším prkotiny typu co to tu drnčí u nového auta? Myslím, že Mr.Hyundai psal zrovna o brýlích v přihrádce nad hlavou... a opravdu dělají neskutečnou neplechu
taky spíš slyším ty gumy než motor. Jak jsem již psal, jsem spokojený. Užívám si tu jízdu a řeším prkotiny typu co to tu drnčí u nového auta? Myslím, že Mr.Hyundai psal zrovna o brýlích v přihrádce nad hlavou... a opravdu dělají neskutečnou neplechu
Hyundai i30 kombi - 1.5i CVVT (81 kW) 8/2023,Family Comfort + Climate Paket, Sunsed Red
Re: Naše i30 combi 1,5 dpi
bryle zabalit do nejakeho hadříku, trebas na bryle. a nebo do koženkového obalu na bryle. ja tam nikdy bryle nedal tak nemohu posoudit to drkotání
Hyundai i30 kombi - 1.5i CVVT (81 kW) - Smart (výroba 07 2023)
Hyundai i30 kombi - 1.5i CVVT (81 kW) - Start + Paket plus (výroba 07 2020)
Hyundai i30 kombi - 1.5i CVVT (81 kW) - Start + Paket plus (výroba 07 2020)
Re: Naše i30 combi 1,5 dpi
Za prvé velká gratulace k tomuhle bezproblémovému motoru a ať věrně a dobře slouží.
Za druhé k té hlučnosti pro Silver: je totiž rozdíl v izolaci motoru, tedy koberci proti hluku , ve verzi start a smart. Obojí jsem držel osobně v ruce a verze start je ta základní o hodně lehčí a tenčí než u smart.
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Re: Naše i30 combi 1,5 dpi
Ahoj vitej a diky za vystizny popis a porovnani s Dachnou
Re: Naše i30 combi 1,5 dpi
ano dachna .... to mi pripomina ze kolega z prace si pred rokem koupil novy Duster a totalne ho vychvaloval. no uz ta antenka co jsem videl jsem se musel smat. do dnes na ni neda dopustit ze best auto a o hyunday nechce slyset. myslim si ze skryte si bije hlavou o zet a i30 zavidi, ale neprizna. kamos v tom jel a rikal ze pri 130km/h je tam celkem rachot a vybrace.
Hyundai i30 kombi - 1.5i CVVT (81 kW) - Smart (výroba 07 2023)
Hyundai i30 kombi - 1.5i CVVT (81 kW) - Start + Paket plus (výroba 07 2020)
Hyundai i30 kombi - 1.5i CVVT (81 kW) - Start + Paket plus (výroba 07 2020)
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Naše i30 combi 1,5 dpi
mikaf: Přeji hodně spokojených kilometrů.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Naše i30 combi 1,5 dpi
Ahoj, díky
Hyundai i30 kombi - 1.5i CVVT (81 kW) 8/2023,Family Comfort + Climate Paket, Sunsed Red
Re: Naše i30 combi 1,5 dpi
Nech slúži k plnej spokojnosti.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Re: Naše i30 combi 1,5 dpi
at slouzi hele mas perfektni zivotni nezkusenost, ze nejsi zkazen "kvalitnima a poctivyma" autama, ktera poslednich 10 zazivaji jen pokles skrz uspory a radoby eko nesmysly, tak si to auto urcite uzijes mnohem vic a bude te hyundai snad jen mile prekvapovat
i30 kombi family smart 1.5 DPI 2023 engine red
ex. VW Golf V 1.6 MPI 75kW trendline, Škoda Superb II 2.0 TDI 103kW DSG ambition, Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW
ex. VW Golf V 1.6 MPI 75kW trendline, Škoda Superb II 2.0 TDI 103kW DSG ambition, Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW
Re: Naše i30 combi 1,5 dpi
Ahoj,
eko blbosti byl jeden z důvodů, proč ji ještě zavčasu pořídit. Další plus proti konkurenci je, že se vše důležité dá vypnout, zapnout nebo nastavit tlačítky
