Co dělat dřív - STK nebo 4. garančka?
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8134
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Co dělat dřív - STK nebo 4. garančka?
stale ta moja otazka - kolko chce servis nad ramec poplatkov za EK a TK za to ze to vybavi. Pocitam, ze menej ako 1000kc to nebude (opravte ma ak sa pletiem). Ja by som teda osobne liter za taku sluzbu nedal, ale ako hovorim ja mam so svojou volnou pracovnou dobou uplnu pohodu. Objednam sa na TK/EK na presny cas, prijdem tam stravim 15 min formalitami a proste si vytiahnem notas a pracujem tam dovtedy kym kym nepovedia ze je hotovo
Kedze mam EK/TK do domu asi 10 min, takze celkovo stravim asi hodinu max. Ci pracovat z kanclu, domu alebo cakarne STK je mne osobne fuk. A kedze moja hodinova cista mzda je nizsia ako 1000kc, matika je jasna . Ine to je ked si musis vziat volno v praci na 3-4 hodiny ze na tu STK ist musis, tam si myslim ze taky liter uz zmysel dava dost. Alebo to teda spojit so zubarom
Kedze mam EK/TK do domu asi 10 min, takze celkovo stravim asi hodinu max. Ci pracovat z kanclu, domu alebo cakarne STK je mne osobne fuk. A kedze moja hodinova cista mzda je nizsia ako 1000kc, matika je jasna . Ine to je ked si musis vziat volno v praci na 3-4 hodiny ze na tu STK ist musis, tam si myslim ze taky liter uz zmysel dava dost. Alebo to teda spojit so zubarom
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- Reklama
Re: Co dělat dřív - STK nebo 4. garančka?
Na stk jezdim sam, cisty auto je zaklad a pokud jezdite na klobouka (otacky do 2000), zkuste to par tydnu pred kontrolou poradne protahnout a vyhnat pavouky z vyfuku.
U skoro novych aut ale resit pripadne zavady je celkem zarazejici.
U skoro novych aut ale resit pripadne zavady je celkem zarazejici.
Re: Co dělat dřív - STK nebo 4. garančka?
ahojte moja skusenost minuly tyzden som bol na 4 garancke urobili mi aj servisnu a po nej STK aj EK platil som 90EUR takze nic si nepytali navyse. bezna serviska olej a filtre,kontrola brzd a karoserie +vymena brzdova stala 290EUR takze za mna spokojnost.som z Banskej Bytrice takze servis na zvolenskej doprucujem.
Re: Co dělat dřív - STK nebo 4. garančka?
Ja bych šel na stk 3 dny před uplnkem. No a na garancku podle toho jak to vychazi. Ja se zeptal kolik stoji stk u a mrknul na net kolik stoji sólo poblíž. Podle toho jsem se rozhodoval. Komu se to jak vyplatí záleží vždycky na něm. Reálně to bylo snad nejdříve garancku a pak stk, ale to bylo jen z důvodu, ze garancka to byla poslední a stk naopak první, takže jsem chtěl co nejzazší datum.
Aktuálně: Hyundai i30 2014 new weekend 1,6 MPI
Dříve: Renault megane II sedan 1,6
Felicia 1,3
š105
Dříve: Renault megane II sedan 1,6
Felicia 1,3
š105
Re: Co dělat dřív - STK nebo 4. garančka?
Tak vidím, že se na tom, co dělat dříve, neshodneme takže je to asi jedno. Já mám v Po 3. garančku, tak se případně zeptám znám tam + jestli dělají zajištění STK a za kolik.
červená i30 III/FL combi, 1,5 DPi / 81 kW, comfort
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
Re: Co dělat dřív - STK nebo 4. garančka?
V Po jsem byl na 3. garančce (Auto Palace N. Butovice - Praha) a bavil jsem s technikem i na toto téma a doporučuje udělat oboje - že to oni zajistí. Cenu zmiňoval 4000 Kč (snad s DPH, nevím), takže za cca 2000 Kč navíc (STK+emise běžně stojí cca 2000 Kč).
Úspora času je fajn, emise dělají přímo u nich (výhoda při různých chybách elektroniky) a pak asi i líp uargumentují případné závady na hraně. No a taky tam jsou VIP zákazníci, takže se nemůže stát, že by je vyloženě ojebali, jak se někdy na STK bohužel stává.
Úspora času je fajn, emise dělají přímo u nich (výhoda při různých chybách elektroniky) a pak asi i líp uargumentují případné závady na hraně. No a taky tam jsou VIP zákazníci, takže se nemůže stát, že by je vyloženě ojebali, jak se někdy na STK bohužel stává.
