elektrická bederní opěrka
Moderátor: Moderátoři
elektrická bederní opěrka
Používá někdo bederní opěrku? Já si na ni zatím nezvykl, spíše mě tlačí, ale třeba na dlouhé cestě bude k něčemu. Má s tím někdo zkušenost?
- Reklama
Re: elektrická bederní opěrka
To jí máš v autě poprvé? Ji mám v autech od cca revoluce a záleží co si nastavíš.
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: elektrická bederní opěrka
V Tucsonu TL ji mám na max a
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8159
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: elektrická bederní opěrka
ja ju pouzivam skor menej, nevyhovuje celkom mojmu drzaniu tela. Idealnu poziciu som hladal celkom dlho a paradoxne som zistil ze moc vyjdena bederna opierka mi nevyhovuje
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: elektrická bederní opěrka
Ano, zkušenost mám už ze spousty aut, kde je vždy, tedy skoro- standardem.
A ne, netlačí, protože si ji vždy můžu nastavit jak potřebuju.
Na kratší cesty bez bederky, a na delší cesty- třeba po dálnicích, si ji vysouvám podle potřeby.
Spíš co sleduju a už dlouhé roky, tak si spousta "řidičů"- lehačů, vůbec neumí seřídit sedadlo... , čím ale nechci říct, že to je zrovna tvůj případ.
A ona je ta bederka konstruována na správný posez za volantem, a v rámci jakési uni velikosti člověka.
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: elektrická bederní opěrka
Díky, za názor. Měl jsem ji v ceedu, octavii. Máš pravdu, že na delší trasy to může být dobré. Moc jsem ji nikdy nepoužíval, proto ten "lama" dotaz. S těmi lehači , to máš pravdu. V jobu se střídáme 5 lidí o auto a to si pokaždé říkám, jak v tom mohl někdo sedět/ležet..petzl62 píše: ↑12 pro 2023, 14:14Ano, zkušenost mám už ze spousty aut, kde je vždy, tedy skoro- standardem.
A ne, netlačí, protože si ji vždy můžu nastavit jak potřebuju.
Na kratší cesty bez bederky, a na delší cesty- třeba po dálnicích, si ji vysouvám podle potřeby.
Spíš co sleduju a už dlouhé roky, tak si spousta "řidičů"- lehačů, vůbec neumí seřídit sedadlo... , čím ale nechci říct, že to je zrovna tvůj případ.
A ona je ta bederka konstruována na správný posez za volantem, a v rámci jakési uni velikosti člověka.
Re: elektrická bederní opěrka
Já ji mám skoro na max. Můj problém je vyhřezlá ploténka a jet v autě bez bederky je utrpení.
Pokud jedu dálku, tak si během cesty i měním její nastavení, abych si ulevil.
Pokud jedu dálku, tak si během cesty i měním její nastavení, abych si ulevil.
Tucson 1,6 T-GDi Smart - 07/2021