s tým fórom jednoznačne súhlasím. Skukol som tam asi 2x ale nedalo sa v ňom orientovať. Tu na fóre zostávam, i20 sa posúva do pozície druhého auta v rodine. Jazdenia s veľmi naloženým Dusterom sa nebojím, i20 som bežne mal pekelne naloženú (nebolo výnimkou ani 10 vriec cementu v kufri na 30 km prevoznej trase). Po prírastku vo rodine nám je i20 jednoducho malá, posledný návrat bez ženy a drobca len čisto so všetkými vecami po sviatkoch znamenal, že som šiel naložený tak, že som si nechal len malý priezor na spätné zrkadlo u spolujazdca aby som aspoň čo to videl na ceste okolo (viem bolo to nebezpečné a viem že už to radšej opakovať nebudem, trochu som to precenil pri nakladaní). V tomto nám Duster veľmi pomôže Tá veľkosť kufra je niekde inde (na i20 je navyše dohora pomerne ostro rezaný- zúžený zadnými sedačkami). Do budúcna budem zvažovať aj nosič na bicykle na guľu, keďže keď malý trochu podrastie, chceme chodiť na (aj cyklo) túry. A keď sa nám bude máliť, možno aj rakva na strechu pribudne
ja si na veľa komfortu nepotrpím, nedávno som absolvoval som cestu naprieč Slovenskom Dokkerom prvej generácie, ktorý slúži ako pracovné vozidlo vo firme robiacej oceľové konštrukcie (takže je celkom slušne aj vyžitý) a dalo sa to zniesť. Duster je komfortom od Dokkera trochu vyššie. Pri skúšobnej jazde mi "komfort" Dustera vyhovoval.
takisto som nejednu cestu naprieč Slovenskom absolvoval na Fábii v popise, a to je fakt že auto hoľátko hoľátenko (ani len ABS nemá) a dalo sa to zniesť. Fábia samozrejme pôjde do sveta- na protihodnotu nakoniec nešla, za odkup mi ponúkali náklady na zošrotovanie resp. max. 50 € to som odmietol až v tak žalostnom stave to auto nie je, síce tu i tam vykúka hrdza, odlepila sa stropnica ale podvozok brzdy chladenie motor a výfuky sú v parádnom stave (všetko to má tak 1-4 roky od výmeny, preinvestovalo sa poriadne peňazí do nej v tomto smere)
Dustera by som mal prevziať 12.01., samozrejme (foto)info pridám, ako inak