Tucson 1.6 TGDi MHEV alebo Hybrid
Moderátor: Moderátoři
Tucson 1.6 TGDi MHEV alebo Hybrid
Ahojte,
chysatam sa kupit novy Tucson. U dealera som dostal ponuku na skladovy vo verzii Play 1.6 T-GDi MHEV ktory som sa chystal zobrat.
Na stranke hyundaju som ale medzi skladovymi nasiel 1,6 T-GDI HEV 6AT 4x2 a rozdiel v cene je iba cca 1600 eur.
Jazdim prevazne mesto.
Aky mate nazor, zobrat radsej Hybrid, pocul som rozne nazory na ic hybrid preto vaham. MAte nejake skusenosti? nei je poruchovy?
Vdaka
chysatam sa kupit novy Tucson. U dealera som dostal ponuku na skladovy vo verzii Play 1.6 T-GDi MHEV ktory som sa chystal zobrat.
Na stranke hyundaju som ale medzi skladovymi nasiel 1,6 T-GDI HEV 6AT 4x2 a rozdiel v cene je iba cca 1600 eur.
Jazdim prevazne mesto.
Aky mate nazor, zobrat radsej Hybrid, pocul som rozne nazory na ic hybrid preto vaham. MAte nejake skusenosti? nei je poruchovy?
Vdaka
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style + Dizajn pack (Silky Bronze)
- Reklama
Re: Tucson 1.6 TGDi MHEV alebo Hybrid
Za seba by som asi nekúpil ani jedno a ani druhé.. oželel automat a kúpil manuál zo základnou motorizáciou...
Ale ak máš predstavu o automate, tak by som asi išiel do toho hybridu.. ak je tam taký malý cenový rozdiel... (len si pozri poriadne výbavu.. HEV/PHEV ju majú postavenú trochu ináč...). Aby si v prípade hybridu nekúpil naleštenejšie Family... tá Play totiž je celkom nadupaná.
V princípe ak kúpiš to MHEV tak tam budeš mať 7DCT, ktoré trvácnosťou spojok zrovna neohúri.. čo sledujem skúsenosti užívateľov, či už tu alebo na FB. A záruka na tieto diely je len 40tkm/2roky... + MHEV je len servisné riziko bez reálneho benefitu pre užívateľa
HEV je zase neuveriteľne zložitý "orloj", kombinácia pseudo-klasický automat (namiesto meniča je elektromotor), priamy vstrek, nízkotlaké EGR, turbo... musí zákonite skôr či neskôr začať majiteľovi piť krv..
.. takže jedno či druhé potom predať na konci záruky...
A ešte jedna vec.. v prípade toho HEV nepočítaj s ekonomikou prevádzky na úrovni Toyoty s jej HSD... to postavil aby ponúkol aj výkon cez 200k...
Ale ak máš predstavu o automate, tak by som asi išiel do toho hybridu.. ak je tam taký malý cenový rozdiel... (len si pozri poriadne výbavu.. HEV/PHEV ju majú postavenú trochu ináč...). Aby si v prípade hybridu nekúpil naleštenejšie Family... tá Play totiž je celkom nadupaná.
V princípe ak kúpiš to MHEV tak tam budeš mať 7DCT, ktoré trvácnosťou spojok zrovna neohúri.. čo sledujem skúsenosti užívateľov, či už tu alebo na FB. A záruka na tieto diely je len 40tkm/2roky... + MHEV je len servisné riziko bez reálneho benefitu pre užívateľa
HEV je zase neuveriteľne zložitý "orloj", kombinácia pseudo-klasický automat (namiesto meniča je elektromotor), priamy vstrek, nízkotlaké EGR, turbo... musí zákonite skôr či neskôr začať majiteľovi piť krv..
.. takže jedno či druhé potom predať na konci záruky...
A ešte jedna vec.. v prípade toho HEV nepočítaj s ekonomikou prevádzky na úrovni Toyoty s jej HSD... to postavil aby ponúkol aj výkon cez 200k...
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8132
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tucson 1.6 TGDi MHEV alebo Hybrid
rozhodne hybrid. MHEV len komplikuje system a neprinasa realne moc benefitov. HEV je autonomnejsi, realne vsak ponuka vyrazny benefit. Rozdiel v samotnej mechanike motora (priamovstrek, turbo, egr, dpf,...) nie je. ten 48V system nie je fakt nieco co by clovek xhcel onak ako v kombe s automatom. Ja som zatial po 14kkm spokojny, aj ked chapem jeho uskalia. Tie su viacmenej vsak spojene s TGDI ako takym
v meste a primetskej premavke ten hybrid fakt pomaha - porovnavam s 1.0tgdi v Stonicu ktory mame, podobne trasy jazdi vyrazne vacsie auto za menej. Otazka je ale preco si kupovat Tucsona na jazdenie po meste
v meste a primetskej premavke ten hybrid fakt pomaha - porovnavam s 1.0tgdi v Stonicu ktory mame, podobne trasy jazdi vyrazne vacsie auto za menej. Otazka je ale preco si kupovat Tucsona na jazdenie po meste
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Tucson 1.6 TGDi MHEV alebo Hybrid
Ahoj, predpokladam ze Tucson Play ti dali s zlavou 2200€ (1200€ na Tucson a 1000€ extra zlava na skladove vozidlo). Viem to lebo tiez kupujem Tucson a tiez som chcel hybrid.
Problem je ze na Hybrid akcia -1000€ nie je iba na 4x4 a rovnako v hybride neexistuje vybava Play iba Style. Ale je to trochu ina Style ako v HHEV napr su tam 17 kolesa 215/65
Kedze akcia -1000€ nieje na hybrid ja som si povedal ze nechcem tolko priplacat lebo ako citam na forach hybrid moc neusetri.
Do mesta aj Tucson. Motoricky je to asi jedno ci nicim i30 tgdi alebo Tucson 1,6 tgdi. Obe nevhodne hoci na reklamaciach som nepocul ze by boli problemy s motormi tgdi co sa neda povedat o spojkach DCT
Problem je ze na Hybrid akcia -1000€ nie je iba na 4x4 a rovnako v hybride neexistuje vybava Play iba Style. Ale je to trochu ina Style ako v HHEV napr su tam 17 kolesa 215/65
Kedze akcia -1000€ nieje na hybrid ja som si povedal ze nechcem tolko priplacat lebo ako citam na forach hybrid moc neusetri.
Do mesta aj Tucson. Motoricky je to asi jedno ci nicim i30 tgdi alebo Tucson 1,6 tgdi. Obe nevhodne hoci na reklamaciach som nepocul ze by boli problemy s motormi tgdi co sa neda povedat o spojkach DCT
Hyundai i30 Combi, 1,5 GDI, DSG, Style, Engine Red
..ex..
Hyundai i30 Combi 1,6 MPI, 2016
..ex..
Hyundai i30 Combi 1,6 MPI, 2016
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8132
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tucson 1.6 TGDi MHEV alebo Hybrid
Mzp: nejde o motorizaciu, ta je v zasade napriec portfoliom podobna (priamovstrek, ak nepocitame 1,5DPI v i30 a 1,2DPI v Bayone)
Ide o to, ze Tucson je proste velky, najma siroky. Co je proste nanic v pripade beznych parkovacich miest, parkovacich garazi a podobne. Ak idem do centra (Brna) a musim autom, 9/10 pripadov beriem radsej Stonica (a ten ne na svoju triedu celkom siroky)
https://www.carsized.com/en/cars/compar ... -2020-suv/
Proste je asi jasne, ze zakladatel temy chce Tucsona. Ja tvrdim, ze niekedy na vylucne mestsku a primestsku premavku je mozno trochu popremyslat ci tak velke a drahe auto vlastne potrebujem. Mnozia sa nam tu zastupcovia poslednej generacie a bez srandy taketo aspekty by som uz celkom seriozne zvazoval.
Ide o to, ze Tucson je proste velky, najma siroky. Co je proste nanic v pripade beznych parkovacich miest, parkovacich garazi a podobne. Ak idem do centra (Brna) a musim autom, 9/10 pripadov beriem radsej Stonica (a ten ne na svoju triedu celkom siroky)
https://www.carsized.com/en/cars/compar ... -2020-suv/
Proste je asi jasne, ze zakladatel temy chce Tucsona. Ja tvrdim, ze niekedy na vylucne mestsku a primestsku premavku je mozno trochu popremyslat ci tak velke a drahe auto vlastne potrebujem. Mnozia sa nam tu zastupcovia poslednej generacie a bez srandy taketo aspekty by som uz celkom seriozne zvazoval.
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Tucson 1.6 TGDi MHEV alebo Hybrid
MHEV nebrat, nepřináší žádné výhody.
Rozhodoval bych se mezi normálním a HEV.
Rozhodoval bych se mezi normálním a HEV.
Re: Tucson 1.6 TGDi MHEV alebo Hybrid
Vdaka za odpovede,
viac sa priklanam k tomu HEV takze asi idem do toho. a preco Tucson, nuz to je na dlho. Viem ze je dost velky ale boli tam aj ine poziadavky pre ktore nam s manzelkou vysiel ako najlepsia volba.
