dojmy
Moderátoři: Farrael, Lantra Luke, Moderátoři
-
- Příspěvky: 5
- Registrován: 24 zář 2023, 15:10
dojmy
Dobrý den , koupil sem no prý ojetý Hyundai i30 hatchback 1,5 t-gdi mhev , vůz měl najeto 9500 km , servisní prohlídku , původně vrácený na nedostatečnou kondici baterie , ano dle servisu Hyuhdai výměna modulu řídící jednotky , servisní prohlídka dopadla dobře vše bez závad . . . No musím podotknout že auto funguje dobře , jen mi chvilku trvalo než sem pochopil plachtění , ale použil sem návod odtud z fora , funguje dle svého vyhodnocení řídící jednotky ale dobrý . Spotřeba po 3 měsících používání při kombinovaném způsobu jízdy a našich silnicích je si myslím přívětivá 5,4l/100km . Volby jízdních režimů jsou skvělé , lze jezdit na všechny . . . ECO nejni jen utažené jen se s tím musí naučit jezdit , režim NORMÁL je odpovídající každodenní jízdě , režim SPORT je pro vyžití a užití jízdy . . . Moje dojmy pro toto vozidlo --- v pohodě , skvělé , určitě neurazí ale zaujme . Za mě skvele postavené vozidlo , samozřejmě že každý najde mouchy . Já díky pane HYUNDAI .
- Reklama
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: dojmy
1u99...: Užívej a hodně radosti a spokojenosti. Jen pozor na dochlazování turba.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
-
- Příspěvky: 5
- Registrován: 24 zář 2023, 15:10
Re: dojmy
1u9999@seznam.cz píše: ↑07 lis 2023, 15:40 Dobrý den , koupil sem no prý ojetý Hyundai i30 hatchback 1,5 t-gdi mhev , vůz měl najeto 9500 km , servisní prohlídku , původně vrácený na nedostatečnou kondici baterie , ano dle servisu Hyuhdai výměna modulu řídící jednotky , servisní prohlídka dopadla dobře vše bez závad . . . No musím podotknout že auto funguje dobře , jen mi chvilku trvalo než sem pochopil plachtění , ale použil sem návod odtud z fora , funguje dle svého vyhodnocení řídící jednotky ale dobrý . Spotřeba po 3 měsících používání při kombinovaném způsobu jízdy a našich silnicích je si myslím přívětivá 5,4l/100km . Volby jízdních režimů jsou skvělé , lze jezdit na všechny . . . ECO nejni jen utažené jen se s tím musí naučit jezdit , režim NORMÁL je odpovídající každodenní jízdě , režim SPORT je pro vyžití a užití jízdy . . . Moje dojmy pro toto vozidlo --- v pohodě , skvělé , určitě neurazí ale zaujme . Za mě skvele postavené vozidlo , samozřejmě že každý najde mouchy . Já díky pane HYUNDAI .
-
- Příspěvky: 5
- Registrován: 24 zář 2023, 15:10
Re: dojmy
Ahoj , co tím myslíš ? Rád si nechám poradit . Děkuji .Axel.Foley píše: ↑08 lis 2023, 16:09 1u99...: Užívej a hodně radosti a spokojenosti. Jen pozor na dochlazování turba.
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: dojmy
To jen můj skepticizmus, nevím, jak dobře to má "ošéfované"... pozor na chlazení rozžhaveného turba při plachtění, moc často bych tuhle funkci nevyužíval. To samé po dojezdu na místo určení, hlavně po rychlé jízdě, nechat motor chvíli klepat na volnoběh, ať se turbo ochladí.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
-
- Příspěvky: 5
- Registrován: 24 zář 2023, 15:10
Re: dojmy
Ahoj , ano rozumím ale to PLACHTĚNÍ upa neovlivníš , sice můžeš jezdit na jiný režim než na ECO , kdy plachtění nefunguje , opět záleží na řidiči , stylu jízdy atd . . . to PLACHTĚNÍ se zas tak často a na delší dobu nedostavuje (ale ano je to určitě příjemný pro pocit snížení spotřeby) , stačí ťuknout do plynu nebo brzdy a jedeš normálně . Ano po dojezdu nechat motor až dvě minutky na volnoběh aby turbo zchladlo , jsem řidič z povolání , trochu to znám . A upřímně , díky za názor a poznatek .Axel.Foley píše: ↑13 lis 2023, 06:52 To jen můj skepticizmus, nevím, jak dobře to má "ošéfované"... pozor na chlazení rozžhaveného turba při plachtění, moc často bych tuhle funkci nevyužíval. To samé po dojezdu na místo určení, hlavně po rychlé jízdě, nechat motor chvíli klepat na volnoběh, ať se turbo ochladí.
