i30 odjinud (i30 PDE / 1,5 DPi)
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Re: i30 odjinud (i30 PDE / 1,5 DPi)
Mexican: Tebe se to netykalo, myslel jsem ze asi mas stesti, ze pri tvem najezdu ti jeste nikdy zavazi neupadlo. Pokud teda menis i letni doma.
- Reklama
Re: i30 odjinud (i30 PDE / 1,5 DPi)
To, ze se maji kola pravidelne vyvazovat, jsem cetl prvne az zde na foru, a to mam auta 25 let. Vyvazuju kdyz se daji nove pneu nebo se pichne. A jasne, kdyz to zacne klepat. Zimaky tedy vyvazovali loni, kdy vymenu kol delal servis v ramci garancky. Podle me je to svym zpusobem masirka lidi, aby i vymenu kol davali do servisu. Kšeft je kšeft.
červená i30 III/FL combi, 1,5 DPi / 81 kW, comfort
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
Re: i30 odjinud (i30 PDE / 1,5 DPi)
Tak to poznáš třeba na dálnici, že se ti auto klepe. Dokud je v pohodě, není nutný znovu vyvažovat.
- Stringo
- ******
- Příspěvky: 2641
- Registrován: 27 led 2019, 12:54
- Bydliště: Plzeňský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: i30 odjinud (i30 PDE / 1,5 DPi)
A kdo jezdí jenom po městě do 50-60km/h, tak to ani nepozná...
Re: i30 odjinud (i30 PDE / 1,5 DPi)
Přijde mi úsměvné to, že když někdo dá x set tisíc za auto a pak řeší dvě stovky za závažíčka a vyvážení.
Já vyvažoval vždy a pamatuju si, že vždy tam nějaká korekce potřeba byla.
Čekat na to, až se mi začne třepat volant je podle mě špatně.
Ale každýho věc a navíc, když někoho baví se s těma kolama tahat, proč ne.
Já to dělám tak, že kolo do ruky nevezmu. Mám je uskladněné u prodejce, doma mi tím pádem nezabírají místo, nemusím se s nima tahat a pak jen přijedu a za 20 minut odjedu. Pro mě ideál.
Já vyvažoval vždy a pamatuju si, že vždy tam nějaká korekce potřeba byla.
Čekat na to, až se mi začne třepat volant je podle mě špatně.
Ale každýho věc a navíc, když někoho baví se s těma kolama tahat, proč ne.
Já to dělám tak, že kolo do ruky nevezmu. Mám je uskladněné u prodejce, doma mi tím pádem nezabírají místo, nemusím se s nima tahat a pak jen přijedu a za 20 minut odjedu. Pro mě ideál.
Re: i30 odjinud (i30 PDE / 1,5 DPi)
jojo, to je tak samo, jak řeši u nového auta jestli bude stát kontrola 5k nebo 8k
8/2022 - i30 1.5 MHEV, DCT, family smart, combi, dark knight
9/2017-8/22 - i20, 1.2 55kw
9/2017-8/22 - i20, 1.2 55kw
- Stringo
- ******
- Příspěvky: 2641
- Registrován: 27 led 2019, 12:54
- Bydliště: Plzeňský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: i30 odjinud (i30 PDE / 1,5 DPi)
A nenapadlo Vás, že někdo si koupí sice nové auto ale na leasing, splácí ho 5-7 let a dokáže si spoustu věcí udělat sám a kvalitněji než autorizovaný servis? Když někdo není schopný si vyměnit kola, nebo destičky, případně olej, tak pak musí za ten sevris platit, ale proč já bych to měl nechat dělat někoho jiného, kdo to udělá špatně, dráž a ještě můžu ty peníze ušetřené použít jinak? Já třeba nepochopím, že si někdo na autě neudělá vůbec nic sám a ještě se tím chlubí ...já tedy celkem hodně řeším kolik co bude a nebude stát. destičky jsem si vyměnil sám, lépe a koupil kvalitnější včetně kotoučů a ušetřil jsem cca 7000kč, které jsme mohli s rodinou projezdit na palivu...
Re: i30 odjinud (i30 PDE / 1,5 DPi)
Primárně byla řeč o kolech a vyvažování, ale jak píšu, když to někoho baví, proč ne. Většina si ale kola sama doma nevyváží.
Co se týká dalších servisních úkonů, tak to je dobře vidět tady v diskusi, kdy je až zarážející, do jakých akci se pouští český šetrilek a často se u toho pobavím.
A i já, kdysi, v pravěku jsem si na žigulíkovi dělal řadu věcí sám. A poznal jsem, že tato špinavá práce mě nějak neoslovuje. Jenže, na žigula stačilo kladivo, šroubovák a klubko vázacího drátu, teď už je to přeci jen trochu složitější technika.
A co se týká těch úspor, to je individuální. Někdo to přepočítává na peníze, jiný na ušetřený čas, který může věnovat sobě nebo někomu jinému atd.
A ty autorizované servisy? Není servis jako servis a já auta svěřují jen jim už hezkých pár let a jsem vždy spokojen. Tak proč se patlat s olejem nebo špinavýma brzdama, když mě to nebaví. Umím to, na motorce si to dělám sám, ale to je srdcovka, ne spotřebák.
Co se týká dalších servisních úkonů, tak to je dobře vidět tady v diskusi, kdy je až zarážející, do jakých akci se pouští český šetrilek a často se u toho pobavím.
A i já, kdysi, v pravěku jsem si na žigulíkovi dělal řadu věcí sám. A poznal jsem, že tato špinavá práce mě nějak neoslovuje. Jenže, na žigula stačilo kladivo, šroubovák a klubko vázacího drátu, teď už je to přeci jen trochu složitější technika.
A co se týká těch úspor, to je individuální. Někdo to přepočítává na peníze, jiný na ušetřený čas, který může věnovat sobě nebo někomu jinému atd.
A ty autorizované servisy? Není servis jako servis a já auta svěřují jen jim už hezkých pár let a jsem vždy spokojen. Tak proč se patlat s olejem nebo špinavýma brzdama, když mě to nebaví. Umím to, na motorce si to dělám sám, ale to je srdcovka, ne spotřebák.
- Stringo
- ******
- Příspěvky: 2641
- Registrován: 27 led 2019, 12:54
- Bydliště: Plzeňský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: i30 odjinud (i30 PDE / 1,5 DPi)
Vyvažování kol každý půlrok je nesmysl, ale když to chce někdo pro klid duše dělat a platit za to, ...vyhazují se peníze za kdejaké jiné zbytečnosti
Re: i30 odjinud (i30 PDE / 1,5 DPi)
Tak vymena kol neni za 200 ale za 1200 Kc (pokud beru, ze bych to delal kazdy rok v ramci garancky, kterou mam na podzim. Dalsi vec je riziko, ze pri zvedani auta pojebou lemy, ktery uz jsem po takovejch nemelech opravoval a zabil jsem s tim 3 odpoledne. No a vymena kol je pro me asi posledni vec, kterou jeste dokazu udelat svepomoci, takze se taky trochu chci citit jako chlap.
Samozrejme ale neni nic proti nicemu vzit jednou za par let sundany kola na vyvazovacku, nechat zkontrolovat a ev. dovazit a pak si je nasadit sam.
Na druhou stranu naprosto chapu a respektuju lidi, co se tim nechtej nekde venku v zime spinit, tahat to ze sklepa atd.; oni uz ty kola taky vazi vic a vic, to neni jako galuska na stodvacu.
Samozrejme ale neni nic proti nicemu vzit jednou za par let sundany kola na vyvazovacku, nechat zkontrolovat a ev. dovazit a pak si je nasadit sam.
Na druhou stranu naprosto chapu a respektuju lidi, co se tim nechtej nekde venku v zime spinit, tahat to ze sklepa atd.; oni uz ty kola taky vazi vic a vic, to neni jako galuska na stodvacu.
červená i30 III/FL combi, 1,5 DPi / 81 kW, comfort
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
Re: i30 odjinud (i30 PDE / 1,5 DPi)
Tak jsem se konečně dokopal k výměně podložek po RZ. Tedy zatím té zadní. Asi rok jsem přemýšlel, co na ni mít (no jo, já nic neuspěchám ) a nakonec nic. Alternativa byly různé české vlaječky a nápisy Česká republika (bavím se pochopitelně o té spodní liště na podložce, ne o značce samotné )
Vizuálně super, no chrastí to! Tj. když se zabouchne kufr (a ne nijak zprudka), tak ta značka v tom držáku zachrastí. Docela mě to štve, protože to ten původní držák nedělal. Takže hledám dál, jiný typ
Vizuálně super, no chrastí to! Tj. když se zabouchne kufr (a ne nijak zprudka), tak ta značka v tom držáku zachrastí. Docela mě to štve, protože to ten původní držák nedělal. Takže hledám dál, jiný typ
červená i30 III/FL combi, 1,5 DPi / 81 kW, comfort
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
Re: i30 odjinud (i30 PDE / 1,5 DPi)
Můžu doporučit bezrámečkovvý držák SPZ Altigiri. https://www.altigiri.cz
i30 kombi 1.5DPi MY22 Comfort PE(objednán 11.8.21-převzetí 21.3.2022)
Ford Focus 1.6 kombi 2009 - prodáno
Škoda Felicia 1.3 HB 1997 - prodáno
Ford Focus 1.6 kombi 2009 - prodáno
Škoda Felicia 1.3 HB 1997 - prodáno
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11626
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: i30 odjinud (i30 PDE / 1,5 DPi)
Stav se u mě - rámečky mám bez nápisů a ten zadní podlepíme, aby nemlátil. Mám praxi .
Napiš kdyžtak SZ.
Napiš kdyžtak SZ.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: i30 odjinud (i30 PDE / 1,5 DPi)
Jak tam mam vjet, kdyz jste si tam vylobbovali zakaz vjezdu?
Ale jo , v zime tam urcite pojedeme; v lete jsme tam taky parkrat byli.
Ale jo , v zime tam urcite pojedeme; v lete jsme tam taky parkrat byli.
červená i30 III/FL combi, 1,5 DPi / 81 kW, comfort
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11626
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: i30 odjinud (i30 PDE / 1,5 DPi)
Zákaz vjezdu?! Ale no tak - tady je pouze vyhrazené parkování pro rezidenty - vjet sem můžeš .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate