Škrábání čelního skla auta v zimě
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Re: Škrábání čelního skla auta v zimě
Jo a ku klime, na Rexovi su aj dve polohy ovládania (na predne sklo, +nohy) kedy aj v lete ide teply vzduch z kurenia(pouziva sa to práve spolu s klimou) aj ked je ovládač teplej vody(kurenia) nastavene na chlad. Vyslovene na vysusanie v zime, ide teply a odvlhceny vzduch na predne sklo a ešte aj zabudovany 12V/ 900W elektricky ohrievac ohrieva chladiacu vodu v systéme. Funguje to len v tej jednej(dvoch) polohách . V manuale sa o tom nič nepisalo, dlho mi trvalo zistiť, ako to chlapci korejski vymysleli. Natrklo ma až keď aj v lete s nastavením kurenia na chlad v tej polohe isiel teply vzduch(na predne sklo), aj keď bola zapnutá klima . Pretoze tepla voda prechádza radiátormi kurenia(predny aj zadny) neustale a ovládajú sa len klapky miešania vzduchu.
- Reklama
Re: Škrábání čelního skla auta v zimě
Jsou folie, ktere se nezaviraji do dveri, ale chyti se na paprsky disku kol a kryjou nejen celni sklo, ale i zrcatka a predni dvere. Skvela vec.
i30 2021 1.5 T-GDI MHEV Style, DCT
Re: Škrábání čelního skla auta v zimě
Re: Škrábání čelního skla auta v zimě
Vždyť ty fólie stojí pár korun jak u nás, tak nedej bože na Aliexpressu. Tloušťka fólií je sotva milimetr a jak by asi mohla ničit těsnění dveří. Některé jsou tenké jako igelitové pytle.
Hyundai I30 kombi, 1.6gdi, weekend. Tucson 2022, 1,6 T-gdi, 110kw, 4x4, smart
Honda Jazz, 1,4, 2008- prodaný
Hyundai Getz, 1.3, 2003- prodaný
Honda Jazz, 1,4, 2008- prodaný
Hyundai Getz, 1.3, 2003- prodaný
Re: Škrábání čelního skla auta v zimě
Já tedy viděl vždy jen takové stříbrné pevné. Ale ať je jak chce, i kdyby byly z igelitu, stejně bych si je na sklo nedával z důvodu popsaného hezky Axelem v jednom z předchozích příspěvků Ale samozřejmě 100 lidí, 100 názorů a nikomu to rozhodně nerozmlouvám Ať si každý dává na své auto co chce Já napsal jen to, jak to mám já
Re: Škrábání čelního skla auta v zimě
Kdo máte naftaka, jak dlouho vam trva nez se to celni okno "roztaje"? U benzinu to je "hned", s naftou jsem jel jen parkrat sluzebni fabkou a ta topila celkem rychle, nekdo ale rika, ze naftak topi az po 10km.
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Škrábání čelního skla auta v zimě
Nevím, jak u jiných modelů , resp. jiných značek (tipuji, že od určitého roku výroby to bude stejné), ale Tucson TL má u nafty v standardní výbavě přídavné elektrické topení ( neplést s nezávislým topením, tzv. bufikem ), takže teplý vzduch začíná foukat do interiéru po cca 5 minutách provozu při teplotách kolem 0°C, při -10°C je cítit teplo z výduchů za cca 10 minut. I při stání na místě.
Co mám odzkoušeno, s benziňákem si při stání na místě nezatopíš, tam je nutná jízda a náporový vzduch.
K tomu " topí hned" u benzínového motoru: i30 HB 1,4 CVVT, r. v. 2011: při -27°C sice start na drc, ale topit auto začalo po 30 km jízdy.
A jak rychle přední okno roztaje? Záleží na vlhkosti vzduchu a na tom, jak moc je okno namrzlé.
Co mám odzkoušeno, s benziňákem si při stání na místě nezatopíš, tam je nutná jízda a náporový vzduch.
K tomu " topí hned" u benzínového motoru: i30 HB 1,4 CVVT, r. v. 2011: při -27°C sice start na drc, ale topit auto začalo po 30 km jízdy.
A jak rychle přední okno roztaje? Záleží na vlhkosti vzduchu a na tom, jak moc je okno namrzlé.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Škrábání čelního skla auta v zimě
červená i30 III/FL combi, 1,5 DPi / 81 kW, comfort
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Škrábání čelního skla auta v zimě
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Škrábání čelního skla auta v zimě
anebo tak
ale sranda je ze jsou lidi co si na to ani nedaj sterace a pak jim stejne pul okna zmrzne kdyz fouka...
ale sranda je ze jsou lidi co si na to ani nedaj sterace a pak jim stejne pul okna zmrzne kdyz fouka...
Re: Škrábání čelního skla auta v zimě
Tu skripnutou silou vyrves, a pokud je tam hacek na popruhu uvnitr, tak se tim znici tesneni uplne, nekdo to tu na foru uz popisoval. Radeji at si to odnesou, stoji to jako jeden nebo dva obedy. Vyhoda te vnejsi plachty je, ze kryje i zrcatka, takze nemusim prepinat jejich sklapeni kvuli ledu. A jestli bude lehce odreny lak nebo celni sklo, tam je to jasna volba. Lak na dverich zevnitr nevidim,
i30 2021 1.5 T-GDI MHEV Style, DCT
Re: Škrábání čelního skla auta v zimě
Fólii používám, ale má dva limity: vítr a sníh. Vítr to roztrha a ze sněhu to vyhrabávat nechci. No a diky tomu, ze předpověď počasí funguje tak na nejbližší noc, tak pokud někdo jezdi jen o víkendu, tak folie asi nemá význam.
Aktuálně: Hyundai i30 2014 new weekend 1,6 MPI
Dříve: Renault megane II sedan 1,6
Felicia 1,3
š105
Dříve: Renault megane II sedan 1,6
Felicia 1,3
š105
Re: Škrábání čelního skla auta v zimě
Dnes zabava bez folie na okne co?