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11632
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: dojmy
Tak zrovna za plachtění bych jim zlomil ruce! Praktický přínos je NULA. Buď dává smysl pro dopředný pohyb do motoru palivo dodávat nebo naopak sundat nohu z plynu, lehce brzdit motorem, mít v tu chvíli jednak reálnou spotřebu nula a hlavně zároveň vypalovat GPF. A přitom nehrozí zapékání turba...
Nicméně jsem pár i30 s MHEV měl možnost projet a režim ECO je prakticky nepoužitelný, takže já stejně hned přepínal na NORMAL a rovnou vypnul S/S .
Nicméně jsem pár i30 s MHEV měl možnost projet a režim ECO je prakticky nepoužitelný, takže já stejně hned přepínal na NORMAL a rovnou vypnul S/S .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
- Georgeisin
- **
- Příspěvky: 116
- Registrován: 26 říj 2022, 18:38
Re: dojmy
Kluci, to je samý plachtění...tohle není aeroforum.
Fotky auta sem hoď. Fotek je tu málo.
Fotky auta sem hoď. Fotek je tu málo.
Hyundai Sonata 2.0 121 KW, 2010
Kia Cee'd SW 1.5 118 KW, edice 30, 2023
Kia Cee'd SW 1.5 118 KW, edice 30, 2023
Re: dojmy
O tomto by sa dalo diskutovať... našťastie ten nezmysel menom MHEV nemám, ale na vhodných klesaniach jazdím pravidelne na neutrál... a je to efektívnejšie. Tam kde viem, že nepotrebujem brzdiť a po klesaní pokračuje rovina prípadne nejaké stúpanie, tak na neutrál získaš vyššiu rýchlosť a zaradíš až keď klesneš na očakávanú cestovnú rýchlosť ďaleko za koncom klesania. A nejaká spotreba na neutrál tú úsporu nepokazí... pretože napr. taký Tucson potrebuje dosť strmý kopec aby zavrel úplne prívod paliva... bežne na tempomate dolu miernejším kopcom vždy trochu priživuje motor benzínom.Mr. HYUNDAI píše: ↑13 lis 2023, 15:50 Tak zrovna za plachtění bych jim zlomil ruce! Praktický přínos je NULA. Buď dává smysl pro dopředný pohyb do motoru palivo dodávat nebo naopak sundat nohu z plynu, lehce brzdit motorem, mít v tu chvíli jednak reálnou spotřebu nula a hlavně zároveň vypalovat GPF. A přitom nehrozí zapékání turba...
Nicméně jsem pár i30 s MHEV měl možnost projet a režim ECO je prakticky nepoužitelný, takže já stejně hned přepínal na NORMAL a rovnou vypnul S/S .
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11632
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: dojmy
A pokud to ježdění bez plynu nenaženeš jinde, tak Tě čeká pozdrav od kontrolky GPF ...
Takže ono je potřeba s plachtěním/neutrálem s motorem ošperkovaným GPF zacházet rozumně.
Takže ono je potřeba s plachtěním/neutrálem s motorem ošperkovaným GPF zacházet rozumně.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: dojmy
Ešte sa nestalo... za 45tkm som vynútenú regeneráciu GPF zo strany RJ postrehol len raz (kontrolka nesvietila...len na okamžitej spotrebe bolo vidieť, že RJ si regeneráciu vyžiadala) ... takže možností na prirodzenú regeneráciu má evidentne viac než dosť....
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11632
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: dojmy
To Ti neupírám - jen konstatuji, že rege probíhá primárně kyslíkem.
Já to už u té nejstarší NX4 co u nás máme řešit musel a řidička byla nucena svoje návyky pozměnit .
Já to už u té nejstarší NX4 co u nás máme řešit musel a řidička byla nucena svoje návyky pozměnit .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate