Překvapuje mě zdejší odpor k 1.5 MHEV. Argumentu o kurvítku navíc rozumím, ale když už, tak mám subjektivně obavu spíš s iMT. A tu má i Ceed.
Jasné, že je to po dvou letech pořád nový motor, ale zatím jsem o problémech neslyšel. Plus 5 let záruka.
Je někde porovnání nejen 0-100, ale i pružného zrychlení? Pomoc baterky jasně cítím, hlavně v nižších otáčkách - v oblasti je to na hraně, ale ještě nebudu podřazovat. Tak jestli je to pravda, placebo, nebo zda je CEED jinak zpřevodovaný.
Jaký vybrat motor pro novou i30 kombi
Moderátoři: Farrael, Lantra Luke, Moderátoři
Re: Jaký vybrat motor pro novou i30 kombi
i30 Kombi 1,5 T-GDI iMT N LINE PREMIUM Sunset Red (2022)
ex Hyundai i30 II kombi FL 1.6 MPI Weekend Ash Blue (2015)
ex Hyundai i30 II kombi FL 1.6 MPI Weekend Ash Blue (2015)
- Reklama
Re: Jaký vybrat motor pro novou i30 kombi
MHEV, stále sa tam niečo nabíja, vybíja, neustále to cuká s autom o plynulej jazde sa dá akurát tak snívať. A nemám sakra rezervu.
iMT má len Hyundai, Ceed (1,5T-GDI) nie, ten má klasiku cez lanko, žiadna elektronika, u kie má iMT len dieselová 1,6 ktorá je MHEV
čo sú nižšie otáčky? už som to počul niekoľko krát, z nižších otáčok tam asi niečo cítiť, je to len subjektívny dojem, ja sám neviem povedať, či motoru ten elektromotor pomáha alebo nie
iMT má len Hyundai, Ceed (1,5T-GDI) nie, ten má klasiku cez lanko, žiadna elektronika, u kie má iMT len dieselová 1,6 ktorá je MHEV
čo sú nižšie otáčky? už som to počul niekoľko krát, z nižších otáčok tam asi niečo cítiť, je to len subjektívny dojem, ja sám neviem povedať, či motoru ten elektromotor pomáha alebo nie
i30 Hatchback PLAY 1.5 T-GDI 7DCT
Re: Jaký vybrat motor pro novou i30 kombi
i30 Hatchback PLAY 1.5 T-GDI 7DCT
Re: Jaký vybrat motor pro novou i30 kombi
Ak sa môžem opýtať aký bol cenový rozdiel Kia a Hyundai?
Hyundai i30 Combi, 1,5 GDI, DSG, Style, Engine Red
..ex..
Hyundai i30 Combi 1,6 MPI, 2016
..ex..
Hyundai i30 Combi 1,6 MPI, 2016
Re: Jaký vybrat motor pro novou i30 kombi
V tom případě beru částečně zpět, nevšiml jsem si, že IMT se pojí jen s MHEV. Pokud se někdo bojí novot, další bod pro Ceed.Fry píše: ↑18 říj 2023, 20:43 MHEV, stále sa tam niečo nabíja, vybíja, neustále to cuká s autom o plynulej jazde sa dá akurát tak snívať. A nemám sakra rezervu.
iMT má len Hyundai, Ceed (1,5T-GDI) nie, ten má klasiku cez lanko, žiadna elektronika, u kie má iMT len dieselová 1,6 ktorá je MHEV
čo sú nižšie otáčky? už som to počul niekoľko krát, z nižších otáčok tam asi niečo cítiť, je to len subjektívny dojem, ja sám neviem povedať, či motoru ten elektromotor pomáha alebo nie
Zároveň nevím, co myslíš tím cukáním, nabíjením, vybíjením. V ECO jasné, po sundání nohy z plynu to jednou začne plachtit, podruhé ne. Ale to nikdo nikoho nenutí používat, v NORMAL/SPORT to neplachtí a spolehlivě rekuperuje.
Nevím, zda to není funkce digitálního přístrojového štítu, ale na palubním počítači je podobrazovka s tokem energie. V ECO baterka nepomáhá skoro vůbec, v NORMAL typicky až při větším sešplápnutí pedálu, na SPORT skoro vždy. Jednotlivé režimy mají samozřejmě jinak namapovaný plyn, ale poznat je to jasně.
i30 Kombi 1,5 T-GDI iMT N LINE PREMIUM Sunset Red (2022)
ex Hyundai i30 II kombi FL 1.6 MPI Weekend Ash Blue (2015)
ex Hyundai i30 II kombi FL 1.6 MPI Weekend Ash Blue (2015)
Re: Jaký vybrat motor pro novou i30 kombi
jasné, veď dá sa vybrať z tých režimov, mne to plachtí vždy keď zložím nohu z plynu, to mi nevyhovuje, neustále to vypína motor, je jedno či idem po diaľnici, či som v meste, čiže ECO nikdy
že jazda nieje plynulá, spôsobuje prechod k rekuperácií a späť, pri zložení nohy z plynového pedálu, začne brzdiť plynulo motorom, jemne s citom ale potom sa pridá rekuperácia (ja neviem do 0,5s odhadom) a už tam je cuknutie - ten prechod proste cítiť
no čo mi už ostáva, len sa s tým naučiť žiť, tak tú rekuperáciu využívam ako náhradu bŕzd, pokiaľ to ide
ano o grafe viem, že to ukazuje
//koho sa pýtaš na cenu?
že jazda nieje plynulá, spôsobuje prechod k rekuperácií a späť, pri zložení nohy z plynového pedálu, začne brzdiť plynulo motorom, jemne s citom ale potom sa pridá rekuperácia (ja neviem do 0,5s odhadom) a už tam je cuknutie - ten prechod proste cítiť
no čo mi už ostáva, len sa s tým naučiť žiť, tak tú rekuperáciu využívam ako náhradu bŕzd, pokiaľ to ide
ano o grafe viem, že to ukazuje
//koho sa pýtaš na cenu?
i30 Hatchback PLAY 1.5 T-GDI 7DCT
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Jaký vybrat motor pro novou i30 kombi
Na záruku bych rozhodně nespoléhal Přístup k zákazníkům se mění a spousta závad se stává buď vlastností nebo provozním opotřebením Zvlášť při nájezdu 40 000 km ročně, jak píše tazatel na začátku.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek