Řešení pojistné události v praxi

Pokec o všem, co se jinam nehodí.

Moderátoři: Farrael, Moderátoři

Odjinud
***
Příspěvky: 960
Registrován: 11 čer 2020, 15:30
Bydliště: Praha

Re: Řešení pojistné události v praxi

Příspěvek od Odjinud »

Ad bonus, no to bude plac... :-) Bonus mam na POV i havarijko 280 mesicu, takze min. na havarijko konci, resp. se snizi. Mival jsem na stare auto top POVko, kde se prvni udalost nepocitala, ale u POV/havarijka na i30 to nemam, to uz mi prislo jako jo luxus, mam vzdy nejakou stredni variantu pojisteni.
červená i30 III/FL combi, 1,5 DPi / 81 kW, comfort
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
Reklama
 

Odjinud
***
Příspěvky: 960
Registrován: 11 čer 2020, 15:30
Bydliště: Praha

Re: Řešení pojistné události v praxi

Příspěvek od Odjinud »

Na druhou stranu jsem rad, ze to jeste dopadlo takhle a auto normalne dojelo domu, v pohode a ne na vleku. Cestou zpet pred Rimavskou Sobotou nula stupnu a snezeni, za ni mlha, pred Blavou se zmenila v dest az do Brna, za Brnem mlha i dest, pak uz mlha; 650 km, 2/3 cesty za tmy. Na treti stranu, u predchozich aut bych sehnal stary reflektor za cca 1000 kč a masku spravil laminatem na kanoe, takze bych se urco dostal i pod spoluucast, a to i v servisu (neautorizaku). Jsem zvedav, na kolik to servis spocita.
červená i30 III/FL combi, 1,5 DPi / 81 kW, comfort
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
Boryš
****
Příspěvky: 1131
Registrován: 30 bře 2019, 12:18

Re: Řešení pojistné události v praxi

Příspěvek od Boryš »

Birdr píše: 19 lis 2023, 19:14 Ale na to jsem ti odpověděl.
Ne, nezdraží ti ho kvůli pojistné události.
Však odpověděl, já vím...
Odjinud
***
Příspěvky: 960
Registrován: 11 čer 2020, 15:30
Bydliště: Praha

Re: Řešení pojistné události v praxi

Příspěvek od Odjinud »

Tak je to úspěsně v běhu, nahlášeno on-line (s telefonickou dopomocí) na pojišťovně a v servisu.

Jinak termín do servisu (AutoPalace Butovice) - 8 ledna :mrgreen:

Díky všem za vaše rady.
červená i30 III/FL combi, 1,5 DPi / 81 kW, comfort
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
Odjinud
***
Příspěvky: 960
Registrován: 11 čer 2020, 15:30
Bydliště: Praha

Re: Řešení pojistné události v praxi

Příspěvek od Odjinud »

Tak máme 8 ledna, čili jsem s tím byl dnes ráno v autorizáku. Auto převzato do opravy, no co mě zarazilo, že bude zpátky k dispozici tak za cca 10 dní. :?

Ptal jsem se, co tam s tím chtějí řešit a přijímací technik, co má na starosti opravy přes pojištění, říkal, že je to kvůli uznání výše škody od pojišťovny. Tj. co jim proplatí (slíbí proplatit). Čili i když jsem jim dal plnou moc na vyřízení celé věci s pojišťovnou (Uniqa) + u pojišťovny je založena pojistná událost, neberou to jakože to opraví, mě naúčtujou spoluúčast a zbytek dají na pojišťovnu.

Prostě se čeká, jak to pojišťovna proplatí (přislíbí proplatit) - jestli celé (mínus spoluúčast) a kolik tedy půjde za mnou. No a do té doby tam auto visí jako rukojmí... :(
červená i30 III/FL combi, 1,5 DPi / 81 kW, comfort
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
motorol
***
Příspěvky: 776
Registrován: 20 srp 2016, 20:37

Re: Řešení pojistné události v praxi

Příspěvek od motorol »

To je klasika a asi se jim nelze divit. Když maji auto, tak maji cim vymáhat. Když jim ty s autem odjedeš a pojišťovna nezaplatí, tak se jdou klouzat. Když to řeknou 10 dni na začátku tak pohoda, Ja měl dříve u minulého auta větší srandu stylem, až to bude hotove, tak zavolame, byly nejake svátky, auto opravené, ale dotyčný v pojišťovně dovcu a za půlden se tam nepovedlo sehnat nikoho. Pak po svátcích teda, ze muzu dorazit a vse je ok. Tam prijedu, opraveno v pohode, ale celní sklo ruple přes celou šířku. Tak rikam, ze takhle to nechci no a sup, další asi dva dny.
Aktuálně: Hyundai i30 2014 new weekend 1,6 MPI
Dříve: Renault megane II sedan 1,6
Felicia 1,3
š105
Uživatelský avatar
KamZehr
**
Příspěvky: 226
Registrován: 27 dub 2012, 16:48
Bydliště: Praha

Re: Řešení pojistné události v praxi

Příspěvek od KamZehr »

Jak již psali kolegové výše, servis čeká na krycí dopis od pojišťovny. Každá pojišťovna to má nastaveno jinak a mají také jiné lhůty. Jak mi říkal technik, pojišťovna má na to prý 30 dní a záleží jaký je vztah pojišťovny a servisu. Já měl škrábnutý nárazník a čekal jsem také 10 dní na potvrzení pojišťovny, že škodu/opravu hradí. Já potom doplatil pouze spoluúčast.
Tucson 1,6 T-GDi Adventure - 09/2020
Odjinud
***
Příspěvky: 960
Registrován: 11 čer 2020, 15:30
Bydliště: Praha

Re: Řešení pojistné události v praxi

Příspěvek od Odjinud »

Tak doufám, že to půjde všechno za nimi s výjimkou té mé spoluúčasti.
Pokud ne, tak stejně nezbývá než zaplatit a pak se eventuálně handrkovat s pojišťovnou, ne?
červená i30 III/FL combi, 1,5 DPi / 81 kW, comfort
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
Uživatelský avatar
KamZehr
**
Příspěvky: 226
Registrován: 27 dub 2012, 16:48
Bydliště: Praha

Re: Řešení pojistné události v praxi

Příspěvek od KamZehr »

Pokud máš opravu v autorizáku, tak by problém neměl být.
Tucson 1,6 T-GDi Adventure - 09/2020
Odpovědět

Zpět na „Pokec“