Este k tej verzii STYPE vs Play, ked som si ich porovnaval, moc rozdielov som nenasiel, nakolko ten HEV v Style ma navyse Dizajn pack. Takze sa mi to pozdava
viac sa priklanam k tomu HEV takze asi idem do toho. a preco Tucson, nuz to je na dlho. Viem ze je dost velky ale boli tam aj ine poziadavky pre ktore nam s manzelkou vysiel ako najlepsia volba.
Este k tej verzii STYPE vs Play, ked som si ich porovnaval, moc rozdielov som nenasiel, nakolko ten HEV v Style ma navyse Dizajn pack. Takze sa mi to pozdava
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style + Dizajn pack (Silky Bronze)
Re: Tucson 1.6 TGDi MHEV alebo Hybrid
Jestli chceš hybrid od ,tak to se raději koukni jinde, pokud nejdeš na cenu, osobně, kdybych vybíral Hev, tak asi Toyota, Nissan e těch,či jak se jmenuje.
Re: Tucson 1.6 TGDi MHEV alebo Hybrid
Style mhev vs style hev je hlavne v kolesach r17 vs r18 a v pripade automatu tak v hev mas prevodovku ovladanu tlacidlami. Ak budes mat zaujem mozeme zamenit kolesa Ja prave chcem 17’ ale budem mat 18’
Kolegovia mam kupit verziu Style alebo Play? Jedna sa o automat. Rozdiel je 600€ v neprospech Style
Kolegovia mam kupit verziu Style alebo Play? Jedna sa o automat. Rozdiel je 600€ v neprospech Style
Hyundai i30 Combi, 1,5 GDI, DSG, Style, Engine Red
..ex..
Hyundai i30 Combi 1,6 MPI, 2016
..ex..
Hyundai i30 Combi 1,6 MPI, 2016
Re: Tucson 1.6 TGDi MHEV alebo Hybrid
Sorry zabudol som doplnit ze Style je v Dizajn pakete
Hyundai i30 Combi, 1,5 GDI, DSG, Style, Engine Red
..ex..
Hyundai i30 Combi 1,6 MPI, 2016
..ex..
Hyundai i30 Combi 1,6 MPI, 2016
Re: Tucson 1.6 TGDi MHEV alebo Hybrid
Asi to play... je to v podstate style s čiernou stropnicou. 19"(nie 18tky) kolesami a tuším čiernymi zrkadlami a dizajn packom.. k autu by som kúpil za 900€ ponúkanú zimnú sadu originál diskov. 19tky z prvovýroby predať aj s gumami a za rozdiel (+tých 600e úspory) možno kúpiš aj nové 17tky letné gumy a snímače... za disky pre zimnú sadu si asi niečo drobné doplatíš...Mzp píše: ↑12 lis 2023, 14:04 Style mhev vs style hev je hlavne v kolesach r17 vs r18 a v pripade automatu tak v hev mas prevodovku ovladanu tlacidlami. Ak budes mat zaujem mozeme zamenit kolesa Ja prave chcem 17’ ale budem mat 18’
Kolegovia mam kupit verziu Style alebo Play? Jedna sa o automat. Rozdiel je 600€ v neprospech Style
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Re: Tucson 1.6 TGDi MHEV alebo Hybrid
Mam HEV Style Dizajn pack a som spokojný. Ak budeš jazdiť mesto a prímestské oblasti, tak jednoznačne HEV - mesto a okolie dokážeš jazdiť aj za 5 l/100 km... Na diaľnici pri tempomatových 125 mám spotrebu do 7 litrov. Od augusta mám najazdených skoro 8000 km, pričom cca 60-70 % boli diaľnice (hlavne mimo SR) a doteraz mám celkovú spotrebu 6,3/100 km. Takú spotrebu ti mild hybrid nedá
HYUNDAI TUCSON HEV 169 kW (1,6T-DGi, Style + DizajnPack+SmartSense)
[https://www.spritmonitor.de/en/detail/1472293.html]
Predtým: Subaru Outback - Hyundai i30 kombi - Citroen C4 Picasso - Citroen Xsara Break - VW Golf - Renault 11 - Škoda 120 L.
[https://www.spritmonitor.de/en/detail/1472293.html]
Predtým: Subaru Outback - Hyundai i30 kombi - Citroen C4 Picasso - Citroen Xsara Break - VW Golf - Renault 11 - Škoda 120 L.
Re: Tucson 1.6 TGDi MHEV alebo Hybrid
MHEV máme a jediný přinos je že to vyhladí turbodíru a výrazně to pomáhá brzdit, když získáš cit pro to jak to funguje, především v režimu sport. Potřebovali jsme hlavně automat, manželka neumí řadit a bez MHEV, DCT nešlo.