červená i30 III/FL combi, 1,5 DPi / 81 kW, comfort
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8134
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Co dělat dřív - STK nebo 4. garančka?
cena STK a emisii je uz snad 2400kc (minimalne v Brne) takze tych 1600kc extra je teda suma s ktorou sa da pocitat. Pre mna osobne by to vsak boli vyhodene peniaze, ale ja som skrt a banany opici nerozdvam ked nemusim
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Co dělat dřív - STK nebo 4. garančka?
Co takhle zeptat se pana Lorence?
Re: Co dělat dřív - STK nebo 4. garančka?
Tak tady čtu spis něco co prvotně vyznívá pro, ale reálně je to drsně proti. Pokud udělají oni stylem, ze tomu pomůžou co to jde a někde přivřou oči, tak jak to dopadne na další STK? Pokud stk dělá někdo nezávislý, tak v záruce opraví a je vyřešeno. Pokud to vypluje na povrch až po záruce, tak to bude o to drazsi…
Aktuálně: Hyundai i30 2014 new weekend 1,6 MPI
Dříve: Renault megane II sedan 1,6
Felicia 1,3
š105
Dříve: Renault megane II sedan 1,6
Felicia 1,3
š105
Re: Co dělat dřív - STK nebo 4. garančka?
červená i30 III/FL combi, 1,5 DPi / 81 kW, comfort
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8134
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Co dělat dřív - STK nebo 4. garančka?
tak ono by mozno bolo dostat z hlavy taky ten vychodoeuropsky mindset, ze STK je nutne zlo a je to len buzeracia.
Ono to prave tak nie je a nemalo byt. Malo by to byt ako som spominal vyssie minimalne pre mna nezavisle posudenie a skontrolovanie pravidelnej udrzby v servise. Ak mi na STK povedia po 4 rokoch co chodim do autorizaku, ze mam vymlatene silentbloky a ze brzdy brzdia nerovnomerne, je to krasny dovod ist do autorizaku a rozculit sa nad zjavne nedostatocnou kvalitou garancnych prehliadok (za ktore clovek plati celkom velke peniaze) a pozadovat napravu.
Ono to prave tak nie je a nemalo byt. Malo by to byt ako som spominal vyssie minimalne pre mna nezavisle posudenie a skontrolovanie pravidelnej udrzby v servise. Ak mi na STK povedia po 4 rokoch co chodim do autorizaku, ze mam vymlatene silentbloky a ze brzdy brzdia nerovnomerne, je to krasny dovod ist do autorizaku a rozculit sa nad zjavne nedostatocnou kvalitou garancnych prehliadok (za ktore clovek plati celkom velke peniaze) a pozadovat napravu.
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Co dělat dřív - STK nebo 4. garančka?
Mám s STK problém, poradně se nekontroluje stav aut a proto mi to vadi. Nikdo neřeší stav a staří pneu, stav brzdové kapaliny nikdo neřeší jestli je půl prahu auta naoko vystříkano montážní penou apod. Takže mám vychodoevroosky midset jak píšeš. Za to je problém s poklicemi na kolech a s nedodrzenym ET mužu mít ET o 1mm přes limit a už bych neměl projít (i když mám špičkové kola i pneu), ale s popraskanymi a tvrdými pneu staří 15 let projdu, tak se nediv. Vidíš to moc růžově a jednoduše.
Re: Co dělat dřív - STK nebo 4. garančka?
Napsat, ze se nekontroluje stav a hned k tomu, ze najdou špatné et disku si dost odporuje. Staré pneu nevadí, staří nikde omezené neni. Pokud budou gumy viditelně popraskane tak te s tim vyhodí.
Holt jsou vypsané body, které se kontrolují a ostatni se neřeší. Co se kontroluje je léta známé, takze divit se, ze vyletim za poklice je taky úsměvné.
Holt jsou vypsané body, které se kontrolují a ostatni se neřeší. Co se kontroluje je léta známé, takze divit se, ze vyletim za poklice je taky úsměvné.
Aktuálně: Hyundai i30 2014 new weekend 1,6 MPI
Dříve: Renault megane II sedan 1,6
Felicia 1,3
š105
Dříve: Renault megane II sedan 1,6
Felicia 1,3
š105
Re: Co dělat dřív - STK nebo 4. garančka?
Evidentně jsi naprosto nepochopil co jsem tím myslel.
Re: Co dělat dřív - STK nebo 4. garančka?
Ze ty bys chtěl kontrolovat jiné věci a další ignorovat neni mé nepochopení. Holt se smiř s tim, jak to je.
Aktuálně: Hyundai i30 2014 new weekend 1,6 MPI
Dříve: Renault megane II sedan 1,6
Felicia 1,3
š105
Dříve: Renault megane II sedan 1,6
Felicia 1,3
š105