Hyundai Kona electric
Moderátoři: frawd, Moderátoři
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai Kona electric
ja som si z toho testu vzal, ze to otravne pipanie ktore je v pripade Tucsona NX4 uz celkom vyrazne, tak tu je este horsie a predletova priprava pri vypinani asistentov je dlhsia
Vzal som si z toho aj to, ze zas dizajn zvitazil nad funkciou (znova 235mm siroke 19" disky likviduju akukolvek snaho o usporu), presne podobne ako u Nx4 HEV a v spojeni s predhrevom baterie je auto celkom "zrave"
Vzal som si z toho aj to, ze zas dizajn zvitazil nad funkciou (znova 235mm siroke 19" disky likviduju akukolvek snaho o usporu), presne podobne ako u Nx4 HEV a v spojeni s predhrevom baterie je auto celkom "zrave"
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- Reklama
Re: Hyundai Kona electric
18.6. si jdu pro 65,4kwh Czech Edition na 17" Simmering Silver.
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Hyundai Kona electric
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Hyundai Kona electric
Dobrý den,
mám problém ve své Kona Electric 2022 64KW, že přestalo fungovat plánování jak nabíjení tak vytápění nebo chlazení. Nikde jsem nenašel že má někdo ten samý problém. Je to tedy jen u moje ho auta nebo jeto po nějaké aktualizaci. A je to schválně blokované výrobcem. Když v aplikaci dam povel klimatizovat tak auto začne na požadovanou teplotu topit nebo chladit. Ale na plánovaní nabíjení a klimatizace to bohužel nefunguje. Ale v autě svítí kontrolka plánování ale v určitý čas se nic nestane. Děkuji moc za pomoc a případné odpovědi.
mám problém ve své Kona Electric 2022 64KW, že přestalo fungovat plánování jak nabíjení tak vytápění nebo chlazení. Nikde jsem nenašel že má někdo ten samý problém. Je to tedy jen u moje ho auta nebo jeto po nějaké aktualizaci. A je to schválně blokované výrobcem. Když v aplikaci dam povel klimatizovat tak auto začne na požadovanou teplotu topit nebo chladit. Ale na plánovaní nabíjení a klimatizace to bohužel nefunguje. Ale v autě svítí kontrolka plánování ale v určitý čas se nic nestane. Děkuji moc za pomoc a případné odpovědi.
Re: Hyundai Kona electric
Caute. Vlastnim EV Kona 64kW a zatial fungujem na klasickej nabijacke. Chcem sa opytat oplati sa mi kpit 22kW nabijacku alebo staci 11kW. Hladal som aj casy ako dlho trva nabijanie od jednotlivych nabijaciek(Vykonovo) ale nic som nenasiel. Alebo co by ste poradili na domace nabijanie.
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Hyundai Kona electric
To je špatně položená otázka.
1) Jaký máš hlavní jistič (počet fází a proudová hodnota v ampérech)?
2) Jaký kabel Ti vede tam, kde chceš instalovat nabíječku?
1) Jaký máš hlavní jistič (počet fází a proudová hodnota v ampérech)?
2) Jaký kabel Ti vede tam, kde chceš instalovat nabíječku?
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai Kona electric
co znamena "oplati sa"?
Financne sa ti to rozhodne neplati, pretoze wallbox stoji peniaze a negeneruje peniaze. Dolezite je ako rychlo potrebujes nabijat a kolko. Asi nebudes nabijat z nuly na 100 Wallbox vsak dokaze fungovat celkom rozumne tak, ze vyuziva dialkove ovladanie, integraciu do chytrej domacnosti, HDO a podobne. Takze namiesto "oplati sa" skus uvazovat nad terminom "dava zmysel"
V zasade plati, ze ano 11kW domaci wallbox je dobry napad pretoze dokaze naplno vyuzit internu nabijacku auta. Ak by si to nabijal zo zasuvky, tak pocitaj ze prazdnu baterku budes nabijat skoro cely 24h den. To vsak clovek vacsinou nenabija
pozri sa tu: https://www.youtube.com/watch?v=0BTS3D_uLKM. Myslim, ze Electrodad sa hecol a dokazal urobit konecne kratke a vystizne video v podstate tam najdes vsetky otazky zodpovedane. Spominal tam myslim nabijanie z 10 na 90% takze u 64kWh potrebujes dostat cca 50kWh co trva s 11kW wallboxom asi 6 hodin, u obycajnej zasuvky je maximom 2,3kW. No a tam matika hovori jasne kolko casu potrebujes
Financne sa ti to rozhodne neplati, pretoze wallbox stoji peniaze a negeneruje peniaze. Dolezite je ako rychlo potrebujes nabijat a kolko. Asi nebudes nabijat z nuly na 100 Wallbox vsak dokaze fungovat celkom rozumne tak, ze vyuziva dialkove ovladanie, integraciu do chytrej domacnosti, HDO a podobne. Takze namiesto "oplati sa" skus uvazovat nad terminom "dava zmysel"
V zasade plati, ze ano 11kW domaci wallbox je dobry napad pretoze dokaze naplno vyuzit internu nabijacku auta. Ak by si to nabijal zo zasuvky, tak pocitaj ze prazdnu baterku budes nabijat skoro cely 24h den. To vsak clovek vacsinou nenabija
pozri sa tu: https://www.youtube.com/watch?v=0BTS3D_uLKM. Myslim, ze Electrodad sa hecol a dokazal urobit konecne kratke a vystizne video v podstate tam najdes vsetky otazky zodpovedane. Spominal tam myslim nabijanie z 10 na 90% takze u 64kWh potrebujes dostat cca 50kWh co trva s 11kW wallboxom asi 6 hodin, u obycajnej zasuvky je maximom 2,3kW. No a tam matika hovori jasne kolko casu potrebujes
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Hyundai Kona electric
Kona umí z AC maximálně 11 kW, takže by ti 22 kW nabíječka byla stejně úplně k ničemu. Aut, co umí z wallboxu sosat 22 kW, je ve skutečnosti docela málo.
Hyundai i30 Fastback 1.4 T-GDI
Re: Hyundai Kona electric
Samozrejme ze mam 400V zastrcku s isticem 50A a ak sa nemylim kabel mam 5x2,5. Preto sa pytam ci ma zmysel kupovat 22kW nabijacku alebo radsej 11kW ale ako pises Stephanos ak je tam zabudovana len 11kW nabijacka na striedavy prus tak potom nema zmysel kupovat 22kW nabijacku?
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Hyundai Kona electric
Průřez vodiče 2,5 mm Tě "omezuje" na 16A - 5x2,5 tedy max 11 kW na 3 fáze.
Na 22 kW bys musel tahat vodič 5x6 mm.
Nemluvě o tom, že dle výše uvedeného Kona stejně umí max 11 kW .
Prostou matematikou, pokud nabíjíš 11 kW za hodinu, tak baterii 64 kWh dobiješ z nuly na 100% za necelých 6 hodin. Ale tohle je velmi zjednodušený "výpočet". Čím blíže plnému nabití, tím se nabíjí pomaleji.
Stejně se pro maximalizaci životnosti doporučuje nenabíjet do 100%. Obvyklé doporučení se pohybuje mezi 80 a 90%.
V tomto intervalu se při nabíjení držím i já a snažíme se nespadnout pod 20%. Při našich krátkých trasách s BEV to není problém .
Na 22 kW bys musel tahat vodič 5x6 mm.
Nemluvě o tom, že dle výše uvedeného Kona stejně umí max 11 kW .
Prostou matematikou, pokud nabíjíš 11 kW za hodinu, tak baterii 64 kWh dobiješ z nuly na 100% za necelých 6 hodin. Ale tohle je velmi zjednodušený "výpočet". Čím blíže plnému nabití, tím se nabíjí pomaleji.
Stejně se pro maximalizaci životnosti doporučuje nenabíjet do 100%. Obvyklé doporučení se pohybuje mezi 80 a 90%.
V tomto intervalu se při nabíjení držím i já a snažíme se nespadnout pod 20%. Při našich krátkých trasách s BEV to není problém .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Hyundai Kona electric
budem tu za blbca ale chcem sa opytat ohladom toho nabijania. Pozeral som ze na porte v aute kade sa auto nabija je len jeden kolik medeni a zbyle dva su len plast. Je mozne ze auto sa da nabijat len jednou fazou maximalne 7,3kW?
Re: Hyundai Kona electric
Záleží na verzi. Slabší výbava u 39 kWh verze zvládá jen 230V / 1x31A, 7,2 kW. Takže ano, je to možné. Silnější verze zvládne i třífázi 400V / 3x16A, 11 kW, ale na AC víc ani ťuk.
Hyundai i30 Fastback 1.4 T-GDI
Re: Hyundai Kona electric
Zdravím vespolek. Chystám se pořídit starší Konu Electric 64 kW. Nejradši verzi Premium MY 2020.
Dá se někde zjistit podle VIN jestli má 3 fázové nabíjení a Bluelink?
Chci si to nechat dovézt z DE nebo NL, ale ne všichni prodejci tyto informace uvádějí.
Pokud je vyfocená nabíjecí zásuvka, tak jde většinou poznat, kolik fází je určeno k nabíjení. Pokud tam jsou všechny kolíky, tak je to 3 fáz.
Ten Bluelink je ale problém.
Předem díky za info.
Dá se někde zjistit podle VIN jestli má 3 fázové nabíjení a Bluelink?
Chci si to nechat dovézt z DE nebo NL, ale ne všichni prodejci tyto informace uvádějí.
Pokud je vyfocená nabíjecí zásuvka, tak jde většinou poznat, kolik fází je určeno k nabíjení. Pokud tam jsou všechny kolíky, tak je to 3 fáz.
Ten Bluelink je ale problém.
Předem díky za info.
-
- **
- Příspěvky: 245
- Registrován: 01 úno 2022, 18:07
Re: Hyundai Kona electric
ve VIN máš všechno..
BMW i3 120 2019
BMW 320D 2015
Ford Focus 2.0i 2007
RR Silver Wraith II 1977
BMW 320D 2015
Ford Focus 2.0i 2007
RR Silver Wraith II 1977
Re: Hyundai Kona electric
Ve veřejně dostupných jsem to nenašel, nejvíc mi ukázal vindecoderz.com, ale tam to taky nevidím, nebo je to pojmenované tak, že to nepoznám.
Co jsem se zatím dopátral, tak VIN s TM na začátku jsou KONY EV z Nošovic a ve verzi Premium 64 kW by mělo být automaticky 3 F nabíjení a snad i Bluelink.
Bluelink ze zahraničních aut DE, NL prý je problém spojit v ČR, ale to nemám ještě ověřené.
Pokud k tomu někdo máte více info, tak prosím o navedení kamkoliv i EN texty jsou v pohodě.