Hyundai i30 kombi - 1.5i CVVT (81 kW) 8/2023,Family Comfort + Climate Paket, Sunsed Red
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Naše i30 combi 1,5 dpi
mikaf: Jen poznámka - poslední příspěvek se necituje
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Naše i30 combi 1,5 dpi
Aha, tak si říkám, jestli mi do mého SMARTA nedali omylem odhlučnění ze STARTA . To by pak leccos vysvětlovalo, ostatně je to jen rozdíl jednoho písmenka
Ale vážně - ten zvýšený hluk je zkrátka jedna z věcí, kterou vnímám. Ono to asi není o objektivní hladině hluku v dB, ale spíš o konkrétní frekvenci. Když na stejném úseku za stejných podmínek (stejná rychlost, stejné počasí apod.) změřím Ceed a i30, tak je to de facto stejné. Ale z hlediska subjektivního vnímání je to v i30 horší. Možná je to paradoxně dáno i tím, že u Ceedu slyším víc šumu vzduchu a taky podvozku, u i30 pak dominuje právě ten motor. Ale dá se to - žádná trága to není. Nicméně když třeba jedu delší dobu na dálnici, tak se držím do 126 km/h na tachometru, protže tam je jakási výraznější hranice, kdy to začne být znát. S Ceedem to jedu v pohodě o 10 km/h víc, protože tam žádný takový přechod nevnímám.
je: Hyundai i30 Combi 1,5 DPI Smart - Heduše (21-)
je2: KIA Ceed II 1.4 MPI (15-), Škoda Octavia I 1.9 TDI Combi (04-)
bylo: Opel CorsaB 1.0, BMW X1 1.8D F48, Šk. Fabia I 1.2 HTP
dávno: Šk. Fabia I 1.4 MPI, Šk. Forman LX, Šk. 105 L, VAZ 21011
je2: KIA Ceed II 1.4 MPI (15-), Škoda Octavia I 1.9 TDI Combi (04-)
bylo: Opel CorsaB 1.0, BMW X1 1.8D F48, Šk. Fabia I 1.2 HTP
dávno: Šk. Fabia I 1.4 MPI, Šk. Forman LX, Šk. 105 L, VAZ 21011
Re: Naše i30 combi 1,5 dpi
nevim jestli je rozdil v tlumeni, ale za me je nejvetsi zlo co se v tom aute vsechno klepe a rezonuje, jsem na to citlivej a prijde mi to jako diletantsvi
- vydechy klimy pod prednima sedackama .. vypodlozeno mirelonem
- ocelova oka co drzi nesklopene zadni sedacky .. oblepeno izolackou protoze ten zamek co do nich uplne sedadlo je kov na kov
- tapecirung na dne kufru klepe o dno .. povolil sem srouby napnul a utahnul, sice lepsi ale bude to chtit tenky mirelon dat jeste mezi
- ted naposled asi leva predni mlhovka .. to necham servis
- predevcirem sem zjistil ze mam uvolneny plast v zadnim podbehu
a to tam porad slysim dalsi zvuky, ktere se mi nedari identifikovat
- vydechy klimy pod prednima sedackama .. vypodlozeno mirelonem
- ocelova oka co drzi nesklopene zadni sedacky .. oblepeno izolackou protoze ten zamek co do nich uplne sedadlo je kov na kov
- tapecirung na dne kufru klepe o dno .. povolil sem srouby napnul a utahnul, sice lepsi ale bude to chtit tenky mirelon dat jeste mezi
- ted naposled asi leva predni mlhovka .. to necham servis
- predevcirem sem zjistil ze mam uvolneny plast v zadnim podbehu
a to tam porad slysim dalsi zvuky, ktere se mi nedari identifikovat
i30 kombi family smart 1.5 DPI 2023 engine red
ex. VW Golf V 1.6 MPI 75kW trendline, Škoda Superb II 2.0 TDI 103kW DSG ambition, Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW
ex. VW Golf V 1.6 MPI 75kW trendline, Škoda Superb II 2.0 TDI 103kW DSG ambition, Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW