Dobrý den, potřeboval bych radu ohledně řazení. Auto máme od roku 2011, 1.7 CRDi, 100kw, nafta (mauál)
Začalo nás zlobit řazení a to tak, že jednička a dvojka jdou těžko řadit. Není to permanentní problém (třeba jeden den to jde dobře a druhý těžko). Jinak to nedělá nic špatně, nerachotí, neklepe, není nic cítit ani slyšet. Jen to vlastní zařazení. Ostaní rychlosti jsou v pohodě.
Byl jsem se zeptat v servisu a tam si chlápek, kterého znám a myslím, že autům rozumí sedl do auta, zkusil si řazení a během chvilky mi
řekl, že to je na výměnu spojky i se setrvačníkem (dá se to vůbec takto určit?). Zeptal jsem se jestli to nemůže býát převodovkou, nebo nějakou její vyměnitelnou částí, stejně tak jsem se ptal i na spojku. nebo výměnu nějaké její části, ústrojí atp. To prý ne, je to spojka a stává se to prý u těchto typů spojek často. Auto má namotáno 110 000 Km. Takže není zhuntované, jezdíme skoro ukázkově. Chtěl bych se zeptat, jestli nemá/neměl někdo stejný problém a jestli je to opravdu na komplet výměnu celé spojky i se setrvačníkem, nebo je to jinak a může to být třeba nějaká obvyklá banalita. Nemám důvod nevěřit mu, ale asi si dovedete představit, co to bude stát. Nebo, jestli ještě před tím, než se do toho pustí není dobré třeba zkontrolovat něco v ústrojí, táhlo, kroužek, matku cokoliv.. než se to kompletně rozdělá. Tak díky za reakce, rady a pomoc.. M.
Horší řazení jedničky a dvojky - výměna spojky???
Moderátor: Moderátoři
- Reklama
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Horší řazení jedničky a dvojky - výměna spojky???
Ano, spojka to být může. Může to být i prasklý synchron. Můžeš zkusit ještě vyměnit vidličku na převodovce (cca 1000,- materiál + hodina práce, když někdo ví, co dělá), případně ještě poštelovat táhlo řazení, ale zda to pomůže
Výměna spojky v autorizáku bude darda, jak materiál, tak dva dny práce k tomu. Odhadem tak 50. Když se poleze do převodovky, budeš za dva dny práce rád.
Kdyby se do převodovky opravdu lezlo, doporučuji vyměnit všechny synchronní kroužky. Pro jistotu. Pokud vím, jsou tam čtyři.
Jako bonus bych nechal vyměnit převodový olej, když už se na tom bude pracovat.
Výměna spojky v autorizáku bude darda, jak materiál, tak dva dny práce k tomu. Odhadem tak 50. Když se poleze do převodovky, budeš za dva dny práce rád.
Kdyby se do převodovky opravdu lezlo, doporučuji vyměnit všechny synchronní kroužky. Pro jistotu. Pokud vím, jsou tam čtyři.
Jako bonus bych nechal vyměnit převodový olej, když už se na tom bude pracovat.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Horší řazení jedničky a dvojky - výměna spojky???
Předloni nám odešel synchron u IX 35.
Nechal jsem udělat i spojku.
Výměna komplet sojky a toho synchronu v autorizaku opravdu 2 dny práce a celkem necelých 14 000.
Nechal jsem udělat i spojku.
Výměna komplet sojky a toho synchronu v autorizaku opravdu 2 dny práce a celkem necelých 14 000.
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Horší řazení jedničky a dvojky - výměna spojky???
Vzhledem k uvedené ceně bych to viděl jen na výměnu synchronu Ale sám víš líp, co bylo děláno.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Horší řazení jedničky a dvojky - výměna spojky???
Naučiť sa radiť s medziplynom